Rimini: hotele z opiniami, znaleziono 67 hoteli

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

Villa dei Fiori Ocena: 3/5 Włochy, Rimini, Rimini - Viserbella

Villa dei Fiori opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 3,8 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Wakacje były udane.Do Rimini można dojechać autobusem w niewielkiej odległości od hotelu, a spacer do miniatur jest zdecydowanie wart odwiedzenia. Plaża jest zawsze czysta i zadbana, morze czyste i ciepłe.

Wakacje były udane.Do Rimini można dojechać autobusem w niewielkiej odległości od hotelu, a spacer do miniatur jest zdecydowanie wart odwiedzenia. Plaża jest zawsze czysta i zadbana, morze czyste i ciepłe.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Komfortowe zakwaterowanie, łóżko, szafa, przestronna łazienka, balkon, i tak nie ma cię w pokoju.

Wyżywienie
Cóż, tylko makaron, dużo ryb, ale jeśli nie mówisz po włosku, nie zrozumiesz kuchni po angielsku. Chciałbym poprawić menu przynajmniej o zdjęcie. Ale jeśli byłeś jednym z pierwszych, wszystko wystarczyło..

Obsługa w hotelu
Nie wiem, niczego nie potrzebowaliśmy

Plaża
Trochę wszystko czyści

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 789 za os.

Zurigo Ocena: 3/5 Włochy, Rimini, Rimini - Rivazzurra

Zurigo opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Lenka O.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 4.7. - 13.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Ogólnie rzecz biorąc, wakacje były dla mnie i mojej córki wielkim rozczarowaniem. Od samego początku byliśmy nieprzygotowani i panował chaos – autobus spóźnił się cztery godziny, a pasażerowie nie zostali o tym poinformowani, o czym dowiedzieliśmy się od okolicznych pasażerów. Po przyjeździe zostaliśmy powitani niemiłym powitaniem, niechęcią personelu i ogólnym brakiem zainteresowania komunikacją. Pokój był starszy, ale czysty, z widokiem na morze, co oceniam pozytywnie. Jedzenie było jednak monotonne, niskiej jakości, owoce często gniły, a dania powtarzały się. Największym rozczarowaniem był serwis plażowy, który miał być wliczony w cenę, a jednak go nie otrzymaliśmy – przez pierwsze dwa dni musieliśmy za niego płacić sami. Dopiero interwencja przedstawiciela rozwiązała problem. Ogólne wrażenie z hotelu i nastawienie większości personelu były nieprzyjazne i nieprofesjonalne. Z chęcią wrócilibyśmy do Włoch, ale niestety nie do Rimini i Kalifornii.

Ogólnie rzecz biorąc, wakacje były dla mnie i mojej córki wielkim rozczarowaniem. Od samego początku byliśmy nieprzygotowani i panował chaos – autobus spóźnił się cztery godziny, a pasażerowie nie zostali o tym poinformowani, o czym dowiedzieliśmy się od okolicznych pasażerów. Po przyjeździe zostaliśmy powitani niemiłym powitaniem, niechęcią personelu i ogólnym brakiem zainteresowania komunikacją. Pokój był starszy, ale czysty, z widokiem na morze, co oceniam pozytywnie. Jedzenie było jednak monotonne, niskiej jakości, owoce często gniły, a dania powtarzały się. Największym rozczarowaniem był serwis plażowy, który miał być wliczony w cenę, a jednak go nie otrzymaliśmy – przez pierwsze dwa dni musieliśmy za niego płacić sami. Dopiero interwencja przedstawiciela rozwiązała problem. Ogólne wrażenie z hotelu i nastawienie większości personelu były nieprzyjazne i nieprofesjonalne. Z chęcią wrócilibyśmy do Włoch, ale niestety nie do Rimini i Kalifornii.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój miał standard trzygwiazdkowy, był mniejszy, ze starszym wyposażeniem, ale był czysty, co doceniłem. Miał balkon z pięknym widokiem na morze, co z pewnością było jednym z niewielu pozytywnych wrażeń. Klimatyzacja nie była wliczona w cenę, ale wiedzieliśmy o tym i ją kupiliśmy. Dużym problemem było jednak to, że pokoju nie dało się normalnie zamknąć. Drzwi miały tylko obrotową klamkę i brakowało klasycznej kartki „nie chcę sprzątać”. Mimo że odmówiliśmy sprzątania, personel kilkakrotnie próbował wejść, nawet gdy odpoczywaliśmy w pokoju. Niestety, toaleta śmierdziała i musiałem też znaleźć sposób na zatkanie dziury w drzwiach, żeby móc spać spokojnie. Ogólnie rzecz biorąc, zakwaterowanie nie było imponujące, ale gdyby reszta działała, byłoby akceptowalne. Hotel oczywiście obsługuje głównie grupowe wycieczki młodzieżowe; podczas naszego pobytu zakwaterowano tam dwa autokary pełne polskich nastolatków, którzy poruszali się po hotelu bez nadzoru i wskazówek, nawet o trzeciej nad ranem. W całym hotelu nie ma klasycznych klamek, tylko metalowe kulki, przez co ktoś nieustannie walił w drzwi. Tynk wokół framugi był popękany, co tylko potęgowało wrażenie zaniedbania budynku. W hotelu nie sposób było znaleźć choćby krzty spokoju, hałas nie ustawał nawet w nocy, a personel w żaden sposób na niego nie reagował.

Wyżywienie
Jedzenie było dla mnie jednym z największych rozczarowań. Śniadanie było dokładnie takie samo każdego dnia – tosty, mortadela, szynka, ser (który po kilku dniach zaczął śmierdzieć) i owoce w kiepskim stanie – pokrojone, brązowe banany i zgniłe jabłka. Brak świeżości, brak różnorodności, brak świeżych warzyw. Obiady się powtarzały, a niektóre dania były ewidentnie odgrzewane z poprzednich dni. Praktycznie nie było różnorodności. Jedynym plusem były napoje, które zawsze były dostępne do posiłków, zarówno rano, jak i wieczorem. Ogólnie rzecz biorąc, jedzenie dalekie było od tego, co prezentowały zdjęcia poglądowe z podróży.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe były dla mnie kompletnym rozczarowaniem i po tym doświadczeniu nigdy nie zapomnę, jak bardzo różne mogą być różnice między tym, co się kupuje, a tym, co się faktycznie otrzymuje. Po przyjeździe nie zostaliśmy przywitani ani uśmiechnięci, zamiast tego zostaliśmy „powitani” przez panią o całkowicie nieprofesjonalnym zachowaniu, z brudnymi paznokciami, wrogim spojrzeniem i ewidentną niechęcią do załatwiania czegokolwiek. Pozornie była pomocna, ale była pierwszą twarzą hotelu i dała nam jasno do zrozumienia, że jej na nas nie zależy. Poza jedną miłą panią (prawdopodobnie sprzątaczką), która zawsze się uśmiechała, personel był w większości zdystansowany, niechętny i praktycznie nie komunikował się nie tylko po angielsku, ale także po włosku. Czułem się, jakbym nie był mile widziany, że dosłownie im przeszkadzamy. Postawa recepcjonistki w sprawie serwisu plażowego, który opłaciliśmy z góry, była kompletną klapą. Musieliśmy za niego płacić sami przez dwa dni, ponieważ powiedziano nam, że za nic nie zapłaciliśmy. Dzięki szybkiej pomocy delegatki Lucie z CK....., która naprawdę zajęła się tym, co było potrzebne i rozwiązała problem, otrzymaliśmy voucher, który powinniśmy otrzymać natychmiast po przyjeździe. Kierownik hotelu potwierdził później, że to pomyłka recepcji, ale Invia napisała mi, że mamy zapłacić za plażę gdzie indziej, twierdząc, że to hotel jest problemem, a nie nasz. To pokazuje, jak poszczególne artykuły przekazują (a raczej nie przekazują) informacje i jak klient za to płaci. Kolejną usługą, która absolutnie zawiodła, było sprzątanie pokoju. Brakowało podstawowych rzeczy, takich jak tabliczka „nie przeszkadzać”, i chociaż kilkakrotnie sygnalizowaliśmy, że nie chcemy sprzątać, ktoś i tak próbował wejść do pokoju. Mimo że odpoczywaliśmy w środku, pukając, lekceważąc i otwierając drzwi. To było bardzo nieprzyjemne i niepokojące. Ogólnie rzecz biorąc, opisałbym obsługę hotelu jako niejasną, niechętną, a czasem wręcz nieprofesjonalną. Gdybym miał wymienić jedną pozytywną rzecz, byłaby to praca delegatki, która uratowała, co mogła. Jednak usługi hotelu Zurigo same w sobie wywarły na mnie bardzo negatywne wrażenie i to właśnie one sprawiły, że nie czuliśmy się komfortowo i mile widziani w hotelu.

Plaża
Oceniam plażę bardzo pozytywnie. Była czysta, zadbana, z łagodnym wejściem do morza, idealna dla dzieci lub osób po operacji, takich jak ja. Morze było piękne, a chwile spędzone na plaży częściowo rekompensowały nieprzyjemne doświadczenia w hotelu. Serwis plażowy był dobrze zorganizowany, były toalety, prysznice i przebieralnie. Wszystko było pod klucz, ale rozumiem to jako zabezpieczenie przed nadużyciami ze strony osób postronnych. Jedynym minusem jest cena 25 euro za dobę, co jest naprawdę dużo. W naszym przypadku serwis plażowy był wliczony w cenę pobytu, ale niestety, z powodu błędu hotelu, otrzymaliśmy go dopiero trzeciego dnia (po interwencji delegata). Pomimo tego problemu, oceniam usługi na plaży jako jedyne, które naprawdę działały tak, jak powinny i były jednymi z najlepszych podczas całego urlopu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 450 za os.

Colombo Ocena: 2/5 Włochy, Rimini, Riccione

Colombo opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 6.8. - 12.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Opinia tekstowa w trakcie moderacji.

Opinia tekstowa w trakcie moderacji.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 1,0 / 5

od 1 545 za os.

Kariba (Viserba di Rimini) Ocena: 2/5 Włochy, Rimini

Kariba (Viserba di Rimini) opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Veronika Z. P.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Za ok. 5500/osobę z własnym transportem, które zapłaciliśmy w styczniu, wystarczyło.

Za ok. 5500/osobę z własnym transportem, które zapłaciliśmy w styczniu, wystarczyło.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Recepcjonista mówi tylko po włosku, więc niewystarczająco. Pokój był tak mały, że musieliśmy preferować rogi pokoju, w przeciwnym razie nie bylibyśmy w stanie tego uniknąć. Łóżko jest straszne. Sprężynowy, sprężyny wciśnięte, rozmiar 80 cm, a środek nadal był wypukły, więc zsunąłem się na boki. Szafki dobre, wystarczające. Mały balkon. Pochwalam włączniki głównego oświetlenia przy łóżku i byłem bardzo zadowolony z przewodu na balkon.

Wyżywienie
Śniadaniowe piekło. Niezależnie od tego, czy w jadalni było nas 4, czy 12, ilość jedzenia była zawsze taka sama. Mam croissanta i 2 kanapki czekające na wszystkich na stole. Na blacie stała taca z szynką do pizzy i płaskim serem. To wszystko ze słonego śniadania. Następnie był wybór 3 ciast, trochę słodkich tostów / pieczywa i jogurtu i chipsów, masła, marmolady i nutelli. Kawa i woda z ekspresu, herbata w torebkach. Tylko mleko granulowane z automatu. Jedzenie się nie zmieniło, więc jeśli nie zjadłeś swojej porcji kanapek na śniadanie, byli zmęczeni obiadem i też czekali na śniadanie. Tak samo ciasta. Na początku miękkie dobre, potem były dosłownie zakurzone.

Obsługa w hotelu
Raczej nic, nic nam nie zaproponowano. Były 4 miejsca parkingowe, a kto spóźnił się, nie miał gdzie. Parking 10E/dzień. W holu powinien być internet, ale nie było, mówią, że jest problem z połączeniem. . .

Plaża
Plaża nas zaskoczyła! NIKT i NIGDZIE nie mówi, że za plażę trzeba płacić. Chcieli 20 - 25 E / dzień za 2 leżaki i parasol. Delegat poinformował nas, że są publiczne plaże, na których nie ma opłat. Znaleźliśmy jeden obok mariny na plaży 39, ale to było 2500 schodów i 2500 z powrotem, czyli około 3 km dziennie. Na plaży są zdeptane ostre muszle, poza tym plaża jest czysta, drobny piasek. Woda jest naprawdę bardzo płytka i odpowiednia dla naszej prawie 2-letniej dziewczynki. Bez fal woda była czysta i przejrzysta. Na plaży znajdują się toalety, prysznice, poidła, myjki do stóp, bufety, ekspresy do kawy. Są sprzedawcy z różnymi towarami.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Stradiot Ocena: 2/5 Włochy, Rimini

Ocena 4,3 / 5

Stradiot opinie

Świetny (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Anonim

Ocena 2,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel o bardzo niskim standardzie!! Pokoje bardzo małe i brudne, nie ma miejsca gdzie posiedzieć i porozmawiać z przyjaciółmi, jedzenie niesmaczne przez dwa tygodnie serwowano na śniadanie bułeczki, ser żółty i wędlina tego samego typu. Obiadokolacje makaron i drugie danie żadnych urozmaiceń. Nie polecam !!!

Hotel o bardzo niskim standardzie!! Pokoje bardzo małe i brudne, nie ma miejsca gdzie posiedzieć i porozmawiać z przyjaciółmi, jedzenie niesmaczne przez dwa tygodnie serwowano na śniadanie bułeczki, ser żółty i wędlina tego samego typu. Obiadokolacje makaron i drugie danie żadnych urozmaiceń. Nie polecam !!!

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Anonim

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

super położenie

super położenie

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Obsługa w hotelu
w pobliżu korty , boisko itp.

Carnaby Włochy, Rimini, Rimini - Viserbella

Ocena 2,1 / 5

Carnaby opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Martina O.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 18.7. - 27.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Miłe i przyjemne wakacje, ale zamiast 10 dni, wolelibyśmy 12. Kilkoro z nas, którzy tam byli, zgodziło się z tym.

Miłe i przyjemne wakacje, ale zamiast 10 dni, wolelibyśmy 12. Kilkoro z nas, którzy tam byli, zgodziło się z tym.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był całkiem dobry, zawsze czysty, panie sprzątające dbały o porządek i czystość. Łazienki są dość małe.

Wyżywienie
W formie bufetu na śniadanie trzeba czekać godzinę, a na obiad dwie. 3 godziny dziennie, co zabiera cenny czas. W formie bufetu to około 20 minut. Poza tym śniadanie jest pyszne, porcje obiadowe są duże, ale smak jest słabszy.

Obsługa w hotelu
Czuliśmy się jak w hotelu rodzinnym albo domu spokojnej starości, gdzie mieszkają i są preferowani Włosi w wieku emerytalnym. Wokół nas kręcili się emeryci, którym nie przeszkadzałoby mi, gdyby nie byli aroganccy i nieuprzejmi. W pokojach nie było internetu, tylko na dole, przy recepcji, ale nie mieliśmy szansy tam dotrzeć z powodu starych Włochów, cały hotel należał do nich. Kiedy mieliśmy torby lub torebki na krzesłach, niegrzecznie i agresywnie podchodzili do nas i prosili, żebyśmy je zabrali, bo chcieli usiąść. Oczywiście personel ich wspierał. Dali nam jasno do zrozumienia, że mają przewagę, bo są starzy i czują się jak u siebie. Bonusem było to, że kiedy faktycznie urządzali tam imprezy, na oczach zagranicznych klientów, nie zwracali na nich uwagi. Nigdy więcej nie pójdę do tego hotelu i w ogóle nie polecam go młodym ludziom.

Plaża
Plaża była piękna i czysta, otoczenie ogólnie przyjemne, widok na morze cudowny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Rondinella Włochy, Rimini, Rimini

Rondinella opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Karel D.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Jestem zadowolony z wakacji, lubię tę część Włoch, jest tam zadbana piaszczysta plaża i czyste morze. Niedaleko hotelu znajduje się mały targ, na którym można kupić wszystko, czego potrzeba.

Jestem zadowolony z wakacji, lubię tę część Włoch, jest tam zadbana piaszczysta plaża i czyste morze. Niedaleko hotelu znajduje się mały targ, na którym można kupić wszystko, czego potrzeba.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie w hotelu z basenem (również dla dzieci), w pokoju dwuosobowym z balkonem i dużą łazienką z suszarką do włosów. Pokój jest czysty, codziennie starannie sprzątany, wyposażony w nowe meble, małą lodówkę i klimatyzację.

Wyżywienie
Niepełne wyżywienie. Jedzenie jest bogate, smaczne, urozmaicone, każdy może wybrać zarówno tłuste, jak i słodkie, dietetyczne i zdrowe jedzenie. Jedzenie jest uzupełniane. Na śniadanie można napić się soków, wody, herbaty, wybór kaw w barze. Woda do picia do kolacji. Śniadanie na tarasie na parterze, kolacja w jadalni na pierwszym piętrze hotelu.

Obsługa w hotelu
Miła obsługa hotelu z profesjonalnym podejściem, pomocna. W hotelu mogą przebywać również psy. Parking jest dostępny na ulicy przed hotelem lub w ogrodzie.

Plaża
Zadbana piaszczysta plaża i czyste morze, w którym patrząc ponad taflą można zobaczyć w wodzie ryby, kraby i inne zwierzęta morskie. Plaże wyposażone są w prysznice z zimną i ciepłą wodą, czyste toalety, restaurację lub kawiarnię z przyjazną obsługą. Na plaży jest ratownik. Serwis plażowy w rozsądnych cenach. Około 5 minut spacerem od hotelu do wody.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

W hotelu czułam się jak bym jechała do mamy , która czeka na swoje dziecko ze wszystkim co najlepsze - wspaniałe jedzenie , przesympatyczna atmosfera , właściciele dbający o czystość w pokojach i na zewnątrz, klimatyzacja która dawała luksus spania mino wysokich temperatur . Plaża znajduje się bardzo blisko ( czysto , duża ilość leżaków ). Duża ilość punktów zarówno gastronomicznych jak i z pamiątkami .

W hotelu czułam się jak bym jechała do mamy , która czeka na swoje dziecko ze wszystkim co najlepsze - wspaniałe jedzenie , przesympatyczna atmosfera , właściciele dbający o czystość w pokojach i na zewnątrz, klimatyzacja która dawała luksus spania mino wysokich temperatur . Plaża znajduje się bardzo blisko ( czysto , duża ilość leżaków ). Duża ilość punktów zarówno gastronomicznych jak i z pamiątkami .

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

od 1 151 za os.