W prośbie miałem 4 rzeczy, których potrzebowałem... Zakwaterowanie, pies, dziecko, parking... Zakwaterowanie było OK, ale hotel nie wiedział o dziecku, psie, a nie było nawet zarezerwowanego parkingu ... Nie chcieli nas przyjąć, w końcu jakoś zmienili nasze pokoje.. Nie gniewajcie się na mnie, ale sam mogłem to zamówić i za dużo lepszą cenę.. Jestem rażąco niezadowolony. .Ludzie, którzy przyjechali do hotelu mieli zarezerwowany parking dla swojego zakwaterowania w miarę normalnie, dlaczego ktoś nie mógł zadzwonić do hotelu i zarezerwować miejsca? Zaparkowałem w dużo droższym garażu i musiałem taszczyć walizki przez pół miasta w upale.. To było okropne ze strony CK i nie zamierzam przyjąć jakiejś głupiej wymówki.. Po wezwaniu CK infolinia, potem infolinia, wszyscy obiecali, że zadzwonią za kilka minut, nikt nie dzwonił i nikt też nie oddzwonił... Trochę spodziewałem się, że CA będzie na jakimś poziomie. zająć długo..