Jeśli chodzi o jakość usług na poziomie all inclusive to bardzo się zawiodłem. Jedzenie było podawane w określonych godzinach, jeśli nie przyszedłeś na początek dystrybucji jedzenia, nie wszystko było uzupełniane. Było skromne menu, obiady podawano bez możliwości wyboru, nie było możliwości paczek, mimo że byłam na wycieczce zorganizowanej przez biuro podróży. Nie mogłem nawet nic zjeść na śniadanie. Personel niewłaściwie nas pilnował. Minimum owoców- tylko 2 mini kawałki arbuza na obiad- Desery na obiad mini i nie zawsze.
Zakwaterowanie
Jeśli chodzi o zakwaterowanie, pokój z balkonem był akceptowalny jak na 3-gwiazdkowy hotel. Stare zużyte meble, pościel była wymieniana tylko ręczniki, pościel w ogóle w trakcie pobytu. Stara wyszczerbiona lodówka.
Wyżywienie
Jeśli chodzi o jedzenie to było mało urozmaicone, wybór na obiad w zasadzie składał się z 2 dań, mięsne lub wegetariańskie, dodatki - do obiadu wielokrotnie frytki, 3 razy pod rząd, ale jedzenie było całkiem smaczne, chciałbym chwalić kucharza. Mógł czynić cuda z surowcami, które miał do dyspozycji. Widać było, że oszczędzają na jedzeniu. Na śniadanie tylko miękkie salami niskiej jakości, szynka ani razu. Najbardziej zaskoczył mnie zwyczaj panujący w jadalni, że klienci po kolei zlizują naczynia ze stołu, a resztki wyrzucają do kosza. Obrzydliwe, jak w szkole z internatem. A co więcej, jeśli klient tego nie zrobił, obsługa jest zaskoczona...
Obsługa w hotelu
Ogólne wrażenie było złe, głównie przez poczucie, że ktoś nad tobą czuwa, był to manager, który zachował się zupełnie nieprofesjonalnie i widać było, że zmusza swoich pracowników do zachowania, co było dla mnie nieprzyjemne. Jeśli chodzi o usługę all inclusive, była ona całkowicie niewystarczająca. Dostępna ograniczona woda, nie mogłem w żadnym momencie dotknąć ani dostać trochę do pokoju. Kupiłem też wodę do hotelu, nie tylko na plażę. Jeśli chodzi o alkohole, wino jest ograniczone - słaba jakość, piwo całkiem dobre. Inne napoje mieszano wcześniej i przelewano do plastikowych butelek po upływie terminu ważności z pudełek i przelewano z powrotem następnego dnia. To wcale nie było przyjemne. Pewnego wieczoru nie pozwolono nam nawet pić z wielu szklanek. Na przykład pij wino i wodę. ZEBRALI NAM OKULARY Z ARGUMENTEM, ŻE MUSZĄ ICH MYĆ. Jeśli chodzi o obsługę w restauracji, w której serwowano lunch, było oczywiste, że woleli gościa spoza hotelu. Nie mogłem wybrać miejsca do siedzenia przy stole i musiałem siedzieć tam cały czas. Papiery na stołach, które powinny być nakryte papierowymi obrusami 4 grupa cenowa. Jeśli chciałem napić się wody do posiłku, musiałem iść do dystrybutora, który znajdował się na zewnątrz restauracji, a oni mieli tylko małe szklanki, więc trzeba było chodzić wielokrotnie. Skończyło się na agresywnym zachowaniu i używaniu niestosownych wulgaryzmów przez właściciela, kierownika hotelu, który tzw. pilnuje, żeby ktoś nie napił się trochę więcej wody. Po tym incydencie zadzwoniłem do delegata, który miał się tym zająć. Usługa wypożyczenia ręczników basenowych nie została spełniona, w ogóle nie wiedzieli, czego od nich chcę. Prysznic przy basenie został rozwiązany tylko za pomocą węża. Zaniedbany. Serwowanie obiecanej degustacji brandy w ogóle nie było oferowane, jakość all inclusive jest całkowicie niewystarczająca, biorąc pod uwagę cenę wycieczki. W ogóle nie powinieneś jej oferować, hotel nie ma pojęcia, co obejmuje taka usługa
Plaża
Plaża była ładna, łatwo dostępna
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate