Gdybym miał podsumować, to jest to „rosyjski” hotel z rosyjskimi zwyczajami, higieną i standardami. Stosunek jakości do ceny oceniam jako zły. Kierownictwo hotelu jakoś ustaliło pewne standardy, ale nie powinno go potem przedstawiać jako luksusowego i pięciogwiazdkowego. Nie mogę polecić hotelu gościom z Europy Zachodniej i Środkowej.
Zakwaterowanie
Przede wszystkim należy zaznaczyć, że to zdecydowanie nie jest pięciogwiazdkowy hotel, nawet według lokalnych standardów. To starszy hotel, szacuję, że ma około 20 lat. Jest w miarę utrzymany, ale na przykład drzwi, framugi i łazienka były w raczej kiepskim stanie, zdecydowanie wymagają profesjonalnego remontu lub renowacji. W korytarzu i łazience momentami czuć było zapach ścieków. Mieszkaliśmy na najwyższym piętrze, a ciśnienie wody było często niewystarczające, a jej temperatura wahała się.
Wyżywienie
Słabą stroną jest główna restauracja. Krzesła są niewiarygodnie brudne, a czystość i porządek ewidentnie nie są dla personelu najważniejsze. Jeśli nie przyjdzie się na początku godzin otwarcia, trudno znaleźć wolny, czysty stolik. Często zdarza się, że stoły są zawalone brudnymi naczyniami, a obsługa po prostu nie ma czasu ich sprzątnąć. Dania powtarzają się codziennie z drobnymi zmianami i lepiej przygotować dwa dodatkowe dania główne niż dwadzieścia wszelkiego rodzaju dodatków warzywnych. Dania są też często letnie lub prawie zimne. W głównej restauracji panuje spory hałas, który potęguje fakt, że obsługa obchodzi się z naczyniami dość niedelikatnie i przewozi je na skrzypiących wózkach. Można zapomnieć o spokojnym siedzeniu przy kolacji. Zdecydowana większość gości pochodzi z Federacji Rosyjskiej. W niektórych tureckich hotelach personel stara się korygować ich zachowanie, ale tutaj nawet podstawowy dress code nie jest przestrzegany i wielu gości przychodzi do restauracji w strojach plażowych lub w mokrych kostiumach kąpielowych, czasami nawet wieczorem. Goście ci stale korzystają z jedzenia z restauracji w całym hotelu, co zazwyczaj jest wszędzie zakazane. Personel całkowicie pogodził się ze swoją pracą, a hotel dba o to, aby w częściach wspólnych panował porządek. Niektórzy pracownicy nie potrafią nawet porozumiewać się w podstawowym języku angielskim.
Obsługa w hotelu
Koty swobodnie poruszają się po całym hotelu. To całkiem miłe, ale personel pozwala im swobodnie poruszać się po głównej restauracji, co jest skrajnie niestosowne z punktu widzenia higieny. Bardzo wątpię, aby wszystkie były zaszczepione. Ogólnie rzecz biorąc, personel hotelu wydaje mi się zdemotywowany i stara się po prostu wykonywać swoją pracę. Czystość i poziom sprzątania są przeciętne. Personel składa się częściowo z młodych ludzi z byłych azjatyckich republik Związku Radzieckiego, prawdopodobnie ze względu na ich znajomość języka rosyjskiego. Czasami są nieco zdezorientowani i powolni.
Plaża
Plaża i molo hotelowe są zadbane, a leżaki i parasole nowe – nie ma na co narzekać. Dostęp do wody jest bardzo dobry.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate