Magda
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.6. - 21.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024
Aslan Corner Ocena: 3/5 Turcja, Alanya
Na wstępie chciałbym pochwalić ten bardzo (pod względem usług) poniżej średniej hotel za to, że potrafi stanąć w obronie swoich pracowników pod każdym względem i ze wszystkimi uzasadnionymi reklamacjami. Wszystko inne opisałem poniżej. Nie mogę nawet ocenić hotelu. Straszne pod każdym względem.
Na wstępie chciałbym pochwalić ten bardzo (pod względem usług) poniżej średniej hotel za to, że potrafi stanąć w obronie swoich pracowników pod każdym względem i ze wszystkimi uzasadnionymi reklamacjami. Wszystko inne opisałem poniżej. Nie mogę nawet ocenić hotelu. Straszne pod każdym względem.
Zakwaterowanie
Krytykowałbym wyposażenie pokoju, niedziałającą lodówkę, niedziałający sejf w szafie, na wpół podartą deskę w toalecie.
Wyżywienie
Smaku wystarczyło na pierwsze dwa dni. Do wyboru było wystarczająco dużo rodzajów sałatek, owoców, deserów i dwóch dań głównych, myślisz, że do wyboru są tylko dwa dania główne? Tego niestety mogłem się spodziewać po hotelu trzygwiazdkowym. Po dwóch dniach degustowania wszystkiego przekonasz się, że codziennie zmieniają się tylko dwa dania główne, a reszta pozostaje taka sama. Dlatego na tygodniowy pobyt, który tu spędziłem, wystarczyło zjeść w hotelowej jadalni, żeby nie umrzeć z głodu. Jeśli chcesz zmienić menu, ale co najważniejsze, naprawdę dobrze się bawić, musisz udać się do lokalnych firm dla własnego dobra. I uwierz mi, to nie jest tanie.
Obsługa w hotelu
Nie nazwałbym tego usługami hotelowymi. Był to rodzaj akademika, w którym sprzątanie było prawie zerowe, gdzie sprzątaczka robiła, co chciała i kiedy chciała. Przykładowo podczas mojego tygodniowego pobytu ani razu nie zostało ono należycie posprzątane. Nie zrobione, musiałem iść do recepcji, aby błagać o zmianę ręczników i uzupełnienie papieru toaletowego. A kiedy grzecznie zapytałem pokojówkę, czy może zmienić mi pościel. Otrząsnąłem się z morderczych spojrzeń i mamroczących do siebie gestów, gdy pokojówka przyniosła mi pościel i rzuciła ją na moje łóżko mówiąc, że mam ją sama zmienić. I wreszcie, dzień przed wyjazdem, z naszego pokoju zniknęła torba z ubraniami kupionymi w lokalnych sklepach o wartości prawie 200 euro. Po złożeniu skargi do kierownika hotelu i zgłoszeniu zaginięcia powiedziano nam, że sprzątaczka nie potwierdziła kradzieży, więc nic nie mogła z tym zrobić. Naprawdę menadżer na swoim miejscu.
Plaża
Mimo że plaża jest blisko, w hotelu nie ma na niej leżaków ani przekąsek. Więc albo usiądziesz na piasku, albo na kocu. Lub możesz zapłacić za leżak dziennie za 200 lirów, czyli około 140 kc.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)