Golden Sand Ocena: 2/5 Grecja, Samos, Kambos Marathokambos
Anonim
Zweryfikowana opinia Data pobytu 16.8. - 23.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025
Ogólnie w porządku, ale było kilka problemów z Biuro ***, o których chciałbym wspomnieć. 1. *** zorganizowało wyjazd tak, że lot powrotny był zaplanowany na godz. 18:30, podczas gdy wymeldowanie z hotelu jest najpóźniej w południe. W moim rozumowaniu organizacji wyjazdu "po-ludzku", turysta nie powinien być stawiany w absurdalnej sytuacji, w której musi albo wymeldować się w południe i siedzieć przez kilka godzin na walizkach bez dostępu do prywatnej toalety i prysznica, albo dopłacić 40 eur za przedłużenie doby hotelowej... Dlatego nie polecam ***, nie rozumiem jak można tak beznadziejnie organizować pobyt osobie, od której agencja pobiera prowizję. 2. Przewoźnik EnterAir opóźnił lot powrotny o prawie 2h z powodu usterki technicznej, w wyniku czego pasażerów trzymano na pokładzie przez cały ten czas w duchocie (na zewnątrz temperatura powietrza była ponad +30°C), bez dostępu do wody pitnej, którą przecież powinni zapewnić w tej sytuacji, i to za darmo, bo to przewoźnik zawinił. Napisałem w tej sprawie do ***, jednak umyli rączki, twierdząc że oni nie mają możliwości skontaktowania się z przewoźnikiem (co jest raczej ściemą, bo nie wyobrażam sobie, by biuro nie mogło się kontaktować z własnym partnerem), doradzili pretensje zgłaszać bezpośrednio do EnterAir. Nasuwa się pytanie - po co mi biuro, które nic nie może i za nic nie odpowiada? Nonsens!
Ogólnie w porządku, ale było kilka problemów z Biuro ***, o których chciałbym wspomnieć. 1. *** zorganizowało wyjazd tak, że lot powrotny był zaplanowany na godz. 18:30, podczas gdy wymeldowanie z hotelu jest najpóźniej w południe. W moim rozumowaniu organizacji wyjazdu "po-ludzku", turysta nie powinien być stawiany w absurdalnej sytuacji, w której musi albo wymeldować się w południe i siedzieć przez kilka godzin na walizkach bez dostępu do prywatnej toalety i prysznica, albo dopłacić 40 eur za przedłużenie doby hotelowej... Dlatego nie polecam ***, nie rozumiem jak można tak beznadziejnie organizować pobyt osobie, od której agencja pobiera prowizję. 2. Przewoźnik EnterAir opóźnił lot powrotny o prawie 2h z powodu usterki technicznej, w wyniku czego pasażerów trzymano na pokładzie przez cały ten czas w duchocie (na zewnątrz temperatura powietrza była ponad +30°C), bez dostępu do wody pitnej, którą przecież powinni zapewnić w tej sytuacji, i to za darmo, bo to przewoźnik zawinił. Napisałem w tej sprawie do ***, jednak umyli rączki, twierdząc że oni nie mają możliwości skontaktowania się z przewoźnikiem (co jest raczej ściemą, bo nie wyobrażam sobie, by biuro nie mogło się kontaktować z własnym partnerem), doradzili pretensje zgłaszać bezpośrednio do EnterAir. Nasuwa się pytanie - po co mi biuro, które nic nie może i za nic nie odpowiada? Nonsens!
Zakwaterowanie
Do noclegu nie mam zarzutów, no może poza tym, że do talerzy, kubków i sztućców mogliby dorzucić płyn do zmywania naczyń i gąbkę, a także zapewnić mydło do rąk, a nie tylko żel+szampon 2w1.
Wyżywienie
Śniadania były w porządku
Obsługa w hotelu
Właścicielka Dimitra bardzo sympatyczna i pomocna. Szkoda, że przyhotelowy bar/bufet zamykany jest bardzo wcześnie, krótko po godz. 17 już nieczynne. Było to trochę uciążliwe, szczególnie, że w pobliżu nie ma sklepu, gdzie można by było kupić choćby wodę. Ewentualnie zakupu można dokonać w partnerskiej restauracji naprzeciwko, ale tam kasują potrójną cenę za wodę, więc trochę słabo.
Plaża
Plaża jest dobrze utrzymana, bez zarzutu.
opinia moderowana






