OPIS
LOKALIZACJA - ok. 7 km od Manavgat, ok. 4 km od Side, ok. 64 km od lotniska w Antalyi
PLAŻA - ok. 300 m od hotelu, piaszczysta, prywatna; leżaki, parasole ręczniki plażowe bezpłatnie; materace płatne. Dojście do plaży ulicą. Istnineje możliwość dojechania na plażę bezpłatnym hotelowym busem - kursuje w sezonie letnim.
HOTEL - 404 pokoje w w budynku głównym i 2 aneksach, windy, recepcja z lobby. Restauracja główna, restauracje la carte (osmańska, włoska), dom Gözleme, bar w holu, bar przy basenie, bar na plaży, bar przekąskowy, dyskoteka (bar w dyskotece płatny).
Płatne: lekarz, sklep z pamiatkami, fryzjer, pralnia, sklepy.
Wi-Fi w lobby bezpłatne
POKOJE - Standardowy (ok. 20 m2): klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), sejf (płatny), TV-sat, telefon, minibar (uzupełniany w wodę), czajnik, balkon (stolik krzesła)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - 3 baseny zewnętrzne, jeden ze zjeżdżalniami (otwarte w określonych godzinach w zależności od sezonu i od warunków pogodowych); 2 baseny dla dzieci; kryty basen ze słodką wodą (otwarty i ogrzewany w sezonie zimowym), bezpłatne leżaki, parasol i ręczniki; program animacyjny, pokazy taneczne, bingo, konkursy, pokazy folklorystyczne, muzyka na żywo, boccia, siatkówka plażowa, aerobik, aerobik w wodzie, rzutki, gry na plaży/basenie, ping pong, fitness. Mini Club dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat, animacje dla dzieci, mini dyskoteka, plac zabaw w ogrodzie.
Płatne: sporty wodne w na plaży (oferta zewnętrzna), zabiegi w Spa
WYŻYWIENIE - All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu w restauracji głównej, w ciągu dnia lody, gozleme, przekąski, wieczorna przekąska, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach (między 10:00-24:00).
Raz na pobyt kolacja w restauracji la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja)
Więcej o hotelu: https://www.seadenhotels.com/COROLLA-HOTEL/home.aspx
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.
Hotele zastrzegają sobie prawo do modyfikowania oferty All Inclusive (HB/BB/FB). Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu All Inclusive (HB/BB/FB) Goście otrzymują na miejscu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). W przypadku oferty All Inclusive posiłki/przekąski/napoje oferowane są w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw i atrakcji, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. Część sportów, gier, usług i menu - dodatkowo płatna. Godziny funkcjonowania barów All inclusive mogą ulegać zmianie i mogą funkcjonować w systemie wymiennym. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI REJSOWYMI CORENDON
Oferta z przelotem liniami rejsowymi Corendon, SunExpress oraz innymi dostepnymi liniami rejsowymi jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
WARUNKI PRZELOTU CORENDON:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg, chyba że Oferta określa inaczej (taryfa FLEX zawiera bagaż podręczny i główny, taryfa ECO zawiera tylko bagaż podręczny). Do każdej rezerwacji w tafyfie ECO istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
WAŻNE (dotyczy taryfy ECO bez bagażu rejestrowanego w cenie)! Odprawy na wylot z Polski i na powrocie Klienci muszą dokonać sami, logując się na stronie www.corendonairlines.com (numer rezerwacji podany na bilecie) najwcześniej do 7 dni przed datą powrotu, a najpóźniej do 1 dnia przed datą powrotu. Klienci mogą również odprawić się na lotnisku - koszt odprawy 10 Euro od osoby - pokrywają Uczestnicy.
WARUNKI PRZELOTU SunExpress:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
WARUNKI PRZELOTU Turkish Airlines:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
WAŻNE! Klienci odprawiają się na lotnisku na podstawie dokumentu tożsamości przy odprawie paszportowo-bagażowej.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA
CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 23 kg w przypadku przelotów liniami Corendon w stawce FLEX
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
- odprawa na wylot
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi; w przypadku przelotów liniami rejsowymi Corendon stawka ECO nie zawiera bagażu głównego!
- odprawy na powrót - koszt 10 Euro od osoby na lotnisku lub bezpłatna odprawa on line do 7-1 dnia od daty wylotu; Klienci odprawiają się sami (dotyczy taryfy ECO)
Klienci przylatujący do Turcji są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora/rezydenta. Klienci dysponują telefonem do rezydenta w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 7 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.