Hotel Pyramida

Czechy, Czechy Zachodnie, Franciszkowe Łaźnie

Specjalne pozostaje na ból pleców Spa & Wellness z basenem Przy ogrodzeniuObok zagrody z danielami, strusiami i kangurami

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Plac zabaw Plac zabaw tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Doskonały (Na podstawie 6 opinii)

19. najwyższa ocena z 759 hoteli w Czechy Zachodnie

Jaroslav F.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.7. - 25.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Rozsądny standard z elementami ponadstandardowymi - wygodne łóżka, dywany, wszędzie czysto.Doceniliśmy windę i wypożyczalnię wózków bagażowych. Transport z samochodu do pokoju (i odwrotnie na koniec) był całkowicie bezproblemowy. Naprawdę dużym atutem był bardzo miły i pomocny personel hotelu i jego usługi spa! Korzystaliśmy również z usług fryzjerskich bezpośrednio w hotelu. A ci, którzy mają trudności z chodzeniem, mogą dojechać do centrum miasta iz powrotem samochodem elektrycznym (z kierowcą). Wypróbowaliśmy również nowy kryty basen i inne części operacji balneo - świetnie! Nie było też problemów z parkowaniem, co zapewne będzie wyglądało inaczej w centrum miasta. Jest to spokojne miejsce z pełną obsługą. W pobliżu hotelu znajduje się małe zoo, które należy do niego. Znajdziecie tu wybiegi z danielami, wybieg ze strusiami (odpowiednio z emu lub nadu), wolierę z różnymi ptakami (kilka gatunków bażantów, gołębie, a nawet papużki).

Wystarczająco zróżnicowany wybór, bez ekstrawagancji, ale zawsze bardzo smacznie iw więcej niż wystarczającej ilości! Sałatki były doskonałe i zawsze coś dla słodyczy! Doceniliśmy doskonałą poranną kawę, zarówno w ekspresie, jak iw serwowanym czajniku.

Były na wysokim poziomie. Nie wiem, czy jest coś, z czym recepcjonistka lub inni pracownicy hotelu, w tym część leczniczo-relaksacyjna, by sobie nie poradzili...

Tutaj podczas naszego domowego pobytu zastąpił go park zdrojowy i przylegające do hotelu mini zoo. Byliśmy zadowoleni z obu.

Eva J.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.12. - 4.12.2022 Oceniono: Grudzień 2022

Wszystko w porządku

Dzięki szefom kuchni. Świetne gotowane jedzenie, dużo wszystkiego.

Wszyscy byli mili i pomocni.

Jaroslav F.

Eva J.

Wszystko w porządku

Dzięki szefom kuchni. Świetne gotowane jedzenie, dużo wszystkiego.

Wszyscy byli mili i pomocni.