Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Pytloun Wellness hotel Hasištejn

Czechy, Rudawy

od 295 za os.

Kraj

CZECHY

Opis

Pytloun Wellness Hotel Hasištejn**** jest pięknie położony pośród malowniczych Rudaw Czeskich – zwartego pasma górskiego, które tworzy naturalną granicę pomiędzy Czechami a Niemcami. Lokalizacja pośród lasu pozwala znaleźć spokój i w pełni się zrelaksować, jest także bardzo ceniona przez sportowców – okolica oferuje trasy piesze, rowerowe i biegowe. W hotelu nie brakuje atrakcji i udogodnień dla rodzin, jest też co pozwiedzać.
Udogodnienia: Basen kryty, Wellness, Restauracja, Bar, Ogród / Park, Plac zabaw dla dzieci, Boisko sportowe, Pobyt z pupilem, Winda, Dla niepełnosprawnych, Parking, Płatność kartą

Lokalizacja

Pytloun Wellness Hotel Hasištejn**** znajduje się w pięknej zalesionej okolicy północno-zachodniej części Czech, na skraju Rudaw Czeskich, pomiędzy Pragą, Dreznem, a Karlowymi Warami.

Dojazdu samochodem

Najwygodniejszy dojazd prowadzi od strony niemieckiego Drezna (135 km), skąd należy kierować się na czeską miejscowość Cieplice, a następnie na Karlovy Vary. Od miejscowości Chomutów pozostaje już tylko 13 km – doliną na skraju gór, następnie trzeba skręcić w prawo w lokalną drogę 22322 (jest znak na Misto oraz zamek Hasištejn). Na ostatnich 4 km droga wspina się na zbocze, gdzie na wysokości ok. 600 m n.p.m. położona jest osada Misto oraz Pytloun Wellness Hotel Hasištejn**** (po drodze do zamku).

Odległość od Warszawy – 750 km, Krakowa – 640 km, Wrocławia – 400 km, Pragi – 100 km.

Dojazd pociągiem i autobusem

Duża stacja kolejowa w czeskim Chomutovie znajduje się 13 km od hotelu.

Pokój 2-os. superior

Komfortowy pokój z łazienką i widokiem na góry

Oferta

BB, Oferta zwrotna (P4FD-Z, 21776)

Oferta zawiera

- Możliwość anulacji do 7 dni przed przyjazdem
- Codzienne śniadania
- Dostęp do basenu, saun i jacuzzi (od 8:00 do 19:00)
- Powitalny drink dla każdej z osób dorosłych
- Dostęp do sali zabaw dla dzieci
- Internet Wi-Fi
- Podatek VAT

Oferta nie zawiera

- Opłata klimatyczna
- Pozostałe usługi hotelu

Pokój 4-os. family deluxe

Komfortowy 2-poziomowy pokój z łazienką, sypialnią na dole i sypialnią na antresoli oraz widokiem na góry

• Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

6. najwyższa ocena z 246 hoteli w Rudawy

Pavlína S.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.3. - 26.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Pytloun Wellness hotel Hasištejn Ocena: 4/5 Czechy, Rudawy

Dzień dobry, już wczoraj napisałem do hotelu. Wcale nie byliśmy zadowoleni z wycieczki. W przeszłości podróżowałem z Waszym CK kilka razy. W zeszłym roku pojechaliśmy z mężem na Rodos i wszystko było świetnie. Na początku ustalenia z CA były bardzo trudne, kilka osób mówiło mi, że trasa nie jest możliwa, ale muszę pochwalić Michaelę, która nas uratowała i wszystko zorganizowała perfekcyjnie, więc naprawdę to doceniam!!!! Ogólne podsumowanie hotelu to tragedia, pan dostał go na 40 urodziny i dlatego bardzo zależało mi na tym, żeby nam się podobało. Hotel z zewnątrz wygląda pięknie, zdjęcia i opis na stronie świetne, niestety rzeczywistość jest inna i bardzo się rozczarowaliśmy. Byłbym szczęśliwy, gdyby hotel nie pobierał od Państwa żadnych opłat za nasze usługi i moglibyśmy wykorzystać voucher gdzie indziej.

Zakwaterowanie ma trochę za sobą, ale wciąż wystarczy. Ponownie, daleko mu do 4 gwiazdek. Telewizor jest mały, daleko od łóżka, prysznic jest mały, czystość pokoju jest zadowalająca, ale naprawdę spodziewałeś się więcej. Przez cały pobyt w pokoju panował straszny hałas.

Jedzenie było naprawdę kiepskie, śniadanie zawsze nie było uzupełniane, nie sprzątane. W pewnym momencie dojechałem, nic tam nie było, ani jajek, ani owoców, były one wszędzie porozrzucane na naleśnikach. Stoły nie sprzątane, obrusy poplamione, okruszki, zużyte sztućce. Znów obiad, obsługa w ogóle nie zwróciła na nas uwagi, na bilet czekaliśmy 20 minut, jedzenie bez pomysłu i smaku, niesolone, nietłuste. Codziennie coś było nie tak w menu. zupa bez mięsa, następnego dnia napisano rosół, kelner przyniósł pomidora itp. itd. Napoje kiepskiej jakości, ciepłe prosecco, słabo przygotowana kawa, 2 espresso z jednej porcji kawy, tiramisu które było w 10% podobne do to i mógłbym tu pisać jeszcze przez godzinę. Obsługa jest naprawdę tragiczna, a jakość jedzenia jest naprawdę słaba w porównaniu do innych 3 hoteli. Gdyby coś takiego wydarzyło się w pensjonacie za połowę ceny, to powiedziałbym, no cóż, czego się spodziewaliśmy. Ale za tę cenę nie mogę zaakceptować hotelu tej kategorii, a wydaje mi się to oszukiwaniem klienta i to nieprzyzwoicie!

Słaba jakość! Skaleczyłem się w palec, chciałem opatrunek w recepcji - nie mamy apteczki, strefa wellness jest mała, niewygodna, basen zimny, jacuzzi letnie, sauna w porządku, ale był hałas z kręgielni - ogólnie wszystko było źle załatwione. Recepcjonista w barze restauracji - nie rozumiem tego, to zupełnie nieadekwatne do możliwości hotelu.Kiedy ktoś je śniadanie, ludzie wokół niego idą wymeldować się z walizkami i dzwonią do recepcjonisty, który jest po prostu zabranie szynki na bankiet nie wygląda profesjonalnie, pijąc kawę słuchasz, co się dzieje, recepcjonistka przeprasza pozostałych gości za ich niezadowolenie. Sala zabaw też słabo zaaranżowana, rzutki nie działają, kącik dla dzieci trochę zaniedbany - nie korzystaliśmy, ale sprawdzałem, bo często podróżujemy z dziećmi. Wszystko jest niechlujne, niezadowalające, złej jakości. Gdyby chociaż był miły kelner, który by machał, rozwiązywał wszystko i uśmiechał się, to można by czegoś spróbować, ale to było naprawdę kiepskie i nic takiego mi się nigdy nie przydarzyło ani w Czechach, ani za granicą.

Okolica hotelu przepiękna, spokój Boży, przyjemna na spacery po okolicy.

Josef T.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.3. - 13.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Pytloun Wellness hotel Hasištejn Ocena: 4/5 Czechy, Rudawy

Pełne wykorzystanie i satysfakcja z oferowanych usług, piękna otaczająca przyroda.

Wszystko w jak najlepszym porządku, bez uwag.

Odpowiadająca temu hotelowi jakość posiłków z obiadokolacją, zadowolenie.

Bowling, wellness na pożądanym poziomie, satysfakcja.

Pavlína S.

Pytloun Wellness hotel Hasištejn Ocena: 4/5 Czechy, Rudawy

Okolica hotelu przepiękna, spokój Boży, przyjemna na spacery po okolicy.

Josef T.

Pytloun Wellness hotel Hasištejn Ocena: 4/5 Czechy, Rudawy

Wszystko w jak najlepszym porządku, bez uwag.

Odpowiadająca temu hotelowi jakość posiłków z obiadokolacją, zadowolenie.

Bowling, wellness na pożądanym poziomie, satysfakcja.

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.11. - 22.11.2023 Oceniono: Listopad 2023

Pytloun Wellness hotel Hasištejn Ocena: 4/5 Czechy, Rudawy

Ogólnie rzecz biorąc, jest to ładny hotel. Jednak udając się do takiego miejsca, prawdopodobnie wybierasz się na relaks i chwilę czasu w SPA. A temperatura w saunie poniżej 60 stopni Celsjusza jest znacznie niższa niż oczekiwano. Podczerwień była wyłączona, a kiedy próbowałem ją wyłączyć, nie mogłem uzyskać temperatury wyższej niż 33 stopnie.

Lenka S.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.8. - 27.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Pytloun Wellness hotel Hasištejn Ocena: 4/5 Czechy, Rudawy

Wszystko było w porządku, pokój był czysty, personel był miły, a na śniadanie był duży wybór jedzenia.

Jitka Z.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.5. - 28.5.2023 Oceniono: Maj 2023

Pytloun Wellness hotel Hasištejn Ocena: 4/5 Czechy, Rudawy

Spokojna okolica, piękny krajobraz. Wydawało się, że jest kilka tras dla pieszych turystów. Dla rowerzystów jest pewnie więcej, ale z górki na górkę.

Wszystkie obszary w hotelu były czyste, przyjemne siedzenie na zewnątrz przed hotelem. przestronny pokój. Z zadowoleniem przyjęliśmy możliwość zwierzaka i jego spacery we wczesnych godzinach porannych.

Jedzenie wyśmienite - obfite śniadania w formie szwedzkiego stołu, kolacje - do wyboru trzy dania + zupa i deser.

Przyjemny personel i obsługa.