R2 Apartamenty Cala Millor Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka, Cala Millor
Jiřina J.
Niezweryfikowana opinia Data pobytu 6.8. - 13.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023
Muszę przyznać, że biuro podróży...........bardzo nas rozczarowało. Ponieważ mamy barierę językową, wybraliśmy kartę podróżną. Przyjeżdżasz na lotnisko w Pradze... musisz wszystko znaleźć sam (nie latamy często, więc się stresujemy), ok... udało nam się. Przybywając na Majorkę, znowu stres… odbierają Twoje walizki, wychodzisz niesamowicie daleko z terenu lotniska i nikogo tam nie ma… jesteś w obcym kraju o 22:00 i nie wiesz co zrobic nastepnie. Nie byliśmy sami w poszukiwaniu delegata. Po pół godzinie otrzymaliśmy informację, że delegat stoi całkowicie z dala od wyjścia. Wysłała nas do autobusu po prawej stronie, gdzie w ogóle nie zaparkował. Znów polecieliśmy tam jak makaron w bandażu, zanim znaleźliśmy odpowiedni autobus. Następnie delegat ogłosił, że hotel zatrzymuje się tak szybko, że nie można go zarejestrować. Na trzecim przystanku zapytaliśmy kierowcę, czy mamy wysiąść..tak.gdzie jest nasz hotel...nie wie..prawda jest taka, że pomógł nam go znaleźć po północy. Do przystanku przy ulicy Becni było jakieś 50 m. Delegat jest tam tylko po to, żeby obciążyć Cię wycieczkami… ale organizacyjnie… okropnie. CK......nigdy więcej. Czy ktoś mógłby wytłumaczyć kierowcom autobusów jak prawidłowo używać klimatyzacji? To było szaleństwo... Od dwóch tygodni marnieję, nie biorę antybiotyków.
Muszę przyznać, że biuro podróży...........bardzo nas rozczarowało. Ponieważ mamy barierę językową, wybraliśmy kartę podróżną. Przyjeżdżasz na lotnisko w Pradze... musisz wszystko znaleźć sam (nie latamy często, więc się stresujemy), ok... udało nam się. Przybywając na Majorkę, znowu stres… odbierają Twoje walizki, wychodzisz niesamowicie daleko z terenu lotniska i nikogo tam nie ma… jesteś w obcym kraju o 22:00 i nie wiesz co zrobic nastepnie. Nie byliśmy sami w poszukiwaniu delegata. Po pół godzinie otrzymaliśmy informację, że delegat stoi całkowicie z dala od wyjścia. Wysłała nas do autobusu po prawej stronie, gdzie w ogóle nie zaparkował. Znów polecieliśmy tam jak makaron w bandażu, zanim znaleźliśmy odpowiedni autobus. Następnie delegat ogłosił, że hotel zatrzymuje się tak szybko, że nie można go zarejestrować. Na trzecim przystanku zapytaliśmy kierowcę, czy mamy wysiąść..tak.gdzie jest nasz hotel...nie wie..prawda jest taka, że pomógł nam go znaleźć po północy. Do przystanku przy ulicy Becni było jakieś 50 m. Delegat jest tam tylko po to, żeby obciążyć Cię wycieczkami… ale organizacyjnie… okropnie. CK......nigdy więcej. Czy ktoś mógłby wytłumaczyć kierowcom autobusów jak prawidłowo używać klimatyzacji? To było szaleństwo... Od dwóch tygodni marnieję, nie biorę antybiotyków.
Obsługa w hotelu
Super ????
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Marcela L. M.
Niezweryfikowana opinia Data pobytu 23.7. - 30.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023
Piękna piaszczysta i czysta plaża kilka metrów od naszego apartamentu.Piękne morze, z którego nie chciało się nawet wychodzić.Na deptakach są sklepy z pamiątkami i lodami otwarte do nocy, co swoją drogą jest rewelacyjne .
Piękna piaszczysta i czysta plaża kilka metrów od naszego apartamentu.Piękne morze, z którego nie chciało się nawet wychodzić.Na deptakach są sklepy z pamiątkami i lodami otwarte do nocy, co swoją drogą jest rewelacyjne .
Zakwaterowanie
Byliśmy bardzo zadowoleni z noclegu.Byliśmy z balkonem z widokiem na morze.Bardzo miłe pokojówki...
Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe w formie bufetu.
Obsługa w hotelu
Codzienne sprzątanie z bardzo przyjazną obsługą
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 3 499 zł za os.