Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Wszyscy obywatele Polski podróżujący do Hiszpanii, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień
  • Powrót do Polski
  • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
  • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl
  • od 2 140 za osobę

    Wybierz termin

    Wybraliśmy dla was

    Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

    Wybierz termin

    Nieoficjalny opis hotelu

    Numer hotelu: 2 089

    Opis kontrahenta

    Hotel IBEROSTAR Selection Fuerteventura Palace położony jest 2km od  miejscowości Jandia, około 30 m od piaszczystej publicznej plaży ( serwis plażowy dodatkowo płatny ). Odległość od lotniska około 50km najbliższ bary, sklepy, restauracje oddalone są o około 2km. Do dyspozycji gości całodobowa recepcja, restauracja, bary, przechowalnia bagażu, 3 baseny ( leżaki i parasole w cenie ), taras słoneczny. Dodatkowo płatne: SPA, masaże, rzutki, tenis stołowy, kryty basen, bilard, korty tenisowe, sporty wodne na plaży. Hotel posiada 437 pokoi o różnym standardzie, pokoje typu standard wyposażone w łazienki (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów ), TV sat, telefon, balkon/taras

    ZMIANA DLA PODRÓŻUJĄCYCH

    Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
    Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
    - przedstawiania certyfikatu szczepienia,
    - wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
    - odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    Link do aktualnego rozporządzenia:
    https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
    https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
    UWAGA!
    Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
    Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
    KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
    Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

    COVID 19

    Hiszpania Kontynentalna, Majorka, Teneryfa, Fuerteventura
    TEST: NIE 
    RODZAJ TESTU: BRAK TESTU
    ZWOLNIENIE Z TESTU: BRAK TESTU
    WYMAGANE DOKUMENTY: Nie ma obowiązku wypełniania formularza sanitarnego.
    Podróżujących z Polski do Hiszpanii nie obowiązują kontrole sanitarne. Nie ma obowiązku przedstawiania zaświadczenia o przyjęciu szczepienia.
    Kwarantanna
    Osoby, które otrzymują pozytywny wynik testu na obecność SARS-CoV-2 i nie mają objawów COVID-19, zobowiązane są do zachowania szczególnych środków ostrożności i maksymalnego ograniczenia kontaktów społecznych (rekomendowane jest stałe używanie maseczki ochronnej przez 10 dni od wystąpienia objawów lub otrzymania pozytywnego wyniku testu).Informacji na temat procedury działania w przypadku wystąpienia objawów zarażenia koronawirusem udzielają operatorzy specjalnych infolinii.
    Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/hiszpania 

    DOKONANIE REZERWACJI

    Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

    SERWIS HOTELOWY

    W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
    Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
    Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
    Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI

    Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
    Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
    Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
    Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
    Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
    PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
    CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

    RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

    W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
    W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
    Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
    Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)

    WARUNKI PODRÓŻOWANIA

    Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
    Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
    W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

    CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

    UWAGA! SEZON LETNI
    Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
    Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
    OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
    Oferta Barcelona/Girona oraz na Teneryfa  obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
    Oferta z przelotami na pozostałe Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
    SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
    Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU.
    Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

    Ważne informacje.

    Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

    Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

    Informacje o hotelu

    • Odległość od plaży 0 m
    • Odległość od centrum miasta 3 km
    • Odległość od lotniska 86 km
    • Klimatyzacja tak
    • Basen zewnętrzny tak
    • Basen wewnętrzny tak
    • Leżaki i parasole przy basenie tak
    • TV tak
    • Minibar, Bar tak
    • Lódowka tak
    • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
    • Tenis, Siatkówka tak
    • Golf tak
    • Surfing tak
    • Centrum nurkowania tak
    • Fitness tak
    • Programy animacyjne tak
    • Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
    • Hotelowa restauracja tak
    • Kawiarnia tak
    • Recepcja 24h tak
    • Hotel bez dzieci tak
    • Wifi tak

    Opinie o hotelu

    Ocena 4,7 / 5
    Travelplanet

    Znakomity (57 ocena hotelu)

    Zakwaterowanie 4,8 / 5

    Wyżywienie 4,8 / 5

    Okolica 4,6 / 5

    Cena 4,6 / 5

    14. najwyższa ocena z 396 hoteli w Fuerteventura

    Paula

    Ocena 5,0 / 5
    Hotel Iberostar Fuerteventura Palace to synonim elegancji i piękna. Wystrój przemyślany pod każdym względem. W hotelu króluje biel i błękit dające poc
    Całkowita ocena

    Hotel Iberostar Fuerteventura Palace to synonim elegancji i piękna. Wystrój przemyślany pod każdym względem. W hotelu króluje biel i błękit dające poczucie spokoju i harmonii. Położony w malowniczej miejscowości Jandia tuż przy szerokiej plaży. Hotel dysponuje również pokojami z bezpośrednim zejściem do basenu. Obiekt mogę polecić osobom, które chcą spędzić spokojne wakacje głównie w hotelu gdzie mają zapewnione wszelkie udogodnienia.

    Zakwaterowanie 5,0 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Anonim

    Ocena 0,0 / 5
    Ten wielki kompleks hotelowy polecam po prostu wszystkim, spełni oczekiwania i tych wymagających klientów. Odpowiada swojej kategorii całkowicie, bard
    Całkowita ocena

    Ten wielki kompleks hotelowy polecam po prostu wszystkim, spełni oczekiwania i tych wymagających klientów. Odpowiada swojej kategorii całkowicie, bardzo blisko znajduje sie centrum handlowe.

    Zakwaterowanie
    Pokoje czyste, zawsze porządnie posprzątane.

    Wyżywienie
    Wspaniałe, zawsze w formie stołów szwedzkich.

    Obsługa w hotelu
    Bogaty program animacyjny, personal bardzo pomocny, ciągle poświęcali nam swoją uwagę.

    Plaża
    Wspaniała, szeroka i długa plaża z delikatnym piaskiem. Całkiem duże fale, więc nie polecam rodzinom z małymi dziećmi. Jedyną niewygodą było położenie hotelu na skale, dlatego na plażę trzeba schodzić długimi schodami, ale na Fuerteventurze mają tak wszyskie hotele.

    Ogólne wrażenie
    Piękny i przyjemny urlop bez problemów.

    Czy ta recenzja była pomocna? (9) (1)

    Filtruj opinie

    Paula

    Ocena 5,0 / 5
    Hotel Iberostar Fuerteventura Palace to synonim elegancji i piękna. Wystrój przemyślany pod każdym względem. W hotelu króluje biel i błękit dające poczucie spokoju i harmonii. Położony w malowniczej miejscowości Jandia tuż przy szerokiej plaży. Hotel dysponuje również pokojami z bezpośrednim zejściem do basenu. Obiekt mogę polecić osobom, które chcą spędzić spokojne wakacje głównie w hotelu gdzie
    Całkowita ocena

    Hotel Iberostar Fuerteventura Palace to synonim elegancji i piękna. Wystrój przemyślany pod każdym względem. W hotelu króluje biel i błękit dające poczucie spokoju i harmonii. Położony w malowniczej miejscowości Jandia tuż przy szerokiej plaży. Hotel dysponuje również pokojami z bezpośrednim zejściem do basenu. Obiekt mogę polecić osobom, które chcą spędzić spokojne wakacje głównie w hotelu gdzie mają zapewnione wszelkie udogodnienia.

    Zakwaterowanie 5,0 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Anonim

    Ocena 0,0 / 5
    Ten wielki kompleks hotelowy polecam po prostu wszystkim, spełni oczekiwania i tych wymagających klientów. Odpowiada swojej kategorii całkowicie, bardzo blisko znajduje sie centrum handlowe.
    Całkowita ocena

    Ten wielki kompleks hotelowy polecam po prostu wszystkim, spełni oczekiwania i tych wymagających klientów. Odpowiada swojej kategorii całkowicie, bardzo blisko znajduje sie centrum handlowe.

    Zakwaterowanie
    Pokoje czyste, zawsze porządnie posprzątane.

    Wyżywienie
    Wspaniałe, zawsze w formie stołów szwedzkich.

    Obsługa w hotelu
    Bogaty program animacyjny, personal bardzo pomocny, ciągle poświęcali nam swoją uwagę.

    Plaża
    Wspaniała, szeroka i długa plaża z delikatnym piaskiem. Całkiem duże fale, więc nie polecam rodzinom z małymi dziećmi. Jedyną niewygodą było położenie hotelu na skale, dlatego na plażę trzeba schodzić długimi schodami, ale na Fuerteventurze mają tak wszyskie hotele.

    Ogólne wrażenie
    Piękny i przyjemny urlop bez problemów.

    Czy ta recenzja była pomocna? (9) (1)

    Ładuję

    Ładowanie położenia hotelu i opisu...

    Pogoda

    Aktualna pogoda

    • Temperatura 19 °C temperatura w nocy 16 °C

    • Temperatura wody 19 °C

    Prognoza pogody na następne dni

    • Jutro 20 °C temperatura w nocy 17 °C

    • Ndz 18 °C temperatura w nocy 16 °C

    • Pon 17 °C temperatura w nocy 16 °C

    • Wt 19 °C temperatura w nocy 16 °C

    Najlepsze miesiące na wakacje:

    • Najlepszy
    • Dobry
    • Niski sezon
    1. Styczeń
    2. Luty
    3. Marzec
    4. Kwiecień
    5. Maj
    6. Czerwiec
    7. Lipiec
    8. Sierpień
    9. Wrzesień
    10. Październik
    11. Listopad
    12. Grudzień