Riu Palace Jandia Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura, Morro Jable

Anonim
brak opinii opisowej
Linda K.
brak opinii opisowej
Przejdź do... | Przejdź do głównego menu | Przejdź do wyszukiwarki
Anonim
brak opinii opisowej
Linda K.
brak opinii opisowej
Pavel Jůza
Urlop spełnił oczekiwania. Pokoje wystarczające, basen hotelowy czysty, lezaków pod dostatkiem, przy basenie bar. Šliczna piaszczysta plaza odległa cca 250 m, morze czyste - polecam rodzinom z maluchami.
Zakwaterowanie
Odpowiadało cenie, zadny wielki luksus, ale bardzo dobry standart, wyposazona kuchenka, duzy taras. Szkoda, ze nie było klimatyzacji, ale mozna przyzwyczaić sie.
Wyżywienie
All inclusive - duzy wybór pokarmów, śniadania obfite, obiady 5-6 ciepłych dań, przekaski, ciastka, lody - dla kazdego do wyboru do koloru.
Obsługa w hotelu
Codzienne sprzatanie, basen i jego okolice czyszczono codziennie - bez problemów. Brak programów animacyjnych, wiec człowiek musi o swoją rozrywkę troszczyć sie sam. Poniwaz przewazajaca cześć gości to Niemcy, pracownicy w recepcji czesto mówia po niemiecku.
Plaża
Szeroka i długa śliczna plaza kawałek od hotelu, z czarnym piaskiem, powolne wejście do morza, woda doskonale czysta - chłodniejsza - ocean. Lezaki i parasole za opłatę 3? /szt.
Ogólne wrażenie
Pobyt jest w dobrym stosunku do ceny. Hotel jest bardzo ładny, dobrze połozony, plaza blisko, centrum handlowe równiez. Moge polecić wszystkim, rodzinom z dziecmi, młodym i starszym.
Luboš H. Grudzień 2022
Data pobytu: 19.11. - 03.12.2022
brak opinii opisowej
Kamila
W styczniu przewagą były osoby starsze ,głównie niemcy. Po 23 cały hotel "idzie spać" - brak dyskoteki ( w ulotce hotelowej jest zapisana do 01.00 w okresie zimowym) Jedzenie ..kwestia gustu.Jesli lubisz jeść makaron ,pizze ,hot dogi itp będzie ok.Podczas całego pobyty 2 x był łosoś surowy , 1 x krewetki .Szynka prosciutto nie pojawiła się ani razu.Tuńczyk ,sałatki owoce ( pokrojone w miazgę arbuzy ,melony).
Ważne dla nas były animacje wieczorne ( byliśmy z córką ) oraz tańce.Pobyt oceniam na 4.Podgrzewany basen niestety nie sprawdził się nam było za zimno aby do niego wejść.
Aga
Jedzenie dobre,obsługa pomocna szkoda tylko ze animacji dla dzieci nie było wcale ale pojechaliśmy do tego hotelu właśnie ze względu na to.
Klára M. Styczeń 2023
Data pobytu: 24.12. - 31.12.2022
brak opinii opisowej
František Stodola Styczeń 2023
Data pobytu: 09.01. - 16.01.2023
brak opinii opisowej
Adriana
Jedyną zaletą jest lokalizacjai czystość w pokojach. Reszta to skandal. jeżeli lecisz z RAINBOW to mają najgorsze pokoje na 1 piętrze i nawet z dopłatą można dostać pokój nad wetylacją kuchenną , która warczy całą noc. A pani Klaudia ( polka z recepcji) w dzień wyjazdu odcina opaski o godz 12 więc nie dostaniecie obiadu ( można kupić za 9 euro) i tym sposobem wychodzi nam 6 dni a nie 7 za które płacimy w RAINBOW !!!
Roberta
Byliśmy w tym hotelu w ostatnim tygodniu października. Hotel po kapitalnym remoncie w 2017 roku.
Atutem hotelu jest położenie, blisko przepięknej piaszczystej plaży w malowniczym, niewielkim miasteczku, pełnym sklepów, restauracji i całej potrzebnej infrastruktury. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest przepiękny taras z leżakami, barem i jacuzzi na 9 piętrze hotelu. Jedzenie býło smaczne, ale monotonne, a wybór niewielki. Pokije czyste, ładnie urządzone, duży prysznic, codziennie sprzątane. Niestety pokoje promocyjne nie mają balkonów i są ulokowane nad basenem albo z oknem na korytaż ...... najgorsze pokoje w hotelu.
Gośćmi tego hotelu są głównie Niemcy po 60. Wieczorem w hotelu wiało nudą.
UWAGA !!!!
Jeżeli wylot do kraju jest w godzinach popołudniowych lub wieczornych to po zdaniu pokoju o godzinie 12, są odcinane opaski i nie można korzystać z barów i restauracji.
Tak więc wylot był o 20.15 a ostatni posiłek w hotelu o 10.00
Mimo interwencji w biurze i u rezydenta - Rainbow ma klientów w głębokim poważaniu.
Dodam że większość z nas była kolejny raz na Fuerteventurze i nikt się z taką sytuacją nie spotkał.
Inne miejscowości w regionie