Lokalizacja:
Hotel Best Western Globus położony jest w Rzymie, około 2 km od licznych sklepów i lokali rozrywkowych, a także restauracji i barów. Odległość do lotniska Fiumicino w Rzymie wynosi około 32 km, a do lotniska Rzym Ciampino około 16 km.
Umeblowanie:
Best Western Globus posiada łącznie 108 pokoi. Do wyposażenia hotelu należy recepcja (czynna 24 godziny na dobę), klimatyzacja, Wi-Fi (może obowiązywać opłata) i winda. W części wewnętrznej znajduje się także restauracja, sejf hotelowy (za opłatą) i usługi pralnicze (za opłatą).
Zakwaterowanie:
Pokoje standardowe wyposażone są w łazienkę, prysznic lub wannę, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon, TV, Wi-Fi (za opłatą), mini bar (za opłatą) oraz sejf do wynajęcia. Można je również zarezerwować do pojedynczego wykorzystania lub jako pokoje ekonomiczne w ograniczonej liczbie.
Posiłki:
Możliwość rezerwacji śniadań.
Dzieci:
Łóżeczka dziecięce (ewentualnie za opłatą/po wcześniejszym zgłoszeniu).
Różnorodny:
- Dostępne udogodnienia: Łazienka.
Informacje ogólne - opłata klimatyczna/opłata miejska - Karta Klubowa:
Należy pamiętać, że w niektórych miastach i gminach pobierany jest podatek od zakwaterowania/podatek miejski. Kwota zależy od kategorii zarezerwowanego hotelu (od 1 € do 10 € za osobę/dzień) i jest obliczana za osobę i dzień. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. (temat do zmiany)
W niektórych hotelach może się zdarzyć, że do korzystania z niektórych udogodnień w hotelu (np. korzystanie z basenu, usług plażowych itp.) konieczne będzie wykupienie ClubCard na miejscu. Kwota różni się w zależności od hotelu (od 5 do 20 EUR za osobę za dzień). Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. (temat do zmiany)
Uwaga:
Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Ważna informacja:
Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel):
Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie
Należy pamiętać, że odprawa online jest wymagana w przypadku następujących linii lotniczych, ponieważ w przeciwnym razie obowiązują dodatkowe opłaty za odprawę na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 EUR; odprawa online Eurowings najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 20 EUR; odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 EUR; odprawa online Ryanair może podlegać wcześniejszej weryfikacji.najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju:
Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu. Ponadto wielkość dostarczonych łóżek zależy od regionalnej charakterystyki mebli hotelowych.