Gabriela Baginová
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 24.7. - 1.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022
Golden Sun Turcja, Kemer
Zial, negatywne rzeczy, o których wspominam poniżej, plus chaotyczny transport/opóźnienie samolotu w drodze powrotnej, wszystko to pozostawiło bardzo negatywne wrażenie.
Zial, negatywne rzeczy, o których wspominam poniżej, plus chaotyczny transport/opóźnienie samolotu w drodze powrotnej, wszystko to pozostawiło bardzo negatywne wrażenie.
Zakwaterowanie
Mój pokój w ogóle nie był sprzątany, mimo że zgłosiłem to w recepcji. Według informacji pokoje miały być codziennie sprzątane, a pościel zmieniana co 3 dni. Nic z tego się nie wydarzyło. Właściwie tak, kosz z „śmieciami”, które sam zamiatałem, został raz wyniesiony, po tym, jak poprosiłem w recepcji.
Wyżywienie
Bardzo proste, bez owoców. Zdecydowanie nie tak wyobrażam sobie all inclusive i nie wyglądało to tak nigdzie indziej, w jakim byłem! Bardzo upokarzające, stojące w kolejce po jedzenie..... Dlaczego nie forma stołów bufetowych, żeby każdy mógł sobie wybrać co i ile chce?
Obsługa w hotelu
Usługi recepcyjne / recepcjonistki były bardzo przychylne i starały się szybko rozwiązać wszystko, co się wydarzyło.
Plaża
Ścieżka do plaży, około 400 m, w niczym mi nie przeszkadzała. Jednak to, co mi przeszkodziło, to wszędzie kręcenie się w drodze na plażę i bezpańskie zwierzęta, także wszędzie.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)