Podróż była udana, mogę ją tylko polecić. Warto wspomnieć z góry, że obejmowała półgodzinną przesiadkę na innym lotnisku. To wywołało pewną rozpacz, gdy zaprowadzono nas do samolotu i okazało się, że celem podróży jest kontynent.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było doskonałe. W opisie podano, że obiekt znajduje się 300 metrów od plaży, ale nie wydawało mi się to aż tak daleko. W pobliżu znajdowało się również wiele sklepów, sklepów z pamiątkami i sklepów spożywczych. Sam pokój był ładny, schludny, wygodny i, moim zdaniem, niezbędny na wakacjach na plaży – czysty, dzięki codziennemu sprzątaniu i wymianie pościeli.
Wyżywienie
Jedzenie również było doskonałe. Wybraliśmy opcję z półpensjonatem, ze śniadaniami i obiadokolacjami w formie bufetu, które były bardzo obfite, a personel był pogodny i uprzejmy. W niedziele można było również zamówić kolację a'la carte, co było szczególnie korzystne, biorąc pod uwagę, że w obiekcie znajduje się restauracja z bardzo bogatym wyborem dań.
Obsługa w hotelu
Podczas zameldowania nie poinformowano nas o tym, kiedy będziemy musieli opuścić pokój ostatniego dnia. Nasz ostatni dzień był wyjątkowy, ponieważ bus odebrał nas o 23:00, a samolot do domu odleciał o 3:00 nad ranem następnego dnia. To również stanowiło problem, ponieważ na tej podstawie, a także dlatego, że nie otrzymaliśmy żadnych szczegółowych informacji ani po przyjeździe, ani rano, założyliśmy, że wymeldowanie nastąpi później. O 11:50 rano, będąc na plaży, recepcjonista (którego mijaliśmy już 4 razy tego dnia) zapytał, kiedy wymeldujemy się – tego dnia czy następnego. Ponieważ w tym czasie nie otrzymałem nawet informacji o godzinie odjazdu busa z biura, nie mogłem tego powiedzieć, więc poprosiłem o minutę cierpliwości, abym mógł się z nim skontaktować i zapytać, czy możemy jeszcze poczekać na samochód tego dnia, czy też przyjedzie on po północy. (Powinnam dodać, że już zadałam to pytanie zewnętrznej pomocy dzień po naszym przyjeździe, ale nie otrzymałam wtedy żadnych informacji. Poprosił mnie konkretnie, abym zapytała o to ponownie dzień przed odlotem). Otrzymałam odpowiedź, poinformowałam recepcjonistę, że autobus odbierze nas o 23:00, który uśmiechnął się i powiedział OK, kazał nam wypełnić kwestionariusz satysfakcji, a następnie, gdy wystawiłam wszystkiemu maksymalną ocenę, powiedział nam, że mamy 10 minut na opuszczenie pokoju, ponieważ wymeldowanie jest w południe. Potem pojawiło się pytanie, OK, ale powinniśmy wziąć prysznic, spakować to, czego jeszcze nie zrobiliśmy, i co zrobimy do 23:00, jeśli ktoś będzie nam przeszkadzał w naszym pokoju. Mój mąż zapytał, czy możemy poprosić o późniejsze wymeldowanie, jeśli za to zapłacimy, odpowiedź brzmiała Nie. Potem zapytaliśmy OK, ale czy możemy skorzystać z łazienki lub prysznica gdzieś indziej, jeśli zajdzie taka potrzeba. Gotowa odpowiedź brzmiała, że oczywiście, jest w SPA, możemy z niego skorzystać. Tak, ale gdy po południu chcieliśmy wziąć prysznic, była inna recepcjonistka, która wysłuchała naszej historii, ale nie wpuściła nas do SPA. Mogliśmy korzystać tylko z pomieszczenia za recepcją, gdzie była tylko toaleta. Nasz dzień był tak okropny.
Plaża
Plaża była blisko, z „promenady”, obok dobrej restauracji, znajdowało się miejsce do cumowania. W zależności od przypływu, doświadczaliśmy zalewu wodorostów na plaży lub w wodzie. Poza tym plaża była piaszczysta, a woda ciepła. W październiku tętniło życie, ale nie powiedziałbym, że było szczególnie tłoczno. Z drugiej strony, miejscowi otaczali cię swoimi towarami na każdym kroku, co było strasznie nieprzyjemne.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate