Kiani Akti: Znaleźliśmy dla Ciebie 1 hotel

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

Kiani Beach Resort Ocena: 5/5 Grecja, Kreta, Kiani Akti

Ocena 3,9 / 5

Kiani Beach Resort opinie

Świetny (oceniony przez 29 osób)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,9 / 5

Okolica 3,8 / 5

Cena 3,7 / 5

Polskie animacje w okresie letnim Wyśmienite posiłki z lokalnymi specjałami Położenie w spokojnym miejscu Świetna infrastruktura dla rodzin i aktywnych

Volha A.

Ocena 3,8 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 20.9. - 4.10.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Pamiętaj, aby określić z biurem podróży rodzaj pokoju do zameldowania - hotel ma bardzo złe pokoje (jak również bardzo dobre pokoje dostępne) i będziesz czekać 3-5 dni na zmianę.

Uwaga - są dwie części hotelu, które bardzo różnią się komfortem. część bliżej morza jest starsza, brudna, chociaż jest napisane, że została odnowiona. Pokoje są niewygodne. Pokój dla 4 osób, gdzie część dla dzieci - bez okna i na korytarzu. Większość pokoi albo z okropnym widokiem, albo w pobliżu hałas (wentylacja, droga itp.). My trafiliśmy do pokoju z oknem wychodzącym na drogę i cały czas byli ludzie rozładowujący/załadowujący ludzi do autobusu, było głośno i niekomfortowo. Wiem, że były jeszcze gorsze miejsca - piętro niżej, gdzie okna wychodzą na .... na ścianę. W recepcji ciągle ktoś narzekał na zakwaterowanie i prosił o zmianę pokoju. Słyszałem, jak mężczyzna powiedział, że jego pokój nie był sprzątany ani razu w ciągu 3 dni. Zameldowaliśmy się w środę wieczorem, a pokój zmieniono nam dopiero w poniedziałek. Gdybyśmy byli na wakacjach krócej niż tydzień - zepsułoby to wszystko.

Panie w recepcji były bardzo pomocne i chciały pomóc, ale mimo to nakarmiono nas "śniadaniem" i powiedziano - wróć jutro, poszukamy dla ciebie innego pokoju. A i tak nie dostaliśmy tego, czego oczekiwaliśmy. Co prawda przeniesiono nas do nowej części hotelu i pokój był lepszy niż zamawialiśmy - podziękowania dla managera hotelu. Chciałbym jednak, aby rodzaj pokoju był wyraźnie określony przy zakupie pakietu od biura podróży.

Pamiętaj, aby określić z biurem podróży rodzaj pokoju do zameldowania - hotel ma bardzo złe pokoje (jak również bardzo dobre pokoje dostępne) i będziesz czekać 3-5 dni na zmianę.

Uwaga - są dwie części hotelu, które bardzo różnią się komfortem. część bliżej morza jest starsza, brudna, chociaż jest napisane, że została odnowiona. Pokoje są niewygodne. Pokój dla 4 osób, gdzie część dla dzieci - bez okna i na korytarzu. Większość pokoi albo z okropnym widokiem, albo w pobliżu hałas (wentylacja, droga itp.). My trafiliśmy do pokoju z oknem wychodzącym na drogę i cały czas byli ludzie rozładowujący/załadowujący ludzi do autobusu, było głośno i niekomfortowo. Wiem, że były jeszcze gorsze miejsca - piętro niżej, gdzie okna wychodzą na .... na ścianę. W recepcji ciągle ktoś narzekał na zakwaterowanie i prosił o zmianę pokoju. Słyszałem, jak mężczyzna powiedział, że jego pokój nie był sprzątany ani razu w ciągu 3 dni. Zameldowaliśmy się w środę wieczorem, a pokój zmieniono nam dopiero w poniedziałek. Gdybyśmy byli na wakacjach krócej niż tydzień - zepsułoby to wszystko.

Panie w recepcji były bardzo pomocne i chciały pomóc, ale mimo to nakarmiono nas "śniadaniem" i powiedziano - wróć jutro, poszukamy dla ciebie innego pokoju. A i tak nie dostaliśmy tego, czego oczekiwaliśmy. Co prawda przeniesiono nas do nowej części hotelu i pokój był lepszy niż zamawialiśmy - podziękowania dla managera hotelu. Chciałbym jednak, aby rodzaj pokoju był wyraźnie określony przy zakupie pakietu od biura podróży.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
pokoje w starej części hotelu - głośne lub ze złym widokiem, "zmęczone", brudna łazienka. Ale jesteś bliżej morza - odległość spaceru. Moim zdaniem najbardziej komfortowe są pokoje na wyższych piętrach lub z widokiem na morze.

Pokoje w nowej części są nowe, czyste, bardzo wygodne, z dobrym widokiem, zielenią i ścieżkami.

Restauracja w starej części jest również brudniejsza, restauracja w nowej części jest znacznie wygodniejsza.

Wyżywienie
Różnorodność dań niewielka (około 10 opcji ciepłych na kolację), ale codziennie coś nowego, jest w czym wybierać. wszystko dobrej jakości, świeże i smaczne. dużo warzyw, ziół i owoców. ja byłam bardzo zadowolona, a dziecko zawsze mogło wybrać coś dla siebie. Dobre lokalne piwo.

Obsługa w hotelu
Pokoje dla dzieci, animatorzy, dyskoteka, fitness - nie mieliśmy czasu, aby spróbować wszystkiego.

2 baseny dla dorosłych i 2 baseny dla dzieci, basen dla dzieci w cieniu, we wrześniu było mało ludzi na basenie (czasami nikogo), ale czasami pogoda nie pozwalała na pływanie.

Jest też kryty ciepły basen.

Na terenie jest dmuchana zjeżdżalnia dla dzieci, duży plac zabaw, płatne karuzele.

W pobliżu znajduje się wypożyczalnia samochodów i sklep, wszystko, czego potrzeba, aby urozmaicić wakacje.

Plaża
Plaża jest bardzo blisko, jest mała i często brudna (od wodorostów po pozostawione kubki - obsługa często nie sprząta)

hotel znajduje się w zatoce, więc jest mniej wiatru niż w innych częściach, jest cieplej i nie ma ludzi, którzy nie mieszkają w hotelu, chociaż plaża jest wspólna.

Jaroslav S.

Ocena 1,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 12.7. - 19.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Średnica.

Średnica.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Zapłaciliśmy za pokój rodzinny z dwiema oddzielnymi sypialniami z widokiem na ogród, a zamiast tego dostaliśmy brudny, zaniedbany pokój z widokiem na betonową ścianę poniżej poziomu pokoi na parterze, czyli prawie w piwnicy. Dlatego złożyłem skargę na podróż z prawem do rekompensaty finansowej.

Wyżywienie
Średnica

Obsługa w hotelu
Średnica

Plaża
Dobry

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 3 232 za os.