Aktualne na Wyspy Kanaryjskie

Hotel Apartamentos LIVVO Palm Garden

Ocena: 2/5

Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura, Morro Jable

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

300 m od długiej, piaszczystej plaży Zakupy i rozrywka zaledwie kilka minut Bar przekąskowy przy basenie Gustowne zakwaterowanie Kolacje tematyczne połączone z degustacją lokalnych specjałów

Więcej o hotelu

od 2 029 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie:

Kompleks położony jest na zboczu góry, przy ulicy prowadzącej do plaży w Moro Jable - do plaży około 200 m. Sklepy i lokale rozrywkowe można znaleźć w okolicy. Malownicza wioska rybacka Morro Jable z małych restauracjami i barami znajduje się około 2 km od hotelu. Lotnisko w odległość około 60 km.

Wyposażenie:

Te apartamenty wypoczynkowe zostały wybudowane w 1986 roku. Hotel apartamentowy oferuje łącznie 295 pokoi. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Oferta gastronomiczna obejmuje restaurację. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w pomieszczenie mieszkalne, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Do atutów poszczególnych kwater należy urzekający widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Na wyposażeniu aneksu kuchennego znajduje się lodówka. Kolejnym udogodnieniem jest prasa do spodni. Do wyposażenia należą również telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie hotelu apartamentowego znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski i wędkowanie. Windsurfing, kanadyjki, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Gościom pragnącym zachować dobrą formę polecamy bilard. W hotelu znajdziecie Państwo Strefę Wellness z zabiegami masażu i solarium.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również inne opcje żywieniowe. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i Diners Club.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 300 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1.5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 82 km
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Tenis Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Bar Bar tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 11 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,0 / 5

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 4,7 / 5

Cena 3,9 / 5

74. najwyższa ocena z 415 hoteli w Fuerteventura

Jana Táchová

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.9. - 21.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Apartamentos LIVVO Palm Garden Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura

Piękne, spokojne wakacje. Doskonały relaks.

Piękne, spokojne wakacje. Doskonały relaks.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ma tylko 2 gwiazdki. Byłem niezwykle zadowolony. Apartament jest przestronny i wystarczająco przestronny. Duży taras z widokiem na morze. Brak klimatyzacji. Aneks kuchenny wystarczająco wyposażony.

Wyżywienie
Bez jedzenia

Obsługa w hotelu
Ręczniki wymieniane są co drugi dzień, pościel co tydzień. Apartament jest sprzątany codziennie, z wyjątkiem środy i niedzieli.

Plaża
Plaża znajduje się około 300 metrów od hotelu. Jest wystarczająco długa i szeroka. Pływanie jest niesamowite. Czysta woda, bardzo przyjemna temperatura.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Dorota P.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.9. - 8.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Apartamentos LIVVO Palm Garden Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura

Pobyt udany, choć parę uwag do apartamentu i obsługi biura *** się znalazło.

Pobyt udany, choć parę uwag do apartamentu i obsługi biura *** się znalazło.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Zostaliśmy zakwaterowani na najniższym piętrze (ap.126) niestety tuż przy ulicy i ruchliwym skrzyżowaniu. Hałas z ulicy niestety przeszkadzał nam w odpoczynku. Już od wczesnych godzin rannych budziły nas odgłosy samochodów dostawczych. Hotel nie ma klimatyzacji, balkon musiał być więc otwarty, aby można było normalnie funkcjonować, a to powodowało, że niestety nie można było odgrodzić się od hałasu z ulicy. Na wyższych piętrach jest większy przewiew i dociera tam bryza od oceanu co odgradza od hałasu i wysokiej temperatury przy braku klimatyzacji w apartamentach. Ponadto dwie ogromne latarnie uliczne świeciły nam prosto w okna, co również przeszkadzało w nocnym odpoczynku. Nie ukrywam również, że najniższe pięto powodowało, że nie czułyśmy się bezpiecznie, nie wspominając o tym, że widok na ocean przez ulicę był kiepski. Nasza prośba o przekwaterowanie na wyższe piętro spotkała się z odmową. Recepcjonistka stwierdziła, że hotel jest pełny i nie ma takiej możliwości. Nie sądzę aby to była prawda, każdego dnia sporo turystów wykwaterowywało się z hotelu i przy odrobinie dobrej woli na pewno była możliwość znalezienia wolnego miejsca mając do dyspozycji 300 apartamentów.. Niestety czułyśmy się dyskryminowane. Z pewnością niemiecki turysta nie zostałby odesłany z kwitkiem. Ponadto w Hotelu mimo iż było w tym czasie mnóstwo turystów z Polski hotel nie zadbał o to, aby była jakakolwiek informacja w języku polskim. Informatory nt. usług hotelowych i przepisach porządkowych były w językach niemieckim, angielskim, hiszpańskim i szwedzkim. Nie mam oczekiwań aby recepcjonista posługiwał się językiem polski, ale w informatorach mogłaby być choć wzmianka po polsku. Na tablica informacyjnej biura *** również nie było informacji po polsku. Polski turysta interesuje biuro *** tylko w momencie rezerwacji i opłaty, za pobyt, potem niestety zostaje pozostawiony sam sobie. Na miejscu nie ma żadnej opieki i wsparcia ze strony biura ***. To przykre i w razie jakichkolwiek problemów zostajemy sami.

Wyżywienie
Smaczne, urozmaicone, nie ma się do czego przyczepić, no może oprócz tego, że było bardzo mało świeżych owoców. Niestety kiedy pewnego dnia przyszłyśmy na śniadanie dwie minuty po czasie zostałyśmy bardzo obcesowo wyproszone z restauracji. Jasne, to była nasza wina, ale przy odrobinie dobrej woli, można było pozwolić zjeść nam posiłek na tarasie, w końcu to są wakacje, a nie obóz wojskowy, gdzie brak punktualności jest surowo karany.

Obsługa w hotelu
Hotel schludny, czysty, wymiana ręczników i pościeli regularna choć strefa basenowa prosi się o remont. Rośliny w strasznym stanie, co w tym klimacie wydaje się mega zaniedbaniem

Plaża
Wspaniała, szeroka piaszczysta plaża, to dla niej tu przyjechałyśmy i jak zwykle nie zawiodła. Szkoda tylko, że z parteru hotelu, gdzie miałyśmy swój apartament nie mogłyśmy podziwiać jej w pełni.

opinia moderowana

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Jana Táchová

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.9. - 21.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Apartamentos LIVVO Palm Garden Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura

Piękne, spokojne wakacje. Doskonały relaks.

Piękne, spokojne wakacje. Doskonały relaks.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ma tylko 2 gwiazdki. Byłem niezwykle zadowolony. Apartament jest przestronny i wystarczająco przestronny. Duży taras z widokiem na morze. Brak klimatyzacji. Aneks kuchenny wystarczająco wyposażony.

Wyżywienie
Bez jedzenia

Obsługa w hotelu
Ręczniki wymieniane są co drugi dzień, pościel co tydzień. Apartament jest sprzątany codziennie, z wyjątkiem środy i niedzieli.

Plaża
Plaża znajduje się około 300 metrów od hotelu. Jest wystarczająco długa i szeroka. Pływanie jest niesamowite. Czysta woda, bardzo przyjemna temperatura.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Dorota P.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.9. - 8.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Apartamentos LIVVO Palm Garden Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura

Pobyt udany, choć parę uwag do apartamentu i obsługi biura *** się znalazło.

Pobyt udany, choć parę uwag do apartamentu i obsługi biura *** się znalazło.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Zostaliśmy zakwaterowani na najniższym piętrze (ap.126) niestety tuż przy ulicy i ruchliwym skrzyżowaniu. Hałas z ulicy niestety przeszkadzał nam w odpoczynku. Już od wczesnych godzin rannych budziły nas odgłosy samochodów dostawczych. Hotel nie ma klimatyzacji, balkon musiał być więc otwarty, aby można było normalnie funkcjonować, a to powodowało, że niestety nie można było odgrodzić się od hałasu z ulicy. Na wyższych piętrach jest większy przewiew i dociera tam bryza od oceanu co odgradza od hałasu i wysokiej temperatury przy braku klimatyzacji w apartamentach. Ponadto dwie ogromne latarnie uliczne świeciły nam prosto w okna, co również przeszkadzało w nocnym odpoczynku. Nie ukrywam również, że najniższe pięto powodowało, że nie czułyśmy się bezpiecznie, nie wspominając o tym, że widok na ocean przez ulicę był kiepski. Nasza prośba o przekwaterowanie na wyższe piętro spotkała się z odmową. Recepcjonistka stwierdziła, że hotel jest pełny i nie ma takiej możliwości. Nie sądzę aby to była prawda, każdego dnia sporo turystów wykwaterowywało się z hotelu i przy odrobinie dobrej woli na pewno była możliwość znalezienia wolnego miejsca mając do dyspozycji 300 apartamentów.. Niestety czułyśmy się dyskryminowane. Z pewnością niemiecki turysta nie zostałby odesłany z kwitkiem. Ponadto w Hotelu mimo iż było w tym czasie mnóstwo turystów z Polski hotel nie zadbał o to, aby była jakakolwiek informacja w języku polskim. Informatory nt. usług hotelowych i przepisach porządkowych były w językach niemieckim, angielskim, hiszpańskim i szwedzkim. Nie mam oczekiwań aby recepcjonista posługiwał się językiem polski, ale w informatorach mogłaby być choć wzmianka po polsku. Na tablica informacyjnej biura *** również nie było informacji po polsku. Polski turysta interesuje biuro *** tylko w momencie rezerwacji i opłaty, za pobyt, potem niestety zostaje pozostawiony sam sobie. Na miejscu nie ma żadnej opieki i wsparcia ze strony biura ***. To przykre i w razie jakichkolwiek problemów zostajemy sami.

Wyżywienie
Smaczne, urozmaicone, nie ma się do czego przyczepić, no może oprócz tego, że było bardzo mało świeżych owoców. Niestety kiedy pewnego dnia przyszłyśmy na śniadanie dwie minuty po czasie zostałyśmy bardzo obcesowo wyproszone z restauracji. Jasne, to była nasza wina, ale przy odrobinie dobrej woli, można było pozwolić zjeść nam posiłek na tarasie, w końcu to są wakacje, a nie obóz wojskowy, gdzie brak punktualności jest surowo karany.

Obsługa w hotelu
Hotel schludny, czysty, wymiana ręczników i pościeli regularna choć strefa basenowa prosi się o remont. Rośliny w strasznym stanie, co w tym klimacie wydaje się mega zaniedbaniem

Plaża
Wspaniała, szeroka piaszczysta plaża, to dla niej tu przyjechałyśmy i jak zwykle nie zawiodła. Szkoda tylko, że z parteru hotelu, gdzie miałyśmy swój apartament nie mogłyśmy podziwiać jej w pełni.

opinia moderowana

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 26.7. - 3.8.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Apartamentos LIVVO Palm Garden Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura

Hotel jest starszy, ale ma doskonałą lokalizację, naprawdę, prawdopodobnie nie można prosić o lepszą. Jestem bezpośrednio przy pasażu handlowym, w centrum i kilka metrów od pięknej 5* plaży o długości ok. 4 km. Naprawdę dobra lokalizacja na wszystkie wycieczki. W hotelu jest cicho, nic mi nie przeszkadzało w nocy. W okolicy znajdziesz wszystko, czego zapragniesz - bary, restauracje, sklepy, dyskoteki, przystanek autobusowy, wypożyczalnię samochodów, ale także usługi takie jak masaże, paznokcie, apteki, naprawdę wszystko. Fuerteventura jest piękna, a ten hotel był świetną bazą wypadową. Zadowolenie.

Hotel jest starszy, ale ma doskonałą lokalizację, naprawdę, prawdopodobnie nie można prosić o lepszą. Jestem bezpośrednio przy pasażu handlowym, w centrum i kilka metrów od pięknej 5* plaży o długości ok. 4 km. Naprawdę dobra lokalizacja na wszystkie wycieczki. W hotelu jest cicho, nic mi nie przeszkadzało w nocy. W okolicy znajdziesz wszystko, czego zapragniesz - bary, restauracje, sklepy, dyskoteki, przystanek autobusowy, wypożyczalnię samochodów, ale także usługi takie jak masaże, paznokcie, apteki, naprawdę wszystko. Fuerteventura jest piękna, a ten hotel był świetną bazą wypadową. Zadowolenie.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest starszy, ale ma wszystko, czego potrzebujesz. Na Fuerteventurę nie jedzie się, żeby leżeć w łóżku, oglądać telewizję czy relaksować się przy basenie. Telewizor za opłatą (nie korzystałem), darmowe Wi-Fi, co jest super. Pokój był zawsze czysty, był sprzątany codziennie - to mnie zdziwiło, wystarczyłoby co 2-3 dni. Super lodówka, aneks kuchenny, możliwość gotowania, parzenia kawy itp. Duży balkon ze stołem i miejscami do siedzenia, sznurki do wieszania ubrań za pomocą spinaczy do bielizny!!! Świetnie. Światło na każdym balkonie. I widok na piękną okolicę i cudowny szeroki ocean, ale i radość życia. Nie było klimatyzacji, ale nawet w sierpniu w nocy nie było zbyt gorąco. Nie potrzebujesz jej. Jedyny minus to tylko jeden klucz do pokoju, a ja miałam w pokoju wannę (wolę prysznic), ale to tylko detale.

Wyżywienie
Miałem niepełne wyżywienie. Ogólnie byłem zadowolony, zawsze jadłem bardzo dobrze i jestem wybredny. Śniadania były bardziej monotonne, ale nie przeszkadzało mi to, zawsze coś zmieniałem. Dostępne śniadania na słono i słodko, na ciepło i na zimno. Obiady każdego dnia były inne, zwłaszcza sałatki i dodatki były świetne. Różne rodzaje mięs, dodatki, desery. Z jedzeniem, na śniadanie i kolację, różnego rodzaju napoje, zimne, a także różne herbaty, kawy itp.

Obsługa w hotelu
Nie użyłem go. Na dachu znajdowały się baseny, ale spędziłem tam minimum czasu.

Plaża
Co mam napisać o plaży? Doskonały. Prawie 4-kilometrowa czysta plaża bez kamieni, stopniowe wejście do oceanu. Woda była świetna, a ja jestem fanem lodów. Dużo małych ryb, woda całkowicie czysta. Możesz zobaczyć dno, nawet jeśli jesteś daleko od brzegu i pływasz. Doskonały. Ludzi jest niewiele, czasem można się tam poczuć zupełnie samotnie. Leżaki z parasolem płatne, nie korzystałem. Ci, którzy krytykują plażę i jej okolice, są prawdopodobnie ślepi lub głupi, prawdopodobnie jedno i drugie, im nie wierzą.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Vendula K.

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.8. - 24.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Apartamentos LIVVO Palm Garden Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura

Niestety musimy powiedzieć, że ten hotel był dla nas rozczarowaniem.

Niestety musimy powiedzieć, że ten hotel był dla nas rozczarowaniem.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Ryzykowaliśmy hotelem bez klimatyzacji i to był błąd, w sierpniu było tropikalnie i w hotelu było dosłownie nie do zniesienia - pokoje zostały zaprojektowane w taki sposób, że praktycznie nie było możliwości przewietrzenia. Mieszkanie było długą kluską – balkon między ścianami, potem salon, kuchnia, potem łóżka za ścianą, gdzie prawie nie docierało powietrze. Na końcu łazienka i toaleta. Z toalety do wspólnych korytarzy była wentylacja, przez okno bezpośrednio przed prysznicem, więc idziesz korytarzem, czujesz wilgoć i widzisz ludzi pod prysznicem, ale horror. Ściany przemoczone, łuszczące się. Ogólnie rzecz biorąc, na pierwszy rzut oka był to bardzo stary hotel, drzwi z połamanymi rogami itp. Prysznic był wręcz brzydki, a woda prawie nie płynęła, kiedy odkręciliśmy głowicę, okazało się, że była całkowicie zatkana i zatkana. Łóżko było zużyte, po prostu stare, jak wszystko w tym hotelu. Pęknięta sofa. Telewizja za opłatą! Na zdjęciach hotel wygląda zupełnie inaczej. Wieczorami i w nocy na balkonie i w pokojach unosił się nieprzyjemny zapach. W jadalni była klimatyzacja, ale prawdopodobnie nigdy nie była włączona, więc tam też się pociłeś. Basen niski, niezbyt ładny, stary, woda ciepła. Leżaki i balkon poplamione przez gołębie. Cena naprawdę nie adekwatna do usługi. Z drugiej strony trzeba docenić dobrą lokalizację hotelu - jest bardzo blisko plaży, restauracji, supermarketu i sklepów.

Wyżywienie
Jedzenie nie było dużo. Śniadanie klasycznie codziennie to samo, na początku działa, po kilku dniach przestaje się nim cieszyć, a w ostatnich dniach poszliśmy zjeść gdzie indziej... na kolację poszliśmy jeszcze wcześniej. Chodzi mi głównie o to, że nie było ani jednej odmiany, na śniadanie zawsze był pomidor, wolelibyśmy przynajmniej taką odmianę, jak ogórek czy coś... inny rodzaj salami niż to, które jest codziennie... na obiad był bardzo mało mięsa, często bez smaku. Jedzenie było mdłe. Codziennie mięso w sosie jak ze szkolnej stołówki, codziennie kurczak i najwyżej jeszcze jeden rodzaj. Wśród specjalności doceniliśmy krewetki, choć były bez smaku, po prostu ugotowane w wodzie. Można było wyczuć, że są już starsi. Następnego dnia te krewetki były sałatką. Spośród ryb, makreli i sardynek nie uważamy ich za morskie specjały. W jadalni bardzo miła obsługa, która zabrała brudne naczynia.

Obsługa w hotelu
Doceniliśmy wypożyczenie wentylatora (1 wentylator na mieszkanie...), abyśmy mogli przynajmniej trochę się przespać (kiedy nie było klimatyzacji ani telefonu komórkowego), ale musieliśmy na to długo czekać.

Plaża
Plaża była bardzo blisko hotelu, po drugiej stronie ulicy, co było świetne. Plaża była duża i ładna, morze piękne i czyste przez większość dni. Problemem były duże fale i przez 5 dni z rzędu wywieszana była czerwona flaga, a ratownik w ogóle nie pozwalał wejść do wody. To było dość głupie, ale co można było zrobić.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Luboš H.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.11. - 4.12.2022 Oceniono: Grudzień 2022

Apartamentos LIVVO Palm Garden Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura

Urlop był tego wart, szczególnie w listopadzie pogoda była bardzo ładna w porównaniu do pogody w Czechach. Miejscowi ludzie są bezproblemowi i bardzo gościnni. Na Wyspach Kanaryjskich nadal obowiązuje jednak noszenie środków ochrony dróg oddechowych w transporcie publicznym, aptekach i placówkach medycznych, o czym warto pamiętać (listopad, grudzień 2022). W Morro Jable jest dużo roślinności, ale poza miastem prawie jej nie ma.

Urlop był tego wart, szczególnie w listopadzie pogoda była bardzo ładna w porównaniu do pogody w Czechach. Miejscowi ludzie są bezproblemowi i bardzo gościnni. Na Wyspach Kanaryjskich nadal obowiązuje jednak noszenie środków ochrony dróg oddechowych w transporcie publicznym, aptekach i placówkach medycznych, o czym warto pamiętać (listopad, grudzień 2022). W Morro Jable jest dużo roślinności, ale poza miastem prawie jej nie ma.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było bardzo dobre, czyste i przestronne, chociaż meble są starsze. Dostęp do Internetu jest bezpłatny, telewizja i sejf są płatne.

Wyżywienie
Jedzenie było bardzo smaczne, chociaż mogłoby być więcej warzyw lub owoców. Na śniadanie podano również szampana. Napoje (piwo, wino, napoje bezalkoholowe) są również podawane do kolacji i nie są naliczane oddzielnie. Na kolację do wyboru sześć dań mięsnych (wołowina, wieprzowina, kurczak i ryby) oraz cała gama dań wegetariańskich. Szczególnie polecam rybę, która codziennie była inna, ale prawie zawsze. Jednak owoce morza były wyjątkowe.

Obsługa w hotelu
Recepcja była bardzo pomocna, a jedna z recepcjonistek jest również Czechem. Sprzątanie zostało wykonane prawidłowo, a ręczniki zostały zmienione. Hotel posiada również ładne baseny na odkrytym tarasie. Jednak podczas mojego pobytu nie było żadnych programów animacyjnych, w przeciwieństwie do innych hoteli. Jednak koncerty odbywały się na plaży lub na placu, gdzie pokazywano również mecze piłkarskie gospodarzy z mundialu.

Plaża
Do plaży można dostać się ruchliwą drogą, ale tuż przed hotelem znajduje się przejście dla pieszych, na którym lokalni kierowcy dają pierwszeństwo pieszym. Plaża jest piaszczysta i dość długa. Na plaży znajduje się około 8 boisk do siatkówki plażowej lub różnych boisk sportowych. Na plaży jest też wielu nudystów, zwłaszcza tych starszych.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 24 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Temperatura powietrza 24 °C

  • Temperatura wody 22 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 24 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Sobota 23 °C temperatura w nocy 21 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Dobry
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować