• Wszyscy obywatele Polski podróżujący do Hiszpanii, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Wymagane wypełnienie i posiadanie deklaracji zdrowia oraz karty lokacyjnej POBIERZ ZE STRONY
  • Powrót do Polski
  • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
  • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl
  • El Paraiso - Najlepiej ocenione hotele

    Atrakcje i ciekawe miejsca

    El Paraiso - Najczęściej kupowane hotele

    El Paraiso – hotele z najlepszymi opiniami

    Michal M.

    Ocena 5,0 / 5

    Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.9. - 19.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

    Melia Costa del Sol Hiszpania, Costa Del Sol

    brak opinii opisowej

    brak opinii opisowej

    Zakwaterowanie 5,0 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Cena 5,0 / 5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Vítězslava D.

    Ocena 5,0 / 5

    Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.9. - 16.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

    Ibersol Torremolinos Beach (ex. Marcorfort Torremolinos) Hiszpania, Costa Del Sol

    Współpraca z biurem podróży przebiegała w miłej i bezproblemowej atmosferze. Minusem naszego pobytu było to, że z jednej strony po przybyciu na lotnisko nikt na nas nie czekał, trzeba było biegać po lotnisku w poszukiwaniu delegata. Ostatecznie wszystko poszło dobrze i delegat się odnalazł. To były nerwy. Kiedy się spotkaliśmy, wcisnął nam w ręce kopertę – po niemiecku. Następnie trzeba było poczekać na innych urlopowiczów, za czym również tęsknił. Znalazł ich po około 15 minutach i bezpiecznie dostarczyli nas do hotelu. Była noc i kopertę otworzyłem dopiero rano. Koperta zawierała ofertę wycieczki w języku niemieckim oraz ofertę wynajmu samochodu. Zupełnie przeoczyłem, że na pierwszej stronie jest napisane po niemiecku, że delegat będzie wieczorem na przyjęciu. Nie mówię zbyt dobrze po niemiecku. Dlatego nie byliśmy tam wieczorem. Zadzwoniłem zatem pod numer telefonu podany w niemieckim tekście na kopercie, informując, że zamówię mały samochód i że potrzebuję informacji na temat wyjazdu, ponieważ nie jestem na spotkaniu z delegatem. Alexandra Hörr powiedziała mi, że jeśli nie mówię po niemiecku lub angielsku, nie mogę zamówić samochodu i że instrukcje odjazdu znajdują się w kodzie QR na papierze w kopercie. Ale mi się nie załadowało. Wysłałem go mojemu synowi w Czechach za pośrednictwem czatu, aby go przeczytał. Była informacja o tygodniowym pobycie. Mieliśmy 12-dniowy pobyt. Nie przydało mi się to. Ostatecznie zamówiłem samochód u Hörra, ale zamiast TOYOTY AYGO dostałem CITRÖEN C1. Wnętrze jest czyste, ale silnik jest okropny. Hałas silnika przypominał pracę motocykla terenowego. Ponadto spodziewaliśmy się, że kiedy zamawiałem wakacje w czeskim biurze podróży, w recepcji będzie katalog biur podróży w języku czeskim, ale nic tam nie było. Książki tam były, ale z innych biur podróży. Więc po raz pierwszy doświadczyłem naprawy. Na poprzednich wakacjach zawsze znajdowała się w hotelu teczka z nazwą karty podróżnej, dokumentami z wycieczkami i opisem tego, co tam ciekawego oraz wpisany był w niej numer telefonu. numer delegata mówiącego po czesku. Robiąc to, straciłam radość wakacji.

    Współpraca z biurem podróży przebiegała w miłej i bezproblemowej atmosferze. Minusem naszego pobytu było to, że z jednej strony po przybyciu na lotnisko nikt na nas nie czekał, trzeba było biegać po lotnisku w poszukiwaniu delegata. Ostatecznie wszystko poszło dobrze i delegat się odnalazł. To były nerwy. Kiedy się spotkaliśmy, wcisnął nam w ręce kopertę – po niemiecku. Następnie trzeba było poczekać na innych urlopowiczów, za czym również tęsknił. Znalazł ich po około 15 minutach i bezpiecznie dostarczyli nas do hotelu. Była noc i kopertę otworzyłem dopiero rano. Koperta zawierała ofertę wycieczki w języku niemieckim oraz ofertę wynajmu samochodu. Zupełnie przeoczyłem, że na pierwszej stronie jest napisane po niemiecku, że delegat będzie wieczorem na przyjęciu. Nie mówię zbyt dobrze po niemiecku. Dlatego nie byliśmy tam wieczorem. Zadzwoniłem zatem pod numer telefonu podany w niemieckim tekście na kopercie, informując, że zamówię mały samochód i że potrzebuję informacji na temat wyjazdu, ponieważ nie jestem na spotkaniu z delegatem. Alexandra Hörr powiedziała mi, że jeśli nie mówię po niemiecku lub angielsku, nie mogę zamówić samochodu i że instrukcje odjazdu znajdują się w kodzie QR na papierze w kopercie. Ale mi się nie załadowało. Wysłałem go mojemu synowi w Czechach za pośrednictwem czatu, aby go przeczytał. Była informacja o tygodniowym pobycie. Mieliśmy 12-dniowy pobyt. Nie przydało mi się to. Ostatecznie zamówiłem samochód u Hörra, ale zamiast TOYOTY AYGO dostałem CITRÖEN C1. Wnętrze jest czyste, ale silnik jest okropny. Hałas silnika przypominał pracę motocykla terenowego. Ponadto spodziewaliśmy się, że kiedy zamawiałem wakacje w czeskim biurze podróży, w recepcji będzie katalog biur podróży w języku czeskim, ale nic tam nie było. Książki tam były, ale z innych biur podróży. Więc po raz pierwszy doświadczyłem naprawy. Na poprzednich wakacjach zawsze znajdowała się w hotelu teczka z nazwą karty podróżnej, dokumentami z wycieczkami i opisem tego, co tam ciekawego oraz wpisany był w niej numer telefonu. numer delegata mówiącego po czesku. Robiąc to, straciłam radość wakacji.

    Zakwaterowanie 5,0 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Cena 5,0 / 5

    Zakwaterowanie
    Zakwaterowanie było naprawdę miłe. Wszystko czyste, codziennie zmieniane roczniki, pościel i pranie. Wspaniały widok na morze z balkonu.

    Wyżywienie
    Jedzenie jest doskonałe. Wszystko było pyszne i każdy znalazł coś dla siebie. Świetny wybór wszystkiego.

    Obsługa w hotelu
    Obsługa hotelu była znakomita, a dzięki obsłudze recepcji dowiedzieliśmy się, kiedy i gdzie należy czekać przy wyjściu z hotelu na lotnisko. Z kodu QR nie dowiedzieliśmy się niczego.

    Plaża
    Plaża jest prawie przy hotelu. leżaki z parasolem w cenie 12 euro/dzień. Wszędzie czysto. Jednakże dostęp do morza był ogólnie słaby. najpierw ładne, proste, stopniowe wejście i nagle głębia. Dla osób starszych problemem nie było wejście do morza, ale wydostanie się z niego.

    Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    El Paraiso – Hotele z opiniami

    El Paraiso - Ostatnio kupione hotele

    Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

    Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

    Jesteśmy dostępni pn. - pt: 7:00 - 23:00, sb. - nd.: 8:00 - 22:00,.

    +48 71 771 76 55

    Mapa

    Najlepszy miesiąc na wakacje

    • Najlepszy
    • Dobry
    • Niski sezon
    1. Styczeń
    2. Luty
    3. Marzec
    4. Kwiecień
    5. Maj
    6. Czerwiec
    7. Lipiec
    8. Sierpień
    9. Wrzesień
    10. Październik
    11. Listopad
    12. Grudzień

    Przydatne informacje