Hotel NIE zasługuje na kategorię 4*, max 1*. Jest to obiekt zdewastowany, w niedopuszczalnym stanie technicznym, zapuszczony, brudny i niebezpieczny dla wypoczywających w nim Gości osób dorosłych i dzieci.
Obsługa Hotelu traktuje Gości w sposób obraźliwy, arogancki, wyśmiewaczy, Gości z Europy szantażuje i straszy deportacją po zgłoszeniu każdej uwagi, problemu. Naruszała wielokrotnie naszą godność i nietykalność osobistą. W mojej opinii Hotel ten powinien natychmiast zostać usunięty z Państwa oferty, aby nie narażać kolejnych Klientów na takie negatywne doświadczenia. Niestety Hotel sprawił, że nasze wakacje były czasem niezwykle stresującym i nerwowym. Byliśmy świadkami wielu sytuacji niegodnych jakichkolwiek standardów obsługi, walczyliśmy o jedzenie dla dzieci podczas posiłków, nie mogliśmy korzystać z pakietu All Inclusive, który wykupiliśmy. Opuściliśmy Hotel z ogromnym niesmakiem, rozżaleniem i zmęczeniem tym co nas tam spotkało.
Zakwaterowanie
Z uwagi na pobyt z dwójką dzieci (5 i 15 lat) dokonałam rezerwacji pokoju rodzinnego, oczekując przestrzeni i komfortu wypoczynku. W rzeczywistości zakwaterowano nas do małego pokoju, z piętrowym łóżkiem, w którym nie było możliwości swobodnego poruszania się. Widok z obskurnego balkonu był na dziki parking i składowisko palet i śmieci. Nadrzędnym elementem, który sprawił, że pokój w niczym nie przypominał tego jak wyglądał na zdjęciach z wykupionej oferty była jego czystość a w zasadzie wszechobecny brud, pleśń, grzyb, martwe insekty, śmieci pod meblami. Podczas 5 dni pobytu, serwis sprzątający był jedynie 2 razy i ograniczył się do wymiany ręczników. Śmieci nie zostały zabrane. Pokoje innych Gości również nie były codziennie sprzątane, gdyż Goście wystawiali na korytarz śmieci i brudne kubki/talerze co przy temperaturze prawie 40 stopni wytwarzało ogromny fetor na korytarzach hotelu. Na koniec naszego pobytu na dywan na korytarzu hotelowym nieopodal naszego pokoju, ktoś oddał mocz, którego zapach był nie do wytrzymania. Stan minibarku w pokoju był tragiczny, załączam zdjęcia. Nie otrzymaliśmy żadnej wody na powitanie, tak jak jest to wspomniane w ofercie w opisie hotelu.
Wyżywienie
Wykupiony pakiet All Inclusive – w większości elementów był niemożliwy do otrzymania i konsumpcji:
- śniadania serwowane w dwóch turach – pojawienie się w Restauracji po godzinie 9.00 oznaczało resztki jedzenia, brak soków, brak kawy, brak czystej porcelany
- obiady i kolacje, podobna sytuacja j.w po pierwszych 30 min od rozpoczęcia posiłku większość potraw nie była uzupełniana. W praktyce oznaczało to że nie będą punktualnie o godzinie, o której rozpoczynał się posiłek możliwość jego konsumpcji praktycznie nie istniała. Nakładanie sobie dania przypominało walkę o jedzenie. Goście wyrywali sobie łyżki do nakładania (nie była ich wystarczająca ilość), niebotyczne kolejki do bemarów z daniami, po 40 min do zwykłych dań i 1,5 h do grilla podczas kolacji. W restauracji Hotelu notorycznie brakowało czystych talerzy, sztućcy, szklanek, solniczek itp. Napoje i potrawy do kolacji ze względu na brak wyposażenia hotel uzupełnił plastikowymi widelcami i papierowymi kubkami które się roztapiały od temperatury potraw czy wrzątku. Na Sali nie było żadnej obsługi do pomocy. Co więcej ogromnym problem było znalezienie wolnego stolika na jakikolwiek posiłek. Mąż wielokrotnie samodzielnie przynosił stół i krzesła z innego miejsca w Hotelu, tak abyśmy mogli zjeść posiłek. Stoły były rezerwowane przez innych Gości Hotelu rzeczami osobistymi na godzinę przed rozpoczęciem posiłku.
- przekąski w ciągu dnia (ciasta) wymienione w ofercie – brak
- kawa i herbata dostępna popołudniu – brak
- alkohole i napoje bezalkoholowe – praktycznie niedostępne przez cały dzień w hotelu jak i w beach barze, w dwóch barach w hotelu notorycznie brakowało piwa, alkoholi, soków. Informując obsługę o wykupionym pakiecie All Inclusive odpowiadano nam że się asortyment skończył i w ogóle go nie uzupełniano. - w barze na plaży przez cały pobyt było bardzo ograniczone piwo z nalewaka, brakowało lokalnych alkoholi, jedynie wino, które i tak się szybko kończyło, nie było soków, jedynie woda.
Obsługa w hotelu
Wymienione w ofercie animacje czasu wolego, siłownia, tenis stołowy i rzutki, wypożyczalnia sprzętu wodnego – nie były dostępne w ogóle.
Zewnętrzny plac zabaw dla dzieci w rzeczywistości składał się z jednej konstrukcji pod zadaszeniem, której stan techniczny i wygląd zewnętrzny uniemożliwiał dzieciom korzystanie z niej. Wyszczególniony w ofercie Miniklub – nie istniał. Stare, brudne, obdrapane i zamknięte na klucz drzwi z takim napisem, mogłyby wskazywać jego istnienie w przeszłości.
Nowoczesny aquapark ze zjeżdżalniami – składał się w rzeczywistości tylko z 4 zjeżdżalni i dostępny był jedynie w godzinach 10.00 – 12.00 i 15.00 – 16.30. Stan zjeżdżalni i schodów do nich prowadzących był tragiczny.
Przestrzeń wokół aquaparku była zaniedbana, zdewastowana, brudna, z licznymi dziurami w podłodze, płytkach, niebezpieczne krawędzie, odstające metalowe pręty, co stanowiło realne zagrożenie dla zdrowia i życia bawiących się tam dzieci.
Brodzik dla najmniejszych dzieci miał wyrwę po odpadniętej płytce, jako rozwiązanie włożono kawałek kamienia – parapetu mający zabezpieczyć dziurę. Wymienione w ofercie punkty usługowe – nie istniały. Przechowalnia bagażu do Gości – brak. Całodobowa pomoc Recepcji – opisana w punkcie obsługa Hotelu. Duże lobby z meblami wypoczynkowymi – meble przeraźliwie brudne, stoły zastawione brudnymi naczyniami, niebezpieczne dziury w podłodze – patrz dokumentacja fotograficzna. Główny basen zewnętrzny – brudny, pływające włosy w i dookoła. Brak wyczuwalnej woni chloru lub innych detergentów, co w temperaturze 40 stopni, stanowiło realne niebezpieczeństwo zakażenia bakteryjnego.
Plaża
Oddane do dyspozycji Gości leżaki i materace na plaży były przeraźliwie zaniedbane i brudne. Plastikowe leżaki połamane, materace przeraźliwie brudne, z plamami moczu. Hotelowa część plaży zaśmiecona, do dyspozycji wszystkich Gości 3 stoliki plażowe. Brak parasoli (tylko rodzaj pergoli która była poprzecierana i popękana), brak ręczników kąpielowych, brak jakiejkolwiek obsługi. Oferta hotelowego baru w ramach pakietu All Inclusive – w kwestii napoi praktycznie niedostępna. Przez 2 dni brak kawy, jakichkolwiek soków, piwa, mocniejszych alkoholi. Dostępne były tylko woda i wino przez godzinę.