Aktualne do Turcji

Hotel Ali Bey Resort Sorgun

Ocena: 5/5

Turcja, Side, Side

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Idealny dla rodziców z dziećmi Modernizacja w 2022 roku Jakość usług Piękne otoczenie

Więcej o hotelu

od 4 197 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Hotel Ali Bey Resort Sorgun mieści się w południowej Turcji, w centralnej części wybrzeża Morza Śródziemnego. Położony jest zaledwie kilometr odległości od centrum popularnego miasta Side, które oferuje rozbudowaną infrastrukturę turystyczną (sklepy, usługi, restauracje). Na obrzeżach można podziwiać starożytne ruiny dawnego polis greckiego z amfiteatrem, agorą, łaźniami itp. Zaraz obok tego miasta znajduje się inna, ciekawa miejscowości Manavgat z malowniczymi zabytkami architektonicznymi. Transfer na lotnisko trwa nieco ponad godzinę.

Wyposażenie

Dla swoich gości hotel przygotował rozbudowane wyposażenie, które zawiera atrakcje i udogodnienia dla podróżnych w każdym wieku. Na miejscu można znaleźć duże lobby z meblami do siedzenia, przechowalnię bagażu, recepcję, kilka sklepów oraz punktów usługowych, liczne lokale gastronomiczne. Ponadto turyści mają dostęp do infrastruktury dziecięcej, niestrzeżonego parkingu, dużego ogrodu, strefy basenowej, tarasu do opalania, internetu bezprzewodowego. Można także korzystać z centrum Spa i zaplecza sportowo- rekreacyjnego.

Zakwaterowanie

Do dyspozycji gości hotelu oddano apartamenty jedno- lub dwupoziomowe o luksusowym wystroju, które są bardzo przestronne i komfortowo urządzone. Każdy składa się z 1-2 sypialni, podobnej liczby łazienek, salonu z meblami wypoczynkowymi oraz tarasu lub balkonu z krzesłami i stołem. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i zostały zaopatrzone w m.in. wannę z hydromasażem/prysznic, suszarkę do włosów, szlafroki i kapcie, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telefon stacjonarny, telewizor z TV-sat, czajnik, internet bezprzewodowy, minibar.

Wyżywienie

Warto zainteresować się pakietem All Inclusive, który oferuje gościom codziennie kompleksowe wyżywienie z głównymi posiłkami w formie bufetu. W cenę wliczono wczesne i późne śniadania, obiady i kolacje, a także przekąski wytrawne i słodkie, napoje gorące, zimne i alkoholowe lokalne lub importowane. Raz na pobyt organizowana jest uroczysta kolacja. Za dopłatą dostępna jest oferta restauracji tematycznych, w których menu znajdują się potrawy kuchni m.in. wegetariańskiej, śródziemnomorskiej, tureckiej, międzynarodowej, japońskiej.

Usługi

Wszyscy goście hotelu mogą bezpłatnie uczestniczyć w różnego rodzaju rozrywkach, takich jak animacje dla dorosłych, nastolatków i dzieci, koncerty muzyki na żywo, pokazy taneczne, przedstawienia. Maluchy mają też do dyspozycji brodzik, menu i krzesełka w restauracjach, mini klub, zewnętrzny plac zabaw, a także pokój gier i dyskotekę. Dla osób aktywnych przygotowano natomiast kilka basenów słodkowodnych z leżakami i parasolami, boisko do piłki nożnej i siatkówki plażowej, minigolfa. Można też skorzystać z sauny fińskiej, hammam i łaźni parowej.

Usługi płatne

Za dopłatą można uczestniczyć w zajęciach sportowych z indoor cycling, pilatesu, a także zamówić trening indywidualny lub wysiłkowy. Osoby aktywne mają też do dyspozycji siłownię z różnego typu przyrządami, kilka kortów do tenisa ziemnego z lekcjami gry, oświetleniem nocnym i wypożyczalnią sprzętu oraz paddle tenisa. Na uwagę zasługuje także oferta w strefie Spa, która obejmuje masaże relaksacyjne i zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne. Na zakupy można udać się do butiku, marketu i sklepu z pamiątkami. Zapewniono też usługi fryzjera, lekarza, pralni.

Plaża

Hotel leży zaraz obok plaży piaszczystej (prywatna wydzielona z publicznej), na której zapewniono bezpłatne ręczniki kąpielowe. Za opłatą goście mogą korzystać z oferty sportów wodnych, w której uwzględniono m.in. parasailing, skutery wodne, łódki. W pobliżu mieszczą się też beach bary i sklepy. Leżaki i parasole dostępne za dodatkową opłatą.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 12 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 80 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Doskonały (Na podstawie 116 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,9 / 5

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 4,9 / 5

Okolica 4,9 / 5

Cena 4,8 / 5

14. najwyższa ocena z 574 hoteli w Side

Pavel B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.10. - 18.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Ali Bey Resort Sorgun Ocena: 5/5 Turcja, Side

Cześć, w zeszłym roku byliśmy w tym samym hotelu i nadal byliśmy w pełni zadowoleni. I pojedziemy tam ponownie w październiku 2026 roku. Ogromna różnica dotyczyła podejścia przewoźnika. W zeszłym roku biuro podróży...... bardzo dobre, w tym roku biuro podróży........., całkowicie niezadowalające. Skarżyliśmy się również na parking na lotnisku i ubezpieczenie. Parking 7 km od lotniska pod Buštěhradem, od firmy Air...., absolutnie przerażający. Po przyjeździe przed odlotem: pani wysiada, bierze dokument, robi zdjęcie tablicy rejestracyjnej, pan wyjmuje bagaż. Po zaparkowaniu czeka się w kolejce, ponieważ każdy uczestnik wycieczki zgłasza panu na klawiaturze dane, które ewentualnie ma z biura podróży, w tym linię lotniczą, godzinę przylotu i odlotu... Zachowanie kierowców jest całkowicie niedopuszczalne. Po przylocie czekaliśmy 15 minut (obiecali 7). Kilka samochodów próbowało „odjechać” cały samolot. Jednocześnie wzmogli nerwowość wśród klientów: rodzina z emerytami wyprzedziła młodszą rodzinę z małymi dziećmi i wózkiem, argumentując, że „dziadek ma 80 lat, a babcia jest niepełnosprawna” i „skoro mają małe dzieci, to muszą się liczyć z tym, że poczekają” :-D. Na dodatek kierowca, już w samochodzie, zbierał od poszczególnych klientów dokumenty „parkingowe” i podniesionym głosem domagał się jednej, której mu brakuje! Był bardziej zirytowany niż klienci. Wystarczyło, że coś powiedział, a już było jasne, że będzie walczył. Do biura podróży......: Zapłaciłem za podróż w momencie, gdy na monitorze były wyświetlane odjazd i przyjazd około 7 rano. Po dokonaniu płatności informacja zniknęła i po miesiącu znaleźliśmy wyjazd o 19:00 z Pragi i około 16:00 z Antalyi. Skrócenie o 3 godziny, a dla nas strata jednego dnia. Tak, nie gwarantujecie godziny, możecie ją zmienić. Czy dobrze jest to robić bez informowania i ewentualnego przepraszania klienta? Kiedy zadzwoniłem na infolinię, dowiedziałem się, że tak po prostu jest i że macie 3,5 miliona klientów. Negocjacje w Niemczech i Danii są o wiele bardziej uczciwe. Do tego dochodzi problem z drukowaniem dokumentów (umowy, ubezpieczenia). Delegatka Gabriela powiedziała mi, że powinienem naprawić drukarkę. Dlaczego w zeszłym roku działała, a w tym nie? Mam te same ustawienia i nie jestem analfabetą komputerowym. Musiałem drukować w trybie poziomym i niektóre dane wyszły jako pusta strona. Kolejną różnicą był transport na miejsce.

Cześć, w zeszłym roku byliśmy w tym samym hotelu i nadal byliśmy w pełni zadowoleni. I pojedziemy tam ponownie w październiku 2026 roku. Ogromna różnica dotyczyła podejścia przewoźnika. W zeszłym roku biuro podróży...... bardzo dobre, w tym roku biuro podróży........., całkowicie niezadowalające. Skarżyliśmy się również na parking na lotnisku i ubezpieczenie. Parking 7 km od lotniska pod Buštěhradem, od firmy Air...., absolutnie przerażający. Po przyjeździe przed odlotem: pani wysiada, bierze dokument, robi zdjęcie tablicy rejestracyjnej, pan wyjmuje bagaż. Po zaparkowaniu czeka się w kolejce, ponieważ każdy uczestnik wycieczki zgłasza panu na klawiaturze dane, które ewentualnie ma z biura podróży, w tym linię lotniczą, godzinę przylotu i odlotu... Zachowanie kierowców jest całkowicie niedopuszczalne. Po przylocie czekaliśmy 15 minut (obiecali 7). Kilka samochodów próbowało „odjechać” cały samolot. Jednocześnie wzmogli nerwowość wśród klientów: rodzina z emerytami wyprzedziła młodszą rodzinę z małymi dziećmi i wózkiem, argumentując, że „dziadek ma 80 lat, a babcia jest niepełnosprawna” i „skoro mają małe dzieci, to muszą się liczyć z tym, że poczekają” :-D. Na dodatek kierowca, już w samochodzie, zbierał od poszczególnych klientów dokumenty „parkingowe” i podniesionym głosem domagał się jednej, której mu brakuje! Był bardziej zirytowany niż klienci. Wystarczyło, że coś powiedział, a już było jasne, że będzie walczył. Do biura podróży......: Zapłaciłem za podróż w momencie, gdy na monitorze były wyświetlane odjazd i przyjazd około 7 rano. Po dokonaniu płatności informacja zniknęła i po miesiącu znaleźliśmy wyjazd o 19:00 z Pragi i około 16:00 z Antalyi. Skrócenie o 3 godziny, a dla nas strata jednego dnia. Tak, nie gwarantujecie godziny, możecie ją zmienić. Czy dobrze jest to robić bez informowania i ewentualnego przepraszania klienta? Kiedy zadzwoniłem na infolinię, dowiedziałem się, że tak po prostu jest i że macie 3,5 miliona klientów. Negocjacje w Niemczech i Danii są o wiele bardziej uczciwe. Do tego dochodzi problem z drukowaniem dokumentów (umowy, ubezpieczenia). Delegatka Gabriela powiedziała mi, że powinienem naprawić drukarkę. Dlaczego w zeszłym roku działała, a w tym nie? Mam te same ustawienia i nie jestem analfabetą komputerowym. Musiałem drukować w trybie poziomym i niektóre dane wyszły jako pusta strona. Kolejną różnicą był transport na miejsce.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Dodam tu podsumowanie: W zeszłym roku taksówka na godzinę pod hotelem. W tym roku autobus, który nie mógł przejść przeglądu technicznego. Na półleżącym fotelu (nie dało się go rozłożyć), w zatłoczonym autobusie. Czasami kierowca nie mógł wrzucić biegu. Kierowca, jedyny lokalny przez całą godzinę, zmarszczył brwi. Więc nie dostał napiwku. Delegatka Gabriela obwiniła nas za to. (Rozdaliśmy 200 euro w ciągu tygodnia. :-)). Zachowywała się arogancko na jedynym spotkaniu. Problem polegał na tym, że umówiliśmy się bezpośrednio na pływanie z delfinami. Wściekle powiedziała, że nic o tym nie powie. Dopiero wtedy dowiedziałem się z koperty, że biuro podróży też to oferuje… też. Gdybym wiedział, zamówiłbym to u nich. Nie chciałem się z nią kłócić, ale przyjechała sama. W zasadzie powiedziała nam po prostu: „Wszystko jest tutaj”. Powiedziałem jej, że następnego dnia pojedziemy bezpośrednio przez Niemcy. Autobus powrotny do samolotu był w porządku. W samolocie usłyszałem od współpasażera, że drugi delegat również był arogancki. Agresja i arogancja są teraz w Czechach na wysokim poziomie. Od nas wszystkich zależy, czy będziemy dalej pogarszać sytuację, czy zaczniemy od siebie. Staramy się, ale lot powrotny do przyjaznej Turcji to prawdziwa męka. Zakwaterowanie było absolutnie wspaniałe.

Wyżywienie
Niepowtarzalne, 11 na 10, tak jak w zeszłym roku.

Obsługa w hotelu
Świetny, doskonały masaż, wieczorny show, nikt nie walczy o leżaki. Dużo miejsca wszędzie. Nic nie stanowi problemu. Doskonała atmosfera. Mało Rosjan i Czechów. To też jeden z powodów.

Plaża
Za 10. Może tylko sporadyczna głośna muzyka z łodzi, która ciągnie ludzi na spadochronach. Ale biorąc pod uwagę ogólną jakość, z przyjemnością to zniosę. :-)

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Tomáš B.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.9. - 5.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Ali Bey Resort Sorgun Ocena: 5/5 Turcja, Side

Hotel położony jest w pięknym, dojrzałym ogrodzie – to z pewnością duży atut w upalne lato. Przyjemne otoczenie, zawsze uśmiechnięta i pomocna obsługa. Piękne baseny. Mnóstwo leżaków, zarówno przy basenach, jak i na plaży. Przyjemny, energiczny spacer wzdłuż plaży doprowadzi Cię do historycznego Side w pół godziny. Jeśli więc lubisz historię, koniecznie odwiedź to miejsce. Jeśli nie lubisz spacerów, skorzystaj z DOLMUŠ (1,5 E od osoby) lub TAXI – 10 E.

Hotel położony jest w pięknym, dojrzałym ogrodzie – to z pewnością duży atut w upalne lato. Przyjemne otoczenie, zawsze uśmiechnięta i pomocna obsługa. Piękne baseny. Mnóstwo leżaków, zarówno przy basenach, jak i na plaży. Przyjemny, energiczny spacer wzdłuż plaży doprowadzi Cię do historycznego Side w pół godziny. Jeśli więc lubisz historię, koniecznie odwiedź to miejsce. Jeśli nie lubisz spacerów, skorzystaj z DOLMUŠ (1,5 E od osoby) lub TAXI – 10 E.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są bardzo ładne i wystarczająco duże, codzienne sprzątanie to oczywistość. Wszystko jest czyste, ręczniki wymieniane codziennie, kosmetyki uzupełniane. Trochę słychać centralną klimatyzację i sąsiedni hotel, ale po zamknięciu drzwi w pokoju jest cicho. Cicho nawet przy otwartych drzwiach balkonowych. Nie mieliśmy klimatyzacji, wentylacja wystarczała.

Wyżywienie
Jedzenie było zróżnicowane, doskonale przyprawione i zawsze można było znaleźć coś dla każdego gustu. Wina podawane do kolacji były na dobrym poziomie, desery pyszne, obsługa w barach zawsze pomocna, a wybór alkoholi ogromny. Każdy, kto lubi dobrze zjeść i nie ma nic przeciwko alkoholowi, znajdzie coś dla siebie.

Obsługa w hotelu
Ze względu na wielkość terenu, w okolicy dostępny jest serwis wózków golfowych, ale najbardziej urzekł mnie kod QR na każdym parasolu, który umożliwiał zamówienie napoju z dostawą do leżaka. Oczywiście barek w pokoju jest codziennie uzupełniany, w tym przekąskami. Szampan jest drinkiem powitalnym w pokoju. Plaża jest codziennie sprzątana. Różnorodne programy wieczorne.

Plaża
Wejście do morza jest łagodne, piasek drobny, woda czysta, przyjemnie ciepła podczas naszych wakacji pod koniec września. Po sztormie na morzu najpierw pojawiły się duże fale, ale potem pojawiły się wodorosty. Nie przeszkadzało nam to szczególnie, następnego dnia morze znów było czyste.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Pavel B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.10. - 18.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Ali Bey Resort Sorgun Ocena: 5/5 Turcja, Side

Cześć, w zeszłym roku byliśmy w tym samym hotelu i nadal byliśmy w pełni zadowoleni. I pojedziemy tam ponownie w październiku 2026 roku. Ogromna różnica dotyczyła podejścia przewoźnika. W zeszłym roku biuro podróży...... bardzo dobre, w tym roku biuro podróży........., całkowicie niezadowalające. Skarżyliśmy się również na parking na lotnisku i ubezpieczenie. Parking 7 km od lotniska pod Buštěhradem, od firmy Air...., absolutnie przerażający. Po przyjeździe przed odlotem: pani wysiada, bierze dokument, robi zdjęcie tablicy rejestracyjnej, pan wyjmuje bagaż. Po zaparkowaniu czeka się w kolejce, ponieważ każdy uczestnik wycieczki zgłasza panu na klawiaturze dane, które ewentualnie ma z biura podróży, w tym linię lotniczą, godzinę przylotu i odlotu... Zachowanie kierowców jest całkowicie niedopuszczalne. Po przylocie czekaliśmy 15 minut (obiecali 7). Kilka samochodów próbowało „odjechać” cały samolot. Jednocześnie wzmogli nerwowość wśród klientów: rodzina z emerytami wyprzedziła młodszą rodzinę z małymi dziećmi i wózkiem, argumentując, że „dziadek ma 80 lat, a babcia jest niepełnosprawna” i „skoro mają małe dzieci, to muszą się liczyć z tym, że poczekają” :-D. Na dodatek kierowca, już w samochodzie, zbierał od poszczególnych klientów dokumenty „parkingowe” i podniesionym głosem domagał się jednej, której mu brakuje! Był bardziej zirytowany niż klienci. Wystarczyło, że coś powiedział, a już było jasne, że będzie walczył. Do biura podróży......: Zapłaciłem za podróż w momencie, gdy na monitorze były wyświetlane odjazd i przyjazd około 7 rano. Po dokonaniu płatności informacja zniknęła i po miesiącu znaleźliśmy wyjazd o 19:00 z Pragi i około 16:00 z Antalyi. Skrócenie o 3 godziny, a dla nas strata jednego dnia. Tak, nie gwarantujecie godziny, możecie ją zmienić. Czy dobrze jest to robić bez informowania i ewentualnego przepraszania klienta? Kiedy zadzwoniłem na infolinię, dowiedziałem się, że tak po prostu jest i że macie 3,5 miliona klientów. Negocjacje w Niemczech i Danii są o wiele bardziej uczciwe. Do tego dochodzi problem z drukowaniem dokumentów (umowy, ubezpieczenia). Delegatka Gabriela powiedziała mi, że powinienem naprawić drukarkę. Dlaczego w zeszłym roku działała, a w tym nie? Mam te same ustawienia i nie jestem analfabetą komputerowym. Musiałem drukować w trybie poziomym i niektóre dane wyszły jako pusta strona. Kolejną różnicą był transport na miejsce.

Cześć, w zeszłym roku byliśmy w tym samym hotelu i nadal byliśmy w pełni zadowoleni. I pojedziemy tam ponownie w październiku 2026 roku. Ogromna różnica dotyczyła podejścia przewoźnika. W zeszłym roku biuro podróży...... bardzo dobre, w tym roku biuro podróży........., całkowicie niezadowalające. Skarżyliśmy się również na parking na lotnisku i ubezpieczenie. Parking 7 km od lotniska pod Buštěhradem, od firmy Air...., absolutnie przerażający. Po przyjeździe przed odlotem: pani wysiada, bierze dokument, robi zdjęcie tablicy rejestracyjnej, pan wyjmuje bagaż. Po zaparkowaniu czeka się w kolejce, ponieważ każdy uczestnik wycieczki zgłasza panu na klawiaturze dane, które ewentualnie ma z biura podróży, w tym linię lotniczą, godzinę przylotu i odlotu... Zachowanie kierowców jest całkowicie niedopuszczalne. Po przylocie czekaliśmy 15 minut (obiecali 7). Kilka samochodów próbowało „odjechać” cały samolot. Jednocześnie wzmogli nerwowość wśród klientów: rodzina z emerytami wyprzedziła młodszą rodzinę z małymi dziećmi i wózkiem, argumentując, że „dziadek ma 80 lat, a babcia jest niepełnosprawna” i „skoro mają małe dzieci, to muszą się liczyć z tym, że poczekają” :-D. Na dodatek kierowca, już w samochodzie, zbierał od poszczególnych klientów dokumenty „parkingowe” i podniesionym głosem domagał się jednej, której mu brakuje! Był bardziej zirytowany niż klienci. Wystarczyło, że coś powiedział, a już było jasne, że będzie walczył. Do biura podróży......: Zapłaciłem za podróż w momencie, gdy na monitorze były wyświetlane odjazd i przyjazd około 7 rano. Po dokonaniu płatności informacja zniknęła i po miesiącu znaleźliśmy wyjazd o 19:00 z Pragi i około 16:00 z Antalyi. Skrócenie o 3 godziny, a dla nas strata jednego dnia. Tak, nie gwarantujecie godziny, możecie ją zmienić. Czy dobrze jest to robić bez informowania i ewentualnego przepraszania klienta? Kiedy zadzwoniłem na infolinię, dowiedziałem się, że tak po prostu jest i że macie 3,5 miliona klientów. Negocjacje w Niemczech i Danii są o wiele bardziej uczciwe. Do tego dochodzi problem z drukowaniem dokumentów (umowy, ubezpieczenia). Delegatka Gabriela powiedziała mi, że powinienem naprawić drukarkę. Dlaczego w zeszłym roku działała, a w tym nie? Mam te same ustawienia i nie jestem analfabetą komputerowym. Musiałem drukować w trybie poziomym i niektóre dane wyszły jako pusta strona. Kolejną różnicą był transport na miejsce.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Dodam tu podsumowanie: W zeszłym roku taksówka na godzinę pod hotelem. W tym roku autobus, który nie mógł przejść przeglądu technicznego. Na półleżącym fotelu (nie dało się go rozłożyć), w zatłoczonym autobusie. Czasami kierowca nie mógł wrzucić biegu. Kierowca, jedyny lokalny przez całą godzinę, zmarszczył brwi. Więc nie dostał napiwku. Delegatka Gabriela obwiniła nas za to. (Rozdaliśmy 200 euro w ciągu tygodnia. :-)). Zachowywała się arogancko na jedynym spotkaniu. Problem polegał na tym, że umówiliśmy się bezpośrednio na pływanie z delfinami. Wściekle powiedziała, że nic o tym nie powie. Dopiero wtedy dowiedziałem się z koperty, że biuro podróży też to oferuje… też. Gdybym wiedział, zamówiłbym to u nich. Nie chciałem się z nią kłócić, ale przyjechała sama. W zasadzie powiedziała nam po prostu: „Wszystko jest tutaj”. Powiedziałem jej, że następnego dnia pojedziemy bezpośrednio przez Niemcy. Autobus powrotny do samolotu był w porządku. W samolocie usłyszałem od współpasażera, że drugi delegat również był arogancki. Agresja i arogancja są teraz w Czechach na wysokim poziomie. Od nas wszystkich zależy, czy będziemy dalej pogarszać sytuację, czy zaczniemy od siebie. Staramy się, ale lot powrotny do przyjaznej Turcji to prawdziwa męka. Zakwaterowanie było absolutnie wspaniałe.

Wyżywienie
Niepowtarzalne, 11 na 10, tak jak w zeszłym roku.

Obsługa w hotelu
Świetny, doskonały masaż, wieczorny show, nikt nie walczy o leżaki. Dużo miejsca wszędzie. Nic nie stanowi problemu. Doskonała atmosfera. Mało Rosjan i Czechów. To też jeden z powodów.

Plaża
Za 10. Może tylko sporadyczna głośna muzyka z łodzi, która ciągnie ludzi na spadochronach. Ale biorąc pod uwagę ogólną jakość, z przyjemnością to zniosę. :-)

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Tomáš B.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.9. - 5.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Ali Bey Resort Sorgun Ocena: 5/5 Turcja, Side

Hotel położony jest w pięknym, dojrzałym ogrodzie – to z pewnością duży atut w upalne lato. Przyjemne otoczenie, zawsze uśmiechnięta i pomocna obsługa. Piękne baseny. Mnóstwo leżaków, zarówno przy basenach, jak i na plaży. Przyjemny, energiczny spacer wzdłuż plaży doprowadzi Cię do historycznego Side w pół godziny. Jeśli więc lubisz historię, koniecznie odwiedź to miejsce. Jeśli nie lubisz spacerów, skorzystaj z DOLMUŠ (1,5 E od osoby) lub TAXI – 10 E.

Hotel położony jest w pięknym, dojrzałym ogrodzie – to z pewnością duży atut w upalne lato. Przyjemne otoczenie, zawsze uśmiechnięta i pomocna obsługa. Piękne baseny. Mnóstwo leżaków, zarówno przy basenach, jak i na plaży. Przyjemny, energiczny spacer wzdłuż plaży doprowadzi Cię do historycznego Side w pół godziny. Jeśli więc lubisz historię, koniecznie odwiedź to miejsce. Jeśli nie lubisz spacerów, skorzystaj z DOLMUŠ (1,5 E od osoby) lub TAXI – 10 E.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są bardzo ładne i wystarczająco duże, codzienne sprzątanie to oczywistość. Wszystko jest czyste, ręczniki wymieniane codziennie, kosmetyki uzupełniane. Trochę słychać centralną klimatyzację i sąsiedni hotel, ale po zamknięciu drzwi w pokoju jest cicho. Cicho nawet przy otwartych drzwiach balkonowych. Nie mieliśmy klimatyzacji, wentylacja wystarczała.

Wyżywienie
Jedzenie było zróżnicowane, doskonale przyprawione i zawsze można było znaleźć coś dla każdego gustu. Wina podawane do kolacji były na dobrym poziomie, desery pyszne, obsługa w barach zawsze pomocna, a wybór alkoholi ogromny. Każdy, kto lubi dobrze zjeść i nie ma nic przeciwko alkoholowi, znajdzie coś dla siebie.

Obsługa w hotelu
Ze względu na wielkość terenu, w okolicy dostępny jest serwis wózków golfowych, ale najbardziej urzekł mnie kod QR na każdym parasolu, który umożliwiał zamówienie napoju z dostawą do leżaka. Oczywiście barek w pokoju jest codziennie uzupełniany, w tym przekąskami. Szampan jest drinkiem powitalnym w pokoju. Plaża jest codziennie sprzątana. Różnorodne programy wieczorne.

Plaża
Wejście do morza jest łagodne, piasek drobny, woda czysta, przyjemnie ciepła podczas naszych wakacji pod koniec września. Po sztormie na morzu najpierw pojawiły się duże fale, ale potem pojawiły się wodorosty. Nie przeszkadzało nam to szczególnie, następnego dnia morze znów było czyste.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Daniela B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.9. - 1.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Ali Bey Resort Sorgun Ocena: 5/5 Turcja, Side

Wakacje, które spełniły, a nawet przerosły wszelkie oczekiwania.

Wakacje, które spełniły, a nawet przerosły wszelkie oczekiwania.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było niesamowite, przestronny pokój z balkonem, obsługa pokoju działała bez zarzutu. Zakwaterowanie znajduje się w oddzielnych domach, które są oddalone od siebie o wiele kilometrów, więc do basenów, plaży i restauracji zawsze trzeba iść pieszo, a podróż zajmuje maksymalnie 5 minut. Spacer prowadzi przez piękny, zacieniony ogród, ale jeśli ktoś ma trudności z chodzeniem, odległości mogą być dla niego zbyt duże. Uznaliśmy to jednak za dodatkowy atut, ponieważ zawsze mieliśmy przyjemny spacer.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, różnorodne, a wybór niesamowity.

Obsługa w hotelu
Wszystko było naprawdę idealne.

Plaża
Plaża była piękna, czysta, ze stopniowym wejściem do morza, mnóstwem leżaków z parasolami, a na plaży znajdował się także bar.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

František D.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.9. - 28.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Ali Bey Resort Sorgun Ocena: 5/5 Turcja, Side

Piękny ośrodek na wsi, chętnie tu wrócimy.

Piękny ośrodek na wsi, chętnie tu wrócimy.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Jakościowe zakwaterowanie

Wyżywienie
Jedzenie było wyśmienite, brakowało nam tylko owoców tropikalnych (mango, papai itp.).

Obsługa w hotelu
Bardzo pomocna i liczna obsługa.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pavlína K.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.9. - 27.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Ali Bey Resort Sorgun Ocena: 5/5 Turcja, Side

Zdecydowanie wrócę tu ponownie. Wszystko było absolutnie wspaniałe. Polecam.

Zdecydowanie wrócę tu ponownie. Wszystko było absolutnie wspaniałe. Polecam.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje były bez zarzutu. Wszystko było absolutnie idealne.

Wyżywienie
Tyle. Wybór wszystkiego. Każdy musi tu wybrać. Wszystko oprócz wieprzowiny.

Obsługa w hotelu
Hotel jest absolutnie wspaniały. Przyjazny personel, wszędzie czysto.

Plaża
Plaża była piaszczysta. Morze było ciepłe, leżaków zawsze pod dostatkiem. Nad morzem znajdował się bar, a na parasolach znajdowały się kody QR, dzięki którym można było zamówić cokolwiek za kaucją i przywieźć bezpośrednio na leżak.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 18 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować