Delphin Deluxe Ocena: 5/5 Turcja, Riwiera Turecka, Okurcalar
Anonim
Zweryfikowana opinia Data pobytu 29.6. - 10.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024
Ogólne wrażenie z wakacji było doskonałe, nasze 12- i 15-letnie dzieci również były zadowolone. W tym ośrodku czuliśmy się świetnie.
Ogólne wrażenie z wakacji było doskonałe, nasze 12- i 15-letnie dzieci również były zadowolone. W tym ośrodku czuliśmy się świetnie.
Zakwaterowanie
Hotel i pokój są całkowicie w porządku. Mieliśmy pokój 2+2 (dwie osoby dorosłe i dwójka dzieci 12 i 15 lat) i w zupełności wystarczyło. Wybraliśmy pokój z bocznym widokiem na morze, który też był w porządku.
Wyżywienie
O ile ktoś nie ma alergii lub ograniczeń dietetycznych, będzie jadł do syta. Ogromny wybór jedzenia, możliwości wyżywienia, wszystkiego... Jeśli główna restauracja nie wystarczy, można udać się do innych restauracji tematycznych (japońskiej, chińskiej, włoskiej, greckiej, meksykańskiej...). Do tych restauracji można było chodzić co trzy dni. Bułeczki, kanapki, desery można było dostać także w różnych barach, których też tam nie brakuje. Podczas lunchu nie czuliśmy potrzeby chodzenia do restauracji, żeby coś zjeść, w okolicy był fast food, wszędzie było pod dostatkiem jedzenia. Może komuś pomoże, jeśli napiszę o swoich doświadczeniach z dietą bezglutenową. W tym przypadku oferta jest znacznie obniżona. Na biletach zaznaczono alergeny, ale nie można było na tym polegać. Kiedy zapytałam, czy zawiera gluten, powiedzieli, żebym miała pewność, że nie mogę tego zjeść, mimo że myślałam, że jest w porządku... Dwukrotnie specjalnie dla mnie przygotowali frytki i warzywa na parze. Mieli jeden kącik bezglutenowy, ale szczerze mówiąc, nie było tego dużo. Twarde ciasto, trochę tureckich cukierków, sałatka owocowa i czasami coś w rodzaju wytrawnego ciasta. Naturalnie bezglutenowych produktów lepiej szukać wśród innych produktów, a nie w tym kącie. Nie przeszkadzał mi ten znacznie mniejszy wybór, zawsze coś znalazłem.
Obsługa w hotelu
Usługi hotelu są na wysokim poziomie. Dbają o to, aby goście byli zadowoleni. Bardzo wielu pracowników dba o to, aby gościom naprawdę się podobało. Nie raz obsługa niespodziewanie pytała nas, jak się mamy, czy nam się podobało, czy wszystko w porządku. Wielu było naprawdę miłych i pomocnych.
Plaża
Plaża żwirowa, celowo wybraliśmy miejsce, w którym nie ma piasku. Parasole i leżaki na plaży były przez cały dzień bezpłatne, gorzej było przy basenach. W większości nadal udało nam się zająć domek/schronisko na plaży, które również było wliczone w cenę, nic dodatkowego.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Michal Strzelecki
Zweryfikowana opinia Data pobytu 4.7. - 10.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024
Sam Hotel jest OK, ale organizacja podrozy (*** i ***) to tragedia. Check in online w Sunexpress nie byl mozliwy. *** podalo zly kod do odprawy online (pewnie nie otrzymali poprawnego od ***), ale juz sama odprawa na Sunexpress nie byla mozliwa, mimo wszystkich danych wypelnionych poprawnie (blad, ze brakuje danych w formularzu), zmuszajac nas na wczesniejsza podroz do Wawy zeby zrobic check-in oraz miec miejsca z dziecmi kolo siebie.
Wszedzie przypomnienia, ze jak nie zrobisz odprawy online PRZED wylotem na stronie to bedziesz placic 5 EUR od osoby, ale odprawa nie byla mozliwa. Spedzilem godziny na infolinii Sunexpress oraz na whatsupie tlumaczac im problem, ale nie byli w stanie nic zrobic tlumaczac sie awariiami systemu.
Sam lot: Lot planowany na 18:40 z Warszawy, opozniony o 2h (bywa), zatem wylot 20:40. w Antalyi ok 00:30 gdzie w
kantorku *** Turek/Niemiec pyta (oczywiscie tylko po Niemiecku), dlaczego tak dlugo lecielismy jakoby byla to nasza wina... wskazuje nam busa, gdzie oprocz mnie/zony oraz 2 malych dzieci mieli byc tez inna rodzina oraz jeszcze jeden czlowiek. Mielismy odjechac ok 1:00 ... wyjechalismy po drugiej w nocy. Wszyscy w busie zmeczeni, prosilismy zeby nie zatrzymywal sie na "bazarze", bo i tak nie mamy ochoty na zakupy o takiej porze. Nie ma zmiluj w Manavgat zatrzymal sie i stal przed bazarem ze 30 minut. FInalnie do Hotelu trafilismy po 4 rano.
Sam Hotel jest OK, chociaz na poczatku byl maly zgrzyt, bo zakwaterowanie wiedzac ze lecimy rodzina 2+2, znajac wiek dzieci i pobierajac za nie pelna oplate (jak za doroslych) przydziielili nam pokoj z 2 lozkami (2 osobowe + 1 osobowe). Na szczescie byla tam twarda sofa, ale juz bez poscieli! Starsz syn nie do konca sie cieszyl z takiego spania. Telefon na recepcje i ok 5:00 rano znalazl sie komplet poscieli.
Ciekawa sprawa, bo bedac w lozku o 5:00 rano, spotkanie z rezydentem mialo sie odbyc o 10:00, z ktorego musielismy zrezygnowac.
Sam Hotel jest OK, ale organizacja podrozy (*** i ***) to tragedia. Check in online w Sunexpress nie byl mozliwy. *** podalo zly kod do odprawy online (pewnie nie otrzymali poprawnego od ***), ale juz sama odprawa na Sunexpress nie byla mozliwa, mimo wszystkich danych wypelnionych poprawnie (blad, ze brakuje danych w formularzu), zmuszajac nas na wczesniejsza podroz do Wawy zeby zrobic check-in oraz miec miejsca z dziecmi kolo siebie.
Wszedzie przypomnienia, ze jak nie zrobisz odprawy online PRZED wylotem na stronie to bedziesz placic 5 EUR od osoby, ale odprawa nie byla mozliwa. Spedzilem godziny na infolinii Sunexpress oraz na whatsupie tlumaczac im problem, ale nie byli w stanie nic zrobic tlumaczac sie awariiami systemu.
Sam lot: Lot planowany na 18:40 z Warszawy, opozniony o 2h (bywa), zatem wylot 20:40. w Antalyi ok 00:30 gdzie w
kantorku *** Turek/Niemiec pyta (oczywiscie tylko po Niemiecku), dlaczego tak dlugo lecielismy jakoby byla to nasza wina... wskazuje nam busa, gdzie oprocz mnie/zony oraz 2 malych dzieci mieli byc tez inna rodzina oraz jeszcze jeden czlowiek. Mielismy odjechac ok 1:00 ... wyjechalismy po drugiej w nocy. Wszyscy w busie zmeczeni, prosilismy zeby nie zatrzymywal sie na "bazarze", bo i tak nie mamy ochoty na zakupy o takiej porze. Nie ma zmiluj w Manavgat zatrzymal sie i stal przed bazarem ze 30 minut. FInalnie do Hotelu trafilismy po 4 rano.
Sam Hotel jest OK, chociaz na poczatku byl maly zgrzyt, bo zakwaterowanie wiedzac ze lecimy rodzina 2+2, znajac wiek dzieci i pobierajac za nie pelna oplate (jak za doroslych) przydziielili nam pokoj z 2 lozkami (2 osobowe + 1 osobowe). Na szczescie byla tam twarda sofa, ale juz bez poscieli! Starsz syn nie do konca sie cieszyl z takiego spania. Telefon na recepcje i ok 5:00 rano znalazl sie komplet poscieli.
Ciekawa sprawa, bo bedac w lozku o 5:00 rano, spotkanie z rezydentem mialo sie odbyc o 10:00, z ktorego musielismy zrezygnowac.
Zakwaterowanie
Nocleg dla rodziny 2+2 nie byl mozliwy. Jedna osoba musiala spac na sofie, bez poscieli (ktora finalnie zostala dostarczona po telefonie do recepcji)
Wyżywienie
Jedzienie bardzo OK. Duzo, roznorodne. Sniadania takie same kazdego dnia, ale kazdy znajdzie cos dla siebie na 100%.
Obsługa w hotelu
Z minusow: tylko bar hotelowy oferuje markowe alkohole. Pozostale bary maja lokalne alkohole, malo smaczne. Rozrywka wieczorna, to slaby poziom porownujac do innych hoteli 5* w Turcji.
Plaża
Plaza kamienista, bez butow nie wchodz do wody, ale jest fajne molo, z ktorego mozna do wody wejsc oraz wyjsc + prysznic.
od 3 624 zł za os.