Cala Vinyes: Znaleźliśmy dla Ciebie 1 hotel

Sortuj według

Occidental Cala Vinas (ex. Barcelo) Hiszpania, Majorka, Cala Vinyes

Occidental Cala Vinas (ex. Barcelo) opinie

Świetny (oceniony przez 79 osób)

Malownicze usytuowanie nad samym morzem Bliskość bawiącego się do rana Magaluf Profesjonalne centrum spa z thalassoterapią Rewelacyjne All Inclusive z wyborną kuchnią

Filip R. Październik 2021

Data pobytu: 23.09. - 29.09.2021

Całkowita ocena

Wyjazd udany dzięki pogodzie i pięknych okolicznościach przyrody, ale niestety nie był to ten sam hotel który otrzymaliśmy w ofercie strony internetowej. Polecam sprawdzać czy dane hotelu z umowy zgadzają się z tym co jest na stronie internetowej. Jako klient kupujący produkt chciałbym otrzymać produkt, który został przedstawiony na zdjęciach, , które są jedynym odniesieniem czego możemy się spodziewać po produkcie(hotelu). Jedyne na czym nasz wyjazd ucierpiał to jedzenie. W hotelu Ocidental do, którego wykupiliśmy wycieczkę wszystkie opinie związane z jedzeniem były bardzo dobre, polecające oraz zachwalające różnorodność posiłków. Niestety hotel do, którego finalnie trafiliśmy (Globales) miał sporo opinii negatywnych o jedzeniu. Tak też było w rzeczywistości. Jedzenie monotonne, niedoprawione, makaron przegotowany, mięso często surowe, gumowe, brak owoców morza, dużo makaronów, kurczaka. Jako klient Travel planet bardzo się rozczarowałem obojętnym podejściem do klienta. Po rozmowie i wyjaśnieniach obsługi do jakiego hotelu kupiłem wycieczkę myślałem, że nic innego przecież już nie może się wydarzyć. (Ale to chyba klasyk) Na 20h przed wylotem miały na e-mail przyjść bilety lotnicze. Po wyżej opisanej sytuacji miałem przeczucie, że z nimi może być również coś nie tak. Wylot powrotny, który widniał na umowie mieliśmy zaplanowany na godzinę 16:50 co nam dawało spokojne spędzenie połowy dnia na wyspie. Bilety powrotne jak i przewoźnik bez żadnej wcześniejszej informacji zostały nam zmienione na godzinę 7:10 rano co finalnie skutkowało tym, że pokój hotelowy musieliśmy zdać o 3:30, a transport na lotnisko był o 4:00. Tym samym z naszej 6 dniowej wycieczki został nam ucięty jeden dzień. Sprawdzając z ciekawości możliwości wylotów późniejszych znaleźliśmy u tego samego przewoźnika z którym mieliśmy wracać pierwotnie kilka późniejszych lotów różniących się jedną lub trzema godzinami. Dziś już wiem, że więcej nie skorzystam z usług travel planet jaki i exim tours.

Yana B. Wrzesień 2021

Data pobytu: 25.08. - 01.09.2021

Wyjazd mega na plus
Całkowita ocena

Pokoje widać, że czasy świetności mają za sobą ALE jest czysto i widok z pokoju rekompensuje każdy mankament.

Wyżywienie dość urozmaicone, chociaż w większości jedliśmy na mieście

Obsługa jest cudowna, bardzo pomocna, miła, grzeczna