OPIS
Ekskluzywny, ciekawie zaaranżowany hotel tuż przy rozległej, piaszczystej plaży stanowi idealne miejsce na wakacyjny czas dla par oraz dla rodzin z dziećmi. Romantyczne spacery we dwoje, przyjazna atmosfera i różnorodne smaki kulinarne z wielu stron świata, uzupełniają się wzajemnie zapewniając wyjątkowe chwile pełne relaksu i odpoczynku podczas wyczekanego urlopu.
lokalizacja
Yasmine Hammamet, 8 km od Hammamet, 40 km od lotniska w Enfidha-NBE, 97 km od lotniska w Monastirze-MIR. Hotel usytuowany na powierzchni: 40000 m2.
kategoria organizatora
4*
Data otwarcia
2000 r. Odnowiony w 2010 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe (płatne), basen kryty, basen odkryty.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
internet
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
- Wi-Fi w pokojach bezpłatne
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
plaża
10 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 65 m długości, dojście do plaży ulicą.
Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.
pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 5, liczba wind: 4)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- suity junior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- pokoje standardowe sea view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
- restauracja główna "Nisrine", restauracja a la carte, bary (2), kawiarnia
All Inclusive
(09:00-00:00)
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji głównej
- późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-15:00), przekąski (15:30-17:30) serwowane w kawiarni
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Restauracje a la carte
- 1 wizyta w trakcie pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.
- MISKELLIL francuska
z myślą o dzieciach
- brodziki (2)
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-12 lat
- dzieci w wieku 1-4 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
w cenie
- kort do tenisa ziemnego
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- tenis stołowy
- rzutki
- koszykówka
- siatkówka plażowa
- minigolf
- aerobik
- animacje
- jacuzzi
płatne
- oświetlenie kortu
- bilard
- sporty wodne na plaży
- siłownia
- centrum SPA
- talasoterapia
- masaż, sauna
- dyskoteka
- salon piękności
- łaźnia turecka
DODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - CAŁODOBOWO
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 100 GOŚCI NA 300 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Procedury prowadzone zgodne z wytycznymi Tunezyjskiego Ministerstwa Turystyki
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
PODATEK TURYSTYCZNY
Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).
Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.
- 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 * i 4 *
- 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3 *
- dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2 *
Aktualizacja opisu
26.08.2020 10:54
usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Disco
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe