• Od dnia 19 kwietnia 2022 r. wjazd bez wizy dla pobytów turystycznych i tranzytowych do 90 dni w ciągu 180 dni.
  • Możliwość przekroczenia granicy na podstawie ważnego dowodu osobistego​​​​ lub paszportu.
  • Paszport musi być ważny co najmniej 60 dni dłużej niż dozwolony okres pobytu bezwizowego (minimum 150 dni, licząc od pierwszego dnia wjazdu do Turcji).
  • Ważność dowodu osobistego powinna obejmować cały planowany okres pobytu.
  • Udając się w podróż z dzieckiem, zalecane jest, by zabrać ze sobą wielojęzyczny odpis aktu urodzenia dziecka.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Club Big Blue Suite

Turcja, Alanya, Alanya

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Club Big Blue to niewielki hotel, który oddaje do dyspozycji gości basen ze zjeżdżalniami oraz restaurację serwującą dania kuchni międzynarodowej. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mogą zagrać w siatkówkę plażową. Z myślą o pozostałych przygotowano strefę spa z saunami i ofertą masaży. Na najmłodszych gości czekają międzynarodowe animacje, minidyskoteka, osobny basen, a także plac i pokój zabaw. Odpoczynek po aktywnym dniu zapewnią standardowo wyposażone pokoje, dostępne również w wersji rodzinnej.

Położenie

• ok. 2,5 km od centrum Alanyi
  • ok. 500 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 140 min

• prywatna
  • piaszczysto-żwirowa
  • strome zejście
  • hotel oddzielony od plaży ulicą
  • leżaki za opłatą
  • parasole za opłatą
  • transfer busem za opłatą

Rozrywka

• międzynarodowe animacje dla dorosłych
  • międzynarodowy program animacyjny
  • lekki program animacyjny
  • wieczory tematyczne
  • przedstawienia
  • wieczory taneczne
  • muzyka na żywo raz w tygodniu
  • rzutki w cenie

Niepełnosprawność ruchowa

Hotel

• ostatni całkowity remont w 2024 r.
  • hotel nie akceptuje zwierząt

• główna restauracja: kuchnia międzynarodowa, turecka; bufet, z klimatyzacją, wysokie krzesełka dla dzieci

• bary i inne: 2
  • bar „Lobby Bar": codziennie 24 h
  • bar przy zewnętrznym basenie: codziennie

Sport i Wellness

Dla dzieci

• basen dla dzieci: zewnętrzny
  • opieka nad dziećmi: pon. - sob. 10:00 - 12:00 i 14:00 - 17:00, w cenie
  •  łóżeczka dla dzieci: w cenie
  • podgrzewacz do butelek
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • wózek dla dzieci: za opłatą
  • miniklub dla dzieci: 4-12 lat, pon.-sob.
  • animacje dla dzieci
  • pokój gier i zabaw
  • minidyskoteka

Basen

• baseny: 3
  • główny basen: zewnętrzny, ze słodką wodą, leżaki i parasole: w cenie
  • basen ze zjeżdżalniami: zewnętrzny, leżaki i parasole: w cenie
  • basen dla dzieci: zewnętrzny

Opieka Digital Service

• W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo naszej pomocy TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznie oraz sms-owo.

Transfer

• Transfer z lotniska i na lotnisko jest możliwy do zakupienia osobno w trakcie procesu zakupowego.

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2 km
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • Surfing Surfing tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Siatkówka Siatkówka tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Dobry (Na podstawie 43 opinii)

148. najwyższa ocena z 886 hoteli w Alanya

Maciej O.

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.7. - 11.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Pokoje małe. Dostaliśmy dokładnie taki jak na zdjęciach, z widokiem na basen i świeżo odnowiony. Klimatyzacja działa dobrze, w TV nawet polskie programy można trafić, ale nie dla telewizora się tu przyjeżdża. W łazience kabina prysznicowa ze słabym odpływem, ciężko poradzić sobie z piaskiem. Nieznany schemat zmiany ręczników - czasem pojawia się jeden, czasem dwa, innego dnia w ogóle.

Mieliśmy problem z zakwaterowaniem jak i inni goście, którzy przyjechali w tym samym czasie, ok. 6 rano w niedzielę. Jedni dostali zamiast dwóch pokojów jeden, ktoś inny mówił, że miał pokój bez okien, a naszej rezerwacji w ogóle nie było w systemie. Jak się okazało później była na innym komputerze, w innym systemie :), ale trzeba podać datę rezerwacji, najlepiej wydrukować umowę przed wyjazdem. Po tym feralnym dniu już nie słyszałem, żeby ktoś się skarżył na pokój. Raz zdarzyło się, że byłem wybudzony o 4:30 przez śpiewającego imama, który rozkręcił się na pełen regulator-to w Turcji norma, ale godziny chyba nie są stałe.

Śniadanie i obiad bardzo wcześnie. 7:30-9:30 i 12:00-14:00.Nie ma co przychodzić na ostatnią chwilę, na sam start posiłku też raczej nie - albo będą kolejki, nie będzie gdzie usiąść, albo może braknąć jedzenia. Zawsze wtedy jednak warto sprawdzić kids menu i drugi bar przy basenie-tam bywają ciastka, pizze, hamburgery, frytki, naleśniki, itp. Nam się zdarzyło tylko raz trafić na puste półmiski. Ogólnie jedzenie dobre, dużo mięsa i warzyw, ciast i owoców. Ciasta bardzo słodkie. Automaty z pseudokawą i czekoladą, wodą, słodkimi napojami no i bar soft drinki, piwo i alkohol. Działa krócej niż jest w planie - o 22.30 już mi odmówiono obsługi.

Baseny małe ale wystarczające, zjeżdżalnie nie są otwarte stale - tylko w wyznaczonych godzinach a i tak nie ma co liczyć na punktualność otworzenia. Szeroka zjeżdżalnia bardzo szybka i ma chyba za mało wody na ślizgu, aż mi kąpielówki przypaliło. Przy basenach leżaki zajmowane na cały dzień przez ręcznik, czy kapelusz. Nie ma szansy na wolny leżak, ale nam to nie przeszkadzało. Jest też drugi rząd leżaków na tarasie, wchodzi się od placu zabaw po schodach. Na placu zabaw jest też stół do ping-ponga.

7 pięter, dwie windy małe, 4 osobowe, klaustrofobiczne. W małym bloku mamy dwa razy większą windę. W większości chodziliśmy schodami - było szybciej. Wieczorem zawsze coś się dzieje, zaliczyliśmy wieczór turecki (OK), clownów (słabi), imprezę w clubie Icons (piana party - OK, ale ceny drinków masakra. 100 TLR mała cola, 200 TLR małe piwo). Byliśmy też na wycieczce organizowanej przez inne biuro-nasze nie miało w tym czasie w ofercie.

Plaża duża, szeroka piaszczysta, zejście do morza i w morzu kamienie, czasem duże i ostre, można narobić sobie siniaków przy dużych falach, a potrafią być silne. Piasek gorący, ciężko ustać, słońce pali, bez kremu nie ma co się ruszać z hotelu! Na plaży pety i worki foliowe, nie każdy po sobie sprząta. Dużo miejsca na swój ręcznik, nie trzeba wynajmować leżaka czy parasola, ale opcja bez parasola, tylko dla wytrzymałych.

Waldemar S.

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 29.6. - 4.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Przyjechaliśmy rano przed 6 a pokój dostaliśmy o 14.

Bardzo dobre

Poza jednym gościem od bagażu wszyscy bardzo pomocni.

Plaża ładna ale za leżaki trzeba płacić 6 euro od osoby. Uwaga jak ktoś chce popływać niech zaopatrzy się w buty dno jest skaliste i bardzo śliskie.

Maciej O.

Waldemar S.

Przyjechaliśmy rano przed 6 a pokój dostaliśmy o 14.

Bardzo dobre

Poza jednym gościem od bagażu wszyscy bardzo pomocni.

Martina H.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.6. - 22.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Piękny pokój rodzinny, 2 balkony, codzienne sprzątanie, świetna obsługa

Było bardzo różnorodnie... nasza głupota, że na co dzień chcieliśmy mieć wszystko na talerzu ???? po tygodniu zjedliśmy już za dużo, zaoszczędził nam fantastyczny czas na sushi ????

Wystarczająca liczba kelnerów, którzy dbali o to, aby stoły i personel sprzątający były zawsze czyste i schludne... nie mamy na co narzekać... Po prostu nie polecam tego nikomu, kto ma alergię na koty... było ich mnóstwo są wszędzie... ale nie mam na myśli tylko tego hotelu, ale chyba całej Turcji ????

Plaża czysta, polecam znaleźć przejście podziemne... od hotelu oddziela ją dość ruchliwa droga... mnóstwo atrakcji wodnych

Grzegorz S.

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 8.6. - 15.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Super

Super

Eva V.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.6. - 13.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024