TMK L'Atrium Yasmine By Turismark Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet, Yasmine Hammamet
Martina M.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 8.8. - 18.8.2023 Oceniono: Wrzesień 2023
Totalne niezadowolenie od początku do końca naszych wakacji. Nigdy więcej tej lokalizacji i ani biura podróży. Złożyliśmy również reklamację na wyjazd, ale niestety nas nie przyjęli, pomimo dokumentacji zdjęciowej z naszej strony. Brud, karaluchy, bezużyteczna brudna plaża.
Totalne niezadowolenie od początku do końca naszych wakacji. Nigdy więcej tej lokalizacji i ani biura podróży. Złożyliśmy również reklamację na wyjazd, ale niestety nas nie przyjęli, pomimo dokumentacji zdjęciowej z naszej strony. Brud, karaluchy, bezużyteczna brudna plaża.
Zakwaterowanie
Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w pokoju połączonym z innym pokojem zamykanymi drzwiami. Drzwi w pokojach często nie dawały się otworzyć i ciężko je było zamknąć, trzaskanie było słychać nawet w nocy. Personel był chętny, ale tylko wtedy, gdy rozumiał, czego chcemy, co rzadko się zdarzało. Porozumiewaliśmy się rękami i nogami, ponieważ oni nie znali angielskiego. Kilka razy widzieliśmy karaluchy we wspólnych toaletach, często były obrzydliwie brudne. Sprzątanie pokoi przeprowadzono w taki sposób, że chociaż posprzątali cię rano, zabrali także ręczniki i wczesnym wieczorem przynieśli nowe. Jedyną dobrą rzeczą był basen, na którym spędziliśmy prawie cały czas ze względu na brudną plażę.
Wyżywienie
Jedzenie nie było złe, jednak było w czym wybierać i dania powtarzały się codziennie. Jadalnia była malutka, tworzyły się niekończące się kolejki, brakowało talerzy, które często były brudne, a także obrusów, które obsługa tylko odwracała na drugą stronę. Przez pierwsze dni nie mieliśmy problemów z jedzeniem, jednak pod koniec wakacji nie mogliśmy już jeść bez biegania do toalety.
Obsługa w hotelu
Personel był miły, ale komunikacja była problemem. Bar miał słaby wybór. Na wspomnienie baru na plaży chce nam się płakać, jeśli w ogóle można go nazwać barem. Przez pierwsze dni nawet drewniana chatka na zanieczyszczonej plaży nie działała. Po reklamacjach otworzyli go, bez możliwości siedzenia, do wyboru tylko rowery i woda.
Plaża
Największą katastrofą była plaża. Nadal mogliśmy sobie poradzić z obecnością glonów, ponieważ jest to część natury, ale przez 10 dni, gdy tam byliśmy, nikt nie próbował oczyścić plaży z glonów. Wszędzie były też śmieci, popiół, szkło i bałagan. Nie odważyliśmy się chodzić boso po plaży. Po kilku dniach, kiedy żałowaliśmy, że nie pojechaliśmy nad morze i mimo brudu próbowaliśmy cieszyć się wakacjami, przestaliśmy chodzić na plażę i korzystaliśmy tylko z hotelowego basenu, który dzięki Bogu był czysty. Tego samego nie można było powiedzieć o otoczeniu basenu.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Mária M.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 4.8. - 15.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023
Urlop w ogóle nie odpowiadał cenie, którą zapłaciliśmy. W tym hotelu nic nie działało poprawnie. Pracownicy hotelu słabo rozumieją angielski, wszystko muszą powtarzać kilka razy i szukać słów, które zrozumieją. Skład klienteli był w 90% lokalny iw 10% europejski. Zachowanie domowników było okropne, wszędzie się pchają i robią bałagan. Zupełnie nie nadaje się dla klientów z Europy, którzy są przyzwyczajeni do innego standardu.
Urlop w ogóle nie odpowiadał cenie, którą zapłaciliśmy. W tym hotelu nic nie działało poprawnie. Pracownicy hotelu słabo rozumieją angielski, wszystko muszą powtarzać kilka razy i szukać słów, które zrozumieją. Skład klienteli był w 90% lokalny iw 10% europejski. Zachowanie domowników było okropne, wszędzie się pchają i robią bałagan. Zupełnie nie nadaje się dla klientów z Europy, którzy są przyzwyczajeni do innego standardu.
Zakwaterowanie
Czystość pokoju była w porządku, ale w pokoju nie było lodówki. Poprosiliśmy o to następnego dnia u delegata, więc ostatecznie dali nam go trzy dni później. Elektroniczny zamek w drzwiach nie działał niezawodnie. Co jakiś czas pękał, trzeba było w niego cały czas uderzać, żeby latarki się zetknęły. Dwukrotnie musieliśmy doładować kartę w recepcji.
Wyżywienie
Dieta jest monotonna, zawsze taka sama, ale przede wszystkim brak. To samo dotyczyło talerzy, sztućców, kubków. Kiedy je przynieśli, była dosłownie bitwa. Miejscowi w ogóle nie stoją w kolejce, wyprzedzają się i strasznie marnują jedzenie. Musieliśmy stać w kolejce po jedzenie, a oni zbierali łatwopalne ilości i zostawiali niezjedzone, które potem trzeba było wyrzucać. Czekaliśmy pół godziny, podczas gdy oni robili smażony ryż na śniadanie. To samo z ekspresem do kawy, półgodzinna kolejka. Był tylko jeden ekspres do kawy, oczywiście za mało dla takiej liczby gości. Nie mieli czasu na sprzątanie stołów, obrusy były brudne.
Obsługa w hotelu
Bar był dość kiepski, kiepski wybór. Brak leżaków przy basenie, na ręczniki czekaliśmy 15 minut zanim zostały przyniesione. Organizacja ich pracy to tragedia. Grali tylko swoją domową muzykę arabską, z odrobiną muzyki europejskiej tu i tam. Grali muzykę bardzo głośno aż do północy. Wcześniej nie mieliśmy spokoju, bo pokój wychodził na basen.
Plaża
Najgorsza była plaża. Brudny, w ogóle go nie czyszczą. Pełno glonów i śmieci. To samo morze, pełne alg i roślin wodnych, a gdy były fale, które były prawie zawsze, także z odpowiednią ilością śmieci, plastików, mikrotenów. Przerażenie. Kiedy przyjechaliśmy, było ustawionych tylko 6 parasoli! Leżaki były połamane, uszkodzone. Ratownik powiedział, że powinniśmy iść wcześniej, jeśli chcemy leżak. Dwa razy wysłał nas na leżaki z innego hotelu, że było w porządku. Ale tak nie było, zwolnili nas. Więc tylko na piasku. Bar na plaży w ogóle nie działał. W połowie naszego pobytu zamierzali go po prostu pomalować! Teren wokół plaży był również brudny, nikt go nie sprzątał.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 1 770 zł za os.






























































































