Astera Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski, Złote Piaski
Tomáš L.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 10.9. - 18.9.2024 Oceniono: Październik 2024
Ogólnie byliśmy zadowoleni z usług, wszystko było super, jednak żałowaliśmy, że pan Otakar, delegat, zaoferował nam tylko te usługi, z których na pewno ma jakąś prowizję, jeśli chodzi o bilety wstępu, nie było problemu , ale gdy chcieliśmy wypożyczyć samochód, to on powiedział, że nie mogę go tu znaleźć, bo stał cały czas przed hotelem, albo gdy chcieliśmy porady w autobusie, to odpowiedział, że znajdę to w Internecie.... Tak, zrobiłbym to, ale w takim razie nie potrzebuję delegata.. Dobra robota na przyszłość, inaczej bylibyśmy zadowoleni.
Ogólnie byliśmy zadowoleni z usług, wszystko było super, jednak żałowaliśmy, że pan Otakar, delegat, zaoferował nam tylko te usługi, z których na pewno ma jakąś prowizję, jeśli chodzi o bilety wstępu, nie było problemu , ale gdy chcieliśmy wypożyczyć samochód, to on powiedział, że nie mogę go tu znaleźć, bo stał cały czas przed hotelem, albo gdy chcieliśmy porady w autobusie, to odpowiedział, że znajdę to w Internecie.... Tak, zrobiłbym to, ale w takim razie nie potrzebuję delegata.. Dobra robota na przyszłość, inaczej bylibyśmy zadowoleni.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Anonim
Zweryfikowana opinia Data pobytu 10.9. - 17.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024
Starsze pokoje, łazienka w niezbyt dobrym stanie. Nadal trzeba kupować wodę pitną butelkowaną, w hotelu tylko przesłodzone soki niskiej jakości, kawę bardzo kiepską, Jedzenie nie można określić jako bardzo wysokiej jakości, ale plaża jest czysta z ładnym zejściem do morza. Hałas, nawet po zamknięciu drzwi balkonowych w pokoju, czasami w nocy jest naprawdę uciążliwy, a alarm przeciwpożarowy działający przez kwadrans o 5:30 rano naprawdę nie pogarsza ogólnego wrażenia . Wanna z hydromasażem i niektóre sauny nie działają, bardzo zimny basen zewnętrzny. Obsługa całkiem sympatyczna, w pobliżu hotelu sklepy i kantory, wycieczki oferowane w ramach karty podróżnej są bardzo udane, ogólna ocena jest raczej sprzeczna.
Starsze pokoje, łazienka w niezbyt dobrym stanie. Nadal trzeba kupować wodę pitną butelkowaną, w hotelu tylko przesłodzone soki niskiej jakości, kawę bardzo kiepską, Jedzenie nie można określić jako bardzo wysokiej jakości, ale plaża jest czysta z ładnym zejściem do morza. Hałas, nawet po zamknięciu drzwi balkonowych w pokoju, czasami w nocy jest naprawdę uciążliwy, a alarm przeciwpożarowy działający przez kwadrans o 5:30 rano naprawdę nie pogarsza ogólnego wrażenia . Wanna z hydromasażem i niektóre sauny nie działają, bardzo zimny basen zewnętrzny. Obsługa całkiem sympatyczna, w pobliżu hotelu sklepy i kantory, wycieczki oferowane w ramach karty podróżnej są bardzo udane, ogólna ocena jest raczej sprzeczna.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 2 579 zł za os.