• Od dnia 19 kwietnia 2022 r. wjazd bez wizy dla pobytów turystycznych i tranzytowych do 90 dni w ciągu 180 dni.
  • Możliwość przekroczenia granicy na podstawie ważnego dowodu osobistego​​​​ lub paszportu.
  • Udając się w podróż z dzieckiem, zalecane jest, by zabrać ze sobą wielojęzyczny odpis aktu urodzenia dziecka.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/turcja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Gelidonya

Ocena: 4/5

Turcja, Kemer, Kemer

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Graf przedstawia prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach.

Kolumny przedstawiają minimalną cenę za osobę w danym miesiącu, z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży.

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 11 381

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 200 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 800 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 60 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 8 opinii)

Ocena 3,0 / 5

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,2 / 5

Okolica 2,8 / 5

Cena 3,1 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

133. najwyższa ocena z 566 hoteli w Kemer

Pavel R.

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.8. - 30.8.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Gelidonya Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Chociaż wybrałem tańszy hotel, spodziewałem się trochę więcej.

Chociaż wybrałem tańszy hotel, spodziewałem się trochę więcej.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Wyposażenie hotelu już coś osiągnęło i to widać

Wyżywienie
Brakuje opisów żywności, zwłaszcza mięsa

Obsługa w hotelu
Cena za Wi-Fi wydaje mi się nieproporcjonalna biorąc pod uwagę jakość połączenia, zwłaszcza wieczorem, gdy połączenie zostaje zerwane

Plaża
Dostęp do plaży drogą zaopatrzeniową dla innych hoteli, leżaki na plaży również miały z tym coś wspólnego. Tęsknię za promenadą na plaży, którą znam z innych kurortów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

László S.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 11.8. - 18.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Gelidonya Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Stałym pasażerom nie polecam standardu europejskiego. W skrócie: rozczarowujące

Stałym pasażerom nie polecam standardu europejskiego. W skrócie: rozczarowujące

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Do plaży nie jest daleko, ale to, co należy do hotelu, ogranicza się do niezwykle małego obszaru zamkniętego przez Molo i Dzeckiego. Droga (aleja) prowadząca na plażę jest wyjątkowo śmierdząca i brudna (przechowywane są tu śmieci z innych większych hoteli)

Wyżywienie
Rozczarowujące Nie ma odprawy na posiłki, więc kiedy otwierają bramę przed śniadaniem / lunchem / kolacją, ludzie gromadzą się jak zwierzęta, tłoczą się, spieszą po jedzenie, nigdy wcześniej tego nie widziałem. W stosunku do ilości stolików w restauracji gości jest znacznie więcej, kilka razy zdarzyło się, że ci, którzy czekali w kolejce po 30 minut na jedzenie, nie dostali już miejsca/wolnego stolika, a tym, którym się nie spieszyło aby zdobyć pożywienie, nie dostajcie więcej lub zdobądźcie tylko to, czego wolą nie jeść. Napoje podawane są w małych kieliszkach, więc trzeba się bardziej odwrócić i ponownie stanąć w kolejce. Kawa, sok jabłkowy/pomarańczowy z automatu to bzdura, gdy później idziesz coś zjeść, z dozownika soku jabłkowego leci już woda. Woda butelkowana nie jest zapewniona, butelkę trzeba napełniać z automatu, który trzeba kupić w sklepie lub można skorzystać z butelki repo, ale na plażę trudno ją zabrać. W skrócie: nie jestem świnią, jestem człowiekiem i nie jem z dziury, tylko z czystego talerza. Stoły nie są dezynfekowane, obrusy nie są zmieniane po gościach, zdarzało się też, że ci, którzy chcieli zjeść, musieli po czterech poprzednich gościach nalewać resztki na talerz, aby ich dzieci mogły gdzieś zjeść.

Obsługa w hotelu
Rozczarowujące, że nikt nie mówi po angielsku, ale naprawdę i poważnie. Starszy mężczyzna w recepcji rozumiał angielski, a sprzątaczka rozumiała „dziękuję” i „dziś/jutro/pa”. Zapytałem faceta przy kasie: Czy mogę zadać pytanie? -> Pytanie... mmm -> Poddałem się. Jakbyś coś chciał to tel./google tłumacz: węgierski -> turecki, może ktoś przeczyta. Prosiłem o koktajl Pina Colada, nie słyszeliście o tym wcześniej, dali mi coś CZERWONEGO, nie było w nim owoców All inclusive: niestety nic tu nie przypomina tego do czego jesteśmy przyzwyczajeni.... Poprosiłem o 2 szklanki piwa (nie ma kufla) i szklankę Fanty, po czym barman mówi po turecku, że można wypić maksymalnie dwie . Jeden z gości tłumaczy -> Mówię nie baw się dobrze! Słuchaj, jest tam moja żona, zanoszę to do niej. Chyba nie myślisz, że ustawi się w kolejce, prawda??? Usługa nie obejmuje wody butelkowanej, można pić wyłącznie wodę znajdującą się w kartonie po mleku. Można go tam kupić za 1 euro, ale kosztuje to ćwierć miasta, my też tam kupiliśmy. Jakość koktajlu to tragedia, nie wiedzą, że do takich drinków używa się też likierów owocowych. Czasem piwa zabrakło i przez około pół dnia ani jeden gość nie mógł się napić. Oburzeni byli wtedy także inni, nie tylko my. Obsługa: do tej pory doświadczyłam np. w Grecji (nawet w 3-gwiazdkowym hotelu), że piję i jem tyle, ile mi się zmieści -> to już jest opłacone. W tym hotelu czułem, że nie powinienem tu jeść, że powinienem zostać jak najdłużej. Pojęcie kelnera nie jest tu interpretowane, zabiera on maksymalną ilość resztek, jeśli w ogóle dotrze tak daleko. Nic nie serwują, wszędzie trzeba stać w kolejce, prawie każde jedzenie/napój jest drugiej lub trzeciej klasy.

Plaża
Plaża nie jest daleko, ale to, co należy do hotelu, ogranicza się do niezwykle małego obszaru zamkniętego przez Mólo i Dżeckików. Droga (aleja) prowadząca na plażę jest wyjątkowo śmierdząca i brudna (przechowywane są tu śmieci z innych większych hoteli, nawet przy 40-stopniowym upale można natknąć się na przyprawiający o mdłości zapach). Dopłynęliśmy na plażę przed innym hotelem (oczywiście mogliśmy iść tylko w lewo, bo po prawej były kurtki), bo chyba morze nie zostało kupione tylko przez wybrzeże. Dobra wiadomość: woda była ciepła i czysta

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Pavel R.

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.8. - 30.8.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Gelidonya Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Chociaż wybrałem tańszy hotel, spodziewałem się trochę więcej.

Chociaż wybrałem tańszy hotel, spodziewałem się trochę więcej.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Wyposażenie hotelu już coś osiągnęło i to widać

Wyżywienie
Brakuje opisów żywności, zwłaszcza mięsa

Obsługa w hotelu
Cena za Wi-Fi wydaje mi się nieproporcjonalna biorąc pod uwagę jakość połączenia, zwłaszcza wieczorem, gdy połączenie zostaje zerwane

Plaża
Dostęp do plaży drogą zaopatrzeniową dla innych hoteli, leżaki na plaży również miały z tym coś wspólnego. Tęsknię za promenadą na plaży, którą znam z innych kurortów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

László S.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 11.8. - 18.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Gelidonya Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Stałym pasażerom nie polecam standardu europejskiego. W skrócie: rozczarowujące

Stałym pasażerom nie polecam standardu europejskiego. W skrócie: rozczarowujące

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Do plaży nie jest daleko, ale to, co należy do hotelu, ogranicza się do niezwykle małego obszaru zamkniętego przez Molo i Dzeckiego. Droga (aleja) prowadząca na plażę jest wyjątkowo śmierdząca i brudna (przechowywane są tu śmieci z innych większych hoteli)

Wyżywienie
Rozczarowujące Nie ma odprawy na posiłki, więc kiedy otwierają bramę przed śniadaniem / lunchem / kolacją, ludzie gromadzą się jak zwierzęta, tłoczą się, spieszą po jedzenie, nigdy wcześniej tego nie widziałem. W stosunku do ilości stolików w restauracji gości jest znacznie więcej, kilka razy zdarzyło się, że ci, którzy czekali w kolejce po 30 minut na jedzenie, nie dostali już miejsca/wolnego stolika, a tym, którym się nie spieszyło aby zdobyć pożywienie, nie dostajcie więcej lub zdobądźcie tylko to, czego wolą nie jeść. Napoje podawane są w małych kieliszkach, więc trzeba się bardziej odwrócić i ponownie stanąć w kolejce. Kawa, sok jabłkowy/pomarańczowy z automatu to bzdura, gdy później idziesz coś zjeść, z dozownika soku jabłkowego leci już woda. Woda butelkowana nie jest zapewniona, butelkę trzeba napełniać z automatu, który trzeba kupić w sklepie lub można skorzystać z butelki repo, ale na plażę trudno ją zabrać. W skrócie: nie jestem świnią, jestem człowiekiem i nie jem z dziury, tylko z czystego talerza. Stoły nie są dezynfekowane, obrusy nie są zmieniane po gościach, zdarzało się też, że ci, którzy chcieli zjeść, musieli po czterech poprzednich gościach nalewać resztki na talerz, aby ich dzieci mogły gdzieś zjeść.

Obsługa w hotelu
Rozczarowujące, że nikt nie mówi po angielsku, ale naprawdę i poważnie. Starszy mężczyzna w recepcji rozumiał angielski, a sprzątaczka rozumiała „dziękuję” i „dziś/jutro/pa”. Zapytałem faceta przy kasie: Czy mogę zadać pytanie? -> Pytanie... mmm -> Poddałem się. Jakbyś coś chciał to tel./google tłumacz: węgierski -> turecki, może ktoś przeczyta. Prosiłem o koktajl Pina Colada, nie słyszeliście o tym wcześniej, dali mi coś CZERWONEGO, nie było w nim owoców All inclusive: niestety nic tu nie przypomina tego do czego jesteśmy przyzwyczajeni.... Poprosiłem o 2 szklanki piwa (nie ma kufla) i szklankę Fanty, po czym barman mówi po turecku, że można wypić maksymalnie dwie . Jeden z gości tłumaczy -> Mówię nie baw się dobrze! Słuchaj, jest tam moja żona, zanoszę to do niej. Chyba nie myślisz, że ustawi się w kolejce, prawda??? Usługa nie obejmuje wody butelkowanej, można pić wyłącznie wodę znajdującą się w kartonie po mleku. Można go tam kupić za 1 euro, ale kosztuje to ćwierć miasta, my też tam kupiliśmy. Jakość koktajlu to tragedia, nie wiedzą, że do takich drinków używa się też likierów owocowych. Czasem piwa zabrakło i przez około pół dnia ani jeden gość nie mógł się napić. Oburzeni byli wtedy także inni, nie tylko my. Obsługa: do tej pory doświadczyłam np. w Grecji (nawet w 3-gwiazdkowym hotelu), że piję i jem tyle, ile mi się zmieści -> to już jest opłacone. W tym hotelu czułem, że nie powinienem tu jeść, że powinienem zostać jak najdłużej. Pojęcie kelnera nie jest tu interpretowane, zabiera on maksymalną ilość resztek, jeśli w ogóle dotrze tak daleko. Nic nie serwują, wszędzie trzeba stać w kolejce, prawie każde jedzenie/napój jest drugiej lub trzeciej klasy.

Plaża
Plaża nie jest daleko, ale to, co należy do hotelu, ogranicza się do niezwykle małego obszaru zamkniętego przez Mólo i Dżeckików. Droga (aleja) prowadząca na plażę jest wyjątkowo śmierdząca i brudna (przechowywane są tu śmieci z innych większych hoteli, nawet przy 40-stopniowym upale można natknąć się na przyprawiający o mdłości zapach). Dopłynęliśmy na plażę przed innym hotelem (oczywiście mogliśmy iść tylko w lewo, bo po prawej były kurtki), bo chyba morze nie zostało kupione tylko przez wybrzeże. Dobra wiadomość: woda była ciepła i czysta

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ladislav B.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.6. - 28.6.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Gelidonya Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Ogólna satysfakcja

Ogólna satysfakcja

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
taka satysfakcja

Wyżywienie
dobre i wystarczy wszystkiego

Obsługa w hotelu
zadowolenie

Plaża
Jakość plaży dostęp do plaży była bardzo słaba, idziesz ścieżką z hotelu, która prowadzi na tyły pełne samochodów zaopatrzeniowych, ale niewiele

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alena Beranová

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.8. - 12.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Gelidonya Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Hotel Gelidonya był bardzo ładnie urządzony, miła i pomocna obsługa, byłem bardzo zadowolony, spędziłem wakacje w ciszy i czystości.

Hotel Gelidonya był bardzo ładnie urządzony, miła i pomocna obsługa, byłem bardzo zadowolony, spędziłem wakacje w ciszy i czystości.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie bardzo przyjemne, pokój praktycznie wyposażony z pięknym widokiem na góry.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, różne rodzaje sałatek były doskonałe, ciasta zawsze świeże, doskonałe desery i doskonałe melony.

Obsługa w hotelu
standard

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Dagmar Pavloušková

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.7. - 1.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Gelidonya Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

+ Przyjemny pobyt, piękne morze, doskonałe jedzenie, profesjonalna obsługa. - Droga do morza biegnie między dwoma hotelami - smród śmieci, ciężarówek z zaopatrzeniem. Plaża należąca do hotelu jest mała, pojemność leżaków była niewystarczająca. Wi-Fi w hotelu za opłatą 2 euro/24h.

+ Przyjemny pobyt, piękne morze, doskonałe jedzenie, profesjonalna obsługa. - Droga do morza biegnie między dwoma hotelami - smród śmieci, ciężarówek z zaopatrzeniem. Plaża należąca do hotelu jest mała, pojemność leżaków była niewystarczająca. Wi-Fi w hotelu za opłatą 2 euro/24h.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 26 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 28 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Piątek 30 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Sobota 31 °C temperatura w nocy 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień