Hotel Grand Nosalowy Dwór

Polska, Tatry, Zakopane

Więcej o hotelu

od 364 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 127 894

Kraj

POLSKA

Położenie

spokojne, na uboczu, u stóp Nosala, ok. 2 km. od centrum Zakopanego. Wyciąg narciarski na Nosal oddalony o ok. 300 m., kolejka linowa na Kasprowy Wierch oddalona o ok. 2 km., skocznia narciarska Wielka Krokiew o ok. 1,9 km. 

Wyposażenie

Hotel Grand Nosalowy Dwór jest częścią największego w Zakopanem resortu (4 obiekty położone obok siebie) i oferuje 100 luksusowych pokoi i apartamentów. Do dyspozycji Gości: recepcja, lobby, winda, sejfy, restauracja Grand, lobby bar, kawiarnia, taras, zaplecze konferencyjne. 

Dostęp do internetu

WiFi na terenie całego kompleksu gratis. 

Zakwaterowanie

pokoje dwuosobowe economy (ok. 16 m2): prysznic, WC, suszarka, mini bar (za opłatą), telefon, TV Sat, WIFi, sejf. Pokoje dwuosobowe standard (ok. 25 m2): wyposażone jak pokoje dwuosobowe economy, balkon.  

Sport

 siłownia, za opłatą: bilard, wypożyczalnia rowerów (w ramach dostępności).

Wellness

basen kryty (ok. 70 m2), sauna, łaźnia fińska, bio sauna, snarium, kabina podczerwieni, whirlpool. Za opłatą: zabiegi kosmetyczne, masaże. 

Dzieci

pokój gier i zabaw, plac zabaw. 

Wyżywienie

ze śniadaniami lub dwoma posiłkami w formie bufetu. Śniadanie wielkanocne, kolacja świąteczna (24.12) i sylwestrowa (31.12).

Narciarnia

w hotelu; przechowalnia nart i sprzętu sportowego. Wypożyczalnia sprzętu narciarskiego.  

Parking

hotelowy parking za opłatą ok. 5 EUR/dzień.

Zwierzęta domowe

za opłatą, ok. 18 EUR/dzień. 

Opłata klimatyczna

ok. 0,50 EUR/dzień, płatna na miejscu w hotelu. 

Kategoria Nekera

 4 gwiazdki, kategoria lokalna: 4 gwiazdki
Przyjazd od godz. 16:00, wyjazd do godz. 12:00

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), telefoniczna lub bezpośrednia opieka rezydenta.W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba).W zależności od linii lotniczej dopłata waha się od 0 do ok 500 zł/bagaż. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), LO (Lot).

Ważne

W związku ze zmianami w przepisach sanitarnych oraz przekraczania granicy w poszczególnych krajach Nekera przygotowała listę wymaganych procedur wjazdowych do danego kraju - https://www.nekera.pl/bezpieczne-wakacje/ Zachęcamy do sprawdzenia tych informacji przed Państwa wyjazdem
TELEFONICZNA OPIEKA W JEZYKU POLSKIM

Mocne strony

- wyciągi narciarskie ok. 300 m
- kolejka na Kasprowy Wierch ok. 2 km
- strefa wellness

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw tak
  • Fitness tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,9/5
Travelplanet

Doskonałe (1 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,5/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,0/5

163. najwyższa ocena z 3802 hoteli w Polska

Kamila

Ocena 3,9/5
Hotel spełnił moje oczekiwiania co do standardu, jednakże obsługa hotelowa pozostawia wiele do życzenia. Często arogancka, bez pozytywnego nastawienia
Całkowita ocena

Hotel spełnił moje oczekiwiania co do standardu, jednakże obsługa hotelowa pozostawia wiele do życzenia. Często arogancka, bez pozytywnego nastawienia do klientów wykupujących wypoczynek w hotelu z biura travelplanet.pl. Na życzliwość mogą liczyć osoby, które przyjeżdżają w celach biznesowych i płacą duże pieniądze za apartamenty. Dodatkowo, pod hotel podjeżdżają zamówione bryczki, goście widzą takie rzeczy jak: źle traktowane konie, wycieńczone i nienapojone oraz sikających na parkingu hotelowym górali ( właścicieli osych bryczek). Osobiście nie polecam tego hotelu.

Zakwaterowanie 3,5/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Filtruj opinie

Kamila

Ocena 3,9/5
Hotel spełnił moje oczekiwiania co do standardu, jednakże obsługa hotelowa pozostawia wiele do życzenia. Często arogancka, bez pozytywnego nastawienia do klientów wykupujących wypoczynek w hotelu z biura travelplanet.pl. Na życzliwość mogą liczyć osoby, które przyjeżdżają w celach biznesowych i płacą duże pieniądze za apartamenty. Dodatkowo, pod hotel podjeżdżają zamówione bryczki, goście widzą ta
Całkowita ocena

Hotel spełnił moje oczekiwiania co do standardu, jednakże obsługa hotelowa pozostawia wiele do życzenia. Często arogancka, bez pozytywnego nastawienia do klientów wykupujących wypoczynek w hotelu z biura travelplanet.pl. Na życzliwość mogą liczyć osoby, które przyjeżdżają w celach biznesowych i płacą duże pieniądze za apartamenty. Dodatkowo, pod hotel podjeżdżają zamówione bryczki, goście widzą takie rzeczy jak: źle traktowane konie, wycieńczone i nienapojone oraz sikających na parkingu hotelowym górali ( właścicieli osych bryczek). Osobiście nie polecam tego hotelu.

Zakwaterowanie 3,5/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...