Angaga: Znaleźliśmy dla Ciebie 1 hotel

Sortuj według

Angaga Resort & Spa Malediwy, Ari Atol, Angaga

Angaga Resort & Spa opinie

Fantastyczny (oceniony przez 24 osób)

Transfer hydroplanem 25 min Własna rafa koralowa Naturalne meble bambusowe

Petr Soukup

Po długich latach oszczędzania spełniliśmy sobie sen. Duzo o Malediwach czytałem, zdobywałem informacje dzieki którym wybrałem resort i termin.
Całkowita ocena

Trochę dopłaciliśmy i mieszkaliśmy w water villas - czyli przestronnych domkach z tarasem, usytuowanych w lagunie. Piękne, stylowo urządzone, duza łazienka. Na tarasie lezaki do opalania sie, schody wiodące wprost do oceanu. Widok cudowny.

Wyśmienite. Kuchnia miejscowa i europejska. Olbrzymi wybór miesa, dodatków i słodyczy. Żona przepada za rybami i była zachwycona. Były zawsze, na rózne sposoby. Każdemu przydzielony jest kelner i stół, do którego się zasiada w ciagu całego pobytu. Przytyliśmy :o)

Doskonałe. Personal miły, uśmiechniety. Kazdy pokój ma swojgo sprzątacza - sprzątanie 2x na dzień. Sprzątają tylko podczas nieobecności gościa. Organizacja transferu bardzo dobra. Po przylocie do Male juz za 20 minut siedzieliśmy w samolocie i lecielismy na wyspe. Z powrotem wylot był 5 godzin przet odlotem z Male, ale to dlatego, żebyśmy mogli zwiedzić stolicę.

No comment. Piasek biały tak, ze oślepia. Plaza czysta. Nie ma niedopałków czy jakiegoś opakowania. Cudowna. Polecam sprzęt nurciarski. Kawałek od brzegu jest prześliczna i duza rafa koralowa, człowiek czuje sie jak w filmie o rybce Nemo. To najlepsze na sam koniec: na wyspie pobywa cca 130 ludzi, ale nie spotyka ich człowiek często, moze w barze podczas zachodu słońca albo na kolacji. Człowiek ma uczucie, ze na wyspie jest sam.