Kemer: hotele z opiniami, znaleziono 202 hotele

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

Marin Ocena: 3/5 Turcja, Kemer, Beldibi

Ocena 2,7 / 5

Marin opinie

Dobry (oceniony przez 5 osób)

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,1 / 5

Cena 2,9 / 5

Oldřich Kubík

Ocena 1,1 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 30.8. - 6.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

1.9. - 6.9.2025 UWAGA: To NIE jest All Inclusive! Nie idźcie tam! Ten hotel to absolutne rozczarowanie. Jeśli szukasz prawdziwego All Inclusive, omijajcie to miejsce szerokim łukiem. To, co tu oferują, to żałosna karykatura granicząca z oszustwem.

1.9. - 6.9.2025 UWAGA: To NIE jest All Inclusive! Nie idźcie tam! Ten hotel to absolutne rozczarowanie. Jeśli szukasz prawdziwego All Inclusive, omijajcie to miejsce szerokim łukiem. To, co tu oferują, to żałosna karykatura granicząca z oszustwem.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Niepokojące zwierzęta Koty biegają tuż pod balkonem i nie boją się wskoczyć bezpośrednio na balkon. Co gorsza, kury przechadzają się tuż przy wejściu do pokoi, a koguty pieją bez przerwy od drugiej w nocy do północy. Możesz zapomnieć o spokojnym śnie. Niehigieniczne środowisko A najgorsze? Standardy higieny są na poziomie absolutnego zera. Toalety były brudne i śmierdzące. Łazienka w pokoju była pełna pleśni pod prysznicem, co jest nie tylko obrzydliwe, ale także niebezpieczne dla zdrowia. Przychodzisz tu, żeby się umyć i zrelaksować, a nie żeby bać się złapania infekcji. Pod żadnym pozorem nie pijesz wody. Która śmierdzi jak ścieki. Unikaj tego miejsca, jeśli nie chcesz zepsuć sobie wakacji. To All Inclusive tylko na papierze.

Wyżywienie
All Inclusive z dodatkowymi opłatami i bez wyżywienia? Pomysł, żeby zapłacić za All Inclusive, a potem płacić 2 euro za kawę przez cały dzień, poza poranną kawą, jest po prostu oburzający! Obiecują All Inclusive, ale potem dostajesz tylko puste obietnice. Napoje w ciągu dnia? Nie oczekuj niczego. Zapomnij o przekąskach i popołudniowych przekąskach. Te same śniadania i obiady przez cały tydzień. Na wakacjach All Inclusive chcesz się zrelaksować, a nie martwić się, gdzie zjeść między głównymi posiłkami. To samo dotyczy napojów. Żadnego piwa, żadnego obiecanego alkoholu – tylko kilka podstawowych i często nieapetycznych napojów bezalkoholowych.

Obsługa w hotelu
Za dodatkową opłatą wymienią Ci pościel, ręczniki i posprzątają. Poza tym nie oczekuj niczego!

Plaża
Piaszczyste i kamieniste. Wymagane buty do wody. Ogólnie było w porządku.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 30.8. - 6.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Wakacje były dla nas wielkim rozczarowaniem. Hotel zdecydowanie nie odpowiadał temu, co opisano w ofercie, a warunki pobytu były nieadekwatne do ceny i kategorii. Wiele rzeczy było mylących (zwłaszcza w przypadku all inclusive i delegacji). Ogólne wrażenie psuł brud, niefunkcjonalne wyposażenie, pleśń w łazience, zwierzęta kręcące się po jadalni oraz podejście hotelu do gości.

Wakacje były dla nas wielkim rozczarowaniem. Hotel zdecydowanie nie odpowiadał temu, co opisano w ofercie, a warunki pobytu były nieadekwatne do ceny i kategorii. Wiele rzeczy było mylących (zwłaszcza w przypadku all inclusive i delegacji). Ogólne wrażenie psuł brud, niefunkcjonalne wyposażenie, pleśń w łazience, zwierzęta kręcące się po jadalni oraz podejście hotelu do gości.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był brudny, wszędzie pełno kurzu, sprzątanie polegało jedynie na nałożeniu nowych prześcieradeł na stare. W łazience była pleśń, a wąż prysznicowy był pęknięty, przez co woda nie płynęła prawidłowo. Lodówka była brudna. Drzwi na balkon nie działały (później je naprawili). Kluczem z naszego pokoju można było również otworzyć inny pokój piętro niżej! Obiekt znajdował się na 4. piętrze bez windy.

Wyżywienie
Hotel zdecydowanie nie oferuje all inclusive, a jedynie pełne wyżywienie – śniadanie 7:00–9:00, obiad 12:30–14:00, kolacja 19:00–20:30. Przerwa między posiłkami wynosi do 5 godzin, nie ma przekąsek ani napojów. Bardzo mały wybór dań. Bar zamykany jest dokładnie o 20:30, nawet jeśli goście czekają w kolejce. Po całym obiekcie, a nawet w jadalni, kręcą się koty i kury, co znacznie pogarsza komfort jedzenia.

Obsługa w hotelu
Personel w recepcji i w hotelu nie mówił po angielsku, komunikacja była bardzo utrudniona. Delegat, który miał być „czeskojęzyczny”, nie mówił nawet poprawnie po angielsku. Wi-Fi było płatne – po przyjeździe powiedziano nam, że kosztuje 2 €/dzień, a następnego dnia 40 USD tygodniowo/urządzenie. W nocy (1:00, 3:00, 5:00 rano) kogut zapiał.

Plaża
Na plażę trzeba iść pieszo przez czteropasmową drogę, co jest niebezpieczne – samochody nie wpuszczają pieszych. W ofercie w ogóle nie wspomniano o tym fakcie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 670 za os.

Gold Stone (ex Ozer Park) Turcja, Kemer, Beldibi

Ocena 2,6 / 5

Gold Stone (ex Ozer Park) opinie

Dobry (oceniony przez 18 osób)

Nowoczesne zakwaterowanie Doskonałe opcje gastronomiczne Zaledwie kilka kroków od zachwycającej linii brzegowej Basen

Yurii S.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 9.10. - 23.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Szukając niedrogiego hotelu, wszystko mi odpowiadało.

Szukając niedrogiego hotelu, wszystko mi odpowiadało.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zadowolony.

Wyżywienie
Bez zastrzeżeń.

Obsługa w hotelu
W hotelu jest czysto, personel pracuje.

Plaża
Plaża publiczna, sprzątanie przeciętne.

opinia przetlumaczona automatycznie

Agnieszka C.

Ocena 1,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 14.10. - 20.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Nie polecam, to jest pensjonat . Ale dobra baza wypadowa. Ja z koleżanką spalam tam tylko 2 noce

Nie polecam, to jest pensjonat . Ale dobra baza wypadowa. Ja z koleżanką spalam tam tylko 2 noce

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Wygodne łóżka, pokoj okej

Wyżywienie
Beznadziejne . Na śniadanie jadłam bułkę z masłem i miodem ????

Obsługa w hotelu
Obsługa straszna , jakiś starszy Pan w tłustych włosach, który podrywał wszystkie babeczki

Plaża
Nie bylam tam nawet , uciekałyśmy z tego miejsca

Get Enjoy Hotels (ex. Matiate) Ocena: 3/5 Turcja, Kemer, Beldibi

Ocena 2,6 / 5

Get Enjoy Hotels (ex. Matiate) opinie

Dobry (oceniony przez 58 osób)

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 2,6 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,8 / 5

Bartosz B.

Ocena 3,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 27.9. - 4.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Wakacje w dobrej cenie.

Wakacje w dobrej cenie.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel powinien popracować nad czystością.

Wyżywienie
Jedzenie mało urozmaicone ale da się przeżyć. Kolacie najlepsze.

Obsługa w hotelu
W hotelu mieści się spa(dodatkowo płatne)polecam.

Plaża
Plaża blisko hotelu ok.

Sylwia B.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 27.9. - 4.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Cena wycieczki odpowiadała jakości hotelu.

Cena wycieczki odpowiadała jakości hotelu.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ogólnie średnio czysty, pokoje nie są sprzątane, ręczniki można sobie samemu wymieniać.

Wyżywienie
Jedzenie mogło by być lepsze ale głodna nie chodziłam. Najlepsze i najsmaczniejsze są kolacje. W hotelu z alkoholi jedynie piwo i wino.

Obsługa w hotelu
Przy hotelu mieści się biuro podróży, które oferuje lokalne wycieczki. Kupiliśmy wycieczkę na Pamukkale, w ofercie było odwiedzenie min. jeziora Salda niestety nie dotarliśmy tam. Przewodnik powiedział, że to nie obejmuje programu a Pan w biurze, zostaliśmy oszukani przez przewodnika. Nasi znajomi mieli wycieczkę innego dnia i tak samo zostali oszukani. Jak kupujesz wycieczkę to obiecują wszystko a po powrocie rozkładają ręce i twierdzą, że to TY nie zrozumiałeś co do ciebie mówili.

Plaża
Plaża bardzo blisko hotelu. My byliśmy na koniec września, więc nie było problemu z leżakami.

od 1 764 za os.

Muer City Hotel Kemer Ocena: 3/5 Turcja, Kemer, Kemer

Ocena 2,5 / 5

Muer City Hotel Kemer opinie

Dobry (oceniony przez 6 osób)

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,3 / 5

Okolica 2,6 / 5

Cena 2,8 / 5

Wioletta P.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 15.8. - 19.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Miasto Kemer jest piękne i ma piękne widoki

Miasto Kemer jest piękne i ma piękne widoki

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Brak czystych pokoi ,miejscami zastępcze masakra,,brak ręczników ,kocyków do przykrycia

Wyżywienie
Jedzenie to samo ,ciągle go brakowało tak jak tarlerzy i sztućców.,brudne kuwety i wielki bałagan

Obsługa w hotelu
Obsługa w brudnych ubrankach

Plaża
Taka sobie plus że bliskość brzegu morza

Wioletta P.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 15.8. - 19.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Miasto Kemer jest piękne ,widoki wspaniałe

Miasto Kemer jest piękne ,widoki wspaniałe

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel brudny ,brak środków czystości ,obsługa w brudnych ubraniach ,jego zaletą to że jest w centrum miasta

Wyżywienie
Jedzenia mało ,ciągle nie starczało dla innych ,ciągle to samopoczucie,brudne sztućce ,brakowało talerzyk i miseczek

Obsługa w hotelu
Brak na przyjęcie pokoi ,a usługa tak sobie

Plaża
Taka sobie ,jedyne co nam się podobało że przy samym brzegu morza .

Dedeman Kemer Resort (ex. Club Jovia Kemer) Ocena: 5/5 Turcja, Kemer, Kemer

Ocena 2,5 / 5

Dedeman Kemer Resort (ex. Club Jovia Kemer) opinie

Dobry (oceniony przez 6 osób)

Zakwaterowanie 2,2 / 5

Wyżywienie 3,1 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,7 / 5

W centrum Blisko plaży Basen ze zjeżdżalnią

Liliya L.

Ocena 1,8 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 17.7. - 23.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Hotel nie odpowiada poziomowi 5 gwiazdek. To są 3 gwiazdki.

Hotel nie odpowiada poziomowi 5 gwiazdek. To są 3 gwiazdki.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Lodówka nie działała. Klimatyzacja działała bardzo słabo. Winda nie działała przez pierwsze 2 dni. Brak kapci i szlafroka. Pokój był brudny i stary. Brak półek, wieszaków i krzeseł.

Obsługa w hotelu
Nie posprzątali pokoju.

Plaża
Plaża znajdowała się 15 minut spacerem od hotelu. A nie 200 metrów jak było w opisie. liczba leżaków nie odpowiada liczbie gości. Usługi na plaży o godzinie 16:00. były już zamknięte.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Arkadiusz K.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 20.6. - 24.6.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Super

Super

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 5,0 / 5

od 2 395 za os.

Idyros Ocena: 3/5 Turcja, Kemer, Kemer

Ocena 2,4 / 5

Idyros opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 2,1 / 5

Wyżywienie 2,8 / 5

Okolica 2,3 / 5

Cena 2,3 / 5

Basen Tenis stołowy

Anonim

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 23.7. - 28.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Hotel ma potencjał i dobrą lokalizację. No i I tyle pozytywów. Nie ma też swojej plaży. 500m do kamienistej plaży. 1500m do piaszczysto żwirowej MOONLIGHT Moon

Hotel ma potencjał i dobrą lokalizację. No i I tyle pozytywów. Nie ma też swojej plaży. 500m do kamienistej plaży. 1500m do piaszczysto żwirowej MOONLIGHT Moon

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie ok. Pokój ma klimatyzację i wygodne łóżka. Poduszki kamienie. Łazienka do skucia i generalnego remontu. Sprząta mężczyzna. Bród syf i ubóstwo. Zmienia ręczniki i pościel jak chcesz. I to jest ok.

Wyżywienie
Nawet smaczne ale wkółko to samo. Jajka na twardo na śniadanie i pieczone kawałki kurczaka z kośćmi na obiad. Całe szczęście że jest sporo warzyw grillowanych i surówek. No i arbuz który w upał ratuje życie.

Obsługa w hotelu
Najlepiej funkcjonuje bar z napojami. I czyszczenie basenu. Nikt nie mówi po angielsku tylko po rosyjsku.

Plaża
500m do plaży kamienistej płatnej za 2 leżaki i parasole 10 euro . Od 8 do 19.Można rozłożyć ręcznik na dużych kamieniach. 1500m do pięknej plaży piaszczysto żwirowej Moonlight Moon 2 leżaki i parasole 25 euro w cenie basen i zjeżdżalnie.

Anonim

Ocena 1,6 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 29.9. - 6.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Nigdy więcej, polecam unikać tego hotelu. Nie jestem wymagająca i nie spodziewałam się luksusu za te pieniądze, ale nawet podstawowe utrzymanie hotelu nie daje sobie rady, a czystość jest dość słaba.

Nigdy więcej, polecam unikać tego hotelu. Nie jestem wymagająca i nie spodziewałam się luksusu za te pieniądze, ale nawet podstawowe utrzymanie hotelu nie daje sobie rady, a czystość jest dość słaba.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo zmęczony, zaniedbany hotel, mnóstwo kotów na terenie hotelu. Hotel pełen Rosjan. Przed hotelem zamiast kosza i popielniczki, papierowy pojemnik na śmieci

Wyżywienie
Wciąż w kółko to samo. Śniadania przez cały tydzień bez zmiany, bez owoców, wędliny gorszej jakości. Pominęliśmy lunch, ponieważ był taki sam jak obiad. Obiad cały czas z minimalną ilością mięsa. Udka z kurczaka 1x na 3 dni, w przeciwnym razie mięso zawsze miesza się z jakąś mieszanką z ziemniakami.

Obsługa w hotelu
Praktycznie żaden. Sprzątaczki w tym hotelu to leniwe mięczaki i nie ma w tym żadnej przesady. Kiedy przyjechaliśmy, dali nam zaniedbany pokój, w którym nie zmieniano łóżek, nie sprzątano, nie sprzątano toalety itp. Kiedy zwróciłem na to uwagę recepcjonistce, on nawet nie chciał tam iść i od razu powiedział, że wysłałby tam kogoś. I tak go tam zabrałem, żeby mógł zobaczyć, jaki mają tam personel. Najwyraźniej nie był zaskoczony. Potem weszli sprzątacze i przynajmniej trochę posprzątali pokój, ciągle nucąc. Informujemy, że zdjęcia są już po czyszczeniu.

Plaża
Hotel nie posiada własnej plaży, plaża publiczna jest położona łeb w łeb

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 515 za os.

The Nix Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Göynük

Ocena 2,3 / 5

The Nix opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 4 osób)

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 2,3 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,4 / 5

Bartłomiej M.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 19.7. - 25.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Chotel w miarę ok. Średniej wielkości basen natomiast nie zbyt zadbany. Oboje z córką wróciliśmy z zapaleniem ucha. Chotel raczej dla miejscowych.

Chotel w miarę ok. Średniej wielkości basen natomiast nie zbyt zadbany. Oboje z córką wróciliśmy z zapaleniem ucha. Chotel raczej dla miejscowych.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój czysty, materace Wygodne, w łazience też nie było źle

Wyżywienie
Niestety wyżywienie jest bardzo słabej jakości, śniadania tragedia. Mały wybór.

W pool barze Co chwilę brakowało alkocholu albo napojów

Plaża
Leżaki jak i sama plaża bardzo brudne

Lucie K.

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 16.7. - 21.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

99% rosyjskiej klienteli, to mówi wszystko. Arogancja, bezczelność. Ładują dużo jedzenia, którego nie jedzą, a ty czekasz około 30 minut na następne uzupełnienie / około kilku pracowników. Jeden bar z alkoholem i jeden bar wyłącznie bezalkoholowy. Ciągłe kolejki. Noclegi bez rezerwacji - czyste, małe. Wystarczy, żeby się przespać. Do plaży jest około 10 minut. pieszo. Po drugiej stronie głównej alei. Dość uciążliwe dla osób starszych - bardzo duszno. Minibus kursuje, ale tylko od 9:00 do 12:00 i potem od 16:00 do 18:30. Bar na plaży jest bardzo ograniczony - tylko napoje bezalkoholowe i kilka godzin. Popękane leżaki i bałagan na plaży. Ogólnie chwalę obsługę - starają się, uśmiechają. Nie polecam tego hotelu do Czech. Znajdź inny.

99% rosyjskiej klienteli, to mówi wszystko. Arogancja, bezczelność. Ładują dużo jedzenia, którego nie jedzą, a ty czekasz około 30 minut na następne uzupełnienie / około kilku pracowników. Jeden bar z alkoholem i jeden bar wyłącznie bezalkoholowy. Ciągłe kolejki. Noclegi bez rezerwacji - czyste, małe. Wystarczy, żeby się przespać. Do plaży jest około 10 minut. pieszo. Po drugiej stronie głównej alei. Dość uciążliwe dla osób starszych - bardzo duszno. Minibus kursuje, ale tylko od 9:00 do 12:00 i potem od 16:00 do 18:30. Bar na plaży jest bardzo ograniczony - tylko napoje bezalkoholowe i kilka godzin. Popękane leżaki i bałagan na plaży. Ogólnie chwalę obsługę - starają się, uśmiechają. Nie polecam tego hotelu do Czech. Znajdź inny.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,0 / 5

UK Hotel Kiris Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 2,3 / 5

UK Hotel Kiris opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 2,2 / 5

Wyżywienie 2,3 / 5

Okolica 2,7 / 5

Cena 2,0 / 5

Jana P.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 22.9. - 29.9.2024 Oceniono: Listopad 2024

brud, połamane i brak leżaków, kiepska kuchnia, po napoje trzeba chodzić od śniadania do automatu za basenem. Niewiele stolików, więc nie jest niczym niezwykłym, że ludzie kładą swoje rzeczy na stole, aby je zablokować - co to nie wina personelu - wina polega na tym, że jest to tolerowane.

brud, połamane i brak leżaków, kiepska kuchnia, po napoje trzeba chodzić od śniadania do automatu za basenem. Niewiele stolików, więc nie jest niczym niezwykłym, że ludzie kładą swoje rzeczy na stole, aby je zablokować - co to nie wina personelu - wina polega na tym, że jest to tolerowane.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
średnia, odpowiadająca 2-3*

Wyżywienie
monotonne, częściowo z półproduktów, powtarzane 3 posiłki przez cały tydzień Kurczak, coś z papryką i pomidorami, ryba Co wieczór owoce, jabłko, budyń, budyń i biszkopt.

Obsługa w hotelu
Tylko oni działali tak sobie. Kelnerzy byli mili i pomocni. Pokoje są sprzątane na wysokim poziomie, na korytarzach i w windzie brakuje tylko książeczki informacyjnej, a recepcja jest bez dzwonka i jest ciągle pusta. Próbując znaleźć rozwiązanie, otrzymaliśmy odpowiedź: spokojnie - tak na wakacjach! ???

Plaża
bardzo źle - szerokość ok. 20 m po obu stronach sporty wodne: podjazdy dla łodzi, hulajnogi Jest podzielony pomiędzy 3 hotele, więc leżaków jest stale mało, które również są połamane i istnieje ryzyko kontuzji.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 14.7. - 21.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Pokój nie był pokojem rodzinnym, ale tylko pokojem czteroosobowym, bez stołu i krzesła. Powinienem był za to zapłacić. Brak czajnika. Łazienka była brudna, musiałam ją umyć. Sprzątanie dwa razy w ciągu 7 dni, sam kupiłem papier toaletowy od sprzątaczy, ręczniki zmieniano dwukrotnie. Jedzenie (sery, wędliny, warzywa, owoce, ciasta) w jadalni na tarasie w temperaturze 40 stopni nieschłodzone, wewnątrz jadalni bez wentylatora i klimatyzacji. Terror. Ani razu masło. Tylko słodkie bułeczki, bez chleba. Silne zabrudzenia wokół pojemnika na zupę. Osad brudu na ekspresie do kawy. Po dwóch dniach sytuacja nieznacznie się poprawiła, jeśli chodzi o higienę wokół jedzenia. Tak czy inaczej, 8 z nas, Czechów, miało problemy jelitowe. Reklamację dotyczącą jakości zakwaterowania i higieny złożyłem w biurze podróży pisemnie wraz z dokumentacją zdjęciową. Proszę nie odsyłać tutaj klientów do 4-gwiazdkowego hotelu. Koleżance przekazano klucze do pokoju, w którym przebywała już inna pani. Drugi zapłacił za pokój rodzinny i najpierw dostał pokój dwuosobowy. Żaden z pracowników nie mówił dobrze po angielsku w dniu przyjazdu. Animatorzy są wspaniali. Rozrywka wieczorem tylko dla rosyjskiej klienteli w języku rosyjskim. Przeżyliśmy to. Pije piwo all inclusive, wódkę, gin i sprite, ciepłe wino. Naprawdę nieodpowiednia obsługa za zapłacone pieniądze.

Pokój nie był pokojem rodzinnym, ale tylko pokojem czteroosobowym, bez stołu i krzesła. Powinienem był za to zapłacić. Brak czajnika. Łazienka była brudna, musiałam ją umyć. Sprzątanie dwa razy w ciągu 7 dni, sam kupiłem papier toaletowy od sprzątaczy, ręczniki zmieniano dwukrotnie. Jedzenie (sery, wędliny, warzywa, owoce, ciasta) w jadalni na tarasie w temperaturze 40 stopni nieschłodzone, wewnątrz jadalni bez wentylatora i klimatyzacji. Terror. Ani razu masło. Tylko słodkie bułeczki, bez chleba. Silne zabrudzenia wokół pojemnika na zupę. Osad brudu na ekspresie do kawy. Po dwóch dniach sytuacja nieznacznie się poprawiła, jeśli chodzi o higienę wokół jedzenia. Tak czy inaczej, 8 z nas, Czechów, miało problemy jelitowe. Reklamację dotyczącą jakości zakwaterowania i higieny złożyłem w biurze podróży pisemnie wraz z dokumentacją zdjęciową. Proszę nie odsyłać tutaj klientów do 4-gwiazdkowego hotelu. Koleżance przekazano klucze do pokoju, w którym przebywała już inna pani. Drugi zapłacił za pokój rodzinny i najpierw dostał pokój dwuosobowy. Żaden z pracowników nie mówił dobrze po angielsku w dniu przyjazdu. Animatorzy są wspaniali. Rozrywka wieczorem tylko dla rosyjskiej klienteli w języku rosyjskim. Przeżyliśmy to. Pije piwo all inclusive, wódkę, gin i sprite, ciepłe wino. Naprawdę nieodpowiednia obsługa za zapłacone pieniądze.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Niezadowalająca, brudna łazienka. To nie był pokój rodzinny. Żadnego krzesła, żadnego stołu. Była mała lodówka, to wystarczyło. Brak czajnika. Jedno sprawne gniazdko do którego podłączona była lodówka więc odłączyliśmy ją na czas ładowania telefonu. Sejf w szafie był bardzo retro. Pieniądze i dokumenty bezpieczniej było trzymać w bagażniku. Uszkodzona tylna część szafki. Na plus - wygodne łóżka. Przez cały dzień i noc słychać było sygnał z windy, gdy ludzie wsiadali i wysiadali. Pod drzwiami była szczelina 5 cm, więc wszystko było słychać.

Wyżywienie
Rano bez masła, tylko słodkie wypieki. Sery i wędliny nieschłodzone, w temperaturze od 38 do 40 stopni. Źle umyte warzywa. Dobre zupy. Zawsze wybieraliśmy coś na lunch. Podobnie na kolację. Napoje bez wyboru - wódka, gin, Sprite, grzane wino. Piwo dobre.

Obsługa w hotelu
Płatne Wi-Fi w hotelu, masaże, łaźnia turecka. Animatorzy - znakomici. Wieczorna rozrywka w języku rosyjskim dla rosyjskiej klienteli. Znów ćwiczę na basenie po rosyjsku. Brak znajomości języka angielskiego (tylko dwóch pracowników potrafiło) lub niemieckiego. Rosyjski idealny. Ładny basen, po dwóch dniach nawet prysznic z zimną wodą. Mnóstwo leżaków przy basenie.

Plaża
Plaża nieprzejezdna, ograniczona tylko do około 20 metrów. Niemożliwe jest spacerowanie wzdłuż wybrzeża. Plaża przez pierwsze dwa dni brudna, połamane leżaki. Po zgłoszeniu sytuacja się poprawiła. Zniknęły zepsute leżaki, dodano nowe, zniknęły śmieci. Przybył ratownik. W piątym i szóstym dniu brud wypłynął na plażę. Żadnej toalety, żadnego baru. Zaleta - nie było daleko.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 938 za os.

Gelidonya Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Kemer

Ocena 2,1 / 5

Gelidonya opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 6 osób)

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,1 / 5

Okolica 2,3 / 5

Cena 2,2 / 5

Pavel R.

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 20.8. - 30.8.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Chociaż wybrałem tańszy hotel, spodziewałem się trochę więcej.

Chociaż wybrałem tańszy hotel, spodziewałem się trochę więcej.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Wyposażenie hotelu już coś osiągnęło i to widać

Wyżywienie
Brakuje opisów żywności, zwłaszcza mięsa

Obsługa w hotelu
Cena za Wi-Fi wydaje mi się nieproporcjonalna biorąc pod uwagę jakość połączenia, zwłaszcza wieczorem, gdy połączenie zostaje zerwane

Plaża
Dostęp do plaży drogą zaopatrzeniową dla innych hoteli, leżaki na plaży również miały z tym coś wspólnego. Tęsknię za promenadą na plaży, którą znam z innych kurortów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

László S.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 11.8. - 18.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Stałym pasażerom nie polecam standardu europejskiego. W skrócie: rozczarowujące

Stałym pasażerom nie polecam standardu europejskiego. W skrócie: rozczarowujące

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Do plaży nie jest daleko, ale to, co należy do hotelu, ogranicza się do niezwykle małego obszaru zamkniętego przez Molo i Dzeckiego. Droga (aleja) prowadząca na plażę jest wyjątkowo śmierdząca i brudna (przechowywane są tu śmieci z innych większych hoteli)

Wyżywienie
Rozczarowujące Nie ma odprawy na posiłki, więc kiedy otwierają bramę przed śniadaniem / lunchem / kolacją, ludzie gromadzą się jak zwierzęta, tłoczą się, spieszą po jedzenie, nigdy wcześniej tego nie widziałem. W stosunku do ilości stolików w restauracji gości jest znacznie więcej, kilka razy zdarzyło się, że ci, którzy czekali w kolejce po 30 minut na jedzenie, nie dostali już miejsca/wolnego stolika, a tym, którym się nie spieszyło aby zdobyć pożywienie, nie dostajcie więcej lub zdobądźcie tylko to, czego wolą nie jeść. Napoje podawane są w małych kieliszkach, więc trzeba się bardziej odwrócić i ponownie stanąć w kolejce. Kawa, sok jabłkowy/pomarańczowy z automatu to bzdura, gdy później idziesz coś zjeść, z dozownika soku jabłkowego leci już woda. Woda butelkowana nie jest zapewniona, butelkę trzeba napełniać z automatu, który trzeba kupić w sklepie lub można skorzystać z butelki repo, ale na plażę trudno ją zabrać. W skrócie: nie jestem świnią, jestem człowiekiem i nie jem z dziury, tylko z czystego talerza. Stoły nie są dezynfekowane, obrusy nie są zmieniane po gościach, zdarzało się też, że ci, którzy chcieli zjeść, musieli po czterech poprzednich gościach nalewać resztki na talerz, aby ich dzieci mogły gdzieś zjeść.

Obsługa w hotelu
Rozczarowujące, że nikt nie mówi po angielsku, ale naprawdę i poważnie. Starszy mężczyzna w recepcji rozumiał angielski, a sprzątaczka rozumiała „dziękuję” i „dziś/jutro/pa”. Zapytałem faceta przy kasie: Czy mogę zadać pytanie? -> Pytanie... mmm -> Poddałem się. Jakbyś coś chciał to tel./google tłumacz: węgierski -> turecki, może ktoś przeczyta. Prosiłem o koktajl Pina Colada, nie słyszeliście o tym wcześniej, dali mi coś CZERWONEGO, nie było w nim owoców All inclusive: niestety nic tu nie przypomina tego do czego jesteśmy przyzwyczajeni.... Poprosiłem o 2 szklanki piwa (nie ma kufla) i szklankę Fanty, po czym barman mówi po turecku, że można wypić maksymalnie dwie . Jeden z gości tłumaczy -> Mówię nie baw się dobrze! Słuchaj, jest tam moja żona, zanoszę to do niej. Chyba nie myślisz, że ustawi się w kolejce, prawda??? Usługa nie obejmuje wody butelkowanej, można pić wyłącznie wodę znajdującą się w kartonie po mleku. Można go tam kupić za 1 euro, ale kosztuje to ćwierć miasta, my też tam kupiliśmy. Jakość koktajlu to tragedia, nie wiedzą, że do takich drinków używa się też likierów owocowych. Czasem piwa zabrakło i przez około pół dnia ani jeden gość nie mógł się napić. Oburzeni byli wtedy także inni, nie tylko my. Obsługa: do tej pory doświadczyłam np. w Grecji (nawet w 3-gwiazdkowym hotelu), że piję i jem tyle, ile mi się zmieści -> to już jest opłacone. W tym hotelu czułem, że nie powinienem tu jeść, że powinienem zostać jak najdłużej. Pojęcie kelnera nie jest tu interpretowane, zabiera on maksymalną ilość resztek, jeśli w ogóle dotrze tak daleko. Nic nie serwują, wszędzie trzeba stać w kolejce, prawie każde jedzenie/napój jest drugiej lub trzeciej klasy.

Plaża
Plaża nie jest daleko, ale to, co należy do hotelu, ogranicza się do niezwykle małego obszaru zamkniętego przez Mólo i Dżeckików. Droga (aleja) prowadząca na plażę jest wyjątkowo śmierdząca i brudna (przechowywane są tu śmieci z innych większych hoteli, nawet przy 40-stopniowym upale można natknąć się na przyprawiający o mdłości zapach). Dopłynęliśmy na plażę przed innym hotelem (oczywiście mogliśmy iść tylko w lewo, bo po prawej były kurtki), bo chyba morze nie zostało kupione tylko przez wybrzeże. Dobra wiadomość: woda była ciepła i czysta

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Ares City Ocena: 3/5 Turcja, Kemer, Kemer

Ocena 2,1 / 5

Ares City opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 5 osób)

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,1 / 5

Okolica 2,6 / 5

Cena 2,0 / 5

Boyan G.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 6.9. - 16.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Zdecydowanie mi się nie podobało, warunki w hotelu bardzo kiepskie, higiena poniżej wszelkiej krytyki, jedzenie kiepskie, - brak urozmaicenia, do plaży daleko, ponad 2 kilometry!!! Prawda jest taka, że wcale nie jesteśmy szczęśliwi!!!!

Zdecydowanie mi się nie podobało, warunki w hotelu bardzo kiepskie, higiena poniżej wszelkiej krytyki, jedzenie kiepskie, - brak urozmaicenia, do plaży daleko, ponad 2 kilometry!!! Prawda jest taka, że wcale nie jesteśmy szczęśliwi!!!!

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Sylva K.

Ocena 0,8 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 11.7. - 17.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Proszę usunąć ten hotel z listy, to hańba dla biura podróży, złożę skargę.

Proszę usunąć ten hotel z listy, to hańba dla biura podróży, złożę skargę.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Katastrofa

Wyżywienie
Jeśli byliśmy jednymi z pierwszych, którzy wyjeżdżali, też jedliśmy. Mimo że mieliśmy AI, jedliśmy poza hotelem.

Obsługa w hotelu
Słaba obsługa - nie mieliśmy nawet delegata

Plaża
Hotel miał mieć bezpłatne leżaki - hotel nie miał nawet własnego kawałka plaży, nie mówiąc już o leżakach.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 637 za os.

Adalin Resort (ex Mira Garden Resort) Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Kemer

Ocena 2,1 / 5

Adalin Resort (ex Mira Garden Resort) opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 6 osób)

Zakwaterowanie 2,2 / 5

Wyżywienie 1,6 / 5

Okolica 2,2 / 5

Cena 2,0 / 5

Anonim

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 9.8. - 16.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Dobrze, ale plaża... i delegat kazali nam poprosić o paczkę, jeśli wyjeżdżasz, czy dają, czy nie. Co najwyżej rano robili nam herbatę i kawę.

Dobrze, ale plaża... i delegat kazali nam poprosić o paczkę, jeśli wyjeżdżasz, czy dają, czy nie. Co najwyżej rano robili nam herbatę i kawę.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Ręczniki zmieniane dwa razy w ciągu 7 dni, kosz wyjęty dwa razy, łóżka zmieniane raz. Nie odkurzono go i było dużo kamyków, które przypadkowo wniesiono w strojach kąpielowych. Żadnych okularów.

Wyżywienie
All inclusive. Oczekiwanie w kolejce około 10 do 15 minut na śniadanie, lunch i kolację. Na lunch i kolację przeważnie ryż, czasem ziemniaki, czasem makaron. Na lunch i kolację mięso składało się głównie z mięsa mielonego. Raz grillowany kurczak, raz wątróbka, raz kurczak, raz naturalny kurczak z warzywami i raz na śniadanie były placuszki, ale maksymalnie 3 szt. Jeśli były brzoskwinie, dawali maksymalnie dwie.

Obsługa w hotelu
Dozwolone pływanie nawet o północy w hotelowym basenie. W opisie mają siłownię i tenis stołowy, ale żaden hotel ich nie ma.

Plaża
Piękne i ciepłe morze. Doskonała widoczność podczas nurkowania. Pojemność hotelu ponad 100 osób. W opisie znajduje się plaża o długości 250 metrów. Ale najbliższy publiczny jest może 250 metrów dalej, ale ma powierzchnię około 10x10 metrów. W przeciwnym razie miejsca hotelowe obejmują wszystko. Hotel znajduje się około 5 minut od rzekomej plaży, na której jest około 60 miejsc, więc nie każdy się zmieści, a jadą tam z innego hotelu. Nie podano, że jadą z hotelu na plażę. Raz padało i musieliśmy iść do hotelu pieszo, żeby nie zmoknąć na plaży

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 23.9. - 30.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Spełnione oczekiwania.

Spełnione oczekiwania.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Prosty hotel, lodówka, klimatyzacja, dwukrotnie zmieniane ręczniki i sprzątanie. Wszystko działało, personel był pomocny i gościnny. Wi-Fi dla dwóch telefonów komórkowych i tydzień za 20 Euro. Czasem drobne mankamenty np. źle zamykający się prysznic, plama na ścianie, jeśli chcesz zobaczyć muchy to je znajdziesz. Nie jesteśmy takim przypadkiem.

Wyżywienie
Prawdopodobnie najsłabsze ogniwo. Nie wybierasz tego sam, ale kelner kładzie ci to na talerzu. Dużo warzyw, mało owoców, tylko jeden rodzaj mięsa na raz i głównie kurczak lub mięso mielone. Ani razu frytki. Dobry ryż, doskonała kasza gryczana na śniadanie. Napoje alkoholowe moim zdaniem nie są dobre, piwa brakuje. Można kupić w supermarkecie. Ale mieliśmy dość. Ale nie spodziewaj się wrażeń dla smakoszy. Deser po obiedzie to zawsze baklawa, którą lubię, choć nie każdemu może ona odpowiadać.

Obsługa w hotelu
Transfer na plażę działał bez zarzutu i dokładnie według „rozkładu”. Basen jest bardzo przyjemny, można w nim pływać nawet po zmroku.

Plaża
Jechaliśmy hotelowym autobusem. Doskonała czystość ciepłego morza, zawsze mnóstwo parasoli i leżaków, nie było przeludnienia. Miłośnicy samotności mogą przejść 250m dalej i mieć plażę bez parasoli prawie tylko dla siebie

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Grand Hotel Derin Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Beldibi

Ocena 2,0 / 5

Grand Hotel Derin opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 5 osób)

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 1,7 / 5

Juraj K.

Ocena 2,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 18.9. - 2.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Nie odpowiada to 4 gwiazdkom.

Nie odpowiada to 4 gwiazdkom.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było OK.

Wyżywienie
Słabe i słabo rozłożone.

Obsługa w hotelu
Przeciętnie. Kiedy wyszliśmy z hotelu o 2:35 w nocy, mimo że obiecano nam bagietki, nic nam nie dali i nigdy wcześniej czegoś takiego nie doświadczyliśmy.

Plaża
Plaża znajduje się w odległości około 300 m, a schody, które były w złym stanie, były trudne do pokonania dla niektórych osób, a dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i podobnych osób nie do pokonania.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Wiktoria S.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 24.8. - 30.8.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Hotel dość przeciętny

Hotel dość przeciętny

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Łazienka w pokoju okropna, kamień i pleśń, podczas tygodniowego pobytu pokój przez usługę hotelu nie był sprzątany ani razu. Papier toaletowy musieliśmy sobie przynosić sami, ręczniki niezmienione ani razu

Wyżywienie
Jedzenie dobre i duży wybór, szkoda tylko że na stole szwedzkim jedzenie nie było w żaden sposób podpisane, przez to dużo jedzenia było wyrzucane bo ludzie nie wiedzieli co biorą

Obsługa w hotelu
Brak sprzątania pokoju, Wifi w hotelu płatne 1$ za dzień za osobę i jedno urządzenie

Plaża
plaża blisko hotelu ale bardzo przetłoczona, momentami nie było wolnych miejsc i trzeba było iść na drugą plażę zaraz obok gdzie wejście było płatne, 2$ za osobę

od 2 315 za os.

Himeros Beach Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Kemer

Ocena 2,0 / 5

Himeros Beach opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 10 osób)

Zakwaterowanie 1,9 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 2,6 / 5

Cena 2,1 / 5

Magdalena C.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 29.9. - 5.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Dno syf , reklamacja złożona

Dno syf , reklamacja złożona

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Tragiczny nie sprzątane , dziwni ludzie pukający do drzwi i uciekający!

Wyżywienie
Zero owoców słodyczy napoju gazowanego alkoholu i co najważniejsze to samo i tak samo mało !! Jedliśmy pieczywo makaron i sałatkę z ogórka i pomidora

Obsługa w hotelu
WiFi 1 euro na dobę jedno urządzenie ???? bilard nieczynny , basen strach podchodzić , lodówka w pokoju nie działała

Plaża
Leżaki płatne trzeba iść 5-10 minut do plaży

Elzbieta D.

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 18.9. - 25.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Hotel w bardzo złym stanie technicznym.Slabo wyposażony w zastawy stołowe brak kubków do picia.zastapiono je małymi kubeczkami plastikowymi.

Hotel w bardzo złym stanie technicznym.Slabo wyposażony w zastawy stołowe brak kubków do picia.zastapiono je małymi kubeczkami plastikowymi.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój wyposażony w stare zniszczone meble.lodowka zardzewiała w środku.Lazienka poniżej krytyki.plesn i cala zagrzybiala.

Wyżywienie
Jeśli chodzi o wyżywienie to polecam każdemu kto chce schudnąć.poniewaz posiłki niedobre praktycznie każdego dnia to samo.zero owoców zadnych ciasteczek oraz napoji do picia.Stolowalismy sie na mieście.

Obsługa w hotelu
Jeśli chodzi o obsługę hotelu bard,o mili oraz przyjaźni ludzie.Najbardziej zaangażowany w swoją pracę pan z recepcji.

Plaża
Do plaży blisko lecz brak leżaków i ogólnie miejsca ze względu na wąskie kamieniste plaże.

Larissa Inn Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Beldibi

Ocena 2,0 / 5

Larissa Inn opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 5 osób)

Zakwaterowanie 1,7 / 5

Wyżywienie 2,1 / 5

Okolica 2,2 / 5

Cena 2,2 / 5

Aquapark - bezpłatny Wellness Blisko plaży

Hana O.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 13.9. - 19.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Nie polecam CA, odprawa online z Wiednia nie zadziałała tam i z powrotem, zameldowaliśmy się bezpłatnie przy stanowisku, transfer w nocy - kiepskie wyszukiwanie stanowiska CA w Antalyi, prawie nikt nie chciał nas zabrać taksówką, nie rozumieją zbyt dobrze angielskiego, na pewno nie będziemy podróżować tym CA, nie warto się stresować, nie polecam hotelu tym, którzy nie chcą się niczym zajmować.

Nie polecam CA, odprawa online z Wiednia nie zadziałała tam i z powrotem, zameldowaliśmy się bezpłatnie przy stanowisku, transfer w nocy - kiepskie wyszukiwanie stanowiska CA w Antalyi, prawie nikt nie chciał nas zabrać taksówką, nie rozumieją zbyt dobrze angielskiego, na pewno nie będziemy podróżować tym CA, nie warto się stresować, nie polecam hotelu tym, którzy nie chcą się niczym zajmować.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
wystarczający dla niewymagających - jeśli nie zauważysz braków i sięgniesz po papier toaletowy i narzutę na korytarzu, to cały czas musisz uważać, żeby się nie poślizgnąć na mokrej podłodze wszędzie w środku i na zewnątrz, pracownicy trzymają się zasady co mokre to czyste :-)), ale muszę podkreślić basen i czystość - prawie darmowy, z leżakami, super, więc poszliśmy nad morze na plażę, której część hotel ma zarezerwowaną, kamienistą i koniecznie trzeba wstać i zarezerwować miejsce na plaży koło 7 rano, potem nie ma gdzie iść, a Rosjanie naprawdę wszędzie się rozchodzą!

Wyżywienie
No dobra, pomijając drobne niedogodności, było nas czworo, więc po dwóch dniach w jadalni ogarnęliśmy sytuację i zadbaliśmy o siebie – darmowe miejsca do siedzenia na zewnątrz, talerze, sztućce – nie zawsze były dostępne. Z napojów, tylko woda (nie dajcie się zwieść różnorodności smaków w postmixie :-)), kawa bez mleka, gin nie nadawał się do picia, rum z colą, piwo nadawało się do picia z umiarem :-). Arbuz zawsze pokrojony, dużo, mięso zawsze tylko steki z kurczaka lub kostki i jakieś naleśniki, ale generalnie wszystko było smaczne, wliczając ryż, ziemniaki, warzywa, tu i ówdzie rybę, więc z umiarem, oczywiście słodkie kropki na koniec zawsze :-)

Obsługa w hotelu
Facet oferował tam masaże, w zasadzie w pokoju podziemnym, pokazał nam wszystko. Było jacuzzi, sauna... dobrze było w tym upale :-), cały czas chodził po tym miejscu i szukał owiec, czasami był irytujący, ale nie mogliśmy tego znieść :-)

Plaża
kamienista, wąska plaża hotelowa, zdecydowanie trzeba tam pójść wcześnie rano (przed 7:30 max), żeby zająć leżaki z ręcznikiem, potem już nie jest za darmo i Rosjanie naprawdę się rozpychają, jakby wszystko do nich należało :-((((. Szliśmy plażą do morza w klapkach, potem bez, można było to zrobić jeszcze raz lub w butach w wodzie. Morze 15 września było pięknie ciepłe, czyste, pływanie było świetne, czasami trochę falowało, ale w porządku.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Alena P.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 7.7. - 14.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Katastrofa - nigdy więcej

Katastrofa - nigdy więcej

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Brud, owady, brud

Wyżywienie
nie dało się jej zjeść

Obsługa w hotelu
Niechętny personel

Plaża
morze czyste

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Ares Blue (ex.Larissa Blue) Ocena: 3/5 Turcja, Kemer, Kiris

Ocena 2,0 / 5

Ares Blue (ex.Larissa Blue) opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 8 osób)

Zakwaterowanie 1,4 / 5

Wyżywienie 2,2 / 5

Okolica 2,8 / 5

Cena 2,3 / 5

Anonim

Ocena 1,6 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 22.9. - 26.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Łazienka zatęchła, nieporządna, pokoje jak z 50 lat. Plaża przepełniona samolotami, nie dało się dostać do morza, poszliśmy na inną plażę. Jedzenie było całkiem niezłe, ale nie dorównywało standardowi. Pije się tylko piwo i wino. Jedynym plusem jest obsługa w barze przy basenie.

Łazienka zatęchła, nieporządna, pokoje jak z 50 lat. Plaża przepełniona samolotami, nie dało się dostać do morza, poszliśmy na inną plażę. Jedzenie było całkiem niezłe, ale nie dorównywało standardowi. Pije się tylko piwo i wino. Jedynym plusem jest obsługa w barze przy basenie.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Anna P.

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 22.9. - 29.9.2024 Oceniono: Październik 2024

Pierwsze wrażenie na przyjęciu było świetne do czasu, aż pani „pokojówka” zaprowadziła nas do naszego pokoju na sofę przed naszym pokojem, pani „pokojówka” zawołała inną pokojówkę i rzuciła jej pościel (prześcieradła, poduszki). , pościel) przez balustradę, ręczniki), które przerzuciła przez ramię. Ta pani następnie otworzyła nasz pokój, na łóżkach była brudna pościel, a pani poszła zmienić łóżka. Ręczniki były jeszcze mokre, więc pani powiesiła je na balkonie. Było widać, że pokój nie jest posprzątany, na naszą prośbę pani przyniosła plastikową butelkę z płynem, którą spryskała podłogę i płynem przetarła pacą na korytarzu. To było całe sprzątanie. Poprosiliśmy też o wyczyszczenie mebli z kurzu, pani wyszła, kolejna pani przyszła po około godzinie.

Pierwsze wrażenie na przyjęciu było świetne do czasu, aż pani „pokojówka” zaprowadziła nas do naszego pokoju na sofę przed naszym pokojem, pani „pokojówka” zawołała inną pokojówkę i rzuciła jej pościel (prześcieradła, poduszki). , pościel) przez balustradę, ręczniki), które przerzuciła przez ramię. Ta pani następnie otworzyła nasz pokój, na łóżkach była brudna pościel, a pani poszła zmienić łóżka. Ręczniki były jeszcze mokre, więc pani powiesiła je na balkonie. Było widać, że pokój nie jest posprzątany, na naszą prośbę pani przyniosła plastikową butelkę z płynem, którą spryskała podłogę i płynem przetarła pacą na korytarzu. To było całe sprzątanie. Poprosiliśmy też o wyczyszczenie mebli z kurzu, pani wyszła, kolejna pani przyszła po około godzinie.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Pleśń pod prysznicem i na drzwiach w łazience, podczas brania prysznica woda spływała do całej łazienki, a następnie na korytarz pokoju. Stare meble, zepsuty sejf.

Wyżywienie
Jedzenie jest doskonałe, smaczne, zbilansowane, różnorodne i wszystkiego pod dostatkiem.

Obsługa w hotelu
Ogólne wrażenie jest złe. Wejście do jadalni niebezpieczne dla nas, starszych. zobacz zdjęcie. Być może co piąta płytka wystawała, także niebezpieczny spacer. Jeśli chodzi o jadalnię: Niewystarczające czyszczenie stołów, podłóg i naczyń. Brak naczyń, talerzy, sztućców, kubków. To jest czekając na czyste talerze, sztućce i kubki (plastikowe), innych naczyń nie było. Kiedy poprosiliśmy kelnera o naczynia (talerze, sztućce, kubki), kelner skierował nas do innego kelnera, który z kolei do kolejnego i kolejnego.....około 1/2 godziny.

Plaża
Dostęp do plaży jest dobry, plaża jest dość czysta, woda jest świetna.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Wszystkie opinie o hotelach