Kiris: hotele z opiniami, znaleziono 14 hoteli

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

Sailors Beach Club Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 4,9 / 5

Sailors Beach Club opinie

Fantastyczny (oceniony przez 19 osób)

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 4,9 / 5

Okolica 4,9 / 5

Cena 4,8 / 5

Otoczenie bujnym, pachnącym ogrodem Liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi Smaczne i urozmaicone wyżywienie Bogate zaplecze sportowo-rekreacyjne

Lenka K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 29.10. - 2.11.2025 Oceniono: Listopad 2025

Mam tylko jedną uwagę dotyczącą biura podróży, które zorganizowało naszą wycieczkę: przy wylocie nie było informacji o czasie transferu na lotnisko i musieliśmy sami znaleźć tę informację, co nie było łatwe.

Mam tylko jedną uwagę dotyczącą biura podróży, które zorganizowało naszą wycieczkę: przy wylocie nie było informacji o czasie transferu na lotnisko i musieliśmy sami znaleźć tę informację, co nie było łatwe.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był bardzo czysty i zawsze idealnie uporządkowany. Doceniam również dbałość o szczegóły – wszystkie drobiazgi, jakich można oczekiwać od wysokiej jakości zakwaterowania, były dostępne, takie jak drobne przybory toaletowe i miniaturki. Minibar był regularnie uzupełniany, więc niczego nie brakowało. Ogólnie rzecz biorąc, pobyt był bardzo przyjemny, a sam pokój wydawał się schludny i starannie utrzymany.

Wyżywienie
Szczególne pochwały należą się jedzeniu. Wybór był niezwykle zróżnicowany – można było skosztować niemal wszystkiego, co tylko przyszło do głowy. Byłem również bardzo zadowolony z bogatej oferty dań bezglutenowych i dietetycznych, których było naprawdę mnóstwo. Wspaniałe doznanie kulinarne!

Plaża
Prywatna plaża hotelowa była zawsze idealnie czysta, wolna od śmieci i brudu. Woda była pięknie czysta, przyjemnie ciepła i bezproblemowa przez cały pobyt. Idealne miejsce na relaks i pływanie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

József S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 9.10. - 18.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Wszystko zgadza się z opisem.

Wszystko zgadza się z opisem.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest wspaniały. Pokoje są czyste i schludne.

Wyżywienie
Wybór potraw jest szeroki. Dostępny jest również duży wybór dań bezglutenowych.

Obsługa w hotelu
Wolałbym pominąć hammam w hotelu. Personel tam zatrudniony nie jest zbyt wykwalifikowany.

Plaża
Morze jest czyste i przyjemne. Do wody lepiej wejść przez pomost lub założyć obuwie kąpielowe ze względu na kamyki. Zawsze są wolne leżaki.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 2 539 za os.

Akka Alinda Ocena: 5/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 4,7 / 5

Akka Alinda opinie

Fantastyczny (oceniony przez 11 osób)

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 4,8 / 5

Cena 4,5 / 5

W bezpośrednim sąsiedztwie plaży Niedawno odnowiony ośrodek Przystanek autobusowy przed hotelem

Valeriia B.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 3.8. - 9.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Byliśmy w tym hotelu w 2024 roku. Byliśmy bardzo zadowoleni, więc pojechaliśmy w 2025 roku. Hotel podupadł, jedzenie też. W 2024 roku owoce morza były serwowane każdego wieczoru. W 2025 roku krewetki były podawane tylko raz w tygodniu. Wszystkie owoce były niedojrzałe. W 2024 roku codziennie podawano świeżą figę. W 2025 roku fig nie podano ani razu. Nie zapisali numeru telefonu naszego przewodnika. W ostatnich dniach przewodnik nie powiedział nam, kiedy zabiorą nas z hotelu na lotnisko. Straciliśmy godzinę i 24 minuty, żeby się z nim jakoś skontaktować.

Byliśmy w tym hotelu w 2024 roku. Byliśmy bardzo zadowoleni, więc pojechaliśmy w 2025 roku. Hotel podupadł, jedzenie też. W 2024 roku owoce morza były serwowane każdego wieczoru. W 2025 roku krewetki były podawane tylko raz w tygodniu. Wszystkie owoce były niedojrzałe. W 2024 roku codziennie podawano świeżą figę. W 2025 roku fig nie podano ani razu. Nie zapisali numeru telefonu naszego przewodnika. W ostatnich dniach przewodnik nie powiedział nam, kiedy zabiorą nas z hotelu na lotnisko. Straciliśmy godzinę i 24 minuty, żeby się z nim jakoś skontaktować.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Anonim

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 15.6. - 25.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Wspaniały hotel, obsługa bardzo miła,zadbany i czysty, przy hotelu dużo sklepików tak więc wieczorem jest gdzie pospacerować

Wspaniały hotel, obsługa bardzo miła,zadbany i czysty, przy hotelu dużo sklepików tak więc wieczorem jest gdzie pospacerować

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój sprzątany codziennie, pościel zmieniana każdego dnia, barek uzupełniany codziennie tak samo kosmetyki w łazience, każdy detal dopilnowany i wszystko zadbane na najwyższym poziomie

Wyżywienie
Bardzo dobre,urozmaicone w ryby, owoce morza na śniadanie sok ze świeżych pomarańczy,bardzo duży wybór myślę że każdy znajdzie coś dla siebie

Plaża
Plaża bardzo zadbana, lodówki z napojami takimi jak woda, cola ,fanta, soki, itp przy wejściu na plażę tak samo wymiana recznika też fajnie pomyślana bo przy wejściu na plażę ,bardzo dużo leżaków oraz fajne zejście do morza w postaci małego pomostu schodzącego do morza

od 1 920 za os.

Dobedan World Palace (ex. Alva Donna World Palace) Ocena: 5/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 4,6 / 5

Dobedan World Palace (ex. Alva Donna World Palace) opinie

Fantastyczny (oceniony przez 14 osób)

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,7 / 5

Cena 4,6 / 5

Przyjemny ośrodek odpowiedni dla rodzin Piękny basen Prywatna plaża Bogata gastronomia

Anonim

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 9.9. - 15.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Jeżdżę do tego hotelu od 3 lat. Muszę przyznać, że cena wycieczki znacznie wzrosła, ale jakość usług znacznie się pogorszyła. Moim zdaniem wycieczka za prawie 70 CZK dla 2 osób na 6 dni nie powinna mieć problemów opisanych poniżej.

Jeżdżę do tego hotelu od 3 lat. Muszę przyznać, że cena wycieczki znacznie wzrosła, ale jakość usług znacznie się pogorszyła. Moim zdaniem wycieczka za prawie 70 CZK dla 2 osób na 6 dni nie powinna mieć problemów opisanych poniżej.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są takie same jak zwykle, ale mogłyby być trochę lepsze... Podobno przeprowadzili remont w niektórych pawilonach, ale z jakiegoś powodu uznali to za pokoje o wyższym standardzie, przez co nie były dla nas dostępne. Mimo że podróż nie była tania. W pokoju czuć było trochę wilgoci, zwłaszcza jeśli dostanie się pokój na parterze. Klimatyzacja jest rozwiązana przez klimatyzację i szczerze mówiąc, jest dość słaba. Nadal było mi gorąco w pokoju. Nie da się tego porównać do klimatyzacji z własnym agregatem chłodzącym. Toaleta spłukiwała dość mocno, a potem przez około 1-2 minuty bardzo głośno leciała woda.

Wyżywienie
Jakość i różnorodność jedzenia znacznie się pogorszyły. Przez ostatnie 3 dni w całym hotelu zabrakło lemoniady Zero, co wydaje się być sporym rozczarowaniem w przypadku hotelu tej wielkości. Nikt nawet nie próbował rozwiązać tego problemu. To chyba nie jest taki problem wysłać kogoś po lemoniadę, nawet jeśli mieli ją w niższej cenie niż zwykle. To nie mój problem, już się uspokoiłem. Jedzenie: ogromny wybór, ale szczerze mówiąc, wszystko jest tak niesolone i nieprzyprawione. Rozumiem, że tak jest, aby każdy mógł to zjeść, ale osobiście uwielbiam przyprawy i potrafię docenić dobrze przyprawione jedzenie. W tym roku znacznie ograniczyli wybór, zwłaszcza jeśli chodzi o drogie dania, takie jak owoce morza itp.

Obsługa w hotelu
Poza kilkoma bezpłatnymi aktywnościami, wszystko jest płatne.

Plaża
Plaża jest świetna. Jedyne, co mnie od lat drażni, to wyspa wyjściowa na morze. Nie ma tam leżaków ani parasoli. Tylko kilka materacy. Okoliczne hotele oferują leżaki, parasole, a nawet bar na wyspie. Na wybrzeżu jest mnóstwo leżaków, ale niestety popularne jest przychodzenie tu rano i rozkładanie ręczników. 80% leżaków jest pustych, więc trzeba szukać miejsca do leżenia. Nie daj Boże, żeby zaryzykować i położyć się gdzieś. Za dwie godziny ktoś przyjdzie i powie ci, jak można było sobie pozwolić na „aktywnie” używany leżak.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Tomáš F.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 20.8. - 29.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Świetny urlop, zakwaterowanie, jedzenie, lokalizacja - duży minus - przynajmniej 90% klientów to Rosjanie, animatorzy, barmani, recepcjoniści - cały personel rosyjskojęzyczny uśmiechał się i mało się komunikował!!!

Świetny urlop, zakwaterowanie, jedzenie, lokalizacja - duży minus - przynajmniej 90% klientów to Rosjanie, animatorzy, barmani, recepcjoniści - cały personel rosyjskojęzyczny uśmiechał się i mało się komunikował!!!

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie jest idealne, ale łóżka mogłyby być twardsze, ale to kwestia opinii

Wyżywienie
jedzenie w restauracji głównej zróżnicowane, każdy musiał wybrać jedzenie w restauracji na plaży Arena przekąska słabsza, rozszerzona o dwa do trzech dań

Obsługa w hotelu
usługi wyższego poziomu

Plaża
piękna, kamienista, czysta plaża

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 3 515 za os.

Queen's Park Le Jardin Resort Ocena: 5/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 4,4 / 5

Queen's Park Le Jardin Resort opinie

Świetny (oceniony przez 213 osób)

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,3 / 5

Odpowiedni dla bardziej wymagających klientów Doskonała kuchnia

Sławomir J.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 2.10. - 6.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Pobyt bardzo udany

Pobyt bardzo udany

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Warunki bardzo wygodne

Wyżywienie
Ogromna ilość różnorodnych dań

Obsługa w hotelu
bardzo dobre

Plaża
super, choć w morzu sporo kamieni

Idka B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 15.9. - 23.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Byliśmy zadowoleni

Byliśmy zadowoleni

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje czyste

Wyżywienie
Duży wybór, jedyne, co trochę nam przeszkadzało, to to, że śniadanie było dostępne do 16:00, a kolacja dopiero od 19:00. W dniu wylotu zarezerwowaliśmy pakiet śniadaniowy, ponieważ nie mieliśmy czasu na kolację, a obsługa powiedziała nam, że nam nie przysługuje, tylko tym, którzy odlatują o 1:00. Co wydawało nam się absurdalne, bo przecież mieli czas na kolację, a my zapłaciliśmy do północy.

Obsługa w hotelu
Byliśmy zadowoleni z usług

Plaża
Plaża była czysta, leżaki bezpłatne, nie trzeba było ich zajmować, morze czyste, woda ciepła

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 2 606 za os.

Miarosa Kemer Beach Ocena: 5/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 3,9 / 5

Miarosa Kemer Beach opinie

Świetny (oceniony przez 133 osób)

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,9 / 5

Okolica 4,1 / 5

Cena 3,9 / 5

Park wodny ze zjeżdżalniami Polecany do aktywnego wypoczynku Bogata oferta rekreacyjna Blisko plaży

Anonim

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 8.9. - 14.9.2025 Oceniono: Listopad 2025

Wakacje baaardzo przeciętne. Uratowało nas tylko pozytywne nastawienie.

Wakacje baaardzo przeciętne. Uratowało nas tylko pozytywne nastawienie.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pierwszą noc spędziliśmy nie w tym pokoju, który zarezerwowaliśmy, ponieważ nie był jeszcze gotowy. Następnego dnia zgłosiliśmy się w recepcji i nie chciano nam dać pokoju z dostępem do prywatnego basenu, bo u nich w systemie nie zostało zapisane, że dopłaciłam za wersję "Swim-Up". Na szczęście po dyskusjach w końcu dostaliśmy ten pokój, ale bez żadnego "Przepraszam" czy "Dziękuję". Klucze zostały dosłownie rzucone na blat. Czystość w pokoju również pozostawiała wiele do życzenia.

Niestety wieczorami na terenie całego hotelu śmierdzi szambem i nie da się spędzać czasu na zewnątrz.

Wyżywienie
Jedzenie bardzo dobre, duży wybór.

Plaża
Plaża czysta, ale polecam wziąć ze sobą buty do pływania, ponieważ inaczej nie jest się w stanie wejść i wyjść z morza ze względu na kamienistą plażę.

Diana Z.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 16.10. - 23.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Ogólnie wakacje udane, miła atmosfera, super obsługa pyszne jedzenie, przepiękne widoki,dużo atrakcji

Ogólnie wakacje udane, miła atmosfera, super obsługa pyszne jedzenie, przepiękne widoki,dużo atrakcji

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój ,fajny z dostępem do basenu,ale nie dało rady z niego skorzystać bo woda strasznie zimna ale przyjmnie było popatrzeć

Wyżywienie
Jedzenie, bardzo dobre i różnorodne

Obsługa w hotelu
Ogólne wrażenie dobre, ale widać że hotel wymaga remontu i paru poprawek

Plaża
Plaża, kamienista,nie byĺa zatłoczona, leżaków starczało dla każdego, woda przepiękna, czysta

od 1 599 za os.

Viking Park Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 3,6 / 5

Viking Park opinie

Świetny (oceniony przez 66 osób)

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,7 / 5

Prywatna plaża Zjeżdżalnie wodne Aktywny wypoczynek Komfortowe pokoje

Patrik V.

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 11.10. - 18.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Mogło być o wiele lepiej.

Mogło być o wiele lepiej.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był przestarzały. Po przybyciu do pokoju czuć było stęchliznę.

Wyżywienie
Jedzenie było całkiem dobre, ale wybór był ograniczony.

Obsługa w hotelu
Usługi są w większości płatne.

Plaża
Kamienista plaża i słaba obsługa

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Petr K.

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 23.9. - 30.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Podróżujemy po Morzu Śródziemnym i Egipcie około 2 razy w roku. Zazwyczaj z innymi biletami, po opłaceniu podróży, voucher otrzymujemy w ciągu godziny. Biuro Invia w Metropole Zlicin jest doskonałe, przedstawiciele są gotowi i wyposażeni w 10 minut. Potem czekaliśmy na voucher 3 dni, mimo pośpiechu. Wiking Park to były najgorsze wakacje, jakie kiedykolwiek mieliśmy. To kwestia gustu – dla rosyjskojęzycznego młodego klienta jest wspaniale, śpiewa się rosyjskie hity na karaoke, po dyskotece animator zabiera do baru w Kemerze, przyjeżdża się o 2:00, śpi się przy basenie i znowu wieczorem. Wspaniałe wakacje. :):)

Podróżujemy po Morzu Śródziemnym i Egipcie około 2 razy w roku. Zazwyczaj z innymi biletami, po opłaceniu podróży, voucher otrzymujemy w ciągu godziny. Biuro Invia w Metropole Zlicin jest doskonałe, przedstawiciele są gotowi i wyposażeni w 10 minut. Potem czekaliśmy na voucher 3 dni, mimo pośpiechu. Wiking Park to były najgorsze wakacje, jakie kiedykolwiek mieliśmy. To kwestia gustu – dla rosyjskojęzycznego młodego klienta jest wspaniale, śpiewa się rosyjskie hity na karaoke, po dyskotece animator zabiera do baru w Kemerze, przyjeżdża się o 2:00, śpi się przy basenie i znowu wieczorem. Wspaniałe wakacje. :):)

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie o dobrym standardzie.

Wyżywienie
W porównaniu z innymi miejscami w Side, menu jest znacznie skromniejsze. Wybór deserów, które Turcy naprawdę znają, był minimalny. Porównując ofertę, na przykład z tą samą klasą, na plaży Carreta w Konakli, różnica jest ogromna. Ryby były dwa razy, ale tylko raz. Wybór serów i sałatek na dobrym poziomie.

Obsługa w hotelu
Kierownictwo nie opanowało organizacji, zostawiają brudne naczynia na stołach na 20-30 minut, obsługa nie wyciera stołów na tarasie. W połowie serwowania obiadu kończą mi się miski na zupę i trzeba czekać około 10 minut, żeby je umyć. Najgorsze jest to, że nie da się spać, głośna muzyka co wieczór do 23:15, a czasem nawet do 23:30. Głośniki są skierowane na hotel i ma się wrażenie, że muzyka gra na balkonie.

Plaża
Usługi związane z gadami, kompletna katastrofa, mało leżaków i parasoli, jeśli nie znajdziesz miejsca, nie masz gdzie się położyć.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 578 za os.

Daima Biz & Daima Resort Ocena: 5/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 3,4 / 5

Daima Biz & Daima Resort opinie

Dobry (oceniony przez 7 osób)

Zakwaterowanie 3,2 / 5

Wyżywienie 3,7 / 5

Okolica 3,4 / 5

Cena 3,2 / 5

Krzysztof G.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.8. - 7.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Hotel pięknie położony z widokiem na góry, 7 km od Kemeru. Przystanek autobusowy przy wejściu do hotelu. Niestety dużo Rosjan. Obsługa hotelowa w zdecydowanej większości nie znała oprócz rosyjskiego innego języka obcego. Dużo barów.

Hotel pięknie położony z widokiem na góry, 7 km od Kemeru. Przystanek autobusowy przy wejściu do hotelu. Niestety dużo Rosjan. Obsługa hotelowa w zdecydowanej większości nie znała oprócz rosyjskiego innego języka obcego. Dużo barów.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Standard pokoju poniżej oczekiwanego. Zniszczony nieremontowany dawno pokój. Łazienka słabo urządzona -brak półek, śliska podłoga (płytki), woda z brodzika zalewała łazienkę.

Wyżywienie
Zadowalające i niemonotonne. Wygodą była dodatkowa restauracja hotelowa dla dorosłych.

Obsługa w hotelu
Pokój nie był sprzątany codziennie, a powinien. Trzeba było się o to upominać.

Plaża
Plaża żwirowo-kamienista, odległa od budynków hotelowych około 400 m. Bar przy plaży.

Katarzyna J.

Ocena 3,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 22.7. - 29.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Hotel oceniam pozytywnie

Hotel oceniam pozytywnie

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

od 2 390 za os.

Jura Hotels Kemer Resort (ex. Royal Towers Kiris) Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 3,3 / 5

Jura Hotels Kemer Resort (ex. Royal Towers Kiris) opinie

Dobry (oceniony przez 10 osób)

Zakwaterowanie 3,1 / 5

Wyżywienie 3,2 / 5

Okolica 3,4 / 5

Cena 3,6 / 5

Andrea T.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 3.9. - 10.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Mimo niedociągnięć miło spędziliśmy wakacje. Ogólnie oceniamy 5/10, oczekiwania były wyższe. Nie wrócilibyśmy ponownie.

Mimo niedociągnięć miło spędziliśmy wakacje. Ogólnie oceniamy 5/10, oczekiwania były wyższe. Nie wrócilibyśmy ponownie.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Z zewnątrz hotel nie wyglądał najgorzej. Zakwaterowano nas w normalnym pokoju trzyosobowym. Są papierowe ściany, słychać każdy dźwięk. Program animacyjny i ilość osób powodują spory hałas, od którego nie ma ucieczki. Programy animacyjne są prawdopodobnie tylko w języku tureckim i rosyjskim, a w recepcji trudno było porozumieć się po angielsku.

Wyżywienie
Jedzenie było dobre, menu zróżnicowane, ale prawie wszystko było tłuste. Jeśli ktoś miał problemy jelitowe, trudno było wybrać odpowiednią karmę. Dobre piwo, tanie soki w pudełkach.

Obsługa w hotelu
Ręczniki nigdy nie były zmieniane, a papier toaletowy również nie był uzupełniany. Kiedy chcieliśmy zwrócić ręczniki po dniu spędzonym na plaży, trudno było do kogoś dotrzeć.

Plaża
Plaża znajduje się około 400 metrów od hotelu w linii prostej. Każdy hotel ma kawałek plaży, ten hotel Royal Towers miał najmniejszy sprzęt plażowy: co trzeci leżak nosił ślady użytkowania, pęknięcia, nie każdy miał pokrowce. Na plaży prawie nie było all-inclusive, było stoisko w którym była tylko woda i stoisko otwierane jak się chciało, więc zawsze zabieraliśmy napoje z hotelu na plażę. Czystość plaży była okropna, nie było koszy na śmieci, a wszędzie walały się śmieci (waigles, plastik, resztki jedzenia). Raz na cały tydzień widzieliśmy sprzątanie plaży, gdzie sprzątano tylko największą, żeby nie powiedzieć. Ale morze było pięknie czyste, tylko tam było łeb w łeb. Ogólnie byliśmy rozczarowani wrażeniami z plaży.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Iva B.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 23.7. - 30.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Ogólnie pobyt oceniam bardzo pozytywnie, szczególnie za sprawą niesamowitego, czystego i przejrzystego morza z kamyczkami. Rano poziom wody jest prawie zawsze spokojny i wzdłuż plaży można pięknie pływać - ok. 200m, po południu delikatne fale. Hotel położony niedaleko plaży, ok. 500m. Plaża przypisana do hotelu jest znacznie mniejsza niż w reklamie. Wejście do morza o szerokości ok. 15-20 m tuż przy torach dla motorówek i skuterów. Wizualnie różni się od sąsiednich plaż hotelowych tym, że nie jest utrzymana, nie ma koszy na śmieci i nie ma zbyt dobrego ekranowania. Jeśli się z tym uporać, piękno morza rekompensuje wszystko. Bar na plaży czynny w sezonie od 10:00 do 16:00. Atutem hotelu jest bezpłatne wypożyczenie ręcznika plażowego, który można odebrać codziennie rano w hotelowym SPA i zwrócić wieczorem do godziny 19:00. Jednak w hotelu iw recepcji nie mówisz zbyt dobrze po angielsku, co było dla mnie dość zaskakujące. Personel mówi tylko po turecku lub rosyjsku, ponieważ Rosjanie również stanowią większość ich klientów. Przynajmniej w recepcji spodziewałbym się całodobowego personelu mówiącego po angielsku. Dużym atutem hotelu było spa, które oferowali: sauna fińska i parowa, rytuał hammam i masaże. Do kompleksu hotelowego: bezpieczny, choć stary hotel - który jest stale odnawiany. Jednak około 50-metrowy basen przyniósł mi rozczarowanie. Woda w nim była mętna, brudna i tłusta od kremów SPF. Żaden z obecnych gości nie mył się pod prysznicem przed wejściem do basenu. Nie było nawet ratownika. Obok basenu znajduje się drink bar na świeżym powietrzu, a następnie bistro. Niestety w barze nie mogą mieszać prawie żadnego drinka, a wybór drinków jest dość ograniczony. Jeśli chodzi o jedzenie to było smaczne (doskonałe zimne sałatki), wystarczające, tylko tutaj brakowało owoców. Hotel reklamował również siłownię, ale to nie działa dla publiczności, lokalne masażystki i personel chodzą tam ćwiczyć, ale większość idzie tam palić. . . Ogólnie hotel prezentuje się jako 4-5-gwiazdkowy hotel, ale w Czechach odpowiadały temu 3 gwiazdki - po prostu średnia. Uwaga: nie warto płacić w euro, lepiej mieć dolary, bo dla nich 1 USD = 1 EUR. Za prawie każdą usługę oczekuje się napiwku.

Ogólnie pobyt oceniam bardzo pozytywnie, szczególnie za sprawą niesamowitego, czystego i przejrzystego morza z kamyczkami. Rano poziom wody jest prawie zawsze spokojny i wzdłuż plaży można pięknie pływać - ok. 200m, po południu delikatne fale. Hotel położony niedaleko plaży, ok. 500m. Plaża przypisana do hotelu jest znacznie mniejsza niż w reklamie. Wejście do morza o szerokości ok. 15-20 m tuż przy torach dla motorówek i skuterów. Wizualnie różni się od sąsiednich plaż hotelowych tym, że nie jest utrzymana, nie ma koszy na śmieci i nie ma zbyt dobrego ekranowania. Jeśli się z tym uporać, piękno morza rekompensuje wszystko. Bar na plaży czynny w sezonie od 10:00 do 16:00. Atutem hotelu jest bezpłatne wypożyczenie ręcznika plażowego, który można odebrać codziennie rano w hotelowym SPA i zwrócić wieczorem do godziny 19:00. Jednak w hotelu iw recepcji nie mówisz zbyt dobrze po angielsku, co było dla mnie dość zaskakujące. Personel mówi tylko po turecku lub rosyjsku, ponieważ Rosjanie również stanowią większość ich klientów. Przynajmniej w recepcji spodziewałbym się całodobowego personelu mówiącego po angielsku. Dużym atutem hotelu było spa, które oferowali: sauna fińska i parowa, rytuał hammam i masaże. Do kompleksu hotelowego: bezpieczny, choć stary hotel - który jest stale odnawiany. Jednak około 50-metrowy basen przyniósł mi rozczarowanie. Woda w nim była mętna, brudna i tłusta od kremów SPF. Żaden z obecnych gości nie mył się pod prysznicem przed wejściem do basenu. Nie było nawet ratownika. Obok basenu znajduje się drink bar na świeżym powietrzu, a następnie bistro. Niestety w barze nie mogą mieszać prawie żadnego drinka, a wybór drinków jest dość ograniczony. Jeśli chodzi o jedzenie to było smaczne (doskonałe zimne sałatki), wystarczające, tylko tutaj brakowało owoców. Hotel reklamował również siłownię, ale to nie działa dla publiczności, lokalne masażystki i personel chodzą tam ćwiczyć, ale większość idzie tam palić. . . Ogólnie hotel prezentuje się jako 4-5-gwiazdkowy hotel, ale w Czechach odpowiadały temu 3 gwiazdki - po prostu średnia. Uwaga: nie warto płacić w euro, lepiej mieć dolary, bo dla nich 1 USD = 1 EUR. Za prawie każdą usługę oczekuje się napiwku.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był starszy, ale pokoje były ładne i czyste. Jeśli chcesz, aby obsługa hotelowa sprzątała dla Ciebie codziennie, musisz umieścić napis na klamce. W przeciwnym razie regularne sprzątanie odbywa się od poniedziałku do środy. W toalecie były tylko 2 rolki papieru toaletowego, musieliśmy dwukrotnie zapytać w recepcji, co wydało mi się dziwne, spodziewałbym się, że obsługa hotelowa będzie tam zawsze uzupełniać. W pokoju sejf na kosztowności i paszporty - sześciocyfrowy kod. Klimatyzacja była sterowana ręcznie, w ciągu dnia super, na noc zawsze ją wyłączaliśmy. W łazience nie ma wielu wieszaków na ręczniki, używają również ręcznika jako maty do kąpieli. Suszyliśmy ręczniki przez balustradę na balkonie, a gdy wiatr był silniejszy, tylko na oparciach plastikowych krzeseł. Jeśli chodzi o sam hotel, to znamy tylko jedną centralną windę, która raczej nie działała, więc w większości chodziliśmy na 3 piętro. Trochę przeszkadzały mi ciągle otwarte kabiny do sprzątania przy windzie i boczne stoliki przy windzie, na których bardzo często znajdowały się resztki jedzenia, które niektórzy goście przynieśli pomimo zakazu wynosu z jadalni. Internet, który spodziewałem się mieć w całym hotelu, był bardzo ograniczony. Darmowe Wi-Fi (prosiliśmy o hasło w recepcji podczas zameldowania) było sporadycznie dostępne tylko w lobby (duży hol wejściowy, gdzie zwykle było dużo ludzi i mało miejsc do siedzenia). Jeśli chciałeś wifi w pokoju, musiałeś dodatkowo zapłacić (ok. 16 euro/tydzień).

Wyżywienie
Ogólnie byliśmy zadowoleni z posiłku. Zawsze jedliśmy do syta. Jednak wiele rzeczy można by poprawić. Na przykład jedzenie w ogóle nie było opisane ani oznakowane, więc często nie wiedzieliśmy, co jemy. Jadalnia (nie restauracja) była dość mała jak na pojemność hotelu), większość gości szła od razu, żeby jedzenie było jeszcze ciepłe (a nie zawsze było to możliwe). Sprzątaczka też dość często kręciła się między stolikami i sortowała niezjedzone resztki tuż obok ciebie, co było irytujące. Dość często podłoga była również mokra i śliska. Wybór rodzajów posiłków (forma samoobsługowego bufetu) był również dość ograniczony. Śniadania: bardzo mały ograniczony wybór, często na zimno (jajecznica, kiełbaski...) Obiady i kolacje: super, smacznie. Najczęściej grillowane mięso lub duszone z warzywami, jeśli była ryba, to było dość suche, hl. przystawki w większości ograniczone, ale dobre (2-3), doskonałe sałatki na zimno, sosy warzywne trzeba było spróbować wszystkiego. . Smaczne i ładnie wyglądające desery. Napoje: wszędzie bardzo ograniczone (ciepła x schłodzona woda mineralna podawana w plastikowym kubku po jogurcie o pojemności 200 ml, lemoniada pomarańczowa, słodzona zielona herbata, pepsi, wino, piwo), nie można przygotowywać napojów mieszanych. Uderzyło nas, ile jest niepotrzebnych plastikowych odpadów - patrz małe kubki z wodą. Gdyby podawali duże plastikowe butelki o pojemności 1 l lub 2 l, byłoby to bardziej akceptowalne dla wszystkich. Nawet w stołówce piliśmy z plastikowych kubków. Napoje w szklankach można było dostać tylko na zamówienie w jednym z barów, zwykle za napiwek.

Obsługa w hotelu
SPA - super, polecam tam pojechać, ale uważaj, znowu nie będziesz mógł się tu porozumieć inaczej niż po rosyjsku lub z tłumaczem online. Mają specjalną procedurę na 90 minut (sauna, łaźnia turecka, masaż, maska) za około 60 euro/os., my umówiliśmy się na 20 euro/os., z tym, że zawsze płaciliśmy 2-5 euro bezpośrednio masażystce. Warto wybrać się na wycieczkę za pośrednictwem przedstawiciela agencji Coral - rejs statkiem na tureckie Malediwy - wyspę Saluada. (ok. 47 euro/os.) Lokalni animatorzy oferują też możliwość wspólnego wyjścia na dyskotekę (5 euro/os.), ale nie skorzystałem. Wyjeżdża około 22:00 i wraca po 2:00.

Plaża
Plaża przypisana do hotelu jest znacznie mniejsza niż w reklamie. Jest to nieoznakowany makaron o długości 50 m, wejście do morza ma ok. 15-20 m szerokości tuż przy torach dla motorówek i skuterów. Wizualnie różni się od sąsiednich plaż hotelowych tym, że nie jest utrzymana (stanowisko w opuszczonym stanie, za nim coś w rodzaju bagna i gruzowiska, śmieci na ziemi, brak koszy na śmieci, zapomniane ręczniki, niedopasowane leżaki.. .), i że są niekonserwowane leżaki (niektóre połamane, nieumyte poduszki do leżaków) i niezbyt dobre zacienienie. Leżaków jest za mało w stosunku do liczby gości, opłaca się wyjść bardzo wcześnie po śniadaniu lub pozwolić komuś iść przodem i wziąć leżak (tak to robią Turcy). Porównując tę plażę do okolicznych, to naprawdę kpina. W dodatku cały czas nosisz hotelową opaskę, a jeśli usiądziesz na pobliskich leżakach innego hotelu, nikt się nie targuje, zostajesz wydalony. Ale jeśli sobie z tym poradzisz, piękno morza zrekompensuje wszystko. :) Bar na plaży czynny w sezonie od 10:00 do 16:00 (co nie jest zbyt dogodną porą dla tych, którzy wracają do hotelu na obiad...) mają tylko 5 rodzajów napojów (bez soku) i jest zwykle pracownik na pół etatu w nieklimatyzowanej budce na plaży, który nie zna angielskiego i nie dogaduje się zbyt dobrze. Jeśli masz pytanie lub skargę, nie chce się z tobą zbytnio zajmować, wybierze numer i włoży kierownika do ucha, abyś mógł sam go rozwiązać:). Dostęp do baru nie jest zbyt dobry, w piasku jest aluminiowa krata, ale brakuje podłogi. Atutem hotelu jest jednak bezpłatne wypożyczenie ręcznika plażowego, który można odebrać codziennie rano w hotelowym SPA i zwrócić wieczorem do godziny 19:00.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Miramor Garden Resort & Spa (ex. Seker Resort) Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 3,2 / 5

Miramor Garden Resort & Spa (ex. Seker Resort) opinie

Dobry (oceniony przez 37 osób)

Zakwaterowanie 3,2 / 5

Wyżywienie 3,4 / 5

Okolica 2,6 / 5

Cena 3,5 / 5

Opcje zakupów w pobliżu Bar na plaży w ramach All inclusive Wejście do łaźni tureckiej, sauny, miniklubu Leżaki i parasole wliczone w cenę

Pavlína L.

Ocena 1,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 6.9. - 13.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Nigdy więcej tam nie lataj

Nigdy więcej tam nie lataj

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Zadowolona

Wyżywienie
Monotonne i przesadzone

Obsługa w hotelu
Zadowolona

Plaża
Dostępne w butach do wody, poza tym czyste, ciepłe, ale małe, kilka leżaków, społeczny horror, druga plaża daleko, ale znowu duża, kilka leżaków

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Antoni M.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 2.7. - 10.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Hotel względem jakości jakości do ceny ceny jest bardzo dobry wszystko spełniało moje oczekiwania

Hotel jest idealnym miejscem jeśli ktoś ludzi spędzić czas aktywnie ale też poleżeć nad basenem na plaży można iść w góry które zajmują 1-2h a widoki sa fantastyczne, w hotelu można robić dużo aktywności

Hotel względem jakości jakości do ceny ceny jest bardzo dobry wszystko spełniało moje oczekiwania

Hotel jest idealnym miejscem jeśli ktoś ludzi spędzić czas aktywnie ale też poleżeć nad basenem na plaży można iść w góry które zajmują 1-2h a widoki sa fantastyczne, w hotelu można robić dużo aktywności

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje były ładne widać że świeżo wyremontowane były one coddzienie sprzątane przez obsługę dokładane były płyny do mycia ręczniki wymieniane

Pokój mógłby być odrobinę większy jak na pokój 2osoby lecz nie przeszkadzało to w codziennym użytkowaniu

Wyżywienie
Jedzenie było dobre byly elementy stałe tak sałatki pasty lecz coddzienie na obiłaś i kolację była ogromna ilość wyboru ciepłych dań zaczynając od 2zup kilku różnych gulaszy mięsa (kurczaka i indyka) podanego na przeróżne sposoby, były również przeróżne dodatki smażone warzywa kilka rodzaji serów.

Jeśli chodzi o desery mogle być one lepsze mnie one nie zdawałaby dla mnie były zbyt słodkie ale może to kwestia gustu

Owoce tu był mały wybór na śniadanie i obiady były tylko jabłka banany gruszki, a na kolacji to co wczesnej + arbuz i melon

Jeśli chodzi o napoje to był duży wyrób soków można było sobie zrobi kawę herbatę lub poprosić aby pani z osbslugi nalała ci piwo czy cole lub sprite z napojami było wszystko jak najbardzej wporzadku lecz z colą czuć było z jest z syropu robiona

Obsługa w hotelu
Obsługa była bardzo miła mimo ze czasami ciężko było dogadać się po angielsku naprawdę każdy dokładał starań abym poczuł się jak najlepiej

W hotelu animatorzy zapewniali atrakcje w ciągu dnia graliśmy w siatkówkę,water polo w późnej wieczorem były przeróżne zabawy w hotelu np miss hotelu czy Mr hotelu w których angażują cały hotel w zabawy a wieczorem za cenę 10$ od osoby można pojechać autokarem do klubu pobawić się i wrócić zalecam jednak jechać tylko w weekend gdyż w ciągu tygodnia nic się tam nie dzieje a jeśli ktoś lubi się bawić w naprawdę zatłoczonym gronie to polecam tylko sobotę, pani animator od godziny około 17 robiła dla dzieci standardowe hotolwe zabawy z muzyką.

Personel cię chętni oprowadzi po całym hotelu

Ludzi ogólnie są bardzo mili i zaangażowani w to co robią szczególnie barman huseyin który widać że jest to jego pasja

Plaża
plaża mimo że kamienista naprawdę śliczna do godziny 13-14 ludzi niema zbyt wielu a wiec jeśli ktoś lubi się popalać na plaży to polecam tak o około godzinie 11 już tam być. Polecam zabrać buty do wody gdyż napewno wpłynie to komfort korzystania z plaży. Plaże są czyste mało kto zostawia po sobie jakieś śmieci a nawet jak by to odrazu przychodzi personel i to sprząta. Dla fanów sportów ekstremalnych jest dużo atrakcyjni od jazdy na bananie jeździe na skuterze wodnym czy lataniem w przestowarzach

od 1 895 za os.

Anita Dream Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 2,7 / 5

Anita Dream opinie

Dobry (oceniony przez 36 osób)

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,4 / 5

Cena 2,7 / 5

Juraj O.

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 9.8. - 16.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Hotel jest opisany jako 4-gwiazdkowy. Ale ma tylko 3 gwiazdki.

Hotel jest opisany jako 4-gwiazdkowy. Ale ma tylko 3 gwiazdki.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
W tekście napisano, że hotel oferuje pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Ale takowych nie ma.

Wyżywienie
To wystarczyło.

Obsługa w hotelu
Pokoje były sprzątane raz w tygodniu.

Plaża
Plaża jest w porządku.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Pavla H. S.

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 6.7. - 12.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Jeśli mogę polecić, to nie polecam tego hotelu. Gdyby ktoś poprosił mnie o ocenę w skali od 1 do 10, gdzie 10 oznacza najwyższą ocenę, dałbym temu hotelowi minus 10 za podejście do turystów i sposób, w jaki się tam czują. Po przyjeździe przeżyliśmy lekkie zaskoczenie, ale mój mąż i ja nie jesteśmy szczególnie wymagający, więc niewiele potrzebowaliśmy, żeby być zadowoleni. Kiedy powiedziano nam, że nie możemy już korzystać z basenu, dotarliśmy około 17:00, bez napojów, bez jedzenia... więc czekaliśmy 2 godziny i byliśmy głodni – nie pytaliśmy nikogo i po prostu poszliśmy na drinka. Pan w recepcji w koszulce szefa nie znał ani jednego języka obcego, mój mąż próbował adż, nidż i pl = nic, umowa była fatalna, nie udało mu się nawet znaleźć tłumacza na komórkę, więc pierwszego dnia niczego się nie nauczyliśmy... Nie ma publicznego Wi-Fi – tylko w recepcji i uwaga, pan zrozumiał, że chcemy dopłacić 10 euro za Wi-Fi – które i tak nie działało zbyt dobrze i było dość wolne. Hotel jest przeznaczony głównie dla klientów rosyjskich.

Jeśli mogę polecić, to nie polecam tego hotelu. Gdyby ktoś poprosił mnie o ocenę w skali od 1 do 10, gdzie 10 oznacza najwyższą ocenę, dałbym temu hotelowi minus 10 za podejście do turystów i sposób, w jaki się tam czują. Po przyjeździe przeżyliśmy lekkie zaskoczenie, ale mój mąż i ja nie jesteśmy szczególnie wymagający, więc niewiele potrzebowaliśmy, żeby być zadowoleni. Kiedy powiedziano nam, że nie możemy już korzystać z basenu, dotarliśmy około 17:00, bez napojów, bez jedzenia... więc czekaliśmy 2 godziny i byliśmy głodni – nie pytaliśmy nikogo i po prostu poszliśmy na drinka. Pan w recepcji w koszulce szefa nie znał ani jednego języka obcego, mój mąż próbował adż, nidż i pl = nic, umowa była fatalna, nie udało mu się nawet znaleźć tłumacza na komórkę, więc pierwszego dnia niczego się nie nauczyliśmy... Nie ma publicznego Wi-Fi – tylko w recepcji i uwaga, pan zrozumiał, że chcemy dopłacić 10 euro za Wi-Fi – które i tak nie działało zbyt dobrze i było dość wolne. Hotel jest przeznaczony głównie dla klientów rosyjskich.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był standardowo przeciętny. Dla nas był w porządku. Stosunkowo czysty, ale tylko pierwszego dnia. Sprzątaczki nie myły podłogi, nie zmieniały ręczników, a co najważniejsze, musieliśmy sami znaleźć papier toaletowy. Raz po zadzwonieniu dzwonka do sprzątania toalety nie było i byliśmy zmuszeni wziąć go z publicznej toalety.

Wyżywienie
Jedzenie było monotonne. Czasami zimne, a czasami dosłownie zamrożone (kukurydza prawdopodobnie została wyjęta z zamrażarki za późno). Zupy, tylko około 3 rodzajów, były monotonne i niezbyt smaczne. Jeśli coś zostało z jednego dnia, sprytnie to maskowali na lunch lub kolację. Nie umrzesz z głodu w ten sposób.

Obsługa w hotelu
Wisienką na torcie było to, że dzień przed wyjazdem zamówiliśmy lunchbox. O 3 nad ranem powiedziano nam, że nie ma pudełka, ponieważ kucharz został zabrany do szpitala (mam nadzieję, że czuje się lepiej), ale zdecydowanie nie był jedynym kucharzem w całym hotelu i myślę, że nawet moja mała córeczka dałaby radę wziąć plastikową torbę i włożyć do niej 2 banany, 1 jabłko i kawałek ciasta oraz mały napój. Na szczęście byliśmy bez dzieci. Rodzina, która przyszła do recepcji po nas, nie miała tyle litości dla pracownika za recepcją. Mieli dwójkę dzieci.

Plaża
Plaża znajduje się około 400-500 m od hotelu i jest kamienista - zdecydowanie potrzebne są buty do wody, ale woda jest luksusowo czysta - to nie był błąd

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

UK Hotel Kiris Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 2,3 / 5

UK Hotel Kiris opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 2,2 / 5

Wyżywienie 2,3 / 5

Okolica 2,7 / 5

Cena 2,0 / 5

Jana P.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 22.9. - 29.9.2024 Oceniono: Listopad 2024

brud, połamane i brak leżaków, kiepska kuchnia, po napoje trzeba chodzić od śniadania do automatu za basenem. Niewiele stolików, więc nie jest niczym niezwykłym, że ludzie kładą swoje rzeczy na stole, aby je zablokować - co to nie wina personelu - wina polega na tym, że jest to tolerowane.

brud, połamane i brak leżaków, kiepska kuchnia, po napoje trzeba chodzić od śniadania do automatu za basenem. Niewiele stolików, więc nie jest niczym niezwykłym, że ludzie kładą swoje rzeczy na stole, aby je zablokować - co to nie wina personelu - wina polega na tym, że jest to tolerowane.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
średnia, odpowiadająca 2-3*

Wyżywienie
monotonne, częściowo z półproduktów, powtarzane 3 posiłki przez cały tydzień Kurczak, coś z papryką i pomidorami, ryba Co wieczór owoce, jabłko, budyń, budyń i biszkopt.

Obsługa w hotelu
Tylko oni działali tak sobie. Kelnerzy byli mili i pomocni. Pokoje są sprzątane na wysokim poziomie, na korytarzach i w windzie brakuje tylko książeczki informacyjnej, a recepcja jest bez dzwonka i jest ciągle pusta. Próbując znaleźć rozwiązanie, otrzymaliśmy odpowiedź: spokojnie - tak na wakacjach! ???

Plaża
bardzo źle - szerokość ok. 20 m po obu stronach sporty wodne: podjazdy dla łodzi, hulajnogi Jest podzielony pomiędzy 3 hotele, więc leżaków jest stale mało, które również są połamane i istnieje ryzyko kontuzji.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 14.7. - 21.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Pokój nie był pokojem rodzinnym, ale tylko pokojem czteroosobowym, bez stołu i krzesła. Powinienem był za to zapłacić. Brak czajnika. Łazienka była brudna, musiałam ją umyć. Sprzątanie dwa razy w ciągu 7 dni, sam kupiłem papier toaletowy od sprzątaczy, ręczniki zmieniano dwukrotnie. Jedzenie (sery, wędliny, warzywa, owoce, ciasta) w jadalni na tarasie w temperaturze 40 stopni nieschłodzone, wewnątrz jadalni bez wentylatora i klimatyzacji. Terror. Ani razu masło. Tylko słodkie bułeczki, bez chleba. Silne zabrudzenia wokół pojemnika na zupę. Osad brudu na ekspresie do kawy. Po dwóch dniach sytuacja nieznacznie się poprawiła, jeśli chodzi o higienę wokół jedzenia. Tak czy inaczej, 8 z nas, Czechów, miało problemy jelitowe. Reklamację dotyczącą jakości zakwaterowania i higieny złożyłem w biurze podróży pisemnie wraz z dokumentacją zdjęciową. Proszę nie odsyłać tutaj klientów do 4-gwiazdkowego hotelu. Koleżance przekazano klucze do pokoju, w którym przebywała już inna pani. Drugi zapłacił za pokój rodzinny i najpierw dostał pokój dwuosobowy. Żaden z pracowników nie mówił dobrze po angielsku w dniu przyjazdu. Animatorzy są wspaniali. Rozrywka wieczorem tylko dla rosyjskiej klienteli w języku rosyjskim. Przeżyliśmy to. Pije piwo all inclusive, wódkę, gin i sprite, ciepłe wino. Naprawdę nieodpowiednia obsługa za zapłacone pieniądze.

Pokój nie był pokojem rodzinnym, ale tylko pokojem czteroosobowym, bez stołu i krzesła. Powinienem był za to zapłacić. Brak czajnika. Łazienka była brudna, musiałam ją umyć. Sprzątanie dwa razy w ciągu 7 dni, sam kupiłem papier toaletowy od sprzątaczy, ręczniki zmieniano dwukrotnie. Jedzenie (sery, wędliny, warzywa, owoce, ciasta) w jadalni na tarasie w temperaturze 40 stopni nieschłodzone, wewnątrz jadalni bez wentylatora i klimatyzacji. Terror. Ani razu masło. Tylko słodkie bułeczki, bez chleba. Silne zabrudzenia wokół pojemnika na zupę. Osad brudu na ekspresie do kawy. Po dwóch dniach sytuacja nieznacznie się poprawiła, jeśli chodzi o higienę wokół jedzenia. Tak czy inaczej, 8 z nas, Czechów, miało problemy jelitowe. Reklamację dotyczącą jakości zakwaterowania i higieny złożyłem w biurze podróży pisemnie wraz z dokumentacją zdjęciową. Proszę nie odsyłać tutaj klientów do 4-gwiazdkowego hotelu. Koleżance przekazano klucze do pokoju, w którym przebywała już inna pani. Drugi zapłacił za pokój rodzinny i najpierw dostał pokój dwuosobowy. Żaden z pracowników nie mówił dobrze po angielsku w dniu przyjazdu. Animatorzy są wspaniali. Rozrywka wieczorem tylko dla rosyjskiej klienteli w języku rosyjskim. Przeżyliśmy to. Pije piwo all inclusive, wódkę, gin i sprite, ciepłe wino. Naprawdę nieodpowiednia obsługa za zapłacone pieniądze.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Niezadowalająca, brudna łazienka. To nie był pokój rodzinny. Żadnego krzesła, żadnego stołu. Była mała lodówka, to wystarczyło. Brak czajnika. Jedno sprawne gniazdko do którego podłączona była lodówka więc odłączyliśmy ją na czas ładowania telefonu. Sejf w szafie był bardzo retro. Pieniądze i dokumenty bezpieczniej było trzymać w bagażniku. Uszkodzona tylna część szafki. Na plus - wygodne łóżka. Przez cały dzień i noc słychać było sygnał z windy, gdy ludzie wsiadali i wysiadali. Pod drzwiami była szczelina 5 cm, więc wszystko było słychać.

Wyżywienie
Rano bez masła, tylko słodkie wypieki. Sery i wędliny nieschłodzone, w temperaturze od 38 do 40 stopni. Źle umyte warzywa. Dobre zupy. Zawsze wybieraliśmy coś na lunch. Podobnie na kolację. Napoje bez wyboru - wódka, gin, Sprite, grzane wino. Piwo dobre.

Obsługa w hotelu
Płatne Wi-Fi w hotelu, masaże, łaźnia turecka. Animatorzy - znakomici. Wieczorna rozrywka w języku rosyjskim dla rosyjskiej klienteli. Znów ćwiczę na basenie po rosyjsku. Brak znajomości języka angielskiego (tylko dwóch pracowników potrafiło) lub niemieckiego. Rosyjski idealny. Ładny basen, po dwóch dniach nawet prysznic z zimną wodą. Mnóstwo leżaków przy basenie.

Plaża
Plaża nieprzejezdna, ograniczona tylko do około 20 metrów. Niemożliwe jest spacerowanie wzdłuż wybrzeża. Plaża przez pierwsze dwa dni brudna, połamane leżaki. Po zgłoszeniu sytuacja się poprawiła. Zniknęły zepsute leżaki, dodano nowe, zniknęły śmieci. Przybył ratownik. W piątym i szóstym dniu brud wypłynął na plażę. Żadnej toalety, żadnego baru. Zaleta - nie było daleko.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 938 za os.

Ares Blue (ex.Larissa Blue) Ocena: 3/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 2,0 / 5

Ares Blue (ex.Larissa Blue) opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 8 osób)

Zakwaterowanie 1,4 / 5

Wyżywienie 2,2 / 5

Okolica 2,8 / 5

Cena 2,3 / 5

Anonim

Ocena 1,6 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 22.9. - 26.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Łazienka zatęchła, nieporządna, pokoje jak z 50 lat. Plaża przepełniona samolotami, nie dało się dostać do morza, poszliśmy na inną plażę. Jedzenie było całkiem niezłe, ale nie dorównywało standardowi. Pije się tylko piwo i wino. Jedynym plusem jest obsługa w barze przy basenie.

Łazienka zatęchła, nieporządna, pokoje jak z 50 lat. Plaża przepełniona samolotami, nie dało się dostać do morza, poszliśmy na inną plażę. Jedzenie było całkiem niezłe, ale nie dorównywało standardowi. Pije się tylko piwo i wino. Jedynym plusem jest obsługa w barze przy basenie.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Anna P.

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 22.9. - 29.9.2024 Oceniono: Październik 2024

Pierwsze wrażenie na przyjęciu było świetne do czasu, aż pani „pokojówka” zaprowadziła nas do naszego pokoju na sofę przed naszym pokojem, pani „pokojówka” zawołała inną pokojówkę i rzuciła jej pościel (prześcieradła, poduszki). , pościel) przez balustradę, ręczniki), które przerzuciła przez ramię. Ta pani następnie otworzyła nasz pokój, na łóżkach była brudna pościel, a pani poszła zmienić łóżka. Ręczniki były jeszcze mokre, więc pani powiesiła je na balkonie. Było widać, że pokój nie jest posprzątany, na naszą prośbę pani przyniosła plastikową butelkę z płynem, którą spryskała podłogę i płynem przetarła pacą na korytarzu. To było całe sprzątanie. Poprosiliśmy też o wyczyszczenie mebli z kurzu, pani wyszła, kolejna pani przyszła po około godzinie.

Pierwsze wrażenie na przyjęciu było świetne do czasu, aż pani „pokojówka” zaprowadziła nas do naszego pokoju na sofę przed naszym pokojem, pani „pokojówka” zawołała inną pokojówkę i rzuciła jej pościel (prześcieradła, poduszki). , pościel) przez balustradę, ręczniki), które przerzuciła przez ramię. Ta pani następnie otworzyła nasz pokój, na łóżkach była brudna pościel, a pani poszła zmienić łóżka. Ręczniki były jeszcze mokre, więc pani powiesiła je na balkonie. Było widać, że pokój nie jest posprzątany, na naszą prośbę pani przyniosła plastikową butelkę z płynem, którą spryskała podłogę i płynem przetarła pacą na korytarzu. To było całe sprzątanie. Poprosiliśmy też o wyczyszczenie mebli z kurzu, pani wyszła, kolejna pani przyszła po około godzinie.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Pleśń pod prysznicem i na drzwiach w łazience, podczas brania prysznica woda spływała do całej łazienki, a następnie na korytarz pokoju. Stare meble, zepsuty sejf.

Wyżywienie
Jedzenie jest doskonałe, smaczne, zbilansowane, różnorodne i wszystkiego pod dostatkiem.

Obsługa w hotelu
Ogólne wrażenie jest złe. Wejście do jadalni niebezpieczne dla nas, starszych. zobacz zdjęcie. Być może co piąta płytka wystawała, także niebezpieczny spacer. Jeśli chodzi o jadalnię: Niewystarczające czyszczenie stołów, podłóg i naczyń. Brak naczyń, talerzy, sztućców, kubków. To jest czekając na czyste talerze, sztućce i kubki (plastikowe), innych naczyń nie było. Kiedy poprosiliśmy kelnera o naczynia (talerze, sztućce, kubki), kelner skierował nas do innego kelnera, który z kolei do kolejnego i kolejnego.....około 1/2 godziny.

Plaża
Dostęp do plaży jest dobry, plaża jest dość czysta, woda jest świetna.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Daima Biz Ocena: 5/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 4,1 / 5

Daima Biz opinie

Świetny (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

W pięknych kwitnących ogrodach Kilka basenów Niekonwencjonalna architektura w projektowaniu statków Doskonałe usługi

Anonim

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 26.5. - 2.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Celkovy dojem dobry - spravedlivy pomer jakość i ceny

Celkovy dojem dobry - spravedlivy pomer jakość i ceny

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie nie było złe, ale nie było wystarczająco czyste i brakowało też niektórych napraw. Hotel sprawiał wrażenie dobrze zbudowanego (dobra lokalizacja, przemyślane budynki i wystrój, park wodny i baseny), ale ostatnio był nieco zaniedbany.

Wyżywienie
Jedzenie było naprawdę dobre: duży wybór, świeże ryby, lokalne owoce, wszystko smakowało dobrze.

Obsługa w hotelu
Byli chętni i przyjaźni, zadowoleni z usług, z wyjątkiem czystości.

Plaża
Plaża max 10 minut piasku od hotelu, wspaniałe morze, plaża żwirowa. Chciałbym trochę poprawić czystość plaży.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Václav Šindelář

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

To było raczej poniżej średniej dla hotelu 5 *

To było raczej poniżej średniej dla hotelu 5 *

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,0 / 5

od 2 242 za os.

Daima Resort Ocena: 5/5 Turcja, Kemer, Kiris

Daima Resort opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Jan Kuželka

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Świetny urlop w bardzo przyjemnym hotelu, w większości rosyjskojęzyczna klientela, ale normalni ludzie, nie jakaś dzicz.

Świetny urlop w bardzo przyjemnym hotelu, w większości rosyjskojęzyczna klientela, ale normalni ludzie, nie jakaś dzicz.

Zakwaterowanie
każda "łódź" hotelowa posiada 4 piętra. Mieszkaliśmy na 4tym i mieliśmu cudowny widok na morze, basen i góry Taurus. Każdy pokój ma balkon, klimatyzacja, suszarka, TV, minibar w cenie, sejf za darmo. Codziennie sprzątanie i wymiana ręczników.

Wyżywienie
jedzenie przepyszne, opcja ultra all inclusive zadowoli każdego, wybór bardzo duży, plus desery, owoce, napoje wszystkiego mnóstwo. Jest kącik dla dzieci, mają specjalne krzesełka. Jeść można 24 h / dobę, można przyjść do restauracji później, natychmiast wszystko doniosą.

Obsługa w hotelu
Rewelacja, raz w ciągu pobytu za darmo wizyta w restauracji a la carte, masaże, kąpiele bagienne, z pianą, jacuzzi, basen hotelowy kryty, 4 odkryte, w tym jeden oddzielnie dla zjeżdżalni, woda "kranówka". Pełno atrakcji - strzelanie z łuku, aerobic, strzałki, miniclub dla dzieci, za opłatą szlaeństwa na wodzie, paragliding, czyli paralotnie, banan, atd. Na recepcji wifi za darmo (daimawireless - haslo 0102030405), wypożyczalnia aut.

Plaża
Plaża przepiękna, czysta, ale żwirkowa, trzeba brać buty do wody, leżaki i parasole za darmo na plaży i nad basenem. Z miejscami nie było problemów.

Ogólne wrażenie
Wspaniały hotel odpowiadający 5*, opcja ultra all perfekcyjna. Personel przyjemny, bardzo pomocni, wszyscy porozumiewają się po angielsku bądź rosyjsku. Warto dac jakiś napiwek, wówczas nawet nie musicie pytać o nic, sami o wszystko zadbają.Sklepy ok 300 m od hotelu. Polecam wycieczkę na górę Tahtali.

Wszystkie opinie o hotelach