Hotel Ski Stoh

Ocena: 3/5

Czechy, Karkonosze, Szpindlerowy Młyn

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Po rekonstrukcji Na stoku narciarskim

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • TV TV tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw Kącik dziecięcy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bar Bar tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 7 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,3 / 5

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,1 / 5

25. najwyższa ocena z 1102 hoteli w Karkonosze

Simona B.

Ocena 1,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 22.5. - 26.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Ski Stoh Ocena: 3/5 Czechy, Karkonosze

Zdecydowanie nie polecam tego hotelu - moje doświadczenia były szokujące i nie do zaakceptowania. Pierwsze wakacje we trójkę z małym synkiem (który musiał słuchać agresywnego krzyku właściciela przed naszym pokojem). Niestety, zostały tylko dwa zdjęcia, chcieliśmy od razu wyjść.

Zdecydowanie nie polecam tego hotelu - moje doświadczenia były szokujące i nie do zaakceptowania. Pierwsze wakacje we trójkę z małym synkiem (który musiał słuchać agresywnego krzyku właściciela przed naszym pokojem). Niestety, zostały tylko dwa zdjęcia, chcieliśmy od razu wyjść.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Po przyjeździe dostaliśmy pokój, który był w bardzo złym stanie – dziura w drzwiach toalety, uszkodzone meble – szafa bez uchwytów, zły stan prysznica, brud pod meblami (był z nami 12-miesięczny syn, który raczkował po podłodze), uszkodzone rolety i widoczne ślady zaniedbania. Bardzo zakurzona i brudna filtracja w łazience i toalecie (niewystarczająca konserwacja). Mimo wszystko wzięliśmy ten pokój. Nie będziemy zajmować się błędami, które prawdopodobnie nie zostały naprawione od dłuższego czasu i tak czy inaczej nie mielibyśmy szansy ich naprawić podczas naszego pobytu. Tak czy inaczej chcieliśmy spędzić większość czasu na łonie natury. Właściciel później oskarżył nas, bez żadnych dowodów, o uszkodzenie drzwi toalety (dziura powstała prawdopodobnie od kopnięcia w drzwi – nie pomyślałem, żeby zrobić zdjęcie dziury w drzwiach, którą każdy musiał zauważyć, skoro w ogóle sprawdzili pokój przed naszym przybyciem).

Wyżywienie
Jedzenie było dla mojego męża rozczarowaniem – niewielki wybór i naprawdę słaba jakość dań. Jestem mniej wymagający, więc dla mnie jest to przeciętne.

Obsługa w hotelu
Nikt nie zaoferował drinka powitalnego opisanego na stronie internetowej. Ale ja sam na pewno nie będę im o tym przypominał. Kelner Pavel był bardzo miły, podobnie jak cała obsługa. Pewnego wieczoru właściciel zagadnął nas, był nadal miły i ogólne wrażenie z pobytu było nadal dobre. Wszystko się zmieniło, kiedy przedwczoraj agresywnie nas fałszywie oskarżył. To, co nastąpiło później, przekroczyło wszelkie granice. Właścicielka agresywnie rzuciła się na męża, krzycząc, obrażając go i zachowując się groźnie. Zagroził, że wezwie na nas policję, ale w tamtej chwili miałem ochotę sam zadzwonić na policję. W tej sytuacji poczuliśmy się naprawdę zagrożeni i przestraszeni. Oczekiwałam przynajmniej podstawowej przyzwoitości i profesjonalnego podejścia, a dostałam tylko upokorzenie i agresję. Na tego rodzaju zachowania nie ma miejsca w żadnym ośrodku noclegowym. Po tym konflikcie podjęliśmy decyzję o natychmiastowym opuszczeniu hotelu, mimo że zapłaciliśmy za kolację, nocleg i śniadanie.

review_paragraph_heading_18
Wybraliśmy program według własnych preferencji, a kelner także nam doradził. Byliśmy bardzo zadowoleni z programu i przyrody.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Zdeněk L.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.8. - 1.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Ski Stoh Ocena: 3/5 Czechy, Karkonosze

Wszystko było w porządku, ale materace w pokoju były dość twarde.

Wszystko było w porządku, ale materace w pokoju były dość twarde.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Simona B.

Ocena 1,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 22.5. - 26.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Ski Stoh Ocena: 3/5 Czechy, Karkonosze

Zdecydowanie nie polecam tego hotelu - moje doświadczenia były szokujące i nie do zaakceptowania. Pierwsze wakacje we trójkę z małym synkiem (który musiał słuchać agresywnego krzyku właściciela przed naszym pokojem). Niestety, zostały tylko dwa zdjęcia, chcieliśmy od razu wyjść.

Zdecydowanie nie polecam tego hotelu - moje doświadczenia były szokujące i nie do zaakceptowania. Pierwsze wakacje we trójkę z małym synkiem (który musiał słuchać agresywnego krzyku właściciela przed naszym pokojem). Niestety, zostały tylko dwa zdjęcia, chcieliśmy od razu wyjść.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Po przyjeździe dostaliśmy pokój, który był w bardzo złym stanie – dziura w drzwiach toalety, uszkodzone meble – szafa bez uchwytów, zły stan prysznica, brud pod meblami (był z nami 12-miesięczny syn, który raczkował po podłodze), uszkodzone rolety i widoczne ślady zaniedbania. Bardzo zakurzona i brudna filtracja w łazience i toalecie (niewystarczająca konserwacja). Mimo wszystko wzięliśmy ten pokój. Nie będziemy zajmować się błędami, które prawdopodobnie nie zostały naprawione od dłuższego czasu i tak czy inaczej nie mielibyśmy szansy ich naprawić podczas naszego pobytu. Tak czy inaczej chcieliśmy spędzić większość czasu na łonie natury. Właściciel później oskarżył nas, bez żadnych dowodów, o uszkodzenie drzwi toalety (dziura powstała prawdopodobnie od kopnięcia w drzwi – nie pomyślałem, żeby zrobić zdjęcie dziury w drzwiach, którą każdy musiał zauważyć, skoro w ogóle sprawdzili pokój przed naszym przybyciem).

Wyżywienie
Jedzenie było dla mojego męża rozczarowaniem – niewielki wybór i naprawdę słaba jakość dań. Jestem mniej wymagający, więc dla mnie jest to przeciętne.

Obsługa w hotelu
Nikt nie zaoferował drinka powitalnego opisanego na stronie internetowej. Ale ja sam na pewno nie będę im o tym przypominał. Kelner Pavel był bardzo miły, podobnie jak cała obsługa. Pewnego wieczoru właściciel zagadnął nas, był nadal miły i ogólne wrażenie z pobytu było nadal dobre. Wszystko się zmieniło, kiedy przedwczoraj agresywnie nas fałszywie oskarżył. To, co nastąpiło później, przekroczyło wszelkie granice. Właścicielka agresywnie rzuciła się na męża, krzycząc, obrażając go i zachowując się groźnie. Zagroził, że wezwie na nas policję, ale w tamtej chwili miałem ochotę sam zadzwonić na policję. W tej sytuacji poczuliśmy się naprawdę zagrożeni i przestraszeni. Oczekiwałam przynajmniej podstawowej przyzwoitości i profesjonalnego podejścia, a dostałam tylko upokorzenie i agresję. Na tego rodzaju zachowania nie ma miejsca w żadnym ośrodku noclegowym. Po tym konflikcie podjęliśmy decyzję o natychmiastowym opuszczeniu hotelu, mimo że zapłaciliśmy za kolację, nocleg i śniadanie.

review_paragraph_heading_18
Wybraliśmy program według własnych preferencji, a kelner także nam doradził. Byliśmy bardzo zadowoleni z programu i przyrody.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Zdeněk L.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.8. - 1.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Ski Stoh Ocena: 3/5 Czechy, Karkonosze

Wszystko było w porządku, ale materace w pokoju były dość twarde.

Wszystko było w porządku, ale materace w pokoju były dość twarde.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Robert K.

Ocena 4,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.8. - 29.8.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Ski Stoh Ocena: 3/5 Czechy, Karkonosze

Jakość zakwaterowania pod względem wyposażenia była na przyzwoitym poziomie, w pokojach mogła być lodówka i czajnik. Korzystaliśmy wyłącznie ze śniadań z oferowanych posiłków, menu było standardowe jak na hotel ***. Nie korzystaliśmy z pozostałych usług hotelu.

Jakość zakwaterowania pod względem wyposażenia była na przyzwoitym poziomie, w pokojach mogła być lodówka i czajnik. Korzystaliśmy wyłącznie ze śniadań z oferowanych posiłków, menu było standardowe jak na hotel ***. Nie korzystaliśmy z pozostałych usług hotelu.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marie K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.7. - 30.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Ski Stoh Ocena: 3/5 Czechy, Karkonosze

zadowolenie

zadowolenie

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
zadowolenie

Wyżywienie
smakowity, satysfakcja

Obsługa w hotelu
zadowolenie

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Patrik H.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.7. - 21.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Ski Stoh Ocena: 3/5 Czechy, Karkonosze

Biorąc pod uwagę, że regularnie odwiedzamy to miejsce i byliśmy w tym hotelu kilka razy, mogę powiedzieć, że ten hotel jest jednym z nielicznych podmiotów gospodarczych, w których widać wyraźny wysiłek w celu poprawy usług dla wszystkich trwałych wpływów zewnętrznych i wewnętrznych i utrzymuje nieosiągalny stosunek stosunku jakości usług do ceny We wszystkich odwiedzanych okolicznych podmiotach gospodarczych w regionie karkonoskim zauważyliśmy wyraźny spadek jakości usług przy bezsensownym wzroście cen. Nie znaleźliśmy żadnych zastrzeżeń do usług hotelu z punktu widzenia klienteli turystycznej i byliśmy w pełni usatysfakcjonowani.

Biorąc pod uwagę, że regularnie odwiedzamy to miejsce i byliśmy w tym hotelu kilka razy, mogę powiedzieć, że ten hotel jest jednym z nielicznych podmiotów gospodarczych, w których widać wyraźny wysiłek w celu poprawy usług dla wszystkich trwałych wpływów zewnętrznych i wewnętrznych i utrzymuje nieosiągalny stosunek stosunku jakości usług do ceny We wszystkich odwiedzanych okolicznych podmiotach gospodarczych w regionie karkonoskim zauważyliśmy wyraźny spadek jakości usług przy bezsensownym wzroście cen. Nie znaleźliśmy żadnych zastrzeżeń do usług hotelu z punktu widzenia klienteli turystycznej i byliśmy w pełni usatysfakcjonowani.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Całkowicie odpowiadające trzem gwiazdkom, powiedziałbym, że chciałbym, aby standard zaczął się tutaj w Czechach.

Wyżywienie
Bez zastrzeżeń.

Obsługa w hotelu
W porównaniu z poprzednim razem otoczenie przed hotelem uległo poprawie, co zwiększa komfort osób przyjeżdżających i przebywających w hotelu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 5 °C temperatura w nocy 3 °C

  • Temperatura powietrza -2 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Niski sezon
  6. Czerwiec: Dobry
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Najlepszy