Aktualne do Włoch

Hotel Colony

Ocena: 3/5

Włochy, Rzym, Rzym

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 798 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Colony Hotel Rzym:

Hotel Colony w Rzymie znajduje się w spokojnej okolicy, ale w niewielkiej odległości od najbliższych udogodnień. Sklepy, bary i restauracje są oddalone o około 500-800 metrów, co umożliwia szybki dostęp do podstawowych usług. Dzięki regularnym połączeniom komunikacyjnym można łatwo dotrzeć do historycznego centrum Rzymu. Stadio Olimpico znajduje się mniej niż 3 km od hotelu, a do takich atrakcji jak Fontanna di Trevi, Koloseum czy Piazza di Spagna jest około 6 km. Najbliższe lotnisko, Fiumicino (Leonardo da Vinci), znajduje się w odległości około 35 km od hotelu, a lotnisko Ciampino około 30 km.

Adres - Colony Hotel:


Via Monterosi, 18 Via Monterosi / Via Monterosi, 18 - 00191 - Rzym
Tel:+39 06 3630 1843, Web: www.colonyhotel.it
Informacje o Rzymie:
Metro: www.atac.roma.it
Pociąg: http://www.ferroviedellostato.it/homepage_en.html
Informacje o lotniskach w Rzymie: www.adr.it  

Wyposażenie:

Hotel oferuje łącznie 72 pokoje. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Obiekt oferuje szereg udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Zapewnienie poprawnej komunikacji oraz działalności biznesowej umożliwi dostęp do projektora.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu queen size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów i telefon. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness i spa.

Wyżywienie:

Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie i obiad. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Karty kredytowe:


Podatki - Rzym:

Szanowni państwo przypominamy, iż w Rzymie obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek i dotyczy osób od 11 roku życia.
Hotel 5* - 10 Euro/Osoba/Noc
Hotel 4* - 7.5 Euro/Osoba/Noc
Hotel 3* - 6 Euro/Osoba/Noc
Hotel 2* - 5 Euro/Osoba/Noc
Hotel 1* - 4 Euro/Osoba/Noc
Podatek naliczany jest maksymalnie za 10 dni pobytu. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 4 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 2,4 / 5

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 2,3 / 5

Okolica 1,9 / 5

Cena 2,9 / 5

71. najwyższa ocena z 3933 hoteli w Rzym

Marzena L.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 7.7. - 11.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Colony Ocena: 3/5 Włochy, Rzym

Hotel tylko do nocowania, daleko od centrum, skomplikowane połączenie.

Hotel tylko do nocowania, daleko od centrum, skomplikowane połączenie.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Czysto, bez zastrzeżeń.

Wyżywienie
Fatalne. Dla Europejczyka brak wyżywienia. Same ciasta i płatki, brak pieczywa, warzyw, czegokolwiek.

Obsługa w hotelu
Usługi ok, chociaż pan w recepcji opryskliwy.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Hossam A.

Ocena 1,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.12. - 28.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Colony Ocena: 3/5 Włochy, Rzym

Położenie hotelu, daleko od centrum miasta (co najmniej dwa połączenie do centrum), nic ciekawego w okolice ani widok, ani krajobraz, chyba że śmietniki są pożądane.

Wewnątrz hotelu różne się od te ładne zdjęcie na stronie (myślę, że te były kilkanaście lat temu), obecnie wymaga kapitalne remont. Stolarz dawano nie zaglądał do meble czy drzwi. Szafki, duże i pojemne, (tylko trzeba ciskać mocno).

Biurko, jest stary i zniszczone może to jest urok tego hotelu. Telewizor jest najciekawszy element, wspaniałe 17 calowe. Wszystkie kanały po włosku.

W każdym hotelu 3 gwiazdkowe i w góry, zawsze spotykam z butelki wody pitnej oraz szklanki (a czasami czajnik elektryczne) oraz żelazko i deska do pracowanie.

W moim przekonaniu, ten hotel nie spełnia wymogi nawet na jedno gwiazdka a co dopiero trzy gwiazdki, (w Polsce trzy gwiazdki hotel wyposażone 1000 razy lepiej niż ten nie udane hotel. (Nie wiem, jak może Travel Planet współpracować z czymś takiej, już opinia poszła sobie)

Położenie hotelu, daleko od centrum miasta (co najmniej dwa połączenie do centrum), nic ciekawego w okolice ani widok, ani krajobraz, chyba że śmietniki są pożądane.

Wewnątrz hotelu różne się od te ładne zdjęcie na stronie (myślę, że te były kilkanaście lat temu), obecnie wymaga kapitalne remont. Stolarz dawano nie zaglądał do meble czy drzwi. Szafki, duże i pojemne, (tylko trzeba ciskać mocno).

Biurko, jest stary i zniszczone może to jest urok tego hotelu. Telewizor jest najciekawszy element, wspaniałe 17 calowe. Wszystkie kanały po włosku.

W każdym hotelu 3 gwiazdkowe i w góry, zawsze spotykam z butelki wody pitnej oraz szklanki (a czasami czajnik elektryczne) oraz żelazko i deska do pracowanie.

W moim przekonaniu, ten hotel nie spełnia wymogi nawet na jedno gwiazdka a co dopiero trzy gwiazdki, (w Polsce trzy gwiazdki hotel wyposażone 1000 razy lepiej niż ten nie udane hotel. (Nie wiem, jak może Travel Planet współpracować z czymś takiej, już opinia poszła sobie)

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój, jak widać na zdjęciach, grzyb jest wszędzie. Ogrzewanie przez jedno farelka na prąd o kiepskim wydajności. Jedno okno nie domykał się poprawne zawsze trzeba dopilnować, aby nie zawiało w nocy.

Dwa osobowe pokój z jednym krzesłem to jest ciekawe (jeden siedzi a drugi niech się położy :))

Łóżko i materace wygodne, ale nie poduszki czy kołderki, nie mają nic wspólnego z wygodą ani z zimową porę. Do domu wróciłem chory, a szyja boli.

Wyżywienie
Nic tam nie jadłem, aby doceniać, ale widziałem czym karmili gości hotelu na śniadania. Nie chcę nawet o tym wspominać, wszystko jest podgrzane i nie świeży.

Obsługa w hotelu
Recepcja jest wspaniała, komunikatywna i miła, ale nie ufna.

Obsługi pokoje tak sobie bez komentarza, starają się robić co w ich mocy.

Plaża
Podróż służbowa, daleko od plaży.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Marzena L.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 7.7. - 11.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Colony Ocena: 3/5 Włochy, Rzym

Hotel tylko do nocowania, daleko od centrum, skomplikowane połączenie.

Hotel tylko do nocowania, daleko od centrum, skomplikowane połączenie.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Czysto, bez zastrzeżeń.

Wyżywienie
Fatalne. Dla Europejczyka brak wyżywienia. Same ciasta i płatki, brak pieczywa, warzyw, czegokolwiek.

Obsługa w hotelu
Usługi ok, chociaż pan w recepcji opryskliwy.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Hossam A.

Ocena 1,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.12. - 28.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Colony Ocena: 3/5 Włochy, Rzym

Położenie hotelu, daleko od centrum miasta (co najmniej dwa połączenie do centrum), nic ciekawego w okolice ani widok, ani krajobraz, chyba że śmietniki są pożądane.

Wewnątrz hotelu różne się od te ładne zdjęcie na stronie (myślę, że te były kilkanaście lat temu), obecnie wymaga kapitalne remont. Stolarz dawano nie zaglądał do meble czy drzwi. Szafki, duże i pojemne, (tylko trzeba ciskać mocno).

Biurko, jest stary i zniszczone może to jest urok tego hotelu. Telewizor jest najciekawszy element, wspaniałe 17 calowe. Wszystkie kanały po włosku.

W każdym hotelu 3 gwiazdkowe i w góry, zawsze spotykam z butelki wody pitnej oraz szklanki (a czasami czajnik elektryczne) oraz żelazko i deska do pracowanie.

W moim przekonaniu, ten hotel nie spełnia wymogi nawet na jedno gwiazdka a co dopiero trzy gwiazdki, (w Polsce trzy gwiazdki hotel wyposażone 1000 razy lepiej niż ten nie udane hotel. (Nie wiem, jak może Travel Planet współpracować z czymś takiej, już opinia poszła sobie)

Położenie hotelu, daleko od centrum miasta (co najmniej dwa połączenie do centrum), nic ciekawego w okolice ani widok, ani krajobraz, chyba że śmietniki są pożądane.

Wewnątrz hotelu różne się od te ładne zdjęcie na stronie (myślę, że te były kilkanaście lat temu), obecnie wymaga kapitalne remont. Stolarz dawano nie zaglądał do meble czy drzwi. Szafki, duże i pojemne, (tylko trzeba ciskać mocno).

Biurko, jest stary i zniszczone może to jest urok tego hotelu. Telewizor jest najciekawszy element, wspaniałe 17 calowe. Wszystkie kanały po włosku.

W każdym hotelu 3 gwiazdkowe i w góry, zawsze spotykam z butelki wody pitnej oraz szklanki (a czasami czajnik elektryczne) oraz żelazko i deska do pracowanie.

W moim przekonaniu, ten hotel nie spełnia wymogi nawet na jedno gwiazdka a co dopiero trzy gwiazdki, (w Polsce trzy gwiazdki hotel wyposażone 1000 razy lepiej niż ten nie udane hotel. (Nie wiem, jak może Travel Planet współpracować z czymś takiej, już opinia poszła sobie)

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój, jak widać na zdjęciach, grzyb jest wszędzie. Ogrzewanie przez jedno farelka na prąd o kiepskim wydajności. Jedno okno nie domykał się poprawne zawsze trzeba dopilnować, aby nie zawiało w nocy.

Dwa osobowe pokój z jednym krzesłem to jest ciekawe (jeden siedzi a drugi niech się położy :))

Łóżko i materace wygodne, ale nie poduszki czy kołderki, nie mają nic wspólnego z wygodą ani z zimową porę. Do domu wróciłem chory, a szyja boli.

Wyżywienie
Nic tam nie jadłem, aby doceniać, ale widziałem czym karmili gości hotelu na śniadania. Nie chcę nawet o tym wspominać, wszystko jest podgrzane i nie świeży.

Obsługa w hotelu
Recepcja jest wspaniała, komunikatywna i miła, ale nie ufna.

Obsługi pokoje tak sobie bez komentarza, starają się robić co w ich mocy.

Plaża
Podróż służbowa, daleko od plaży.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 13 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Dobry
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować