Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Wizę otrzymasz w formie elektronicznej podczas przekraczania granicy. Wiza turystyczna jest ważna przez 90 dni.
  • Paszport musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty wjazdu.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 03.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/zea/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Rixos Al Mairid Ras Al Khaimah (ex. Hilton Ras Al Khaimah Spa)

Ocena: 5/5

Emiraty Arabskie, Ras Al Khaimah, Ras Al Khaimah

Długa na 1,5 km piaszczysta plaża Pobliskie muzeum i uzdrowisko z gorącymi źródłami Stylowe wnętrza i przestronne pokoje Perfekcyjna i uśmiechnięta obsługa

Więcej o hotelu

od 4 986 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 42 937

Położenie

Hilton to hotel leżący w północno-wschodniej części Zjednoczonych Emiratów Arabskich w nowoczesnej miejscowości Ras Al Khaimah, w niedalekiej odległości od wybrzeża Zatoki Perskiej. Usytuowany jest w nowoczesnej dzielnicy miasta, pośród luksusowych sklepów i lokali gastronomicznych, a także innych, ciekawych atrakcji, takich jak Muzeum Narodowe, czy tradycyjny targ ze świeżymi rybami i innymi artykułami spożywczymi. W metropolii znajdują się też wieżowce z tarasami widokowymi. Podróż na lotnisko z hotelu trwa pół godziny.

Wyposażenie

Ras Al Khaimah jest częścią międzynarodowej sieci luksusowych hoteli Hilton, które oferują swoim gościom nowoczesne i rozbudowane wyposażenie o wysokim standardzie. Na terenie tego oddziału udostępniono urlopowiczom elegancki hol z miejscami do siedzenia i recepcją całodobową, przestronny ogród z dużym kompleksem basenowym, taras do opalania, centrum sportów wodnych Arabian Diver, rozmaite lokale gastronomiczne. Dodatkowo turyści mogą korzystać z licznych udogodnień dla najmłodszych oraz z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej.

Zakwaterowanie

W tym nowoczesnym ośrodku przygotowano dla gości 475 apartamentów w wersji rodzinnej lub standardowej, które mają bardzo stylowy wystrój i kompleksowe wyposażenie. Wszystkie pokoje składają się z dużego pomieszczenia sypialno-dziennego (1-2 podwójne łóżka), z balkonu lub tarasu (z opcjonalnym wyjściem na plażę), a także z łazienki, którą zaopatrzono w prysznic, wannę i WC. W apartamentach można znaleźć także minibar, telefon, telewizję satelitarną, klimatyzację indywidualną, suszarkę do włosów, WiFi, żelazko, deskę do prasowania.

Wyżywienie

W zależności od indywidualnych preferencji goście mogą skorzystać z wyżywienia, na które składa się jeden posiłek (śniadanie Bed & Breakfast), dwa (Half Board z kolacjami) lub trzy (Full Board z dodatkowym obiadem). Wszystkie wymienione dania zawiera w swoim składzie również oferta All Inclusive, której cena obejmuje także nielimitowane alkohole i napoje. Ten ostatni pakiet warto rozszerzyć do poziomu Plus, otrzymując wówczas bezpłatny dostęp do menu w restauracji a la carte, w którym znajdują się dania lokalne i międzynarodowe.

Usługi

We wszystkich pokojach oraz ogólnodostępnych miejscach hotelu można korzystać z bezpłatnego internetu bezprzewodowego. W placówce wiele udogodnień czeka na dzieci, którym udostępniono basen ze zjeżdżalnią, pokój z różnorodnymi grami, plac zabaw na świeżym powietrzu, menu i krzesełka w restauracji, miniklub i klub dla nastolatków. Pozostali goście mają do dyspozycji cztery dodatkowe baseny rekreacyjne (zewnętrzne), wygodne leżaki z parasolami, boisko sportowe do gry w siatkówkę plażową, ogród z wygodnymi miejscami do siedzenia pod palmami.

Usługi płatne

W czasie pobytu w tym hotelu aktywni goście nie będą się nudzić, ponieważ przygotowano dla nich nowoczesną siłownię, zaopatrzoną w różnego typu sprzęt do ćwiczeń, która jest czynna przez całą dobę. Ponadto mają oni do dyspozycji ciekawe zajęcia sportowe (aerobik, joga), a także rozbudowaną ofertę sportów wodnych. Na terenie ośrodka Hilton mieści się ponadto centrum Spa, w którym można korzystać z masaży relaksacyjnych, zabiegów ajurwedyjskich, saunarium, hammam, łaźni parowej. Obiekt oferuje też sale konferencyjne, sklep z pamiątkami i pralnię chemiczną.

Plaża

Przy hotelu rozciąga się 1,5 kilometrowa plaża piaszczysta, zarezerwowana wyłącznie dla jego gości. Mogą oni na niej korzystać z bezpłatnego serwisu plażowego z leżakami i parasolami, a także płatnej oferty dla aktywnych. Na wybrzeżu znajduje się centrum sportów wodnych z kursem nurkowania, wyprawami dalekomorskimi, a także kajakami, windsurfingiem oraz rowerami wodnymi.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 105 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Transport hotelowy Transport hotelowy tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 53 opinii)

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,6 / 5

Okolica 4,6 / 5

Cena 4,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

3. najwyższa ocena z 65 hoteli w Ras Al Khaimah

Eva S.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.3. - 10.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Rixos Al Mairid Ras Al Khaimah (ex. Hilton Ras Al Khaimah Spa) Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Ras Al Khaimah

Wspaniałe wakacje, zwłaszcza dla rodzin z dziećmi.

Wspaniałe wakacje, zwłaszcza dla rodzin z dziećmi.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Apartament tuż przy plaży, wyposażony we wszystko co potrzeba.Tylko z jednym zastrzeżeniem, jeśli będzie padać to będzie duże jezioro ze względu na kiepskie rynny, przez które trzeba przebrnąć.

Wyżywienie
Jedzenie było bez zarzutu.

Obsługa w hotelu
Personel jest bardzo pomocny, usługi sprzątania są na najwyższym poziomie.

Plaża
Czysta, piaszczysta plaża z łagodnym wejściem, odpowiednia dla dzieci.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Aleš M.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.2. - 12.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Rixos Al Mairid Ras Al Khaimah (ex. Hilton Ras Al Khaimah Spa) Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Ras Al Khaimah

Po przybyciu na lotnisko otrzymaliśmy od przedstawiciela kopertę, w której znajdował się jedynie kontakt telefoniczny do niego. Nic więcej. Tylko informacja o tym, że powinny być oferty wycieczek i inne informacje. Podczas transferu z lotniska zadzwonił do nas na komórkę kierowcy, abyśmy mogli do niego napisać od razu po przybyciu do hotelu. Zły czeski, zły angielski, zły sygnał, zła komunikacja. Na recepcji usłyszałam, że za posiłki naszego niepełnoletniego synka musimy płacić, więc mamy tylko 3x all inclusive, mimo że zapłaciłam za wszystkie 4 osoby. Musieliśmy narzekać, aby dostać opaskę dla każdego! Z delegatem już nigdy się nie spotkaliśmy, zawsze pisał, że przyjdzie, że przyjdzie później, że mamy na niego poczekać, jak będziemy w pokoju. To była kpina! Pewnie go to bawiło. Napisał, że jest z nami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie ma propozycji, napisał, że mamy mu napisać, czego chcemy. Delegat – usługa, która została opłacona i w ogóle niespełniona. Gdy pisaliśmy do niego, że zwrócimy się do CK, napisał, że wszystko w porządku. Po dwóch dniach komunikacja ustała, tylko od czasu do czasu pisał, jak sobie radzimy. Te komplikacje w przypadku płatnego wyjazdu z półrocznym wyprzedzeniem uważamy za błąd CK.

Po przybyciu na lotnisko otrzymaliśmy od przedstawiciela kopertę, w której znajdował się jedynie kontakt telefoniczny do niego. Nic więcej. Tylko informacja o tym, że powinny być oferty wycieczek i inne informacje. Podczas transferu z lotniska zadzwonił do nas na komórkę kierowcy, abyśmy mogli do niego napisać od razu po przybyciu do hotelu. Zły czeski, zły angielski, zły sygnał, zła komunikacja. Na recepcji usłyszałam, że za posiłki naszego niepełnoletniego synka musimy płacić, więc mamy tylko 3x all inclusive, mimo że zapłaciłam za wszystkie 4 osoby. Musieliśmy narzekać, aby dostać opaskę dla każdego! Z delegatem już nigdy się nie spotkaliśmy, zawsze pisał, że przyjdzie, że przyjdzie później, że mamy na niego poczekać, jak będziemy w pokoju. To była kpina! Pewnie go to bawiło. Napisał, że jest z nami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie ma propozycji, napisał, że mamy mu napisać, czego chcemy. Delegat – usługa, która została opłacona i w ogóle niespełniona. Gdy pisaliśmy do niego, że zwrócimy się do CK, napisał, że wszystko w porządku. Po dwóch dniach komunikacja ustała, tylko od czasu do czasu pisał, jak sobie radzimy. Te komplikacje w przypadku płatnego wyjazdu z półrocznym wyprzedzeniem uważamy za błąd CK.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
On odpowiada.

Wyżywienie
Jeśli uznają jego wpłatę za pośrednictwem CK, ponoszą za to odpowiedzialność.

Obsługa w hotelu
On odpowiada

Plaża
on odpowiada

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Filtruj opinie

Eva S.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.3. - 10.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Rixos Al Mairid Ras Al Khaimah (ex. Hilton Ras Al Khaimah Spa) Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Ras Al Khaimah

Wspaniałe wakacje, zwłaszcza dla rodzin z dziećmi.

Wspaniałe wakacje, zwłaszcza dla rodzin z dziećmi.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Apartament tuż przy plaży, wyposażony we wszystko co potrzeba.Tylko z jednym zastrzeżeniem, jeśli będzie padać to będzie duże jezioro ze względu na kiepskie rynny, przez które trzeba przebrnąć.

Wyżywienie
Jedzenie było bez zarzutu.

Obsługa w hotelu
Personel jest bardzo pomocny, usługi sprzątania są na najwyższym poziomie.

Plaża
Czysta, piaszczysta plaża z łagodnym wejściem, odpowiednia dla dzieci.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Aleš M.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.2. - 12.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Rixos Al Mairid Ras Al Khaimah (ex. Hilton Ras Al Khaimah Spa) Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Ras Al Khaimah

Po przybyciu na lotnisko otrzymaliśmy od przedstawiciela kopertę, w której znajdował się jedynie kontakt telefoniczny do niego. Nic więcej. Tylko informacja o tym, że powinny być oferty wycieczek i inne informacje. Podczas transferu z lotniska zadzwonił do nas na komórkę kierowcy, abyśmy mogli do niego napisać od razu po przybyciu do hotelu. Zły czeski, zły angielski, zły sygnał, zła komunikacja. Na recepcji usłyszałam, że za posiłki naszego niepełnoletniego synka musimy płacić, więc mamy tylko 3x all inclusive, mimo że zapłaciłam za wszystkie 4 osoby. Musieliśmy narzekać, aby dostać opaskę dla każdego! Z delegatem już nigdy się nie spotkaliśmy, zawsze pisał, że przyjdzie, że przyjdzie później, że mamy na niego poczekać, jak będziemy w pokoju. To była kpina! Pewnie go to bawiło. Napisał, że jest z nami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie ma propozycji, napisał, że mamy mu napisać, czego chcemy. Delegat – usługa, która została opłacona i w ogóle niespełniona. Gdy pisaliśmy do niego, że zwrócimy się do CK, napisał, że wszystko w porządku. Po dwóch dniach komunikacja ustała, tylko od czasu do czasu pisał, jak sobie radzimy. Te komplikacje w przypadku płatnego wyjazdu z półrocznym wyprzedzeniem uważamy za błąd CK.

Po przybyciu na lotnisko otrzymaliśmy od przedstawiciela kopertę, w której znajdował się jedynie kontakt telefoniczny do niego. Nic więcej. Tylko informacja o tym, że powinny być oferty wycieczek i inne informacje. Podczas transferu z lotniska zadzwonił do nas na komórkę kierowcy, abyśmy mogli do niego napisać od razu po przybyciu do hotelu. Zły czeski, zły angielski, zły sygnał, zła komunikacja. Na recepcji usłyszałam, że za posiłki naszego niepełnoletniego synka musimy płacić, więc mamy tylko 3x all inclusive, mimo że zapłaciłam za wszystkie 4 osoby. Musieliśmy narzekać, aby dostać opaskę dla każdego! Z delegatem już nigdy się nie spotkaliśmy, zawsze pisał, że przyjdzie, że przyjdzie później, że mamy na niego poczekać, jak będziemy w pokoju. To była kpina! Pewnie go to bawiło. Napisał, że jest z nami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie ma propozycji, napisał, że mamy mu napisać, czego chcemy. Delegat – usługa, która została opłacona i w ogóle niespełniona. Gdy pisaliśmy do niego, że zwrócimy się do CK, napisał, że wszystko w porządku. Po dwóch dniach komunikacja ustała, tylko od czasu do czasu pisał, jak sobie radzimy. Te komplikacje w przypadku płatnego wyjazdu z półrocznym wyprzedzeniem uważamy za błąd CK.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
On odpowiada.

Wyżywienie
Jeśli uznają jego wpłatę za pośrednictwem CK, ponoszą za to odpowiedzialność.

Obsługa w hotelu
On odpowiada

Plaża
on odpowiada

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Eva M.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.12. - 23.12.2023 Oceniono: Grudzień 2023

Rixos Al Mairid Ras Al Khaimah (ex. Hilton Ras Al Khaimah Spa) Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Ras Al Khaimah

Świetny hotel ze świetną obsługą...

Świetny hotel ze świetną obsługą...

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój sprzątany codziennie

Wyżywienie
Różne... każdy wybiera

Obsługa w hotelu
Wspaniała, miła obsługa, która zawsze pomoże i doradzi we wszystkim

Plaża
Super-piaszczysty

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pavel D.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.10. - 27.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Rixos Al Mairid Ras Al Khaimah (ex. Hilton Ras Al Khaimah Spa) Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Ras Al Khaimah

Wakacje w ośrodku były bardzo miłe. Usługi hotelowe były na bardzo wysokim poziomie. Nie obejdzie się jednak bez znajomości języka angielskiego, będzie ona potrzebna po przybyciu na lotnisko, podczas odprawy, podczas komunikacji z personelem, przy wymeldowaniu.

Wakacje w ośrodku były bardzo miłe. Usługi hotelowe były na bardzo wysokim poziomie. Nie obejdzie się jednak bez znajomości języka angielskiego, będzie ona potrzebna po przybyciu na lotnisko, podczas odprawy, podczas komunikacji z personelem, przy wymeldowaniu.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie jest ładne i czyste, jego jakość odpowiada wiekowi hotelu.

Wyżywienie
Jedzenie było smaczne, wybór był węższy, docenilibyśmy większą ofertę owoców i warzyw.

Obsługa w hotelu
Osobisty. jest bardzo miły, stara się spełnić wszystkie prośby i potrzeby.

Plaża
Plaża bardzo ładna, czysta, leżaków było mnóstwo, były dostępne przez cały dzień. Morze było stosunkowo czyste, po południu czasami przypływ przygotowywał brud.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Barbora H.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.9. - 30.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Rixos Al Mairid Ras Al Khaimah (ex. Hilton Ras Al Khaimah Spa) Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Ras Al Khaimah

Piękne wakacje - miła obsługa, świetne zakwaterowanie w willi, czystość, przeciętne jedzenie. Usługi CK są minimalne - bez znajomości języka angielskiego nie wyobrażam sobie, jak byśmy negocjowali.

Piękne wakacje - miła obsługa, świetne zakwaterowanie w willi, czystość, przeciętne jedzenie. Usługi CK są minimalne - bez znajomości języka angielskiego nie wyobrażam sobie, jak byśmy negocjowali.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Kupiliśmy pokój w willi z bezpośrednim dostępem do plaży, otrzymaliśmy i chwalimy - lokalizacja, wyposażenie i czystość pokoju są doskonałe.

Wyżywienie
All inclusive obejmuje śniadanie, lunch, kolację - przeciętne menu, kilka ryb, warzyw i owoców tylko podstawowy wybór, niektóre dania tylko na zamówienie. Nie jesteśmy wymagającymi gośćmi, więc nam to wystarczy, ale smakoszowi nie spodoba się tu nic ciekawego. Pomiędzy posiłkami nie ma oferty w formie bufetu (owoce, lody, kanapki, pizza...). Jeśli podróżujesz z dziećmi, tego brakuje.

Obsługa w hotelu
Personel chętny, uprzejmy, obsługa w restauracji miła. Sprzątanie w porządku. Dużym minusem był termin - wylecieliśmy z Czech o 21:00, do hotelu dotarliśmy o 8:00 i nie mieliśmy prawa do jedzenia ani napojów, pobyt rozpoczął się obiadem o 12:30, pokój dostaliśmy o 15:00 po południu. To było dość niewygodne...

Plaża
Plaża jest piękna z drobnym piaskiem, morze jest gorące we wrześniu. Mnóstwo pryszniców przy wyjściu z plaży, ręczniki są dostępne w wielu miejscach w pobliżu plaży i przy basenach. Obsługa czyści leżaki, zamiata piasek. Na plaży jest niewiele osób, duża liczba gości rozproszyła się po rozległym kurorcie. Na koniec pobytu był duży odpływ, na plażę wyrzuciło mnóstwo kamieni i trawy, ale też trochę bałaganu od ludzi (butelki po zwierzętach, serwetki, a nawet odłamki szkła z butelek)

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 41 °C temperatura w nocy 31 °C

  • Temperatura wody 30 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 42 °C temperatura w nocy 31 °C

  • Wtorek 41 °C temperatura w nocy 31 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować