Aktualne do Czarnogóry

Hotel Palmon Bay Spa

Ocena: 4/5

Czarnogóra, Herceg Novi, Igalo

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 2 905 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Naszym zdaniem

Elegancki hotel składający się z dwóch budynków, dogodnie usytuowany przy plaży i blisko centrum, pośród malowniczych pejzaży. Prywatna plaża, basen, 204 pokoje i apartamenty, wellness & spa, centrum biznesowe, restauracja a la carte na tarasie dachowym. 

Położenie

Przy plaży z platformą, (plaża oddzielona od hotelu promenadą), ok. 3 km od centrum pięknego miasta Herceg Novi, ok. 27 km od Tivatu, 26 km od Dubrownika, ok. 115 km od lotniska w Podgoricy. W pobliżu są bary i restauracje.

Wyposażenie

Recepcja 24 h, winda, kącik czytelniczy, bezpłatne łącza Wi-Fi w lobby, restauracja główna, piano bar, pool bar, lemon bar na parterze hotelowym z tarasem, restauracja a'la carte Olive Terrace na tarasie 5.piętra (kuchnia śródziemnomorska i lokalna), sala konferencyjna, bezpłatny parking.

Pokoje

Deluxe Balcony - ok. 25 m2, dla maksymalnie trzech osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, sejf, minibar (za opłatą), prywatna łazienka (prysznic, suszarka do włosów), balkon.
Deluxe SeaSide Balcony - ok. 25 m2, dla maksymalnie trzech osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, sejf, minibar (za opłatą), prywatna łazienka (prysznic, suszarka do włosów), balkon od strony morza.
Standard - ok. 18 m2, dla maksymalnie dwóch osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łózka pojedyncze, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, sejf, minibar (za opłatą), prywatna łazienka (prysznic, suszarka do włosów).
Standard Balcony - ok. 18 m2, dla maksymalnie dwóch osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łózka pojedyncze, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, sejf, minibar (za opłatą), prywatna łazienka (prysznic, suszarka do włosów), balkon.
Standard SeaSide Balcony - ok. 18 m2, dla maksymalnie dwóch osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łózka pojedyncze, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, sejf, minibar (za opłatą), prywatna łazienka (prysznic, suszarka do włosów), balkon od strony morza.
Superior Balcony - ok. 38 m2, mogący zakwaterować do trzech osób, jedno łóżko podwójne i sofa, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, sejf, minibar (za opłatą), prywatna łazienka (prysznic, suszarka do włosów), balkon.
Superior SeaView Balcony - k. 38 m2, mogący zakwaterować do trzech osób, jedno łóżko podwójne i sofa, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, sejf, minibar (za opłatą), prywatna łazienka (prysznic, suszarka do włosów), balkon od strony morza.

Wyżywienie

BB (Bed and Breakfast) - śniadanie w formie bufetu,
HB (Half Board) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji dodatkowo płatne.

Sport i rozrywka

Basen zewnętrzny z widokiem na morze, leżaki i parasole słoneczne przy basenie. Za opłatą centrum SPA: łaźnia turecka, sauna fińska, sauna na podczerwień, pokój solankowy, masaże.

Dzieci

Brodzik dla dzieci.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Informacje dodatkowe

Na miejscu wymagana jest płatność za taksę turystyczną (podatek) - koszt w zależności od standardu obiektu, od 0,5- 4 EUR/dzień/osobę

Informacje o lotach liniami LOT, Wizz Air

Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany za dopłatą.
WIZZ Priority:
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagaz
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
///
Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).  
Bagaż rejestrowany za dopłatą.
Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.
Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
 

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1.5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 25 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Opinie o hotelu

Doskonały (Na podstawie 3 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 5,0 / 5

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,8 / 5

Cena 4,8 / 5

7. najwyższa ocena z 1117 hoteli w Czarnogóra

András Mészáros

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 21.8. - 28.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Palmon Bay Spa Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

Podróżowaliśmy własnym samochodem, nie korzystaliśmy z płatnej drogi, więc podróż trwała dłużej, ale zobaczyliśmy więcej.

Podróżowaliśmy własnym samochodem, nie korzystaliśmy z płatnej drogi, więc podróż trwała dłużej, ale zobaczyliśmy więcej.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Trochę trudno było znaleźć, może dlatego, że system nawigacji to zmienił. Czystość w obiekcie, jedzenie, serwis plażowy – wszystko napisane wielkimi literami.

Wyżywienie
Tylko pozytywnie, dobrze, dużo, duży wybór.

Obsługa w hotelu
Wszystko, czego użyliśmy, było dobre.

Plaża
Czyste, schludne i zadbane.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Sylva

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.7. - 7.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Palmon Bay Spa Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

Hotel jest czysty, ładny i panuje w nim przyjemne otoczenie.

Hotel jest czysty, ładny i panuje w nim przyjemne otoczenie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czystość, miła i pomocna obsługa.

Wyżywienie
Śniadanie - średni wybór

Obsługa w hotelu
Dostępność usług takich jak pralnia, siłownia, masaże i wiele innych.

Plaża
Czysto, przyjemnie, ręczniki zapewnione, restauracja – obsługa donosiła napoje i przekąski do leżaków, gdziekolwiek się dało. Plaża była bezpieczna, strzeżona przez ochronę i ratownika.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

András Mészáros

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 21.8. - 28.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Palmon Bay Spa Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

Podróżowaliśmy własnym samochodem, nie korzystaliśmy z płatnej drogi, więc podróż trwała dłużej, ale zobaczyliśmy więcej.

Podróżowaliśmy własnym samochodem, nie korzystaliśmy z płatnej drogi, więc podróż trwała dłużej, ale zobaczyliśmy więcej.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Trochę trudno było znaleźć, może dlatego, że system nawigacji to zmienił. Czystość w obiekcie, jedzenie, serwis plażowy – wszystko napisane wielkimi literami.

Wyżywienie
Tylko pozytywnie, dobrze, dużo, duży wybór.

Obsługa w hotelu
Wszystko, czego użyliśmy, było dobre.

Plaża
Czyste, schludne i zadbane.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Sylva

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.7. - 7.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Palmon Bay Spa Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

Hotel jest czysty, ładny i panuje w nim przyjemne otoczenie.

Hotel jest czysty, ładny i panuje w nim przyjemne otoczenie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czystość, miła i pomocna obsługa.

Wyżywienie
Śniadanie - średni wybór

Obsługa w hotelu
Dostępność usług takich jak pralnia, siłownia, masaże i wiele innych.

Plaża
Czysto, przyjemnie, ręczniki zapewnione, restauracja – obsługa donosiła napoje i przekąski do leżaków, gdziekolwiek się dało. Plaża była bezpieczna, strzeżona przez ochronę i ratownika.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ján M.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 17.7. - 24.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Palmon Bay Spa Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

Urlop przebiegł bezproblemowo i ku naszemu zadowoleniu. Do dobrego samopoczucia przyczyniła się również idealna pogoda.

Urlop przebiegł bezproblemowo i ku naszemu zadowoleniu. Do dobrego samopoczucia przyczyniła się również idealna pogoda.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest nowy i nowoczesny. Pokoje, hotel i jego otoczenie są zadbane i czyste. Na terenie hotelu, przy basenie i na plaży hotelowej jest dużo zieleni, która jest regularnie utrzymywana.

Wyżywienie
Śniadanie w formie bufetu nam odpowiadało. Obsługa stale uzupełniała zapasy, jeśli czegoś brakowało. Brakowało nam trochę warzyw i owoców. 3-4 kelnerów stale dbało o czystość w jadalni. Brakowało nam nieco większego wyboru makaronów, nie tylko w restauracji hotelowej, ale także w restauracjach na mieście. Ogólnie rzecz biorąc, posiłki były ładnie podane i smaczne. I w rozsądnej cenie.

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelu była przyjazna i zawsze chętna do pomocy.

Plaża
Hotel posiadał własną plażę, dostępną tylko dla gości hotelowych. Dno morskie było piaszczyste, przez co woda wydawała się brudna. Dno opadało stopniowo i bardzo powoli. Około 50 m od brzegu głębokość wynosiła zaledwie około 1,60 m. Była ona w pełni wystarczająca do normalnego pływania i zabawy w wodzie, a dzięki płaskiemu, piaszczystemu dnie nadawała się również dla mniejszych dzieci. Sama plaża była kamienista, a hotelowe leżaki i parasole były bezpłatne. Część plaży stanowił kamienny pomost. Na plaży znajdował się również basen hotelowy z barem. Zajętość leżaków nigdy nie była stuprocentowa i zawsze można było znaleźć wolny leżak. Ze względu na piaszczyste i stosunkowo płytkie dno plaża nie nadawała się do nurkowania z rurką.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Janusz

Ocena 4,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Palmon Bay Spa Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

Bardzo dobry hotel, warty polecenia. Przede wszystkim bliskość plaży i basenu należącego do hotelu. Plaża żwirowo-piaszczysta, ale dno morskie piaszczyste, dla dzieci i słabo pływających duży odcinek płytki i ponieważ to zatoka praktycznie bez większych fal. Przy basenie bar. Hotel nowoczesny, z krytym dużym basenem, z jacuzzi. saunami. W restauracji zarówno przy śniadaniu jak i obiado-kolacji duży wybór dań. Na dachu hotelu z pięknym widokiem na zatokę druga restauracja z codzienną muzyką "na żywo". W okolicy liczne restauracje, kawiarnie ,sklepy. Kilka metrów od hotelu agencja turystyczna oferująca w niewygórowanych cenach atrakcje turystyczne Montenegro. Również kilka metrów od hotelu przystanek autobusowy. Za 70 centów można dojechać do starej części miasta Hercog-Novi (bilety kupuje się w autobusie) .

.

Bardzo dobry hotel, warty polecenia. Przede wszystkim bliskość plaży i basenu należącego do hotelu. Plaża żwirowo-piaszczysta, ale dno morskie piaszczyste, dla dzieci i słabo pływających duży odcinek płytki i ponieważ to zatoka praktycznie bez większych fal. Przy basenie bar. Hotel nowoczesny, z krytym dużym basenem, z jacuzzi. saunami. W restauracji zarówno przy śniadaniu jak i obiado-kolacji duży wybór dań. Na dachu hotelu z pięknym widokiem na zatokę druga restauracja z codzienną muzyką "na żywo". W okolicy liczne restauracje, kawiarnie ,sklepy. Kilka metrów od hotelu agencja turystyczna oferująca w niewygórowanych cenach atrakcje turystyczne Montenegro. Również kilka metrów od hotelu przystanek autobusowy. Za 70 centów można dojechać do starej części miasta Hercog-Novi (bilety kupuje się w autobusie) .

.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 13 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować