• Od dnia 19 kwietnia 2022 r. wjazd bez wizy dla pobytów turystycznych i tranzytowych do 90 dni w ciągu 180 dni.
  • Możliwość przekroczenia granicy na podstawie ważnego dowodu osobistego​​​​ lub paszportu.
  • Udając się w podróż z dzieckiem, zalecane jest, by zabrać ze sobą wielojęzyczny odpis aktu urodzenia dziecka.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/turcja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Jasmin Elite Residence

Ocena: /5

Turcja, Bodrum, Gümbet

od 2 366 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Graf przedstawia prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach.

Kolumny przedstawiają minimalną cenę za osobę w danym miesiącu, z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży.

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 430 866

KATEGORIA

4*

REGION

Bodrum

OPIS


Hotel z basenami i komfortowo urządzonymi pokojami położony jest w doskonałej lokalizacji, bowiem znajduje się 300 m od miejscowości Gumbet i 2 km od Bodrum.


hotel



lokalizacja


300 m od Gumbet, 2 km od centrum Bodrum, 36 km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 12000 m2.



kategoria hotelu


4*


kategoria lokalna hotelu


3*



Data otwarcia


2016 r. Odnowiony 2021 r.


Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), room service (płatny), baseny odkryte (4).

rabaty i zniżki


1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis




internet



- Wi-Fi w hotelu bezpłatne


plaża



250 m od hotelu.

pokoje



Zlokalizowane są w 16 budynkach:(liczba pięter: 3, liczba wind: 2)
Typy pokoi:


- luxury dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- studio sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- apartment garden or pool view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- apartment garden or pool viewdla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- apartment sea view dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- apartment pool view dla max. 7 os.: 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras


Wyżywienie


- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (2)

bez wyżywienia


Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa


aktywnie i animacyjnie



płatne



- centrum SPA
- masaż
- sauna
- łaźnia turecka



dodatkowe informacje


Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - RAZ NA TYDZIEŃ
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK, W WYZNACZONYCH GODZINACH
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI NA 300 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - JEŚLI GOŚCIE ZAUWAŻĄ U SIEBIE OBJAWY CHOROBY, BĄDŹ U INNYCH OSÓB ALBO ZOSTANĄ ZIDENTYFIKOWANI PRZEZ ZESPÓŁ PRACOWNICZY, KAŻDA FIRMA MUSI STWORZYĆ WEWNĘTRZNĄ I ZEWNĘTRZNĄ ŚCIEŻKĘ KOMUNIKACJI, KTÓRA BĘDZIE ZGODNA Z WŁASNĄ STRUKTURĄ W CELU NATYCHMIASTOWEGO POINFORMOWANIA ZESPOŁU KRYZYSOWEGO COVID-19 I WDROŻENIA NIEZBĘDNYCH DZIAŁAŃ. ABY OSOBY Z PODEJRZANYMI PRZYPADKAMI ZOSTAŁY SKIEROWANE DO SZPITALA, FIRMY MUSZĄ Z WYPRZEDZENIEM ZAPOZNAĆ SIĘ ZE SZCZEGÓŁAMI NA TEMAT INSTYTUCJI OPIEKI ZDROWOTNEJ I TEGO JAK NIMI KIEROWAĆ Z AKTUALNEGO PRZEWODNIKA COVID-19 MINISTERSTWA ZDROWIA. OD WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW WYMAGANE JEST, ABY ZŁOŻYLI PISEMNE ZOBOWIĄZANIE DO ZGŁASZANIA OBJAWÓW COVID-19 U PODEJRZANYCH GOŚCI, WSPÓŁPRACOWNIKÓW LUB U SIEBIE DO PRZEŁOŻONEGO BĄDŹ DO ZESPOŁU KRYZYSOWEGO COVID-19, KTÓRY ROZPOCZNIE PLAN DZIAŁANIA W ZWIĄZKU Z COVID-19, JEŚLI OBJAWY ZOSTANĄ ZAOBSERWOWANE. PRZYKŁADOWE ZOBOWIĄZANIE ZDROWONE PERSONELU ZNAJDUJE SIĘ W "ZOBOWIĄZANIU PERSONELU EK 12 COVID-19". • OSOBY, KTÓRE MAJĄ BLISKI KONTAKT Z GOŚĆMI I PODEJRZANYMI PRACOWNIKAMI (GOŚCIE, KREWNI, PRACOWNICY, ITP.) SĄ SZYBKO IDENTYFIKOWANE I PODEJMOWANE SĄ PODSTAWOWE ŚRODKI OCHRONY OSOBISTEJ DLA TYCH OSÓB ORAZ SĄ IZOLOWANE W SPECJALNYCH POMIESZCZENIACH DO MOMENTU KIEDY DIAGNOZA COVID-19 U OSÓB PODEJRZANYCH ZAKAŻENIEM STAJE SIĘ JASNA. • W PRZYPADKU PODEJRZANEGO PRZYPADKU W FIRMIE, ZESPÓŁ DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO COVID-19 POWINIEN SZYBKO ZEBRAĆ I PRZEANALIZOWAĆ DZIAŁANIA OPERACYJNE, KTÓRE MOGĄ STANOWIĆ ZAGROŻENIE (ZWŁASZCZA ZLECONE NA ZEWNĄTRZ UTRZYMANIE/NAPRAWY, BUDOWA, POKAZY/MUZYKA NA ŻYWO, ITP.) ORAZ WSTRZYMAĆ WSZYSTKIE PROCESY, W KTÓRYCH NIE MOŻNA WYELIMINOWAĆ LUB ZMINIMALIZOWAĆ RYZYKA. • WAŻNE JEST, ABY WZMOCNIĆ SIEĆ KOMUNIKACYJNĄ POMIĘDZY KIEROWNICTWEM A PERSONELEM, ABY SZYBKO ZGŁASZAĆ I DOWIADYWAĆ SIĘ O MOŻLIWYCH OGNISKACH W OBIEKCIE
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - JEŚLI GOŚCIE LUB PEROSNEL MAJĄ WYSOKĄ GORĄCZKĘ, POWYŻEJ 37,5 oC I PRZYNAJMNIEJ JEDEN Z OBJAWÓW NAGŁEJ CHOROBY UKŁADU ODDECHOWEGO, NALEŻY NAJPIERW POWIADOMIĆ ZESPÓŁ KRYZYSOWY COVID-19 I PODAĆ NAZWISKA OSÓB PODEJRZANYCH O ZAKAŻENIE. • WYMIENIONE OSOBY MAJĄ OBOWIĄZEK NOSZENIA MASEK I SA PRZEWOŻONE DO WCZEŚNIEJ WYZNACZONEGO POMIESZCZENIA/IZOLATKI Z ZACHOWANIEM DYSTANSU OD INNYCH OSÓB CO NAJMNIEJ 1,5 M. ZASTOSOWANO ŚRODKI IZOLACJI KROPELKOWEJ, ABY UNIEMOŻLIWIĆ IM KORZYSTANIE Z CZĘŚCI WSPÓLNYCH POPRZEZ ICH TYMCZASOWĄ IZOLACJĘ. (KROPLA (AEROZOL) JEST FORMĄ ZAKAŻENIA NAJCZĘŚCIEJ SPOTYKANĄ W CHOROBACH UKŁADU ODDECHOWEGO.) • PODEJRZANE PRZYPADKI NALEŻY KIEROWAĆ DO PACÓWEK SŁUŻBY ZDROWIA DZWONIĄC POD NUMER 184 MINIESTERSTWA ZDORWIA. • GOŚCIE I PRACOWNICY, KTÓRZY MIELI BLISKI KONTAKT ZE ZWERYFIKOWANYM PRZYPADKIEM COVID-19 W CIĄGU OSTATNICH 14 DNI I/LUB KTÓRZY MIELI POTRZEBĘ POBYTU W SZPITALU W CIĄGU OSTATNICH 14 DNI Z POWODU CIĘŻKICH, OSTRYCH INFEKCJI DRÓG ODDECHOWYCH POWINNI BYĆ MONITOROWANI POD KĄTEM NIEZDIAGNOZOWANYCH GOŚCI I PRACOWNIKÓW Z INNĄ PRZYCZYNĄ/CHOROBĄ. • PLAN CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI COVID-19 POWINIEN ZOSTAĆ WDROŻONY W TRYBIE PILNYM, ABY ZAPOBIEC DALSZEMU ROZPRZESTRZENIANIU SIĘ INFEKCJI W PRZYPADKU PODEJRZANYCH PRZYPADKÓW COVID-19 U GOŚCI BĄDŹ PRACOWNIKÓW • JEŚLI PODEJRZANY MA BYĆ IZOLOWANY W POKOJU GOŚCINNYM, POZOSTALI GOŚCIE PRZEBYWAJĄCY RAZEM I POZOSTAJĄCY W KONTAKCIE POWINNI BYĆ ODIZOLOWANI W ODDZIELNYM POMIESZCZENIU. • NIKT NIE POWINIEN ZOSTAC WPUSZCZONY DO IZOLATKI BĄDŹ OBSZARU,W KTÓRYM PZREBYWA ZAKAŻONA OSOBA, Z WYJĄTKIEM PERSONELU LUB RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH. FIRMY POWINNY RADZIĆ SOBIE Z SYTUACJAMI, TAKIMI JAK CHĘĆ ZOBACZENIA GOŚCI, CHĘĆ WYJŚCIA, ITP. • MATERIAŁY DO UŻYWANIA KUBKÓW, TALERZY, WIDELCÓW, NOŻY, ITP DLA GOŚCI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W IZOLATKACH POWINNY BYĆ WYBIERANE DO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, BEZ KONIECZNOŚCI ICH MYCIA. PODCZAS SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ, W KTÓRYCH PRZEBYWAJĄ CHORZY GOŚCIE, EKIPA SPRZĄTAJĄCA ZDEFINIOWAŁA PROCESY W IZOLATCE/STREFIE W KTÓREJ PRZEBYWAJĄ CHORZY GOŚCIE POPRZEZ ZASTOSOWANIE OKREŚLONYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ. SPRZĄTANIE POKOJU GOŚCINNEGO PACJENTA ODBYWA SIĘ ZGODNIE ZE WSKAZANIAMI W IZOLATCE/OBSZARZE, W DODATKU OPRÓCZ TYCH PROCEDUR MONITOROWANE SA NASTĘPUJĄCE ETAPY RPOCESU; • JEŚLI MATERIAŁÓW NIE MOŻNA ODPOWIEDNIO WYCZYŚCIĆ, NALEŻY JE WYRZUCIĆ I NIE UŻYWAĆ PONOWNIE. • NIEWYKORZYSTANE, NIEWYKOŃCZONE MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU (NP. PAPIER TOALETOWY, PLASTIKOWE KUBKI) NALEŻY WYRZUCIĆ. • ZASŁONY, SIEDZENIA, DYWANY ITP. POWINNY BYĆ ODPOWIEDNIO CZYSZCZONE I DEZYNFEKOWANE. (PRANIE W PRALCE, APLIKACJA PAROWA LUB UV) • CAŁĄ POŚCIEL, MIĘKKĄ TAPICERKĘ NALEŻY POZOSTAWIĆ NA KILKA GODZIN NA SŁOŃCU I JEŚLI TO MOŻLIWE ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ DEZYNFEKCJĘ. (MYCIE, APLIKACJA PAROWA, APLIKACJA CHEMICZNA, DEZYNFEKCJA SPRZĘTEM CZYSZCZĄCYM Z TECHNOLOGIĄ UV). • POMIESZCZENIA PO OPUSZCZENIU PRZEZ CHORYCH GOŚCI POWINNY POZOSTAĆ PUSTE PRZEZ CO NAJMNIEJ 24 GODZINY. JEŚLI TO MOŻLIWE DEZYNFEKCJĘ POWIETRZA NALEŻY PRZEPROWADZIĆ METODAMI SANITYZACJI, A JEŚLI NIE, POMIESZCZENIA POWINNY BYĆ WENTYLOWANE. • WSZYSTKIE MATERIAŁY TEKSTYLNE, TAKIE JAK POŚCIEL, PRZEŚCIERADŁA I RĘCZNIKI W POKOJU GOŚCIA ZDIAGNOZOWANEGO JAKO COVID-19 SĄ UMIESZCZANE W OSOBNYCH WORKACH I DOSTARCZANE DO SPECJALNEJ PRALNI, ZNAJDUJĄCEJ SIĘ POZA PRALNIĄ W HOTELU, PRODUKTY TE NALEŻY PRAĆ ODDZIELAJĄC JE OD INNYCH MATERIAŁÓW PO ODCZEKANIU 72 GODZIN


Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.



Aktualizacja opisu


08.02.2024 16:05

usługi dostępne w hotelu



Wi-Fi


Serwis plażowy


Pokoje 5 osobowe

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 250 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 300 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 36 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • TV TV tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wifi Wifi tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 24 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 26 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Piątek 26 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Sobota 22 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Niedziela 23 °C temperatura w nocy 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować