Fakt, że Invia odsprzedaje wycieczki biur podróży, stwarza potencjalne komplikacje i problemy. Kupujesz wycieczkę w CA i po dokonaniu rezerwacji dowiadujesz się, że wycieczkę zorganizuje polskie biuro podróży. Miałem problem z instalacją aplikacji CK na telefonie, ponieważ CA wpisał swój adres e-mail i dlatego nie mogłem go sparować, mimo że powinien być taki sam jak podczas rezerwacji. Musiałem zadzwonić do biura. Innym problemem, na który chciałbym zwrócić uwagę, jest język. W hotelu zorganizowano jedno spotkanie informacyjne, ale po polsku. Uważam to za niesprawiedliwe wobec liczby czeskich turystów, ponieważ nie wszyscy mogą rozumieć polski. Spodziewałem się obsługi w języku czeskim, co było rozczarowujące.
Zakwaterowanie
Hotel był ładny i zadbany. Ponieważ był to hotel pięciogwiazdkowy, spodziewałem się standardowych pokoi ze standardowymi udogodnieniami – w łazience brakowało suszarki do włosów.
Wyżywienie
Doskonałe, mnóstwo sałatek, deserów, owoców, kilka rodzajów kuchni – śródziemnomorska, włoska... świetny wybór, wszystkiego pod dostatkiem, regularnie uzupełniane i uczta dla oczu. Jedzenie to prawdziwy luksus. Kelnerzy podawali gościom napoje, ale przy dużej liczbie gości nie mieli czasu posprzątać stołów po gościach, którzy już zjedli. Po napoje poszliśmy sami, nie stanowiło to problemu.
Obsługa w hotelu
Obsługa była świetna, poprosiliśmy o dodatkowy ręcznik i natychmiast go przynieśli. Sprzątanie odbywało się regularnie, codziennie wymieniano pościel i ręczniki, a pokój był sprzątany.
Plaża
Plaża znajduje się zaledwie kilka kroków od hotelu, przez ogród. Piaszczysta, czysta, personel hotelu regularnie sprzątał śmieci każdego dnia, zabierał szklanki, było mnóstwo koszy na śmieci.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate