Aktualne do Turcji

Hotel Perre La Mer Resort & Spa (ex. La Mer Hotel)

Ocena: 5/5

Turcja, Kemer, Göynük

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Tuż przy prywatnej plaży 4 bary, cukiernia 2 baseny

Więcej o hotelu

od 2 366 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

LOKALIZACJA
  • tuż przy długiej plaży
  • do lotniska w Antalyi (AYT) ok. 46 km
  • do miasta Antalya ok. 35 km, do Kemer ok. 6 km
WYPOSAŻENIE
  • 320 pokoi rozmieszczonych w 4-piętrowym budynku
  • Recepcja (całodobowa), windy, WLAN w holu (w cenie)
  • Restauracja bufetowa z tarasem, restauracja à la carte (kuchnia turecka, 15 czerwca - 15 września, jeśli pozwala na to pogoda)
  • 4 bary, bar plażowy/z przekąskami, cukiernia
  • pokój konferencyjny
  • Za opłatą: sklepy, minimarket, pralnia, opieka lekarska (24h, na życzenie)
PLAŻA I BASEN
  • Hotelowa plaża piaszczysto-żwirkowa
  • Pomost kąpielowy (w zależności od pogody)
  • 2 baseny (w zależności od pogody), jeden ze zjeżdżalniami (w zależności od pogody, co godzinę)
  • kryty basen (przy sprzyjającej pogodzie)
  • Na plaży i basenie dostępne są parasole, leżaki i ręczniki kąpielowe
DLA DZIECI
  • Basen dla dzieci (w zależności od pogody)
  • Mini klub (4 - 12 lat, na godziny rano i popołudniu)
  • Minidyskoteka, animacje dla dzieci
  • plac zabaw
ŻYWNOŚCIOWY

Ultra All Inclusive
  • Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
  • Późne śniadanie
  • Opcjonalnie kolacja w restauracji a'la carte (po wcześniejszej rezerwacji, raz na pobyt min. 1 tydzień, z rezerwacją)
  • Przekąski, Gözleme, popołudniowa kawa/herbata i ciasto (co godzinę)
  • Lody (na godziny)
  • Przekąski nocne (23:00 - 00:30)
  • lokalne i wybrane importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w barach czynnych w godzinach 10:00-24:00
SPORT, WELLNESS I ROZRYWKA
  • Wieczorne występy, muzyka na żywo
  • Korty tenisowe (z rezerwacją)
  • siłownia
  • Tenis stołowy, aerobik, koszykówka, aerobik w wodzie
  • Rzutki, boccia, łucznictwo
  • Za opłatą: bilard, gry elektroniczne, minigolf, sporty wodne (lokalni dostawcy), sprzęt tenisowy
  • łaźnia turecka, sauna
  • za opłatą: masaże i zabiegi
INFORMACJA
  • Karty kredytowe: VISA, MasterCard
  • ostatni (częściowy) remont: 2018
  • Języki: turecki, angielski
  • Zameldowanie od godziny 14:00, wymeldowanie do godziny 12:00
  • Kategoria kraju: 5 gwiazdek


PODWÓJNY POKÓJ
  • ok. 24 m², balkon
  • Łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze
  • Wanna lub prysznic, toaleta, suszarka do włosów
  • Telewizja satelitarna z kanałem muzycznym, telefon, sejf do wynajęcia
  • Minibar (woda, uzupełniany codziennie)
  • Klimatyzacja (indywidualna, zależna od pogody), podłoga laminowana lub wykładzina dywanowa
  • Opcjonalnie również z bocznym widokiem na morze i można go również zarezerwować jako pokój jednoosobowy
DUŻY POKÓJ DWUOSOBOWY
  • ok. 31 m², balkon
  • Łóżko podwójne i 2 łóżka pojedyncze
  • Wanna lub prysznic, toaleta, suszarka do włosów
  • Telewizja satelitarna z kanałem muzycznym, telefon, sejf do wynajęcia
  • Minibar (woda, uzupełniany codziennie)
  • Klimatyzacja (indywidualna, zależna od pogody), podłoga laminowana lub wykładzina dywanowa


Wymagania wjazdowe dla Turcji:
Wymagają obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie).   W przypadku wjazdu do Turcji i pobytu do 90 dni dowód osobisty, paszport lub paszport tymczasowy. Dzieci do 12. roku życia mogą wejść także z ważnym paszportem dziecięcym (od 10. roku życia ze zdjęciem i wpisem narodowości „niemieckiej”). Wjazd nie jest możliwy z dokumentem podróży wydanym przez Policję Federalną w nagłych przypadkach jako zamiennik paszportu lub tymczasowy dowód tożsamości.

Paszporty muszą mieć co najmniej jedną wolną stronę, ponieważ przy wjeździe są ostemplowane stemplem wjazdowym i datą. Tureckie władze celne wjeżdżając do kraju na podstawie dowodu osobistego wystawiają dokument wjazdu, który należy starannie przechowywać, gdyż należy go ponownie okazać przy opuszczaniu kraju.

W przypadku osób niepełnoletnich podróżujących do Turcji bez rodziców należy mieć przy sobie formularz zgody podpisany przez oboje rodziców (w języku niemieckim i przetłumaczony na język turecki). Dzieci posiadające obywatelstwo niemieckie i tureckie, aby ponownie wjechać do Niemiec, potrzebują niemieckiego paszportu lub dowodu tożsamości, o który należy wystąpić do właściwych władz niemieckich przed wyjazdem, lub, jeśli to konieczne, ważnego paszportu dla dzieci.

Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w Ambasadzie Republiki Turcji w Berlinie lub właściwym konsulacie.

Źródło: Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych/Turcja: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de)

(stan na styczeń 2024 r.)

Poradnik:
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!

Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym:
W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.
LAGE
  • direkt am langen Strand
  • zum Flughafen Antalya (AYT) ca. 46 km
  • nach Antalya Stadt ca. 35 km, nach Kemer ca. 6 km
AUSSTATTUNG
  • 320 Zimmer, verteilt auf ein 4-stöckiges Gebäude
  • Rezeption (24 Stunden), Lifte, WLAN in der Lobby (inklusive)
  • Buffetrestaurant mit Terrasse, A-la-carte-Restaurant (türkische Küche, 15.6. - 15.9., wetterabhängig)
  • 4 Bars, Strand-/Snackbar, Patisserie
  • Konferenzraum
  • gegen Gebühr: Geschäfte, Minimarkt, Wäscheservice, Doktorservice (24 Stunden, auf Anfrage)
STRAND & POOL
  • hoteleigener Sand-Kiesstrand
  • Badesteg (wetterabhängig)
  • 2 Swimmingpools (wetterabhängig), einer davon mit Wasserrutschen (wetterabhängig, stundenweise)
  • Hallenbad (wetterabhängig)
  • Sonnenschirme, Liegen und Badetücher sind an Strand und Pool inklusive
FÜR DIE KINDER
  • Kinderpool (wetterabhängig)
  • Miniclub (4 - 12 Jahre, stundenweise vor- und nachmittags)
  • Minidisco, Kinderanimation
  • Spielplatz
VERPFLEGUNG

Ultra All Inclusive
  • Frühstück, Mittag - und Abendessen in Buffetform
  • Spätaufsteher-Frühstück
  • Abendessen wahlweise im A-la-carte-Restaurant (mit Vorreservierung, 1x pro Aufenthalt von mindestens 1 Woche, mit Reservierung)
  • Snacks, Gözleme, Nachmittags Kaffee/Tee und Kuchen (stundenweise)
  • Eiscreme (stundenweise)
  • Nachtsnacks (23:00 - 0:30)
  • lokale und ausgewählte importierte alkoholische und alkoholfreie Getränke an den jeweils geöffneten Bars zwischen 10:00 und 24:00 Uhr
SPORT, WELLNESS & UNTERHALTUNG
  • Abendshows, Live Musik
  • Tennisplätze (mit Reservierung)
  • Fitnessraum
  • Tischtennis, Aerobic, Basketball, Wassergymnastik
  • Darts, Boccia, Bogenschießen
  • gegen Gebühr: Billard, elektronische Spiele, Minigolf, Wassersport (lokale Anbieter), Ausrüstung für Tennis
  • Hamam, Sauna
  • gegen Gebühr: Massagen und Anwendungen
INFORMATIONEN
  • Kreditkarten: VISA, MasterCard
  • letzte (Teil-)Renovierung: 2018
  • Sprachen: Türkisch, Englisch 
  • Check-in ab 14:00, Check-out bis 12:00 Uhr
  • Landeskategorie: 5 Sterne


DOPPELZIMMER
  • ca. 24 m², Balkon
  • Doppelbett oder 2 Einzelbetten
  • Badewanne oder Dusche, WC, Föhn
  • SAT-TV mit Musikkanal, Telefon, Miet-Safe
  • Minibar (Wasser, tägliche Auffüllung)
  • Klimaanlage (individuell, wetterabhängig), Laminat- oder Teppichboden
  • wahlweise auch mit seitlichem Meerblick und jeweils auch als Einzelzimmer buchbar
GROSSES DOPPELZIMMER
  • ca. 31 m², Balkon
  • Doppelbett und 2 Einzelbetten
  • Badewanne oder Dusche, WC, Föhn
  • SAT-TV mit Musikkanal, Telefon, Miet-Safe
  • Minibar (Wasser, tägliche Auffüllung)
  • Klimaanlage (individuell, wetterabhängig), Laminat- oder Teppichboden


Einreisebestimmungen für die Türkei:
Deutsche Staatsbürger (auch Minderjährige) benötigen für die Einreise in die Türkei und Aufenthalte bis zu 90 Tagen einen Personalausweis, Reisepass oder vorläufigen Reisepass. Kinder bis zu 12 Jahren können auch mit einem gültigen Kinderreisepass (ab 10 Jahren mit Lichtbild und der Eintragung Nationalität „deutsch“) einreisen. Nicht möglich ist die Einreise mit mit einem von der Bundespolizei für Notfälle ausgestellten Reiseausweis als Passersatz oder einem vorläufigen Personalausweis.

Reisepässe müssen noch über mindestens eine freie Seite verfügen, da die Pässe bei Einreise mit einem Einreisestempel samt Datum versehen werden.  Bei der Einreise mit Personalausweis händigen die türkischen Zollbehörden ein Einreisepapier aus, welches sorgfältig aufzubewahren ist, da es bei der  Ausreise wieder vorgelegt werden muss. 

Für Minderjährige, die ohne ihre Eltern in die Türkei reisen, ist ein von beiden Elternteilen unterschriebene Einverständniserklärung mitzuführen (in deutscher Sprache und ins Türkische übersetzt). Kinder, die sowohl die deutsche als auch die türkische Staatsangehörigkeit besitzen, benötigen zur Wiedereinreise nach Deutschland einen deutschen Reisepass oder Personalausweis, der vor Abreise bei der zuständigen deutschen Behörde beantragt werden muss, oder ggf. einen gültigen Kinderreisepass.

Bürger anderer Staaten erkundigen sich bzgl. der Einreisebedingungen bitte bei der Botschaft der Republik Türkei in Berlin oder  ihrem zuständigen Konsulat.

Quelle: Auswärtiges Amt/Türkei: Reise- und Sicherheitshinweise - Auswärtiges Amt (auswaertiges-amt.de)

(Stand: Januar 2024)

Hinweise:
Bitte beachten Sie, dass für alle Gäste ohne Wohnsitz in der EU vor allem bei "Nur Hotel Buchungen" im Zielgebiet Probleme beim Einchecken im Hotel auftreten können. In einem solchen Fall sind die Hoteliers dazu berechtigt, eine Nachzahlung vor Ort einzufordern oder die Buchung zurückzuweisen!

Einrichtungen, Service-, Animations- und Sportangebote in der Wintersaison:
In der Wintersaison (i. d. R. Anfang November bis Ende März/Mitte April) und in der Vor- und Nachsaison (April und Oktober) stehen witterungsbedingt oder aufgrund geringer Besucherzahlen einige hier aufgeführten Einrichtungen zum Teil gar nicht oder nur in beschränktem Umfang zur Verfügung. Dies gilt vor allem für Strand- und Pooleinrichtungen (Sonnenschirme und Liegen, Badestege, Pool- und Strandbars), Animations- und Sportangebote im Freien (insbesondere Wassersport). In vielen Hotels werden die Swimmingpools in den Wintermonaten gewartet bzw. komplett geleert, Wasserrutschen/Aquaparks sind nicht in Betrieb. Auch das Angebot an A-la-carte-Restaurants, Snackrestaurants und Bars kann in der Wintersaison reduziert oder die Servicezeiten können eingeschränkt sein, statt eines Buffets können die Mahlzeiten in Menüform serviert werden. Abendveranstaltungen im Freien entfallen bzw. werden in Innenräume verlegt. Miniclubs werden häufig in der Wintersaison gar nicht oder nur während Schulferienzeiten angeboten. Wenn zur Zimmerausstattung eine Klimaanlage gehört, dient diese in den Wintermonaten als Heizung.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Bowling Bowling tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 17 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,1 / 5

Zakwaterowanie 2,7 / 5

Wyżywienie 3,1 / 5

Okolica 3,9 / 5

Cena 3,1 / 5

138. najwyższa ocena z 570 hoteli w Kemer

Piotr D.

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 10.8. - 18.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Perre La Mer Resort & Spa (ex. La Mer Hotel) Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Bliskość morza i baseny super cała reszta bardzo słaba

Jedzenie w 90 % słabe bez smaku.

Parę lokalnych pozycji do zjedzenia.

Ale po kilku dniach ciężko było zjeść coś smacznego.

Bliskość morza i baseny super cała reszta bardzo słaba

Jedzenie w 90 % słabe bez smaku.

Parę lokalnych pozycji do zjedzenia.

Ale po kilku dniach ciężko było zjeść coś smacznego.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
W pierwszą noc zepsuła się lodówka z której ulatniał się freon. Została wymieniona ale ból głowy został.

Popękana wanna, no i zapach w łazience słaby, urwana deska toaletowa.

Łóżka w miarę wygodne.

Wyżywienie
Posiłki słabe,

Większość zapiekanek z tego co zostało z dnia poprzedniego.

Większość zupełnie bez smaku.

Parę pozycji z kuchni tureckiej w miarę ok,

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelu od recepcji zaczynając bardzo dziwnie nie miła. Jak by mieli pretensje, że coś od nich chcemy.

Brak komunikacji w języku angielskim, jedna Pani mówiła słabym angielskim.

Brak animacji dla dzieci, jedyna to minidosco 15 minut wieczorem.

2 dni zjeżdżalnie zamknięte z powodu awarii.

Większość animacji dla dorosłych.

Plaża
Plaża super

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marcel G.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.7. - 5.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Perre La Mer Resort & Spa (ex. La Mer Hotel) Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Świetna lokalizacja hotelu, baseny, plaża. Wszystko jest starsze i utrzymane w „tureckim standardzie”, jedzenie jest zróżnicowane i dobre. Większość problemów wynika z klienteli, która w 95% składa się z Rosjan (nieuprzejmość przy jedzeniu – personel nie ma czasu na uzupełnienie napojów, palenie w każdym możliwym i niemożliwym miejscu, chamstwo, wyrzucanie śmieci...). Wybraliśmy hotel ze względu na ofertę animacji dla dzieci, która praktycznie nie istniała z powodu braku personelu. Personel ledwo mówi w cywilizowanych językach (angielskim, niemieckim, francuskim), tylko po rosyjsku, niestety jest ich niewielu i są to głównie stażyści ze szkół i niewykwalifikowani obcokrajowcy. Transfer do hotelu przebiegł bardzo szybko i bez zarzutu. Jakość usług i zakwaterowania jest daleka od 5 gwiazdek – realistycznie 3-4 gwiazdki. Mimo wszystko oceniam hotel pozytywnie – miejsce jest naprawdę piękne, morze czyste, blisko gór, a stosunek ceny do jakości jest całkiem w porządku.

Świetna lokalizacja hotelu, baseny, plaża. Wszystko jest starsze i utrzymane w „tureckim standardzie”, jedzenie jest zróżnicowane i dobre. Większość problemów wynika z klienteli, która w 95% składa się z Rosjan (nieuprzejmość przy jedzeniu – personel nie ma czasu na uzupełnienie napojów, palenie w każdym możliwym i niemożliwym miejscu, chamstwo, wyrzucanie śmieci...). Wybraliśmy hotel ze względu na ofertę animacji dla dzieci, która praktycznie nie istniała z powodu braku personelu. Personel ledwo mówi w cywilizowanych językach (angielskim, niemieckim, francuskim), tylko po rosyjsku, niestety jest ich niewielu i są to głównie stażyści ze szkół i niewykwalifikowani obcokrajowcy. Transfer do hotelu przebiegł bardzo szybko i bez zarzutu. Jakość usług i zakwaterowania jest daleka od 5 gwiazdek – realistycznie 3-4 gwiazdki. Mimo wszystko oceniam hotel pozytywnie – miejsce jest naprawdę piękne, morze czyste, blisko gór, a stosunek ceny do jakości jest całkiem w porządku.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Stary, ale wystarczający. Problem z toaletą rozwiązaliśmy dwa razy, a raz z klimatyzacją. Duży pokój rodzinny to pokój o powierzchni 15 m² z dwoma rozkładanymi dostawkami, ale wystarczający dla małych dzieci. Rozbawiła mnie instalacja elektryczna rozwiązana taśmą izolacyjną. Wszystkie pokoje z balkonem, który jednak służy tylko do suszenia strojów kąpielowych. W pokoju znajduje się malutki, stary telewizor z szeleszczącym odbiorem i tureckimi programami. Z drugiej strony, całkiem przyzwoite wi-fi, nawet w pokoju. Byłoby wystarczająco dużo leżaków, aby uniknąć Rosjan, którzy wychodzą po leżaki (równolegle do basenu i morza) już o 6 rano. Niestety, trzeba zabrać ze sobą ręczniki, inaczej na 100% jesteś bez leżaka przez 9 godzin.

Wyżywienie
Jedzenie w hotelu jest zróżnicowane i wysokiej jakości. Problemem była strategia „ludzka fala” stosowana przez rosyjskich gości, którzy zawsze stali w kolejce 20 minut przed śniadaniem/obiadem/lunchem i praktycznie od razu decydowali się na całe „lepsze jedzenie”, zwłaszcza mięso i ryby, choć większość z nich była wyrzucana… Obsługa nie nadążała z uzupełnianiem jedzenia, ale ci, którzy poczekali, zazwyczaj je w końcu dostali. Warto pójść później, żeby dokończyć kolejne porcje. Duży wybór sałatek, warzyw, zarówno świeżych, jak i duszonych (głównie dania z bakłażana), duży wybór słodkości i deserów. Ze względu na organizację „ultra all inclusive” i brak personelu, kolejki tworzą się wszędzie. Zaletą jest to, że woda i ayran są dostępne bezpłatnie, co stanowiło większość naszego zapotrzebowania na napoje z powodu kolejek.

Obsługa w hotelu
Największe rozczarowanie. Informacje od przedstawiciela hotelu lub recepcji są nieprawdziwe. Miał być klub dla dzieci dwa razy dziennie. Nie pojawił się ani razu podczas pobytu (mimo że obiecano, że będzie jutro, to się nie pojawił – dzieci były rozczarowane i płakały). Animacje były generalnie niedbałe (np. dyskoteka dla dzieci odbywała się codziennie, ale tylko przez 30-40 minut i składała się z tego samego zestawu głównie rosyjskich piosenek, do których tańczyło dwóch znudzonych animatorów). Pozostałe zajęcia były nieregularne i niskiej jakości. Personel w większości nie mówił w żadnym innym języku poza tureckim lub rosyjskim. Angielski był wyjątkowo słaby, łamany i bardzo niechętny. W hotelu znajduje się strefa spa i fitness, ale ze względu na irytującą ofertę płatnych masaży przy każdym wejściu, nie chce się tam nawet iść... Serwis sprzątający stara się jak może. Personel w restauracji i barach nie ma najmniejszych szans, aby nadążyć za liczbą gości w hotelu. Zjeżdżalnie odbywają się tylko 2 razy dziennie, łącznie trwają około 3 godzin, co jest dość długim okresem.

Plaża
Do hotelowej plaży można dojść zaledwie kilkoma schodkami z tarasu, na którym znajdują się baseny. Piasek z drobnymi kamyczkami i sporadycznie kamieniami – ogólnie przyjemny dla stóp, buty do wody nie są potrzebne. Panorama gór dopełnia uroku. Wejście jest łagodne, ale po kilku metrach robi się głęboko – nie jest to typowa plaża przyjazna dla dzieci, ale wystarczająca do pluskania się na brzegu w falach.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Piotr D.

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 10.8. - 18.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Perre La Mer Resort & Spa (ex. La Mer Hotel) Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Bliskość morza i baseny super cała reszta bardzo słaba

Jedzenie w 90 % słabe bez smaku.

Parę lokalnych pozycji do zjedzenia.

Ale po kilku dniach ciężko było zjeść coś smacznego.

Bliskość morza i baseny super cała reszta bardzo słaba

Jedzenie w 90 % słabe bez smaku.

Parę lokalnych pozycji do zjedzenia.

Ale po kilku dniach ciężko było zjeść coś smacznego.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
W pierwszą noc zepsuła się lodówka z której ulatniał się freon. Została wymieniona ale ból głowy został.

Popękana wanna, no i zapach w łazience słaby, urwana deska toaletowa.

Łóżka w miarę wygodne.

Wyżywienie
Posiłki słabe,

Większość zapiekanek z tego co zostało z dnia poprzedniego.

Większość zupełnie bez smaku.

Parę pozycji z kuchni tureckiej w miarę ok,

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelu od recepcji zaczynając bardzo dziwnie nie miła. Jak by mieli pretensje, że coś od nich chcemy.

Brak komunikacji w języku angielskim, jedna Pani mówiła słabym angielskim.

Brak animacji dla dzieci, jedyna to minidosco 15 minut wieczorem.

2 dni zjeżdżalnie zamknięte z powodu awarii.

Większość animacji dla dorosłych.

Plaża
Plaża super

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marcel G.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.7. - 5.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Perre La Mer Resort & Spa (ex. La Mer Hotel) Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Świetna lokalizacja hotelu, baseny, plaża. Wszystko jest starsze i utrzymane w „tureckim standardzie”, jedzenie jest zróżnicowane i dobre. Większość problemów wynika z klienteli, która w 95% składa się z Rosjan (nieuprzejmość przy jedzeniu – personel nie ma czasu na uzupełnienie napojów, palenie w każdym możliwym i niemożliwym miejscu, chamstwo, wyrzucanie śmieci...). Wybraliśmy hotel ze względu na ofertę animacji dla dzieci, która praktycznie nie istniała z powodu braku personelu. Personel ledwo mówi w cywilizowanych językach (angielskim, niemieckim, francuskim), tylko po rosyjsku, niestety jest ich niewielu i są to głównie stażyści ze szkół i niewykwalifikowani obcokrajowcy. Transfer do hotelu przebiegł bardzo szybko i bez zarzutu. Jakość usług i zakwaterowania jest daleka od 5 gwiazdek – realistycznie 3-4 gwiazdki. Mimo wszystko oceniam hotel pozytywnie – miejsce jest naprawdę piękne, morze czyste, blisko gór, a stosunek ceny do jakości jest całkiem w porządku.

Świetna lokalizacja hotelu, baseny, plaża. Wszystko jest starsze i utrzymane w „tureckim standardzie”, jedzenie jest zróżnicowane i dobre. Większość problemów wynika z klienteli, która w 95% składa się z Rosjan (nieuprzejmość przy jedzeniu – personel nie ma czasu na uzupełnienie napojów, palenie w każdym możliwym i niemożliwym miejscu, chamstwo, wyrzucanie śmieci...). Wybraliśmy hotel ze względu na ofertę animacji dla dzieci, która praktycznie nie istniała z powodu braku personelu. Personel ledwo mówi w cywilizowanych językach (angielskim, niemieckim, francuskim), tylko po rosyjsku, niestety jest ich niewielu i są to głównie stażyści ze szkół i niewykwalifikowani obcokrajowcy. Transfer do hotelu przebiegł bardzo szybko i bez zarzutu. Jakość usług i zakwaterowania jest daleka od 5 gwiazdek – realistycznie 3-4 gwiazdki. Mimo wszystko oceniam hotel pozytywnie – miejsce jest naprawdę piękne, morze czyste, blisko gór, a stosunek ceny do jakości jest całkiem w porządku.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Stary, ale wystarczający. Problem z toaletą rozwiązaliśmy dwa razy, a raz z klimatyzacją. Duży pokój rodzinny to pokój o powierzchni 15 m² z dwoma rozkładanymi dostawkami, ale wystarczający dla małych dzieci. Rozbawiła mnie instalacja elektryczna rozwiązana taśmą izolacyjną. Wszystkie pokoje z balkonem, który jednak służy tylko do suszenia strojów kąpielowych. W pokoju znajduje się malutki, stary telewizor z szeleszczącym odbiorem i tureckimi programami. Z drugiej strony, całkiem przyzwoite wi-fi, nawet w pokoju. Byłoby wystarczająco dużo leżaków, aby uniknąć Rosjan, którzy wychodzą po leżaki (równolegle do basenu i morza) już o 6 rano. Niestety, trzeba zabrać ze sobą ręczniki, inaczej na 100% jesteś bez leżaka przez 9 godzin.

Wyżywienie
Jedzenie w hotelu jest zróżnicowane i wysokiej jakości. Problemem była strategia „ludzka fala” stosowana przez rosyjskich gości, którzy zawsze stali w kolejce 20 minut przed śniadaniem/obiadem/lunchem i praktycznie od razu decydowali się na całe „lepsze jedzenie”, zwłaszcza mięso i ryby, choć większość z nich była wyrzucana… Obsługa nie nadążała z uzupełnianiem jedzenia, ale ci, którzy poczekali, zazwyczaj je w końcu dostali. Warto pójść później, żeby dokończyć kolejne porcje. Duży wybór sałatek, warzyw, zarówno świeżych, jak i duszonych (głównie dania z bakłażana), duży wybór słodkości i deserów. Ze względu na organizację „ultra all inclusive” i brak personelu, kolejki tworzą się wszędzie. Zaletą jest to, że woda i ayran są dostępne bezpłatnie, co stanowiło większość naszego zapotrzebowania na napoje z powodu kolejek.

Obsługa w hotelu
Największe rozczarowanie. Informacje od przedstawiciela hotelu lub recepcji są nieprawdziwe. Miał być klub dla dzieci dwa razy dziennie. Nie pojawił się ani razu podczas pobytu (mimo że obiecano, że będzie jutro, to się nie pojawił – dzieci były rozczarowane i płakały). Animacje były generalnie niedbałe (np. dyskoteka dla dzieci odbywała się codziennie, ale tylko przez 30-40 minut i składała się z tego samego zestawu głównie rosyjskich piosenek, do których tańczyło dwóch znudzonych animatorów). Pozostałe zajęcia były nieregularne i niskiej jakości. Personel w większości nie mówił w żadnym innym języku poza tureckim lub rosyjskim. Angielski był wyjątkowo słaby, łamany i bardzo niechętny. W hotelu znajduje się strefa spa i fitness, ale ze względu na irytującą ofertę płatnych masaży przy każdym wejściu, nie chce się tam nawet iść... Serwis sprzątający stara się jak może. Personel w restauracji i barach nie ma najmniejszych szans, aby nadążyć za liczbą gości w hotelu. Zjeżdżalnie odbywają się tylko 2 razy dziennie, łącznie trwają około 3 godzin, co jest dość długim okresem.

Plaża
Do hotelowej plaży można dojść zaledwie kilkoma schodkami z tarasu, na którym znajdują się baseny. Piasek z drobnymi kamyczkami i sporadycznie kamieniami – ogólnie przyjemny dla stóp, buty do wody nie są potrzebne. Panorama gór dopełnia uroku. Wejście jest łagodne, ale po kilku metrach robi się głęboko – nie jest to typowa plaża przyjazna dla dzieci, ale wystarczająca do pluskania się na brzegu w falach.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ľudovít T.

Ocena 0,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.7. - 28.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Perre La Mer Resort & Spa (ex. La Mer Hotel) Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Nasze ogólne wrażenie z tego miejsca było okropne. Hotel rozpada się, nie pasuje do otoczenia 5*, brak sklepów przed hotelem, tylko około 4 sklepy i nic w okolicy. Za cenę, jaką zapłaciliśmy za 5* hotelowe SPA, dostaliśmy pensjonat.

Nasze ogólne wrażenie z tego miejsca było okropne. Hotel rozpada się, nie pasuje do otoczenia 5*, brak sklepów przed hotelem, tylko około 4 sklepy i nic w okolicy. Za cenę, jaką zapłaciliśmy za 5* hotelowe SPA, dostaliśmy pensjonat.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są stare, meble zepsute, łazienka brudna i spleśniała, klimatyzacja nad łóżkami kapie bezpośrednio na łóżko, balkon ledwo mieści jedną osobę, jadalnia jest mała i brudna, pełna much, na pewno nie znajdziesz żadnych leżaków przy basenie, lunch jest serwowany na zewnątrz, ale jeśli nie chcesz jeść much, lepiej go omiń, napoje podawane są w plastikowych kubkach, nie ma drinków mieszanych, nie spodziewaj się ich, serwują wodę o konsystencji syropu.

Wyżywienie
Jedzenie było okropne, w brudnych stołówkach i wszędzie pełno much. Przez 7 dni nic się nie zmieniło, zawsze to samo do wyboru, około 5-6 dań. Napoje z automatów – woda o konsystencji syropu. Jak na pięciogwiazdkowe SPA w hotelu, to kompletna katastrofa.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe nie istnieją, nikt nie zwraca na ciebie uwagi, jak na uciążliwego gościa. Po przybyciu do hotelu 5* nikt cię nie wita w recepcji, pan powiedział nam, że jeśli chcemy lepszy pokój, powinniśmy zapłacić mu dodatkowe 50 euro, co zrobiliśmy, a później okazało się, że mamy ten sam pokój, co poprzednio, bez dodatkowej opłaty. Kelnerzy nie będą cię obsługiwać, nie poproszą nawet o drinki, nie będą mówić po angielsku, nie będziesz rozmawiać z nikim, tylko po rosyjsku lub turecku. Klientela składa się wyłącznie z Rosjan, nawet animatorzy mają program wyłącznie po rosyjsku. Ten 5* hotel jest dobry tylko dla osób, które upijają się wcześnie rano i mają wszystko na głowie, jeśli jesteś tam trzeźwy jak my, to cierpisz i czekasz na dzień wyjazdu, aby w końcu wrócić do domu.

Plaża
Plaża jest czysta, morze czyste i piękne, na pewno nie znajdziesz tam wolnego miejsca, ani nawet leżaków.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 2.10. - 9.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Perre La Mer Resort & Spa (ex. La Mer Hotel) Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Mój pomysł na wakacje w tym hotelu w Turcji był dużym rozczarowaniem ☹️☹️☹️

Mój pomysł na wakacje w tym hotelu w Turcji był dużym rozczarowaniem ☹️☹️☹️

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Być może najczystszy był w recepcji ☹️ w przeciwnym razie pokoje były stare i brudne.

Wyżywienie
Dieta zniknęła całkowicie, ale to ma znaczenie, bo każdy smakuje co innego

Obsługa w hotelu
Ogólne wrażenie usług w hotelu to raczej brak zainteresowania niż zainteresowanie ☹️

Plaża
Leżaki na plaży stare, brudne, najpiękniejsze z całych wakacji było chyba nad morzem ☹️☹️☹️

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.8. - 16.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Perre La Mer Resort & Spa (ex. La Mer Hotel) Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Nie sądzę, że ten hotel spełnia poziom 5 *. Może 10 lat temu NAJWIĘKSZYM problemem jest prawdopodobnie brak personelu, czego nie należy robić. Rano o 9 rano idziesz po ręczniki plażowe a tam nadal nikogo nie ma, o 9.30 już ich nie ma! Polecam zabrać ze sobą, bo pamiętam ich kilka lat temu i na pewno nie są to ręczniki kąpielowe. Podczas lunchu i kolacji jest tragedia z miejscem do siedzenia, za chwilę są już talerze i sztućce Hotel 5*, aby miał plastikowe talerze, uważam za nie do przyjęcia. Jak tylko zamkniesz drzwi za hotelem i pójdziesz na plażę nad morze, wszystko jest w porządku. Czysta plaża, całkiem czyste morze, ale w środku wszystko jest złe.

Nie sądzę, że ten hotel spełnia poziom 5 *. Może 10 lat temu NAJWIĘKSZYM problemem jest prawdopodobnie brak personelu, czego nie należy robić. Rano o 9 rano idziesz po ręczniki plażowe a tam nadal nikogo nie ma, o 9.30 już ich nie ma! Polecam zabrać ze sobą, bo pamiętam ich kilka lat temu i na pewno nie są to ręczniki kąpielowe. Podczas lunchu i kolacji jest tragedia z miejscem do siedzenia, za chwilę są już talerze i sztućce Hotel 5*, aby miał plastikowe talerze, uważam za nie do przyjęcia. Jak tylko zamkniesz drzwi za hotelem i pójdziesz na plażę nad morze, wszystko jest w porządku. Czysta plaża, całkiem czyste morze, ale w środku wszystko jest złe.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Naszym największym problemem z zakwaterowaniem było to, że do naszego pokoju był tylko 1 klucz! Więc żadnego sprzątania przez cały tydzień! Po uzgodnieniu z recepcją wysłali nam sprzątaczkę do sprzątania o 21:30 i to wszystko na cały tydzień. Kierownik hotelu obiecał nam, że będzie miał inną klamkę zrobione i wyślij do pokoju butelkę wina w ramach przeprosin i miskę owoców. Ale to pozostała tylko obietnica, nic się nie wydarzyło.

Wyżywienie
Jedzenie było w porządku, każdy dostaje coś do wyboru, ale gdy pójdziesz później na lunch i kolację, nie masz zbyt wiele do wyboru.

Obsługa w hotelu
Usługi to jedna wielka katastrofa, inaczej tego nie nazwiemy.

Plaża
Plaża i okolice plaży, ogród, bary na plaży były w porządku.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować