POŁOŻENIE
W południowej części atolu Ari, 82 km od lotniska, transfer szybką łodzią motorową trwa około 1,5 godziny.
Wokół wyspy rozsiane, niezamieszkałe wysepki, gdzie można wybrać się łodzią i zjednać się z przyrodą.
PLAŻA
Tuż przy hotelu biała piaszczysta plaża.
HOTEL
Hotel wyróżniony Nagroda Travellers' Choice 2022, która przyznawana jest obiektom, które stale zbierają świetne recenzje i należą do najlepszych 10% obiektów na stronie Tripadvisor.
Hotel położony na małej, urokliwej wysepce, którą można obejść dookoła w ciągu zaledwie trzydziestu minut. Idealne miejsce na relaks, można się tu bez końca upajać turkusem morza.
To, co sprawia, że Vilamendhoo jest najlepszą wyspą na Malediwach, to połączenie autentycznych lokalnych doświadczeń, wyjątkowej gościnności, spektakularnej rafy koralowej i zaangażowania ośrodka w ochronę ekologii morskiej. Jako 4,5-gwiazdkowy ośrodek, Vilamendhoo oferuje niezapomniane wakacje i najlepszy stosunek jakości do ceny.
DO DYSPOZYCJI GOŚCI
Bar, restauracja, coffee shop, sklep z pamiątkami.
Ośrodek oferuje wiele dodatkowych usług, takich jak dobrze wyposażone centrum fitness, sklep z pamiątkami i prezentami, profesjonalne studio fotograficzne i wiele innych. W Vilamendhoo znajduje się również plac zabaw dla dzieci oraz brodzik, który dzieci będą uwielbiać!
SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA
Nurkowanie (hotelowe centrum nurkowe), snorkeling, wędkowanie (również nocą), bilard, tenis, katamarany, narty wodne, kajaki, siatkówka plażowa, badminton, bilard, szachy, siłownia, kort tenisowy, dyskoteka.
W cenie: kort do tenisa ziemnego, oświetlenie kortów, tenis stołowy, rzutki, piłka nożna, siatkówka plażowa, bilard, siłownia, animacje
Płatne: rakiety i piłki do tenisa ziemnego, lekcje tenisa, badminton, sporty wodne na plaży, centrum SPA, masaż
ZAKWATEROWANIE
Garden Villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Full Board - płatny, All Inclusive Plus - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
WYŻYWIENIE
FB - śniadania, obiady oraz obiadokolacje serwowane w formie bufetu. Napoje do obiadów oraz obiadokolacji za dodatkową opłatą.
All Inclusive - śniadania, obiady oraz obiadokolacje serowane w formie bufetu. Napoje bezalkoholowe, woda, kawa, herbata, oraz lokalne napoje alkoholowe, w tym wino oraz piwo serwowane bez limitu w godzinach wyznczonych przez hotel (zwykle między 10.00 rano do godziny 23.00 wieczorem).
Pakiety dla nowożeńców i urodzinowe na zamówienie.
INFORMACJE DODATKOWE
https://www.vilamendhoo.com/
CENA
Cena PLN zawiera - bilet lotniczy (nie dotyczy dojazdu własnego), bagaż rejestrowany (nie dotyczy połączeń liniami lotniczymi Air France oraz Aueroflot - w tym przypadku bagaż rejestrowany 23 kg płatny ok. 350pln/szt),
transfer lotnisko - hotel - lotnisko (rodzaj transferu określony jest przy opisie hotelu) zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia na docelowej destynacji z wyłączeniem czasu trwania dojazdu), OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej) VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG),
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP):
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
Wprzypadku transferu wewnętrznego "domastic flight" (przelot samolotem) limit bagażu wynosi łącznie 25 kg /os. W przypadku przekrczenia limitu za każdy kilogram nadbagażu pobierana jest opłata w wysokości 5 USD. Ze względów bezpieczeństwa bagaż ponadwymiarowy może być przewożony innym samolotem i dostarczony Pasażerom w ciągu 24 godzin.
WARUNKI WJAZDOWE
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/malediwy
* Obywatel Polski nie potrzebuje wizy wjazdowej, na lotnisku w Male podczas kontroli paszportowej otrzymuje się bezpłatnie stempel władz imigracyjnych, zezwalający na wjazd i pobyt nie przekraczający 30 dni. Każdy przyjeżdżający turysta musi mieć jednak wcześniej wykupione miejsce w jednym z licznych ośrodków turystycznych
* Paszport powinien być ważny przez minimum 1 miesiąc.
* Przepisy celne całkowicie zabraniają wwozu alkoholu (jest dostępny w ośrodkach dla obcokrajowców po wysokich cenach), broni i narkotyków. Przemyt narkotyków zagrożony jest wysokimi karami więzienia. Zakazuje się wywozu korala. Dozwolony jest tylko wwóz rzeczy osobistych. Zabroniony wwóz mięsa wieprzowego i pornografii. Możliwy jest wwóz i wywóz dozwolonej ilości dewiz. Władze malediwskie bardzo restrykcyjnie podchodzą do przestrzegania przepisów, np. za wwóz alkoholu grozi więzienie.
* Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient jest odpowiedzialny za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora
INFORMACJE DLA PODRÓŻUJĄCYCH
Sytuacja epidemiczna na świecie stabilizuje się, wciąż jednak jest dynamiczna, a w niektórych regionach świata pozostaje niezwykle trudna.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.
Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.