Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Wszyscy obywatele Polski podróżujący do Turcji, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
  • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl
  • Hotel Titanic Beach Lara (ex. Titanic DeLuxe Beach & Resort)

    Turcja, Antalya, Antalya

    Aquapark i mnóstwo atrakcji dla rodzin z dziećmi Wyborne All Inclusive w 9 barach i 3 restauracjach Prywatna plaża z barem w All Inclusive Wyjątkowa architektura na wzór słynnego statku

    Więcej o hotelu

    od 1 704 za osobę

    Wybierz termin

    Wybraliśmy dla was

    Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

    Wybierz termin

    Nieoficjalny opis hotelu

    Numer hotelu: 75 908

    Opis

    Luksusowy i elegancki kompleks, ciekawie zaprojektowany na kształt słynnego transatlantyka - Titanic. Jest doskonałym miejscem zarówno na rodzinne wakacje jak również wyjazd dla par. Posiada bogatą i różnorodną formułę ultra all inclusive oraz duży kompleks basenowy.

    Położenie

    W miejscowości Lara, ok. 15 km od centrum Antalyi, ok. 10 km od lotniska w Antalyi.

    Plaża

    Bezpośrednio przy hotelu, piaszczysta, prywatna, leżaki, parasole, ręczniki i materace bezpłatne.

    Hotel

    Internet - Wi-Fi w całym hotelu bezpłatny.
    Obiekt wybudowany w 2003 roku, 9-piętrowy, składa się z budynku głównego i pięciu willi. Posiada 520 pokoi, recepcję, kantor, windę, ogród, taras, salę konferencyjną. Płatne - sklep z pamiątkami, butik, jubiler, fryzjer, lekarz, pralnia. Oficjalna kategoria turecka *****

    Pokoje

    Klimatyzacja, łazienka z wanną lub prysznicem, WC, suszarka do włosów, TV-SAT, telefon, mini bar (uzupełniany codziennie w napoje bezalkoholowe i piwo), zestaw do kawy/herbaty, balkon.
    Standardowy - ok. 26m2, 2-osobowy z możliwością dostawki dla osoby dorosłej lub dwójki dzieci.
    Family Suite (Anex B) - dla 4 osób, dwupoziomowy, sypiania i pokój z kanapą i łóżkiem piętrowym.
    Junior Suite - ok. 65-85 m2, dla 4 osób, w głównym budynku z łóżkiem podwójnym i sofą.
    Oferta zawiera przykładowe zdjęcia pokoi. Brak możliwości wyboru lokalizacji pokoju. Dostawka dla 2 dzieci w pokoju standardowym może być w postaci jednego łóżka, sofy lub łóżka piętrowego.

    Rekreacja, sport, atrakcje

    Kompleks basenowy: w tym aquapark ze zjeżdżalniami, 2 baseny sportowe (leżaki i parasole bezpłatne), basen kryty, jacuzzi, sauna, łaźnia turecka, fitness, korty tenisowe, korty do squash'a, boisko do siatkówki i koszykówki, step, stretching, animacje. Płatne - centrum SPA, kręgielnia, bilard, rzutki, salon gier komputerowych, rakiety do tenisa i squasha, profesjonalne boisko do piłki nożnej, sporty wodne na plaży.

    Dla dzieci

    Basen oraz brodzik dla niemowląt, mini klub, pokój gier i zabaw, plac zabaw, animacje, łóżeczka dla dzieci.

    Wyżywienie

    Ultra All Inclusive 24h - śniadanie, późne śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Przekąski o północy 24:00-03:00, słodkie przekąski 18:00-24:00, kawa/herbata po południu, wybrane lokalne i międzynarodowe napoje bezalkoholowe i alkoholowe, wybrane napoje do posiłków. Noszenie bransoletki All Inclusive jest obowiązkowe.

    Restauracje i bary

    Restauracja główna w formie bufetu, 3 restauracje a la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja, płatne),
    9 barów: w lobby, na plaży, przy basenie zewnętrznym i wewnętrznym, z przekąskami, tematyczny, bistro, cukiernia i bar.

    Informacje dodatkowe

    Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.

    Hotele zastrzegają sobie prawo do modyfikowania oferty All Inclusive (HB/BB/FB). Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu All Inclusive (HB/BB/FB) Goście otrzymują na miejscu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). W przypadku oferty All Inclusive posiłki/przekąski/napoje oferowane są w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw i atrakcji, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. Część sportów, gier, usług i menu - dodatkowo płatna. Godziny funkcjonowania barów All inclusive mogą ulegać zmianie i mogą funkcjonować w systemie wymiennym. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
     

    Świadczenia w cenie

    Cena zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.
    UWAGA! W przypadku ofert realizowanych liniami rejsowymi Corendon za zmiany Uczestnika/nazwiska linie mogą pobrać opłatę jak za wystawienie nowego biletu.

    Warto wyróżnić

    * dla rodzin z dziećmi
    * blisko lotniska - krótki transfer
    * ultra all inclusive
    * bezpośrednio przy plaży
    * kompleks basenów

    Aktualizacja

    Oficjalna kategoria lokalna 5*
    Od 2 marca 2020 roku obywatele Polski są zwolnieni z obowiązku wizowego w Turcji.
    Do przekroczenia granicy tureckiej przez obywateli Polski niezbędny jest paszport ważny co najmniej 180 dni od daty wjazdu do Turcji. Polacy będą mogli przebywać w Turcji bez wizy przez 90 dni w okresie 180-dniowym.

    ZMIANA DLA PODRÓŻUJĄCYCH

    Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
    Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
    - przedstawiania certyfikatu szczepienia,
    - wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
    - odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    Link do aktualnego rozporządzenia:
    https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
    https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
    UWAGA!
    Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
    Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
    KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
    Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

    BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI REJSOWYMI CORENDON

    Oferta z przelotem liniami rejsowymi Corendon, SunExpress oraz innymi dostepnymi liniami rejsowymi jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
    WARUNKI PRZELOTU CORENDON:
    Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg, chyba że Oferta określa inaczej (taryfa FLEX zawiera bagaż podręczny i główny, taryfa ECO zawiera tylko bagaż podręczny). Do każdej rezerwacji w tafyfie ECO istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
    Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
    WAŻNE (dotyczy taryfy ECO bez bagażu rejestrowanego w cenie)! Odprawy na wylot z Polski i na powrocie Klienci muszą dokonać sami, logując się na stronie www.corendonairlines.com (numer rezerwacji podany na bilecie) najwcześniej do 7 dni przed datą powrotu, a najpóźniej do 1 dnia przed datą powrotu. Klienci mogą również odprawić się na lotnisku - koszt odprawy 10 Euro od osoby - pokrywają Uczestnicy. 
    WARUNKI PRZELOTU SunExpress:
    Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
    Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. |
    WAŻNE! Klienci odprawiają się na lotnisku na podstawie dokumentu tożsamości przy odprawie paszportowo-bagażowej.

    SERWIS HOTELOWY

    W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
    Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
    Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
    Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    COVID 19

    OD 2 CZERWCA 2022
    TEST:  BRAK
    RODZAJ TESTU: BRAK
    ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTU
    Od 02 czerwca 2022 r. Turcja zniosła ograniczenia wjazdowe.
    Turyści z Polski  nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!
    Aktualne informacje statystyczne dotyczące sytuacji epidemicznej w Turcji publikowane są na stronie tureckiego Ministerstwa Zdrowia: https://covid19.saglik.gov.tr/.

    DOKONANIE REZERWACJI

    Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

    CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA

    Cena zawiera:
    - ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
    - bilet lotniczy,
    - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
    - wyżywienie według wybranej opcji,
    - bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
    - 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
    - 23 kg w przypadku przelotów liniami Corendon w stawce FLEX
    - transfer lotnisko-hotel-lotnisko
    - opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
    - odprawa na wylot
    UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
    - bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi; w przypadku przelotów liniami rejsowymi Corendon stawka ECO nie zawiera bagażu głównego!
    - odprawy na  powrót - koszt 10 Euro od osoby na lotnisku lub bezpłatna odprawa on line do 7-1 dnia od daty wylotu; Klienci odprawiają się sami.
    Klienci przylatujący do Turcji są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora/rezydenta. Klienci dysponują telefonem do rezydenta w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek.
    UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 7 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

    POTWIERDZENIE REZERWACJI

    Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.

    Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

    Informacje o hotelu

    • Odległość od plaży 0 m
    • Odległość od centrum miasta 12 km
    • Odległość od lotniska 10 km
    • Klimatyzacja tak
    • Basen zewnętrzny tak
    • Basen wewnętrzny tak
    • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
    • TV tak
    • Minibar, Bar tak
    • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
    • Tenis, Siatkówka tak
    • Surfing tak
    • Centrum nurkowania tak
    • Zjeżdżalnie tak
    • Fitness tak
    • Programy animacyjne tak
    • Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
    • Bowling tak
    • Hotelowa restauracja tak
    • Kawiarnia tak
    • Wifi tak

    Opinie o hotelu

    Ocena 4,7 / 5
    Travelplanet

    Znakomity (97 ocena hotelu)

    Zakwaterowanie 4,7 / 5

    Wyżywienie 4,7 / 5

    Okolica 4,6 / 5

    Cena 4,6 / 5

    14. najwyższa ocena z 541 hoteli w Antalya

    Elzbieta Karwowskalitynska Grudzień 2021

    Data pobytu: 27.11. - 4.12.2021

    Ocena 5,0 / 5
    Pobyt wspanialy, hotel robi wrażenie, wspaniały obiekt
    Całkowita ocena

    Pobyt wspanialy, hotel robi wrażenie, wspaniały obiekt

    Zakwaterowanie 5,0 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Cena 5,0 / 5

    Zakwaterowanie
    Pokoje zadbane, serwis sprzątający co dziennie. Mini barek codziennie uzupełniany

    Wyżywienie
    Wspaniałe, urozmaicone

    Obsługa w hotelu
    Na wysokim poziomie, począwszy od serwisu sprzątającego, obsługi barów i restauracji, w dniu urodzin męża miła niespodzianka od dyrekcji hotelu ,wspaniały basen kryty

    Plaża
    Na plaży nie przebywaliśmy ale byliśmy też robi wrażenie bardzo duża

    Czy ta recenzja była pomocna? (4) (1)

    Agnieszka

    Ocena 5,0 / 5
    Hotel godny polecenia pod każdym względem.Byłam kilka razy w Turcji i ten hotel jest jednym z lepszych .
    Całkowita ocena

    Hotel godny polecenia pod każdym względem.Byłam kilka razy w Turcji i ten hotel jest jednym z lepszych .

    Zakwaterowanie 5,0 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

    Filtruj opinie

    Elzbieta Karwowskalitynska Grudzień 2021

    Data pobytu: 27.11. - 4.12.2021

    Ocena 5,0 / 5
    Pobyt wspanialy, hotel robi wrażenie, wspaniały obiekt
    Całkowita ocena

    Pobyt wspanialy, hotel robi wrażenie, wspaniały obiekt

    Zakwaterowanie 5,0 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Cena 5,0 / 5

    Zakwaterowanie
    Pokoje zadbane, serwis sprzątający co dziennie. Mini barek codziennie uzupełniany

    Wyżywienie
    Wspaniałe, urozmaicone

    Obsługa w hotelu
    Na wysokim poziomie, począwszy od serwisu sprzątającego, obsługi barów i restauracji, w dniu urodzin męża miła niespodzianka od dyrekcji hotelu ,wspaniały basen kryty

    Plaża
    Na plaży nie przebywaliśmy ale byliśmy też robi wrażenie bardzo duża

    Czy ta recenzja była pomocna? (4) (1)

    Agnieszka

    Ocena 5,0 / 5
    Hotel godny polecenia pod każdym względem.Byłam kilka razy w Turcji i ten hotel jest jednym z lepszych .
    Całkowita ocena

    Hotel godny polecenia pod każdym względem.Byłam kilka razy w Turcji i ten hotel jest jednym z lepszych .

    Zakwaterowanie 5,0 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

    Inka

    Ocena 4,7 / 5
    Ładny, czysty hotel, blisko plaża, miła obsługa. Polecam
    Całkowita ocena

    Ładny, czysty hotel, blisko plaża, miła obsługa. Polecam

    Zakwaterowanie 4,9 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 4,0 / 5

    Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

    Inka

    Ocena 4,7 / 5
    Ładny, czysty hotel, blisko plaża, miła obsługa. Polecam
    Całkowita ocena

    Ładny, czysty hotel, blisko plaża, miła obsługa. Polecam

    Zakwaterowanie 4,9 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 4,0 / 5

    Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

    Katarzyna

    Ocena 4,6 / 5
    Genialny hotel, czysty, schludny i bardzo pięknie urządzony. Obsluga świetna bardzo uczynna i życzliwa, a co najlepsze- bardzo chętnie ucząca sie mowić po Polsku! Tworzą bardzo miła i przyjazna atmosfere.. Poza tym jedzenie jak z bajki- duzo, różnorodnie, kolorowo, zdrowo i pysznie!! Każdy, dosłownie każdy bo nawet dzieci niejadki, znajda cos dla siebie! Hotel idealny dla rodzin z dziećmi, masa ro
    Całkowita ocena

    Genialny hotel, czysty, schludny i bardzo pięknie urządzony. Obsluga świetna bardzo uczynna i życzliwa, a co najlepsze- bardzo chętnie ucząca sie mowić po Polsku! Tworzą bardzo miła i przyjazna atmosfere.. Poza tym jedzenie jak z bajki- duzo, różnorodnie, kolorowo, zdrowo i pysznie!! Każdy, dosłownie każdy bo nawet dzieci niejadki, znajda cos dla siebie! Hotel idealny dla rodzin z dziećmi, masa rozrywek i atrakcji! a wieczorami świetne animacje i atrakcje rownież dla dorosłych :) Tydzień we wspaniałym, bajecznym miejscu!

    Zakwaterowanie 4,7 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 4,0 / 5

    Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

    Ładuję

    Ładowanie położenia hotelu i opisu...

    Pogoda

    Aktualna pogoda

    • Temperatura 36 °C temperatura w nocy 24 °C

    • Temperatura wody 28 °C

    Prognoza pogody na następne dni

    • Jutro 36 °C temperatura w nocy 25 °C

    • Pon 34 °C temperatura w nocy 25 °C

    • Wt 35 °C temperatura w nocy 24 °C

    • Śr 36 °C temperatura w nocy 24 °C

    Najlepsze miesiące na wakacje:

    • Najlepszy
    • Dobry
    • Niski sezon
    1. Styczeń
    2. Luty
    3. Marzec
    4. Kwiecień
    5. Maj
    6. Czerwiec
    7. Lipiec
    8. Sierpień
    9. Wrzesień
    10. Październik
    11. Listopad
    12. Grudzień