Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.2. - 23.2.2024 Oceniono: Luty 2024
Soulotel Blue Inn Resort & Spa (ex. Blue Lagoon Resort & Aqua Park) Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam
Kiedy się meldowaliśmy, nie otrzymaliśmy żadnej informacji z recepcji hotelu, kiedy i gdzie jest jedzenie, gdzie są bary, inne możliwości rozrywki, godziny... Nic... Wszystko musieliśmy wymyślić sami. Nasza klimatyzacja nie działała, po kolejnej reklamacji została rozwiązana. Personel nie mówi zbyt dobrze po angielsku. Niesamowita ilość bezużytecznego plastiku – nie przejmuj się. Wszędzie koty. Brak informacji o tym, który basen jest podgrzewany, brak informacji o programie animacyjnym. Brak wydarzeń dla dzieci. Wieczorem zimna woda pod prysznicem.
Kiedy się meldowaliśmy, nie otrzymaliśmy żadnej informacji z recepcji hotelu, kiedy i gdzie jest jedzenie, gdzie są bary, inne możliwości rozrywki, godziny... Nic... Wszystko musieliśmy wymyślić sami. Nasza klimatyzacja nie działała, po kolejnej reklamacji została rozwiązana. Personel nie mówi zbyt dobrze po angielsku. Niesamowita ilość bezużytecznego plastiku – nie przejmuj się. Wszędzie koty. Brak informacji o tym, który basen jest podgrzewany, brak informacji o programie animacyjnym. Brak wydarzeń dla dzieci. Wieczorem zimna woda pod prysznicem.
Wyżywienie
Przeciętny, nastawiony na kuchnię włoską, ale był raczej przeciętny. Nie uzupełnili.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)