Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Neptune Pwani Beach Resort & Spa

Zanzibar, Kiwengwa, Kiwengwa

Cudowna plaża z białym piaskiem Największy basen na Zanzibarze Niska zabudowa w tradycyjnym stylu Bogata infrastruktura sportowo-rekreacyjna

Więcej o hotelu

od 6 267 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 66 605

Naszym zdaniem

Czarujący hotel w tradycyjnym stylu afrykańskim, usytuowany w zacisznym miejscu nad oceanem, przy pięknej, białej plaży. Stylowe wnętrza, etniczne motywy, wspaniały ogród, relaksująca atmosfera, najwyższy standard. Idealne miejsce na luksusowy i romantyczny urlop.

Położenie

Na malowniczym wzgórzu, tuż przy piaszczystej plaży (bezpłatny serwis plażowy) na północno-wschodnim wybrzeżu, 45 km od stolicy Stone Town, 47 km od lotniska, 6 km od Kiwengwa. Pół kilometra od hotelu znajduje się nieduże centrum handlowe.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, kantor wymiany walut, darmowe Wi-Fi, odpłatna kawiarenka internetowa, centrum biznesowe, restauracja główna (dania kuchni międzynarodowej i regionalnej, kolacje tematyczne), restauracje a'la carte (włoska, indyjska i tajska, czynne tylko wieczorem), snack bar, bar przy basenie, bar przy plaży, butik, taras z pięknym widokiem, pralnia, room-service.

Pokoje

Eleganckie, w stylu zanzibarskim, z etnicznymi motywami, przestronne, w dwukondygnacyjnych bungalowach. Wyposażenie: klimatyzacja sterowana indywidualnie, duża łazienka z kabiną prysznicową, suszarką do włosów i toaletą, TV sat, Wi-Fi (darmowe), telefon, mały sejf, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, łóżka z moskitierami, kącik wypoczynku dziennego, taras. Powierzchnia całkowita - ok. 55 m kw.
Deluxe garden side ocean view - pokoje od strony ogrodu.
Deluxe sea side ocean view - pokoje od strony oceanu.

Wyżywienie

All Inclusive - sniadania (07:00 - 9:30), obiady (12:30 - 14:30), kolacje (19:00 - 21:30) w restauracji głównej (bufety), w czasie posiłków napoje bezalkoholowe, soki owocowe, lokalne piwa, wina stołowe, woda, herbata/kawa, kolacje w restauracjach a'la carte: indyjskiej, włoskiej i tajskiej (konieczne rezerwacje), przekąski, woda, napoje, lokalne alkohole, koktajle w barze przy basenie i w snack barze, świeże kokosy w Coconut Beach Bar.
 

Sport i rozrywka

Dwa baseny, tarasy słoneczne, water polo, siatkówka, tenis stołowy, bilard, rzutki, piłkarzyki, animacje, rozrywka. Odpłatnie: sporty wodne, nurkowanie (centrum nurkowe Scuba Do Dive, wyprawy, sprzęt, kursy), elegancki ośrodek spa z sauną, jacuzzi, basenem i gabinetami zabiegowymi (kuracje pielęgnujące i kosmetyczne na bazie afrykańskich  kwiatów i ziół). 

Dla dzieci

Brodzik, plac zabaw, animacje, wysokie krzesełka w restauracjach, łóżeczka niemowlęce, odpłatna opiekunka.

Errata

Update z 22.03.2023:
Hotel zaplanował niezbędne prace konserwacyjne i modernizacyjne.
Jeden z dwóch basenów ze słodką wodą i powiązanych barów będzie zamknięty z powodu remontu od 29 kwietnia do 10 maja 2023 roku (włącznie). W tym czasie nasz drugi basen będzie w pełni operacyjny.
W tym czasie włoska restauracja Gusti będzie zamknięta, jednak dania kuchni włoskiej będą serwowane w głównej restauracji, a bar Madafu będzie czynny od 10:00 do 00:00 (północ).

COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Przelot

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Linie lotnicze

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
//
Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.
Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha)
Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html
//
Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg.
Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu

//
Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp
//
Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule)
Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/
//
Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie)
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 5 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.
Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

Wizy

Od obywateli RP wymagana jest wiza. Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa. Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD.
Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie. 
Wiza jest ważna na całym terytorium państwa. Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru.
Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 1 USD za osobę za noc. Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
 

Szczepienia

Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego - 1 USD/os/noc.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 45 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,6 / 5
Travelplanet

Znakomity (53 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,6 / 5

Wyżywienie 4,6 / 5

Okolica 4,7 / 5

Cena 4,5 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

19. najwyższa ocena z 259 hoteli w Zanzibar

Petra B.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.3. - 12.3.2023 Oceniono: Marzec 2023

Neptune Pwani Beach Resort & Spa Zanzibar, Kiwengwa

relaksujące wakacje w pięknym miejscu

relaksujące wakacje w pięknym miejscu

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo ładne zakwaterowanie w przestronnych pokojach, mieliśmy to szczęście, że mieliśmy piękny widok na ogród i morze, ponieważ mieszkaliśmy na pierwszym piętrze willi, a nie na parterze. Należy zaznaczyć, że klienci Itaki byli zakwaterowani w najbardziej oddalonej części hotelu (czyli na lekkim wzniesieniu), co nam nie przeszkadzało, ale było trochę dalej od plaży i restauracji. Pokoje były sprzątane 3 razy dziennie, a pościel zmieniana co trzeci dzień, wieczorem personel nadal przygotowywał się do spania (moskitiery i prawdopodobnie spryskiwanie pokoi przeciw komarom - to fakt, że spotkałem komara i jego ugryzienie tylko raz podczas mojego pobytu i wtedy, gdy wieczorem zapomniałem użyć repelentu).

Wyżywienie
Śniadania nieco skromniejsze, ale każdy wybiera, bardzo smaczne świeże wypieki, zarówno słodkie jak i słone, nieco mniejszy wybór serów (ale te które były były bardzo smaczne), salami czy jakoś tak, woleliśmy to pominąć - wydawało się całkiem nieatrakcyjne. Obiady i kolacje w głównej jadalni były super, ale trzeba wziąć pod uwagę kulturę muzułmańską, a więc kurczaka, wołowinę lub baraninę (mój mąż chyba tylko raz jadł wieprzowinę, nie było jej w menu). Codziennie były świetne zupy (zawsze jedna kremowa i jedna rosołowa). Trochę bardziej ograniczony wybór dla dzieci, ale codziennie była świeża pizza lub makaron. Nie byliśmy w restauracji, w której podawano popołudniową przekąskę, więc nie mogę ocenić, jak również w restauracjach ala carte.

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy z żadnego programu animacyjnego i tym razem nawet z wycieczek po okolicy, bo byliśmy tam tylko tydzień. Jednak wielu klientów skorzystało z oferty jednodniowego lotu samolotem do Safari za około 400 dolarów od osoby.

Plaża
Cieszyliśmy się plażą i kilometrowym odpływem. Niektórzy byli zawiedzeni, ale dzięki temu udało nam się zobaczyć piękne rozgwiazdy, węże morskie, odsłonięte koralowce, ławice ryb i mnóstwo małży. Jedyne, co przeszkadzało, to grupa naciągaczy w masajskich strojach, którzy nakrzykiwali na wszystkich gości kurortu i żądali dolarów za choćby najmniejszy rzut oka na podwodne życie lub po prostu na pogawędkę na plaży. Trzeba było przybrać pokerową minę, przelecieć przez plażę i nie reagować na nic, tylko podziękować i powiedzieć, że po prostu idziesz…

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nicol R.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.12. - 20.12.2022 Oceniono: Grudzień 2022

Neptune Pwani Beach Resort & Spa Zanzibar, Kiwengwa

Wspaniałe wakacje.

Wspaniałe wakacje.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Petra B.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.3. - 12.3.2023 Oceniono: Marzec 2023

Neptune Pwani Beach Resort & Spa Zanzibar, Kiwengwa

relaksujące wakacje w pięknym miejscu

relaksujące wakacje w pięknym miejscu

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo ładne zakwaterowanie w przestronnych pokojach, mieliśmy to szczęście, że mieliśmy piękny widok na ogród i morze, ponieważ mieszkaliśmy na pierwszym piętrze willi, a nie na parterze. Należy zaznaczyć, że klienci Itaki byli zakwaterowani w najbardziej oddalonej części hotelu (czyli na lekkim wzniesieniu), co nam nie przeszkadzało, ale było trochę dalej od plaży i restauracji. Pokoje były sprzątane 3 razy dziennie, a pościel zmieniana co trzeci dzień, wieczorem personel nadal przygotowywał się do spania (moskitiery i prawdopodobnie spryskiwanie pokoi przeciw komarom - to fakt, że spotkałem komara i jego ugryzienie tylko raz podczas mojego pobytu i wtedy, gdy wieczorem zapomniałem użyć repelentu).

Wyżywienie
Śniadania nieco skromniejsze, ale każdy wybiera, bardzo smaczne świeże wypieki, zarówno słodkie jak i słone, nieco mniejszy wybór serów (ale te które były były bardzo smaczne), salami czy jakoś tak, woleliśmy to pominąć - wydawało się całkiem nieatrakcyjne. Obiady i kolacje w głównej jadalni były super, ale trzeba wziąć pod uwagę kulturę muzułmańską, a więc kurczaka, wołowinę lub baraninę (mój mąż chyba tylko raz jadł wieprzowinę, nie było jej w menu). Codziennie były świetne zupy (zawsze jedna kremowa i jedna rosołowa). Trochę bardziej ograniczony wybór dla dzieci, ale codziennie była świeża pizza lub makaron. Nie byliśmy w restauracji, w której podawano popołudniową przekąskę, więc nie mogę ocenić, jak również w restauracjach ala carte.

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy z żadnego programu animacyjnego i tym razem nawet z wycieczek po okolicy, bo byliśmy tam tylko tydzień. Jednak wielu klientów skorzystało z oferty jednodniowego lotu samolotem do Safari za około 400 dolarów od osoby.

Plaża
Cieszyliśmy się plażą i kilometrowym odpływem. Niektórzy byli zawiedzeni, ale dzięki temu udało nam się zobaczyć piękne rozgwiazdy, węże morskie, odsłonięte koralowce, ławice ryb i mnóstwo małży. Jedyne, co przeszkadzało, to grupa naciągaczy w masajskich strojach, którzy nakrzykiwali na wszystkich gości kurortu i żądali dolarów za choćby najmniejszy rzut oka na podwodne życie lub po prostu na pogawędkę na plaży. Trzeba było przybrać pokerową minę, przelecieć przez plażę i nie reagować na nic, tylko podziękować i powiedzieć, że po prostu idziesz…

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nicol R.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.12. - 20.12.2022 Oceniono: Grudzień 2022

Neptune Pwani Beach Resort & Spa Zanzibar, Kiwengwa

Wspaniałe wakacje.

Wspaniałe wakacje.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Monika Kolenčíková

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 31.10. - 8.11.2022 Oceniono: Listopad 2022

Neptune Pwani Beach Resort & Spa Zanzibar, Kiwengwa

Wspaniałe wakacje. Przyjechaliśmy do hotelu późnym wieczorem i byli absolutnie cudowni, nawet przygotowali dla nas kolację. Strasznie chętni, miła obsługa, trudno to zobaczyć

Wspaniałe wakacje. Przyjechaliśmy do hotelu późnym wieczorem i byli absolutnie cudowni, nawet przygotowali dla nas kolację. Strasznie chętni, miła obsługa, trudno to zobaczyć

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Wyżywienie
Wspaniałe jedzenie, zawsze wybieraliśmy to, co nam się podobało

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Petra T.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.10. - 18.10.2022 Oceniono: Październik 2022

Neptune Pwani Beach Resort & Spa Zanzibar, Kiwengwa

Pomijając początkowy problem z zakwaterowaniem, w którym mieli wiele rezerwacji naraz, byliśmy zachwyceni. Został rozwiązany przez jedną noc w sąsiednim hotelu BLUE. Pełna satysfakcja, do tego rekompensata finansowa i darmowy masaż. Wszyscy uśmiechnięci, mili, pomocni. Dla niektórych pobliska okolica może być minusem - nie ma gdzie wyjść poza ośrodek.

Pomijając początkowy problem z zakwaterowaniem, w którym mieli wiele rezerwacji naraz, byliśmy zachwyceni. Został rozwiązany przez jedną noc w sąsiednim hotelu BLUE. Pełna satysfakcja, do tego rekompensata finansowa i darmowy masaż. Wszyscy uśmiechnięci, mili, pomocni. Dla niektórych pobliska okolica może być minusem - nie ma gdzie wyjść poza ośrodek.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Niesamowita, czysta, nowoczesna, duża łazienka i taras, mieliśmy szczęście zatrzymać się tuż przy basenie. Sprzątanie każdego dnia.

Wyżywienie
Dieta nie była winna. Jedzenie było bardzo urozmaicone, codziennie można było znaleźć coś innego. Możliwość rezerwacji kolacji w 3 restauracjach `a la carte (włoska, indyjska, dla smakoszy) W niektóre wieczory na zewnątrz odbywał się grill.

Obsługa w hotelu
Możliwość skorzystania ze SPA - masaże. Wieczorna rozrywka Z MUZYKĄ i występem tanecznym.

Plaża
Niekończąca się plaża po obu stronach. Pływanie idealnie do około 11:00, a potem od 16:00. W międzyczasie odpływ, ale nie tak duży, żeby nie dało się pływać w płytszej wodzie. Po odpływie wodorosty były miejscami wyrzucane na plażę, ale nam to nie przeszkadzało, nie uznaliśmy tego za wadę. To, co trochę nas ograniczało w spacerze wzdłuż wybrzeża, to miejscowi Masajowie, którzy chcieli nawiązać kontakt. Jeśli ci to przeszkadza, nie wolno z nimi rozmawiać :-) Po odpływie do morza wchodzi długi piaszczysty jęzor, po którym miejscowi chętnie oprowadzą i pokażą morską florę i faunę, ale oczywiście nie za darmo. Dodatkowo przygotują dla Was pokaz tańca i śpiewu :-)

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Szabina T.

Ocena 4,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 23.9. - 2.10.2022 Oceniono: Październik 2022

Neptune Pwani Beach Resort & Spa Zanzibar, Kiwengwa

Ze względu na overbooking pierwsze trzy noce musieliśmy spędzić w sąsiednim hotelu Marijani, ale ze wszystkiego byliśmy zadowoleni. Kierownictwo rozwiązało problem prawidłowo. Bardzo podobał mi się autentyczny wygląd hotelu Neptune, a jego usługi były również wyjątkowe.

Ze względu na overbooking pierwsze trzy noce musieliśmy spędzić w sąsiednim hotelu Marijani, ale ze wszystkiego byliśmy zadowoleni. Kierownictwo rozwiązało problem prawidłowo. Bardzo podobał mi się autentyczny wygląd hotelu Neptune, a jego usługi były również wyjątkowe.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Niestety klimatyzator znajdował się naprzeciwko łóżka, więc nasz nocny odpoczynek nie był zbyt komfortowy.

Wyżywienie
Jedzenie było pyszne, ale trochę proste (w porównaniu do innego hotelu).

Obsługa w hotelu
Dział Spa jest szczególnie wygodny i relaksujący, z bardzo dobrymi masażystami.

Plaża
Wypocząć można na bardzo wygodnych łóżkach na plaży, gdzie dużo roślinności (palmy) zapewnia cień do przyjemnego wypoczynku. W czasie odpływu możemy wybrać się na długi spacer wzdłuż plaży. Są też chłopcy z plaży, ale zostawiają cię w spokoju z miłym odrzuceniem.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni pn. - pt: 7:00 - 23:00, sb. - nd.: 8:00 - 22:00.

+48 71 771 76 55

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura wody 27 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień