Po przyjeździe, gdy rodzina czekała na nas, aż rozpakujemy walizki w pokoju lub weźmiemy prysznic, wdaliśmy się w nieprzyjemną kłótnię z jedyną włoskojęzyczną recepcjonistką w hotelu Konrad. Twierdziła, że w ogóle nie ma naszej rezerwacji noclegu w systemie. W końcu przedstawiła nam wersję, że klimatyzacja w ostatnim wolnym pokoju nie działa i że jedynym wyjściem, abyśmy nie spali na ulicy, będzie pobyt w innym hotelu oddalonym o pół kilometra, gdzie będziemy musieli iść pieszo z walizkami, ponieważ nie ma możliwości zaparkowania przed hotelem ze względu na brak miejsc parkingowych. Zastępczy hotel Corona był starszy i prezentował się w gorszym stanie. Podczas śniadań i kolacji zamawiano jedzenie na następny dzień, co wiązało się z zamieszaniem ze strony personelu. Od czwartego dnia prawie nie jedliśmy kolacji, gdybyśmy nie zadzwonili, że wydawało nam się dziwne, że nie otrzymaliśmy formularza zamówienia, który zawsze był tylko po włosku. W recepcji, z jakiegoś tajemniczego powodu, mimo że nasz pobyt miał trwać 8 dni, nie liczono na nasze wyżywienie po 4 dniach.
Zakwaterowanie
Hotel i pokoje są starsze. Na ścianach w pokoju był brud, meble były zniszczone, a wąż prysznicowy przeciekał. Klimatyzacja czasami nie działała. Umywalka z półką w łazience była przechylona/chybotała się w dół, przez co artykuły higieniczne zsuwały się na podłogę. W pokoju nie było nawet mini lodówki na jedzenie. Materace były stare, sprężynowe, twarde, a po wakacjach ja, żona i córka skarżyliśmy się na bóle pleców. Jeden papier toaletowy dziennie od sprzątaczki to zdecydowanie za mało dla trzech osób w pokoju.
Wyżywienie
Monotonny i mały wybór jedzenia. Podczas śniadań i kolacji zamawiano jedzenie na następny dzień, co wiązało się z zamieszaniem ze strony personelu. Od czwartego dnia o mało nie zjedliśmy obiadu, gdybyśmy nie zadzwonili i nie powiedzieli, że wydaje nam się dziwne, dlaczego nie otrzymaliśmy formularza zamówienia, który zawsze był tylko po włosku. W recepcji, z jakiegoś tajemniczego powodu, mimo że nasz pobyt miał trwać 8 dni, nie uwzględniono naszego zapotrzebowania na jedzenie po 4 dniach.
Obsługa w hotelu
Minimalna informacja o opłaconej rezerwacji zestawu plażowego (parasole, leżaki). Po przybyciu na plażę, kilka godzin później, ratownik zaprowadził nas 7 metrów od morza, mówiąc, że pierwsze rzędy są prywatne, mimo że nigdzie nie było żadnego znaku ani etykiety i nie otrzymaliśmy tej informacji nawet w recepcji naszego hotelu. Podczas pokazu ratownik skonfiskował nam bilet z dowodem zapłaty i nie oddał go.
Plaża
Czysty, piaszczysty, ze średnim wyposażeniem
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate