Opis hotelu

W

Hotel zbudowany został w roku 1979. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 288 pokoi. W skład obiektu wchodzą budynek główny oraz poboczny z łącznie 288 pokojami. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (odpłatnie). Oferta gastronomiczna obejmuje restaurację. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, pobudka na życzenie i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). Sala konferencyjna umożliwia przeprowadzenie konferencji, odczytów oraz zjazdów.

P

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne dysponują sofą. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto dostępne są minibarek i biurko oraz za dodatkową opłatą sejf. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. W łazienkach znajduje się suszarka do włosów. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

O

Na terenie hotelu poza strefą zabaw dla dzieci znajduje się jeden basen kryty oraz 2 baseny kryte. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Goście preferujący aktywne spędzanie urlopu skorzystać mogą na terenie obiektu z bocci, minigolfa, studia fitness i sauny, jak również odpłatnie z tenisa ziemnego i golfa. Firmy zewnętrzne oferują ponadto golfa. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych. Copyright GIATA 2004 - 2018. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126372

W

Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Polecamy również przekąski.

K

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

D

Nasza firma korzysta z nowoczesnego rozwiązania jakim jest dynamiczne pakietowanie. Oznacza to, że ceny pakietów są aktualne w momencie zakładania rezerwacji, dzięki sprawdzanym i odświeżanym na bieżąco cenom przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

C

- Przelot,- Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (tzw. shuttle bus - transfer łączony),- Bagaż podręczny (Ryanair - do 10 kg, 55x40x20cm / Wizzair - mały bagaż podręczny, 42x32x25cm),- Zakwaterowanie według wybranej opcji,- Wyżywienie według wybranej opcji,- Ubezpieczenie KL i NNW.

C

- Opieki pilota/rezydenta,- Może nie zawierać lokalnych podatków płatnych na miejscu,- Dopłaty do pokoju 1-osobowego,- Dopłaty do bagażu rejestrowanego *,- Zwyczajowych napiwków, np. dla bagażowych, kierowców i lokalnych przewodników,- Wydatków osobistych,- Dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, sportów wysokiego ryzyka, itp.).* W celu sprawdzenia kosztu dodatkowego bagażu prosimy o kliknięcie w poniższy link.https://yobboo.pl/att/Ceny-i-limity-bagazowe.pdf Oferta na potwierdzenie.

Opinie o hotelu: Best Delta

3.4

Ocena klientów
na podstawie 1 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
4,0
Posiłki
4,0
Czystość
4,0
Obsługa
1,0
  • 3.4
    wrzesień 2019

    Nie wróciłabym tam jeszcze raz

    Hotel od samego początku zrobił na mnie złe wrażenie. Przyjechaliśmy 7 rano, pomijając fakt iż pokój nie był przygotowany, nie pozwolono nam nawet zjeść śniadania, musieliśmy czekać prawie do 14 aby dostać się do pokoju.. źli i głodni musieliśmy poszukać sobie czegoś do jedzenia. Niestety to była niedziela i sklep obok nas również był zamknięty. Następnego dnia zniknął mi power bank, o dziwne wieczorem znowu znalazł się w moim pokoju na swoim miejscu.Na trzeci dzień zniknęła mi piżama z pokoju, pomimo zgłoszenia tego do recepcji, nie została odnaleziona. Jedzenie dobre, ale śniadanie bardzo monotonne. Obsługa nie umiała lub udawała, że nie rozumie... jednak nie wszyscy. Podsumowując, nie przyjechałabym do tego hotelu ponownie, wyjazd uważam za udany ponieważ Majorka jest cudowna, ale niestety nie w tym hotelu.
    Hotel od samego początku zrobił na mnie złe wrażenie. Przyjechaliśmy 7 rano, pomijając fakt iż pokój nie był przygotowany, nie pozwolono nam nawet zjeść śniadania, musieliśmy czekać prawie do 14 aby dostać się do pokoju.. źli i głodni musieliśmy poszukać sobie czegoś do jedzenia. Niestety to była niedziela
    i sklep obok nas również był zamknięty. Następnego dnia zniknął mi power bank, o dziwne wieczorem znowu znalazł się w moim pokoju na swoim miejscu.Na trzeci dzień zniknęła mi piżama z pokoju, pomimo zgłoszenia tego do recepcji, nie została odnaleziona. Jedzenie dobre, ale śniadanie bardzo monotonne. Obsługa nie umiała lub udawała, że nie rozumie... jednak nie wszyscy. Podsumowując, nie przyjechałabym do tego hotelu ponownie, wyjazd uważam za udany ponieważ Majorka jest cudowna, ale niestety nie w tym hotelu.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Hotel w ofertach organizatorów

Aktualnie nie posiadamy ofert do wybranego hotelu