Ogólne wrażenie z hotelu jest takie, że bardziej przypomina 3* niż 4*. Największym minusem są windy - chociaż są 3 windy, żadna z nich nie działa prawidłowo... Utknęły na zawsze (nie podczas jazdy, ale czekasz nawet minutę, aż winda się zamknie... Na jednym piętrze zatrzymują się dwie windy, a tylko jedna działa...) Prawie cała wyspa śmierdzi moczem do tego stopnia, że poruszanie się było naprawdę nieprzyjemne
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie, czyli pokoje, nie było niczym nadzwyczajnym, ale na pewno nie powiedziałbym, że nie da się w nich mieszkać ani że są okropne. Średniej wielkości pokój z łóżkiem małżeńskim, łazienką z wanną i toaletą. To, co nas rozczarowało, to balkon. Był bardzo mały, co nie miałoby większego znaczenia, ale absolutnie nie miał prywatności. Balkony są zbudowane w taki sposób, że inni goście z innych balkonów patrzą na Ciebie z każdej strony, a Ty na nich. Na balkonie zainstalowano mniejszą suszarkę, która się przydała.
Wyżywienie
Całkowicie rozczarowujące Mieliśmy niepełne wyżywienie (śniadanie i kolacja) Śniadania były dobre, wszystko, czego można oczekiwać od śniadania, było dostępne, a w ramach śniadania do wyboru było kilka bezpłatnych napojów. Kolacja z drugiej strony... Po pierwsze powiedzieć, że chociaż w ramach pobytu masz PŁATNĄ kolację, musisz PŁACIĆ za wszelkie napoje, w tym zwykłą wodę (w szczególności woda 2 €). To mnie naprawdę zniesmaczyło i sprawiło, że zacząłem się zastanawiać, dlaczego wciąż muszę kupować drinka to ma być wliczone w cenę kolacji podczas mojego płatnego pobytu? Nie chcemy drogich koktajli ani alkoholu, tylko zwykłą wodę! Obiady mają charakter bankietowy. Oferta zmienia się każdego dnia i chociaż jedzenia jest do obejrzenia, tak naprawdę nie ma nic. Nie było prawie żadnych normalnych dań do wyboru. Mięso było wyjątkowe, a kiedy już było, była to albo niedobrana szynka z grilla (która nawet nie smakowała dobrze), albo kawałki grubego mięsa, łącznie z kośćmi i ścięgnami, w garnku z sosem. Przynajmniej całe gotowane ziemniaki i trochę warzyw były dostępne, więc cały tydzień przeżyliśmy głównie na tym plus owocach. Z kolei miłośnicy ryb i owoców morza znajdą coś dla siebie
Obsługa w hotelu
Hotel oferuje kilka usług. Osobiście z nich nie korzystaliśmy, ale doceniam pomysł. Wewnątrz hotelu znajduje się budka do wynajmu samochodów, budka do organizowania lub kupowania różnych wycieczek (w tym różne akcesoria, takie jak plecaki, gogle do nurkowania, okulary przeciwsłoneczne, itp.) Recepcja może pośredniczyć w świadczeniu usług taksówkowych. W hotelu znajduje się oczywiście bar kryty i bar przy basenie - basen jest duży i głęboki, a jednocześnie dobrze utrzymany i czysty. Kolejną katastrofą są windy - chociaż są Dostępne są 3 windy, żadna nie działa prawidłowo... Zacinają się na zawsze (nie w trakcie jazdy, ale czekasz nawet minutę, aż winda się zamknie... Dwie windy zatrzymują się na jednym piętrze, a tylko jedna działa...)
Plaża
W pobliżu hotelu znajdują się 2 piękne plaże, ale nie można się nimi cieszyć, ponieważ są one zamknięte z powodu skażenia. Lokalna administracja wyspy odprowadza ścieki i śmieci do oceanu, co spowodowało zamknięcie prawie wszystkich plaż. Otwarte są tylko plaże o słabym dostępie lub port
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate