Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Ocean Paradise Resort & Spa

Ocena: 4/5

Zanzibar, Kiwengwa, Kiwengwa

Zjawiskowa piaszczysta plaża i egzotyczny ogród Wyborna kuchnia z różnorodnymi potrawami Kameralna atmosfera - tylko 98 pokoi Profesjonalna obsługa z indywidualnym podejściem

Więcej o hotelu

od 7 141 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 22 800

Naszym zdaniem

Idyllicznie usytuowany hotel, otoczony pięknym ogrodem tropikalnym, przy plaży. Okrągłe domki pokryte dachami z liści palmowych, widoki zapierające dech w piersiach, wspaniała obsługa, spokojna atmosfera, wyśmienita kuchnia, oferta rekreacyjna, sportowa i edukacyjna.

Położenie

Na północno-wschodnim wybrzeżu Zanzibaru, przy piaszczystej plaży w Kiwengwa, w otoczeniu ogrodu palmowego (6,5 ha), ok. 50 km od lotniska w Stone Town. 

Wyposażenie

Lobby z całodobową recepcją na wzniesieniu, 3 restauracje (główna dwupiętrowa  z tarasem -  panoramiczny widok na ocean, Jahazi Restaurant  przy basenie - przekąski, pizza, dania regionalne, Mawimbi Restaurant przy plaży), bar przy basenie, Bahari Bar&Lounge, sala konferencyjna, bezpłatne łącza Wi-Fi, sklepik z pamiątkami, biuro informacji turystycznej, kantor, pralnia, room- service, biblioteczka.

Pokoje

Pokoje nawiązujące stylem do tradycyjnej wioski afrykańskiej; posiadają łazienkę z prysznicem, wc, suszarką do włosów, klimatyzację, wentylator sufitowy, moskitiery, telewizję satelitarną, telefon, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, łącza Wi-Fi (odpłatnie), balkon, taras lub patio. Powierzchnia całkowita - ok. 49 m kw.
Standard garden - na pierwszym tarasie hotelowym (bliżej recepcji/dalej od oceanu), ok. 250 m od basenu i plaży, widok na ogród i hotel
Superior garden - na drugim tarasie hotelowym, między strefą standard garden i superior rooms, ok. 200 m od basenu i plaży,  widok na ogród i hotel
Superior room - na trzecim tarasie terenu hotelowego, dalej od recepcji, bliżej plaży i basenu (50-130 m), restauracji Jahazi i barów przy basenie, widok na ogród. 

Wyżywienie

HB - śniadania i kolacje
FB - śniadania, obiady i kolacje
Napoje do obiadów i kolacji płatne
All Inclusive -  śniadania, obiady i kolacje, podwieczoreki, napoje bezalkoholowe, soki, kawa, herbata, alkohole lokalne w wyznaczonych barach od godz. 10.00 do 23.00.

Sport i rozrywka

Kompleks basenów w kształcie laguny, centrum nurkowe, windusurfing, kajaki, żaglówki, katamaran, siatkówka plażowa, bilard, rzutki, tenis stołowy, spa (gabinety zabiegowe, sauna, łaźnia, salon wypoczynkowy, fitness center), wypożyczalnia rowerów, tradycyjna muzyka na żywo, lekkie animacje, nauka języka suahili, warsztaty wyplatania tradycyjnych koszy, wycieczki do pobliskiej wioski.  

Dla dzieci

Basen dla dzieci, opiekunka (odpłatnie), wysokie krzesełka w restauracji, w sezonie animacje. 

COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Przelot

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Linie lotnicze

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
//
Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm. 
(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.
Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Nawet jeśli leci dziecko z rodzicem. Jedyną gwarancją miejsc obok siebie jest zakup konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha)
Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html
//
Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg.
Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu
//
Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp
//
Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule)
Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/
//
Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie)
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 5 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.
Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

Wizy

Od obywateli RP wymagana jest wiza. Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa. Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD.
Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie. 
Wiza jest ważna na całym terytorium państwa. Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru.
Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 1 USD za osobę za noc. Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Szczepienia

Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.

Cena nie zawiera

Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.
Od 1.07.2023 wysokość podatku turystycznego wynosi:
* dla hoteli 4-5* - 5 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 2-3* - 4 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 1* i innych - 2 usd za osobę za dzień.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,8 / 5
Travelplanet

Fantastyczny (Na podstawie 22 opinii)

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 4,9 / 5

Okolica 4,6 / 5

Cena 4,8 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

7. najwyższa ocena z 262 hoteli w Zanzibar

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.9. - 10.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Wakacje były najlepsze z najlepszych. Było naprawdę tak jak chcieliśmy. Jedzenie jest doskonałe, zakwaterowanie jest świetne, przyroda jest niesamowita. Miły personel, wszystko na wysokim poziomie. Wybraliśmy kilka wycieczek i było warto. Szkoda, że nie wybraliśmy safari. Bo jest bardzo drogo, ale następnym razem wolę jechać niż oszczędzać.

Wakacje były najlepsze z najlepszych. Było naprawdę tak jak chcieliśmy. Jedzenie jest doskonałe, zakwaterowanie jest świetne, przyroda jest niesamowita. Miły personel, wszystko na wysokim poziomie. Wybraliśmy kilka wycieczek i było warto. Szkoda, że nie wybraliśmy safari. Bo jest bardzo drogo, ale następnym razem wolę jechać niż oszczędzać.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Sprzątanie dwa razy dziennie, możliwość prania bielizny osobistej, minibar, telewizor, około 20:00 przyszły sprzątaczki, aby pościelić łóżka i rozpiąć siatkę ochronną wokół łóżka (ochrona przed komarami i jaszczurkami).Łazienka i toaleta były czyste, ale nic wymyślny. Należy uważać, aby nie zostawiać żadnych rzeczy osobistych na balkonach. Lemury i wrony kradną go lub rozrzucają po całym hotelu. W całym hotelu było dużo personelu. Ochrona, dużo ogrodników, muszę zaznaczyć, że wszystko jest bardzo czyste, zawsze koszone i jest to piękny widok.

Wyżywienie
Rodzaje kuchni zmieniały się każdego wieczoru. Raz Włoch, Hindus, Zanzibar itd. Ogólnie wszystko nam się podobało, nigdy nie mówiliśmy, że czegoś nie lubimy. Śniadania, lunche i kolacje odbywały się w innych miejscach w hotelu.

Obsługa w hotelu
Pranie, wszystko było sprzątane, recepcja non-stop. Wszyscy mówili po angielsku, czasami było to dla nas trudne, ale daliśmy radę.

Plaża
Woda ciepła, dostęp do oceanu - glony, ale to normalne, chodziliśmy bez butów. Na plaży Masajowie często dosłownie „przypływają” i chcą cię wydać na pieniądze. Uważaj na nich. Za każdym razem, gdy ktoś chciał iść na plażę, gromadziło się co najmniej 10 Masajów i oferowało wszystko, co możliwe. Nie możesz im odmówić. Sprawiły, że kąpiel była dla nas trochę niewygodna, dlatego czasami wybieraliśmy opcję basenu. W przeciwnym razie można było pływać w czasie odpływu, odpływ trwał od lunchu do wieczora, kiedy ocean powrócił.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Tomas H.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.7. - 6.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Ośrodek był świetny.

Ośrodek był świetny.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było wygodne, wyposażenie pokoi skromne, ale zawsze czyste i zadbane.

Wyżywienie
Świetny.

Obsługa w hotelu
Wspaniały

Plaża
Odpływ sięgał do ok. 1,5 km.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.9. - 10.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Wakacje były najlepsze z najlepszych. Było naprawdę tak jak chcieliśmy. Jedzenie jest doskonałe, zakwaterowanie jest świetne, przyroda jest niesamowita. Miły personel, wszystko na wysokim poziomie. Wybraliśmy kilka wycieczek i było warto. Szkoda, że nie wybraliśmy safari. Bo jest bardzo drogo, ale następnym razem wolę jechać niż oszczędzać.

Wakacje były najlepsze z najlepszych. Było naprawdę tak jak chcieliśmy. Jedzenie jest doskonałe, zakwaterowanie jest świetne, przyroda jest niesamowita. Miły personel, wszystko na wysokim poziomie. Wybraliśmy kilka wycieczek i było warto. Szkoda, że nie wybraliśmy safari. Bo jest bardzo drogo, ale następnym razem wolę jechać niż oszczędzać.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Sprzątanie dwa razy dziennie, możliwość prania bielizny osobistej, minibar, telewizor, około 20:00 przyszły sprzątaczki, aby pościelić łóżka i rozpiąć siatkę ochronną wokół łóżka (ochrona przed komarami i jaszczurkami).Łazienka i toaleta były czyste, ale nic wymyślny. Należy uważać, aby nie zostawiać żadnych rzeczy osobistych na balkonach. Lemury i wrony kradną go lub rozrzucają po całym hotelu. W całym hotelu było dużo personelu. Ochrona, dużo ogrodników, muszę zaznaczyć, że wszystko jest bardzo czyste, zawsze koszone i jest to piękny widok.

Wyżywienie
Rodzaje kuchni zmieniały się każdego wieczoru. Raz Włoch, Hindus, Zanzibar itd. Ogólnie wszystko nam się podobało, nigdy nie mówiliśmy, że czegoś nie lubimy. Śniadania, lunche i kolacje odbywały się w innych miejscach w hotelu.

Obsługa w hotelu
Pranie, wszystko było sprzątane, recepcja non-stop. Wszyscy mówili po angielsku, czasami było to dla nas trudne, ale daliśmy radę.

Plaża
Woda ciepła, dostęp do oceanu - glony, ale to normalne, chodziliśmy bez butów. Na plaży Masajowie często dosłownie „przypływają” i chcą cię wydać na pieniądze. Uważaj na nich. Za każdym razem, gdy ktoś chciał iść na plażę, gromadziło się co najmniej 10 Masajów i oferowało wszystko, co możliwe. Nie możesz im odmówić. Sprawiły, że kąpiel była dla nas trochę niewygodna, dlatego czasami wybieraliśmy opcję basenu. W przeciwnym razie można było pływać w czasie odpływu, odpływ trwał od lunchu do wieczora, kiedy ocean powrócił.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Tomas H.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.7. - 6.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Ośrodek był świetny.

Ośrodek był świetny.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było wygodne, wyposażenie pokoi skromne, ale zawsze czyste i zadbane.

Wyżywienie
Świetny.

Obsługa w hotelu
Wspaniały

Plaża
Odpływ sięgał do ok. 1,5 km.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Viera G.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.3. - 22.3.2023 Oceniono: Marzec 2023

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Byliśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji. Polecam dla chcących odpocząć. Wspaniała atmosfera hotelu i miła obsługa.

Byliśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji. Polecam dla chcących odpocząć. Wspaniała atmosfera hotelu i miła obsługa.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Plaża
Dobry dostęp do plaży. Jedyne, co nam przeszkadzało, to to, że nie było sprzątane.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marek R.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 14.11. - 24.11.2022 Oceniono: Marzec 2023

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Ogólne wrażenie jest doskonałe. Od jedzenia, przez personel, po pokoje i usługi. Nie ma co krytykować.

Ogólne wrażenie jest doskonałe. Od jedzenia, przez personel, po pokoje i usługi. Nie ma co krytykować.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Adriena R.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 18.1. - 29.1.2023 Oceniono: Luty 2023

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

doskonały hotel, wyżywienie, zakwaterowanie, dostęp do plaży

doskonały hotel, wyżywienie, zakwaterowanie, dostęp do plaży

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
jedyną wadą jest śmierdząca zasłona prysznicowa

Wyżywienie
doskonały wybór, ale niektóre produkty śniadaniowe, na przykład kiełbaski i bekon, były dość suche i zimne

Plaża
doskonałe podczas przypływu, podczas odpływu morze jest za daleko

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni pn. - nd.: 8:00 - 23:00.

+48 71 771 76 55

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura wody 28 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować