Hotel Letsos

R

Zakynthos

O

* wypoczynek z dziećmi * spokojne wakacje

O

Hotel położny na dużym, zielonym terenie, w spokojnej, turystycznej miejscowości. Wybór przestronnych pokoi, wysoka jakość obsługi. Hotel idealnie nadaje się na rodzinny wypoczynek. • miejsce parkingowe (bezpłatnie)• basen ze słodką wodą• płatne Wi-Fi w pobliżu baru• supermarket• restauracja• baryHotel zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług dodatkowo płatnych.

P

• wyspa Zakynthos• rejon Alikanas• 500 m od centrum miejscowości Alikes• 12 km od miasta Zakynthos i portu• 15 km od lotniska• sklepy, bary, tawerny, bankomat i przystanek autobusowy przy hotelu

P

• publiczna• 200 m od hotelu• piaszczysto-żwirowa• przejście przez drogę• leżaki i parasole płatne

W

Bed and Breakfast, Half Board

P

140 pokoi: Double Rooms (~30 m2), Family Rooms (~50 m2). W pokojach: klimatyzacja (płatna), TV SAT, telefon, lodówka, sejf (płatny), prysznic, suszarka do włosów, balkon/taras. Łóżeczko dla dzieci za dopłatą. Double Room: podwójne łóżko lub 2 łóżka pojedyncze. Family Rooms: pokój dzienny z aneksem kuchennym (kuchenka z 2 palnikami, naczynia), łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze i oddzielna sypialnia z 2 łóżkami pojedynczymi lub dwupoziomowy pokój rodzinny; na dolnym piętrze kuchnia (kuchenka z 2 palnikami, naczynia), podwójne łóżko; na górnym piętrze 2 łóżka pojedyncze. Codzienne sprzątanie, zmiana ręczników 2 razy w tygodniu, zmiana pościeli raz w tygodniu.

S

Dla dzieci:• brodzik ze słodką wodą• plac zabaw• łóżeczko dla niemowlaka (na zapytanie, płatne)

O

Śniadanie i kolacja: bufet.

200 m

Czystość: 2,9
Obsługa: 2,8
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • osób niepełnosprawnych
  • par
  • 2.8
    ( wrzesień 2017 )

Bardzo średnio

Pokoje w oddzielnym budynku słabe. Minusy to:<br />- bardzo mała łazienka i otwarty prysznic który prawie dotyka ubikacji. Powoduje to przy każdym myciu zalanie całkowite łazienki. Czystość też pozostawia wiele do życzenia.<br />- woda przerywała i nie zawsze chciała lecieć, w jeden dzień w ogóle nie było wody i musieliśmy się myć w innym pokoju.<br />- jak już woda była to trzeba zapomnieć o ciepłej wodzie
    Pokoje w oddzielnym budynku słabe. Minusy to:
    - woda przerywała i nie zawsze chciała lecieć, w jeden dzień w ogóle nie
    było wody i musieliśmy się myć w innym pokoju.
    - jak już woda była to trzeba zapomnieć o ciepłej wodzie
  • 1.8
    ( sierpień 2017 )

Zdecydowanie odradzam

Na początku dostaliśmy pokój z grzybem na ścianie, brudny z rozwalonym prysznicem...generalnie masakra...Gdy domagaliśmy się zmiany przez biuro dostaliśmy z łaską i wielkim fochem inny pokój też nie najlepszy, ale już nie chcieliśmy psuć sobie wyjazdu. Hotelu nie polecam, ale widoki na zakynthos przepiękne...
    epiękne...
  • 3.0
    ( wrzesień 2016 )

Bardzo słabe pokoje.

Uwaga wiele nieestetycznych tematów wewnątrz pokoi.<br />Czytaliśmy wcześniej opinie o hotelu i zdania były podzielone.<br />Niestety czarna wersja okazała się być prawdziwa - nie polecamy!<br />Łazienka zniechęcała do korzystania moją dziewczynę, ja narzekałem na:<br />- wrzynające się w ciało sprężyny wysłużonego materaca,<br />- wiszące przewody nie działających sprzętów,<br />- niedomalowane miejsca w hotelu,<br />- brak żarówek na tarasie i przy toaletce (kiedy poprosiłem o założenie na tarasie - prośba została wysłuchana, oświetlenie toaletki pominięte),<br />- stare koce nie zachęcały do przykrywania się (nie ma kołdry tylko prześcieradła do przykrycia, można się przykryć dodatkowo kocem, ale nie wyglądały dobrze),<br />- aneks kuchenny również zrażał zardzewiałą lodówką, czy nieczystymi naczyniami.<br />Oboje z dziewczyną stwierdziliśmy że pokoje były słabo sprzątane, ręczniki albo nie wymieniane, albo wymieniane na stare czy niedomyte.<br />Na szczęście tarasik był spoko jeśli nie zwracać uwagi na pobliski syf ;)<br />Opinia nie była by obiektywna gdybym nie wspomniał dobrej lokalizacji dla osób lubiących głośne długie noce.<br />Z zewnątrz ocz. wszystko wygląda lepiej (na 2 gwiazdki więcej), a 3 gwiazdki to jakaś ściema.<br />Basen i leżaczki bardzo przyzwoite.
    Uwaga wiele nieestetycznych tematów wewnątrz pokoi.
    Czytaliśmy wcześniej opinie o hotelu i zdania były podzielone.
    Niestety czarna wersja okazała się być prawdziwa - nie polecamy!
    Łazienka zniechęcała do korzystania moją dziewczynę, ja narzekałem na:
    - wrzynające się w ciało sprężyny
    wysłużonego materaca,
    - wiszące przewody nie działających sprzętów,
    - niedomalowane miejsca w hotelu,
    Na szczęście tarasik był spoko jeśli nie zwracać uwagi na pobliski syf ;)
    Basen i leżaczki bardzo przyzwoite.
  • 1.0
    ( sierpień 2015 )

Tragedia!!! Uciekajcie jak najdalej od tego Hotelu!!!

Widziałam przeróżne opinie na temat tego Hotelu, ale niestety coś mnie podkusiło i kupiłam wycieczkę w pięknym 3* (przynajmniej tak mi się wydawało) Hotelu Letsos. Stwierdziłam, że w końcu nie jestem "rozkapryszoną primabaleriną" jak napisał ktoś w komentarzu poniżej i jedyne czego potrzebuje to czysty schludny pokój (nie wymagam luksusów), czysta pościel, i prysznic.... niestety nawet tego nie zapewniono nam w tym Hotelu... a nasze wakacje zamieniły się w istny koszmar!!! Otóż biuro Neckermann które chyba jako jedyne współpracuje z tym kompleksem barków (ponieważ ciężko to nazwać Hotelem) sprzedaje róże warianty pokoi... typu A, B i C. C - opcja najtańsza, w budynkach bocznych, więc kupiłam opcję A (jak zapewniano mnie w biurze) - w budynku głównym koło Recepcji. Niestety już po przyjeździe zaczęły się problemy... zamiast do pokoju w budynku głównym skierowano nas do slamsów po drugiej stronie ulicy... rozwalone drzwi wejściowe, urwana zwisająca klamka, odpadający tyk ze ścian i sufitu, brudne materace, brudna pościel, ręczniki wyglądające jak szmaty do podłogi, łazienka w jeszcze gorszym stanie.... odpadające kafelki, grzyb, pleśń, brak kabiny prysznicowej... ba! nie było nawet żadnej zasłonki chroniącej tą małą norę przed zalaniem! Myślę że budynek nie spełnia nawet norm przytułku dla bezdomnych, a co dopiero Hotelu 3*!!!! Po interwencji u Rezydenta stwierdzono że nie ma dla nas zamawianego pokoju i przenieśli nas do innego pokoju kilka budynków dalej. Następnego dnia znowu przenieśli nas do innego pokoju, tym razem przy basenie... wejście od tyłu, zaraz koło szamba (nie muszę chyba pisać o unoszącym się zapachu) pokój w lepszym stanie niż barak naprzeciwko, lecz nadal daleko mu do standardu 3* . Pościel, łóżka, ręczniki wszystko w żółtych, czarnych i czerwonych plamach!!! Po kolejnej awanturze na Recepcji, gdy zaniosłam brudną pościel... Recepcjonistka rzuciła mi nią w twarz... a właściciel nas zwyzywał... Niestety do końca pobytu nie dostałyśmy już zamawianego pokoju 3* koło Recepcji (każdemu proponowali te pokoje po dodatkowej dopłacie 100-140 EURO!!!- miałyśmy okazje zobaczyć te pokoje i są naprawdę bardzo ładne... dlatego są tak różne opinie o tym obiekcie, lecz żeby tam trafić trzeba naprawdę mieć szczęście) Nie wspomnę już o codziennym braku ciepłej wody... trzeba robić awantury na recepcji, bo wyłączają piec na rogu budynku... i o niejadalnych śniadaniach codziennie przez tydzień ser biały, szynka konserwowa, jajka, i papka dżemo podobna i nic więcej!! Koszmar!!! Lepiej poszukajcie innego Hotelu.... szkoda nerwów i pieniędzy :(
  • 4.7
    ( czerwiec 2015 )

bardzo nam sie podobal

Hotel zadbany z dużym basenem i wieloma leżakami obok. W centrum miasteczka liczne sklepiki,bary.Niedaleko plaża gdzie jest cicho,spokojnie i można do morza dość na dwie różne części.
  • 4.7
    ( czerwiec 2015 )

bardzo nam sie podobal

• 1.0
    ( październik 2014 )

Nigdy więcej nie odwiedzimy tego hotelu. Nie wiemy na jakiej podstawie obiekt ten został oceniony na trzy gwiazdki. Naszym zdaniem zasługuje…

Ocena ogólna: Nigdy więcej nie odwiedzimy tego hotelu. Nie wiemy na jakiej podstawie obiekt ten został oceniony na trzy gwiazdki. Naszym zdaniem zasługuje maksymalnie na 1 gwiazdkę. Cena wycieczki zdecydowanie nie odpowiada jakości. Opinie zamieszczane w Internecie przez innych gości hotelowych w większości są zgodne z naszą. Żałujemy, że nie natknęliśmy się na nie przed wyjazdem.<br />Zakwaterowanie: Warunki zakwaterowania to jednym słowem horror. W pokoju unosił się nieprzyjemny zapach. W szufladzie pod zlewem w aneksie kuchennym znajdowało się pełno śmieci. Poza tym brakowało podstawowego sprzętu kuchennego takiego jak ostry nóż czy deska do krojenia. Ręczniki zostały wymienione dopiero po naszej interwencji w recepcji. Jedynie dwa razy podczas całego pobytu udało nam się wykąpać w ciepłej wodzie. Bar naprzeciwko powinien być czynny do 22:00, ale dźwięki głośnej muzyki docierały do nas do późnej nocy.<br />Wyżywienie: Nie korzystaliśmy z wyżywienia w hotelowej restauracji więc nie możemy tego ocenić.<br />Usługi hotelowe: Sprzątanie pokoi i opróżnianie koszy na śmieci odbywało się codziennie, czego nie można powiedzieć o wymianie pościeli.<br />Plaża: Bardzo ładna, długa, piaszczysta plaża ze stopniowym zejściem do morza usytuowana w odległości około 400 m od hotelu. Dosyć dobre warunki do nurkowania z rurką. Wokół znajdowało się mnóstwo tawern. Poza tym istniała możliwość darmowego korzystania z leżaków.<br />
    są zgodne z naszą. Żałujemy, że nie natknęliśmy się na nie przed wyjazdem.

Hotel w ofertach organizatorów

Aktualnie nie posiadamy ofert do wybranego hotelu