Bangsak Merlin Resort Ocena: 5/5 Tajlandia, Khao Lak, Takua Pa
Anna O.
Niezweryfikowana opinia Data pobytu 28.10. - 9.11.2023 Oceniono: Listopad 2023
Mocno mieszane, w dniu przyjazdu oczekiwaliśmy 6 godzin na zakwaterowanie ponieważ jak twierdził personel hotelu pokój był sprzątany. Zwróciliśmy uwagę, że siedzimy pod pokojem i tam nikt nie sprząta. Ostatecznie nie zostaliśmy zakwaterowani do pokoju który nam został przydzielony i wpisany na depozycie, przyczyny nie poznaliśmy. W zakresie wyżywienia mieliśmy wykupiony All Inclusive w dniu przyjazdu nie otrzymaliśmy w ramach wykupionego wyżywienia obiadu, ponieważ doba hotelowa zaczynała się o godz.15.00. O tym fakcie zostaliśmy poinformowani przez personel hotelu. Czas oczekiwania na posiłki wynosił od 40 minut do 2 godzin od momentu przyjęcia zamówienia. Wszystkie Dania obiadowe i kolacja wydawane były z karty więc nie było możliwości przyniesienia jedzenia. Hotel nie wydaje opasek a po każdym posiłku należy podpisać rachunek, na który trzeba mocno zwracać uwagę czy to co faktycznie zostało zamówione jest wpisane na rachunku. Mieliśmy sytuacje w której mąż zamówił do kolacji piwo, po braku przyniesienia go po 30 minutach poprosił ponownie. Na rachunku zostały wykazane 2 sztuki mimo wypicia 1 sztuki. Na zwrócenie uwagi personel nie poprawił rachunku. Hotel nie poinformował nas o prawdziwych kosztach usługi za pranie. W pokoju widniała karteczka że za 20 szt. koszt wyniesie 950thb, mimo przekazania większej ilości ubrań nie została naliczona „promocja”, jak również został wykazany VAT na poziomie 18% gdzie w Tajlandii VAT wynosi 7%. Podczas rozmowy z pracownicą recepcji okazało się że usługa poza vatem zawiera dodatkowe 11% o których nie zostaliśmy poinformowani. Podczas naszego pobytu hotel kilkukrotnie wyłączał z użytkowanie salę z aktywnościami -impreza prywatna, cześć ogrodu-wesele, bar - wesele, główną restaurację- wesele.
Mocno mieszane, w dniu przyjazdu oczekiwaliśmy 6 godzin na zakwaterowanie ponieważ jak twierdził personel hotelu pokój był sprzątany. Zwróciliśmy uwagę, że siedzimy pod pokojem i tam nikt nie sprząta. Ostatecznie nie zostaliśmy zakwaterowani do pokoju który nam został przydzielony i wpisany na depozycie, przyczyny nie poznaliśmy. W zakresie wyżywienia mieliśmy wykupiony All Inclusive w dniu przyjazdu nie otrzymaliśmy w ramach wykupionego wyżywienia obiadu, ponieważ doba hotelowa zaczynała się o godz.15.00. O tym fakcie zostaliśmy poinformowani przez personel hotelu. Czas oczekiwania na posiłki wynosił od 40 minut do 2 godzin od momentu przyjęcia zamówienia. Wszystkie Dania obiadowe i kolacja wydawane były z karty więc nie było możliwości przyniesienia jedzenia. Hotel nie wydaje opasek a po każdym posiłku należy podpisać rachunek, na który trzeba mocno zwracać uwagę czy to co faktycznie zostało zamówione jest wpisane na rachunku. Mieliśmy sytuacje w której mąż zamówił do kolacji piwo, po braku przyniesienia go po 30 minutach poprosił ponownie. Na rachunku zostały wykazane 2 sztuki mimo wypicia 1 sztuki. Na zwrócenie uwagi personel nie poprawił rachunku. Hotel nie poinformował nas o prawdziwych kosztach usługi za pranie. W pokoju widniała karteczka że za 20 szt. koszt wyniesie 950thb, mimo przekazania większej ilości ubrań nie została naliczona „promocja”, jak również został wykazany VAT na poziomie 18% gdzie w Tajlandii VAT wynosi 7%. Podczas rozmowy z pracownicą recepcji okazało się że usługa poza vatem zawiera dodatkowe 11% o których nie zostaliśmy poinformowani. Podczas naszego pobytu hotel kilkukrotnie wyłączał z użytkowanie salę z aktywnościami -impreza prywatna, cześć ogrodu-wesele, bar - wesele, główną restaurację- wesele.
Zakwaterowanie
Hotel bardzo czysty i zadbany. Łóżka niesamowicie wygodne, bardzo dobre wyposażenie (od szczoteczek i pasy do zębów po suszarki i sól do kąpieli)
Wyżywienie
Wyżywienie jakościowo bardzo dobre, posiłki nie były obfite natomiast bez problemu się nimi najadaliśmy. Problem był natomiast czas oczekiwania na jedzenie i napoje. Na napoje czekaliśmy średnio około 30 minut natomiast na jedzenie do 2 godzin. Sytuacja była notoryczna, na cały pobyt jeden raz personel przeprosił nas za długi czas oczekiwania na jedzenie, potem absolutnie nikt się tym nie przejmował. Prośby kierowane do personelu restauracji głównej (bo tylko w niej był problem) pozostawiane były bez żadnej reakcji.
Obsługa w hotelu
Bardzo drogie w porównaniu do oferowanych usług koło hotelu. Masaż w hotelu stanowił koszt ok 1600 bht gdzie 200 m od hotelu ta sama usługa kosztowała 300 bht. Identyczna sytuacja dotyczyła usługi prania ubrań. Koszt transportu zarówno w hotelu jak i poza nim identyczny.
Plaża
Plaża czysta, leżaki na plaży bezpłatne. Wydzielona cześć plaży jest niewielka ale całkowicie wystarczająca. Hotel przy samej piaszczystej plaży. Woda w morzu cieplejsza niż w basenach. Przepiękne muszle i wszędobylskie kraby. Nam się bardzo podobała.
Ewa Anna B.
Niezweryfikowana opinia Data pobytu 9.12. - 22.12.2023 Oceniono: Grudzień 2023
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
od 6 783 zł za os.