Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Sabina & Suites Hotel

Ocena: 4/5

Hiszpania, Majorka, Cala Millor

Hotel wysokiej jakości Na nadmorskiej promenadzie i w centrum Cala Plaża tuż przed hotelem Golf

Więcej o hotelu

od 2 593 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Graf przedstawia prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach.

Kolumny przedstawiają minimalną cenę za osobę w danym miesiącu, z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży.

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 10 820

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Hotel Sabina Suites Hotel położony jest bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto MANACOR jest oddalone o około 20 km (ARTA około 15 km, CALA RAJADA około 15 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 2 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 200 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 50 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 20 km. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: CUEVAS DRACH (ok. 15 km), MERCADO ARTA (ok. 15 km), RAFA NADAL SPORTS CENTRE (ok. 20 km) oraz VIA VERDE (ok. 3 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 20 m. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 20 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 68 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem kursuje bezpłatny transfer.Wyposażenie :Ten 7-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 228 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi, usługa prasowania oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:30) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (bezpłatnie), tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 1 m od hotelu), rzutki (bezpłatnie), siłownia, bilard (bezpłatnie) i aerobik. Tuż obok hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów, przechowalni rowerów (za opłatą) oraz wycieczek rowerowych z przewodnikiem (za opłatą). Oferty wellness: strefa spa, taras słoneczny, sauna i jacuzzi bezpłatnie. Łaźnia parowa, hammam i masaże odpłatnie. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: karta EC, Visa oraz Eurocard/MasterCard.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI - WARUNKI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę online w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.
Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Palma de Mallorca. 
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 0 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Doskonały (Na podstawie 10 opinii)

Ocena 4,8 / 5

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 4,8 / 5

Okolica 4,6 / 5

Cena 4,6 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

59. najwyższa ocena z 2367 hoteli w Majorka

Miroslav L.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.7. - 9.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Sabina & Suites Hotel Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Byliśmy w hotelu kilka razy, jesteśmy bardzo zadowoleni ze wszystkiego,

Byliśmy w hotelu kilka razy, jesteśmy bardzo zadowoleni ze wszystkiego,

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Byliśmy zadowoleni.

Wyżywienie
Bardzo smacznie i różnorodnie.

Obsługa w hotelu
Na bardzo dobrym poziomie.

Plaża
Plaża mogłaby być lepiej utrzymana.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Miroslav P.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 26.7. - 9.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Sabina & Suites Hotel Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Urlop był doskonały. Jesteśmy zadowoleni z naszego pobytu. Majorka to prawdziwa perła Morza Śródziemnego.

Urlop był doskonały. Jesteśmy zadowoleni z naszego pobytu. Majorka to prawdziwa perła Morza Śródziemnego.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie odpowiadało czterogwiazdkowemu hotelowi. Było nas 3. Pokój miał podwójne łóżko, a trzecie łóżko było tego samego standardu co pozostałe.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, każdy mógł wybrać. Mieliśmy obiadokolację. Na śniadaniu było więcej rodzajów mleka, a niektóre sery były również bez laktozy. Zawsze było dużo owoców. Podczas kolacji oferowali różne specjały kuchni hiszpańskiej. W każdy czwartek i niedzielę była czekoladowa fontanna, w której można było maczać różne owoce. Wszystkie desery były doskonałe, także owoce i lody. Kiedy chciałeś napić się drinka do kolacji, były już zapłacone.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelu odpowiadały 4 gwiazdkom. Hotel udostępnił baseny z leżakami z widokiem na morze, centrum fitness, kryty basen z klimatyzacją, saunę, a na najwyższym piętrze leżaki z jacuzzi. Każdego wieczoru w hotelu odbywały się różne imprezy. Recepcja była czynna przez całą dobę. Oprócz hiszpańskiego i angielskiego można było porozumieć się także po niemiecku.

Plaża
Hotel miał baseny od strony plaży, za hotelem była już tylko promenada, za którą była już piaszczysta plaża. Plaża była utrzymana, morze było czyste, ze swobodnym dostępem do morza. Idealny dla rodzin z dziećmi. To była niebieska flaga przez większość wakacji. Gdy ludzi było mało, można było zaobserwować mniejsze lub większe ryby. Tuż obok hotelu znajdowała się stacja ratunkowa, toalety i prysznice. Chętni mogli wypożyczyć leżaki. Na plaży było wystarczająco dużo miejsca. Plaża jest publiczna, więc czasami było więcej ludzi. Obszar ten jest poszukiwany przez niemieckojęzycznych turystów, do których miejscowi przystosowali się. Około 3 km od hotelu znajdowała się stara twierdza obronna, przez którą można było przyjemnie spacerować wokół morza i przez sosnowy las. W sobotę twierdza była otwarta dla zwiedzających. Pod twierdzą znajduje się również restauracja.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Miroslav L.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.7. - 9.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Sabina & Suites Hotel Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Byliśmy w hotelu kilka razy, jesteśmy bardzo zadowoleni ze wszystkiego,

Byliśmy w hotelu kilka razy, jesteśmy bardzo zadowoleni ze wszystkiego,

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Byliśmy zadowoleni.

Wyżywienie
Bardzo smacznie i różnorodnie.

Obsługa w hotelu
Na bardzo dobrym poziomie.

Plaża
Plaża mogłaby być lepiej utrzymana.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Miroslav P.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 26.7. - 9.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Sabina & Suites Hotel Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Urlop był doskonały. Jesteśmy zadowoleni z naszego pobytu. Majorka to prawdziwa perła Morza Śródziemnego.

Urlop był doskonały. Jesteśmy zadowoleni z naszego pobytu. Majorka to prawdziwa perła Morza Śródziemnego.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie odpowiadało czterogwiazdkowemu hotelowi. Było nas 3. Pokój miał podwójne łóżko, a trzecie łóżko było tego samego standardu co pozostałe.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, każdy mógł wybrać. Mieliśmy obiadokolację. Na śniadaniu było więcej rodzajów mleka, a niektóre sery były również bez laktozy. Zawsze było dużo owoców. Podczas kolacji oferowali różne specjały kuchni hiszpańskiej. W każdy czwartek i niedzielę była czekoladowa fontanna, w której można było maczać różne owoce. Wszystkie desery były doskonałe, także owoce i lody. Kiedy chciałeś napić się drinka do kolacji, były już zapłacone.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelu odpowiadały 4 gwiazdkom. Hotel udostępnił baseny z leżakami z widokiem na morze, centrum fitness, kryty basen z klimatyzacją, saunę, a na najwyższym piętrze leżaki z jacuzzi. Każdego wieczoru w hotelu odbywały się różne imprezy. Recepcja była czynna przez całą dobę. Oprócz hiszpańskiego i angielskiego można było porozumieć się także po niemiecku.

Plaża
Hotel miał baseny od strony plaży, za hotelem była już tylko promenada, za którą była już piaszczysta plaża. Plaża była utrzymana, morze było czyste, ze swobodnym dostępem do morza. Idealny dla rodzin z dziećmi. To była niebieska flaga przez większość wakacji. Gdy ludzi było mało, można było zaobserwować mniejsze lub większe ryby. Tuż obok hotelu znajdowała się stacja ratunkowa, toalety i prysznice. Chętni mogli wypożyczyć leżaki. Na plaży było wystarczająco dużo miejsca. Plaża jest publiczna, więc czasami było więcej ludzi. Obszar ten jest poszukiwany przez niemieckojęzycznych turystów, do których miejscowi przystosowali się. Około 3 km od hotelu znajdowała się stara twierdza obronna, przez którą można było przyjemnie spacerować wokół morza i przez sosnowy las. W sobotę twierdza była otwarta dla zwiedzających. Pod twierdzą znajduje się również restauracja.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.7. - 6.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Sabina & Suites Hotel Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Hotel znajdował się tuż przy plaży z przyjemnym wejściem. W hotelu znajduje się duży basen. Jedzenie w restauracji było świetne i obfite.

Hotel znajdował się tuż przy plaży z przyjemnym wejściem. W hotelu znajduje się duży basen. Jedzenie w restauracji było świetne i obfite.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 12.7. - 19.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Sabina & Suites Hotel Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Doskonały hotel!

Doskonały hotel!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pavlína P.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.7. - 9.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Sabina & Suites Hotel Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Urlop był udany. Majorka to piękna wyspa.

Urlop był udany. Majorka to piękna wyspa.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Spełniała normy.

Wyżywienie
Wystarczająco doskonałe ze wszystkiego.

Obsługa w hotelu
Wszyscy byli mili i pomocni.

Plaża
Plaża była tuż obok hotelu. Były duże fale i wszystko było pod kontrolą aktywnego ratownika.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 24 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Środa 26 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Czwartek 23 °C temperatura w nocy 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować