Melissa Residence Boutique Hotel & SPA Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Kemer
Liudmyla K.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 30.8. - 2.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Jestem zadowolony, morze jest ciepłe,
Jestem zadowolony, morze jest ciepłe,
Zakwaterowanie
Wszystko było czyste, ale pokój był mały
Wyżywienie
Wszystko było pyszne.
Obsługa w hotelu
OK
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Marie S.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 18.8. - 25.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025
Nie poleciłbym hotelu nikomu. Chyba tylko bardzo niewymagającemu podróżnikowi, który za wszystko będzie wdzięczny. Myślę, że przed rozpoczęciem wakacji w tym hotelu każdy powinien przeczytać tę recenzję, żeby nie był rozczarowany tak jak my. I jak wszyscy inni Czesi, którzy tu byli. Stosunek ceny do jakości jest chyba w porządku. Nie można oczekiwać cudów od wakacji za 11 tysięcy od osoby za tydzień z biletem lotniczym. Więc przyjąłem to wszystko z dystansem. Choć moje rozczarowania rzeczywiście były częste. Delegatka Marta z biura podróży *** jest bardzo sympatyczna.
Nie poleciłbym hotelu nikomu. Chyba tylko bardzo niewymagającemu podróżnikowi, który za wszystko będzie wdzięczny. Myślę, że przed rozpoczęciem wakacji w tym hotelu każdy powinien przeczytać tę recenzję, żeby nie był rozczarowany tak jak my. I jak wszyscy inni Czesi, którzy tu byli. Stosunek ceny do jakości jest chyba w porządku. Nie można oczekiwać cudów od wakacji za 11 tysięcy od osoby za tydzień z biletem lotniczym. Więc przyjąłem to wszystko z dystansem. Choć moje rozczarowania rzeczywiście były częste. Delegatka Marta z biura podróży *** jest bardzo sympatyczna.
Zakwaterowanie
Sam pokój był czysty, bez kurzu, a łóżka czyste. Jednak łazienka, choć dobrze posprzątana, była bardzo zniszczona. Silny zapach śmieci i odchodów. Nie było możliwości wywietrzenia tego zapachu, więc musieliśmy trzymać drzwi do korytarza hotelowego prawie cały czas otwarte. Kran praktycznie nadawał się do wymiany (patrz zdjęcie). Uchwyt suszarki do włosów był przymocowany pianką montażową, która również się łuszczyła. Woleliśmy nie korzystać z zepsutych drzwi prysznica, które nie chciały się przesuwać – w przeciwnym razie spadłyby na moje dziecko. Nawet nic nie zgłosiliśmy. Około piątego dnia pobytu personel wszedł do naszego pokoju bez ostrzeżenia, mimo że leżeliśmy w łóżku i odpoczywaliśmy półnago. Poszli naprawić drzwi. Następnego ranka z sufitu nad prysznicem zaczęła cieknąć woda. Sufit (patrz zdjęcie) dawał znaki, że to nie pierwszy raz – wyglądał, jakby miał zaraz spaść. Po zgłoszeniu tego w recepcji nawet nie przeprosili, tylko wprost zapewnili mnie, że to naprawią. Ich sposób rozwiązywania problemów jest dziwny dla nas, Czechów — przynajmniej przepraszaliśmy gości, oferowaliśmy jakąś drobną rekompensatę, cokolwiek. Oni po prostu rzucali jedno zdanie i szli dalej. Nie jestem konfliktowy i kłótliwy, więc wyszedłem z myślą, że może to naprawią. Sufit już nie przeciekał, ale nieestetyczna dziura wisiała nad naszymi głowami. Jakość łóżka jest wątpliwa — każdy, kto lubi bardzo, bardzo twarde łóżka, będzie zadowolony. To było dla mnie za dużo i po tygodniu byłem kompletnie rozbity, a plecy bolały. Klimatyzacja działała dobrze. Wi-Fi jest mocne i stabilne, ale za opłatą — około 50 CZK za dobę. Nie jest wliczona w cenę noclegu.
Wyżywienie
W restauracji zawsze był duży wybór serów, sałatek i warzyw — było bardzo smacznie. Mięso było gorszej jakości, ryby ościste i słabej jakości. Jedynym dobrym mięsem przez cały tydzień był grillowany gyros. Często jedliśmy gotowane szkielety kurczaka z dodatkiem warzywnym. Mięso mielone było kiepskiej jakości, kotlety z kurczaka pochodziły z gotowego kurczaka. Zupy były dobre. Po tygodniu jedzenia oboje dorośli doświadczyliśmy poważnych problemów trawiennych, ale dziecko, które przez cały czas mogło jeść tylko kilka dań z makaronem, ziemniaki, warzywa i melona, ich nie ma. Jeśli chodzi o napoje — na śniadanie jest kawa z automatu o bardzo słabej jakości. Wszystkie napoje, nawet gorące, są spożywane z kubków jednorazowych. Beczka wody jest dostępna bezpłatnie. Słodkie napoje również z automatu — ale nie nadawały się do picia, ponieważ były zbyt słodkie. Za to piwo było bardzo dobre — zimne i dobre.
Obsługa w hotelu
Basen jest czysty, zjeżdżalnia również – nie ma na co narzekać. Niestety, basen znajduje się bardzo blisko restauracji, więc do jedzenia można dostać się tylko przez bardzo mokrą powierzchnię, gdzie jest rozpylana woda, i trzeba zachować szczególną ostrożność. Jest tam bardzo ślisko i ludzie ciągle się przewracali. Korzystaliśmy również ze spa i masaży – jest tam bardzo przyjemnie i byliśmy zadowoleni. Duże różnice w podejściu personelu. Kelnerzy i kucharze byli bardzo mili, pomocni i przyjaźni. Pracownica spa, Lin, była bardzo miła i przyjazna. Męska obsługa w recepcji również. Jednak recepcjonistka, pomimo naszego uprzejmego i miłego zachowania, wydawała się bardzo arogancka i niemiła. Jej wrażenie, jako pierwszej osoby, z którą się spotyka, jest po prostu okropne. Jakby wszyscy jej przeszkadzali i w ogóle nie lubiła swojej pracy. Ich nienasycona żądza napiwków w postaci „skrzynek na napiwki” na każdym rogu wydawała się bardzo nieprofesjonalna i wręcz komiczna. Problemem była znajomość angielskiego przez personel restauracji.
Plaża
Plaża Panorama była czysta, z bezpłatnymi leżakami. Jedzenie i napoje są dodatkowo płatne i nie są wliczone w cenę all inclusive. Przy wejściu widnieje duży znak informujący o zakazie wnoszenia własnych rzeczy. Jest prysznic z zimną, słodką wodą. Przez cały dzień gra bardzo głośna muzyka. Plaża jest zarezerwowana dla kilku innych hoteli. Odmówili mi podania hasła do Wi-Fi, nawet za opłatą nie było to możliwe. Jest silny sygnał „Panorama Beach”, ale personel powiedział, że po prostu nie poda mi hasła. Aroganckie zachowanie personelu.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 1 815 zł za os.


















































































